Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa

(1730 opinii)
PFO10103

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości BĘDZIN

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość

Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa - informacje

Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa to hotel dedykowany osobom dorosłym (16+). Położony jest tuż przy plaży. Obiekt oferuje wiele możliwości spędzania czasu wolnego: przygotowany został program animacyjny, kursy gotowania oraz możliwości uprawiania sportów wodnych za dodatkową opłatą. Goście, którzy poszukują relaksu oraz chcą zadbać o urodę mogą skorzystać ze strefy spa z bogatą ofertą zabiegów pielęgnacyjnych i kosmetycznych. Wieczory umili gościom muzyka grana na żywo oraz smaczne drinki serwowane w barze.

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1730 opinii)
(1730 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • pawel p2018-12-14
    Wyjątkowy

    Wspaniały, ekskluzywny Hotel!, czuć było że obsługa hotelu dba o gości, różnorodność jedzenia /nie dotyczy śniadania - codziennie to samo - ale tak naprawdę - to jedyna!! uwaga dot. tego miejsca/. Bardzo dobra lokalizacja, czyste, ładne pokoje, wspaniała rozrywka wieczorami w holu hotelu. Prawdę mówiąc - same plusy, minus to jak pisałem - oferta śniadania choć wybór zawsze ogromny. Wakacje z Tui - to porażka /opiekun wycieczek - zero wiedzy, zero doświadczenia!!/. Miejsce całkowicie polecam!!

  • Andrzej R2018-10-21
    Wyjątkowy

    Drugi pobyt w tym hotelu.Wszystko spełniło moje oczekiwania-personel{specjalne podziękowania dla Dymitrija i jego ekipy],obsługa baru przy basenie,panie sprzątające,bar w lobby{kawoszom polecam kawę po Cypryjsku].Dla smakoszy jagnięciny po prostu raj-codziennie troszkę inna.Reszta jedzenia bardzo dobra,każdy znajdzie coś dla siebie.Zarezerwowałam już pobyt w pazdzierniku 2019 .Naprawdę polecam.

  • Paulina P2018-10-16
    Bardzo dobry

    Swój pobyt w hotelu Leonardo Cypria Maris spędziłam od 6 do 13 września 2018r. Pogoda w tym okresie była przepiękna. Hotel bardzo czysty, luksusowy, z licznymi elementami nowoczesnego wyposażenia. Mój pokój (za dopłatą na boczny widok na morze) znajdował się na 4 piętrze. Niestety jak się później okazało, tylko część pokoi jest całkowicie po remoncie, zatem mój pokój należał do tych starszych, jedynie odnowionych. Mimo wszystko pokój był bardzo czysty i zadbany, jednakże to spowodowało pewnego rodzaju niesprawiedliwość. Dopłacam, mam widok na morze, jednakże standard pokoju jest zaniżony. Ręczniki wymieniane codziennie, jednakże herbaty, cukry, śmietanki czy kawy nie były uzupełniane. W lodówce zaledwie jedna butelka wody na powitanie na trzy osoby zameldowane w pokoju. Ręczniki rzucone w łazience bez większego wysiłku, żadnego dnia nie zostały ułożone w jakieś zwierzęta czy zwinięte w serduszka, co miało miejsce w pokojach znajomych, mimo pozostawianych każdego dnia napiwków. W hotelu znajdują się dwie restauracje ogólne oraz dwie tematyczne - grecka i azjatycka. Jedzenie bardzo dobre, średnio urozmaicone. Śniadania dosyć monotonne, skierowane głównie dla gości z Anglii (bekon, tosty, fasolka). Basen oraz cały teren dookoła hotelu, bardzo zadbany. Mnóstwo leżaków i parasoli zarówno przy basenie oraz w ogrodzie wśród palm. Wygodne kosze do siedzenia oraz kanapy, a także fotele i krzesła w okolicach pool-baru. Niestety w okolicy baru po 2-3 dniach zaczął wydobywać się bardzo nieprzyjemny zapach jakby wymiocin, co bardzo przeszkadzało gościom i odtrącało od korzystania z niego, jednakże obsługa w barze bardzo sympatyczna, szczególnie starszy Pan, który był prze-wspaniałym człowiekiem oraz barman pracujący zawsze wieczorem. Plaża piaszczysta, jednakże z ukrytymi pod piaskiem skałami, co mogło spowodować kontuzje i nieprzyjemne rany. Mogłaby być bardziej zadbana, w morzu i na plaży znajdowało się mnóstwo trzcin (?), które wydobywały średnio sympatyczny zapach. Animacje w hotelu na bardzo średnim poziomie. Niby były i tańce i bingo i pokazy z użyciem ognia, jednakże wszystkie aktywności skierowane wyłącznie dla Anglików. Animatorzy w żaden sposób nie starali się zabawiać polskiej publiczności, mimo iż stanowiła większość. Nikt nie witał po polsku, nikt nie starał się zapraszać Polaków do wspólnej zabawy. Jedyną fajną animacją każdego wieczoru była muzyka na żywo w lobby, a także aqua gym do południa. Obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna. Bardzo sympatyczny Pan w siłowni wymieniający ręczniki na nowe. Ogólna ocena hotelu jest dobra, z uwagi na czystość pokoju, dobre jedzenie, miłą obsługę, wyposażenie oraz nowoczesność hotelu, jednakże pojawiały się pewne sytuacje, które pozwalają wytknąć wady hotelu. Brak zainteresowania turystami z Polski, słaby dj na dyskotece, który chciał tylko "zaliczyć" swoje 2 godziny puszczania muzyki niedostosowanej do osób będących na parkiecie (samo techno), nieprzyjemne zapachy w okolicy pool-baru, bardzo słabi animatorzy, a także brak doprowadzania gości do stolików podczas posiłków (zawsze stosowane w hotelach o wysokim standardzie), raz udało się również Pani kelnerce oblać kawą moje ubranie oraz pół stołu przy śniadaniu. Mimo wszystko polecam hotel, ponieważ prezentował się bardzo ładnie, a pobyt był udany i na długo zapamiętany. Lokalizacja hotelu przy samym przystanku autobusowym, do Pafos ok. 10 minut, za 1,50 euro. Można również udać się pieszo ok. 30 minut, promenadą wzdłuż linii wybrzeża. Na terenie hotelu sklep z pamiątkami, a także w bliskim otoczeniu hotelu znajduje się supermarket.

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • aerobik
  • aqua aerobik
  • sauna fińska
  • piłka plażowa
  • squash (za kaucją)
  • sauna
  • Płatne
  • kort tenisowy
  • wypożyczalnia rowerów
  • tenis stołowy
  • sporty wodne (żeglowanie, kanu, rowery wodne, narty wodne)
  • nurkowanie PADI
  • strefa spa
  • hammam
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjne

Rozrywka

  • zajęcia kulinarne
  • międzynarodowy program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • muzyka na żywo
  • boccia
  • bilard

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • taras słoneczny
  • dyskoteka
  • ogród
  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • sklep z pamiątkami
  • fryzjer (pralnia)
  • pralnia (płatna)

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express, Diners

Liczba pokojów

  • 227

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 4,5 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • hotel dla gości w wieku 16+

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży

Basen

  • basen zewnętrzny
  • jacuzzi
Opinie gości
Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1730 opinii)
(1730 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • pawel p2018-12-14
    Wyjątkowy

    Wspaniały, ekskluzywny Hotel

    Wspaniały, ekskluzywny Hotel!, czuć było że obsługa hotelu dba o gości, różnorodność jedzenia /nie dotyczy śniadania - codziennie to samo - ale tak naprawdę - to jedyna!! uwaga dot. tego miejsca/. Bardzo dobra lokalizacja, czyste, ładne pokoje, wspaniała rozrywka wieczorami w holu hotelu. Prawdę mówiąc - same plusy, minus to jak pisałem - oferta śniadania choć wybór zawsze ogromny. Wakacje z Tui - to porażka /opiekun wycieczek - zero wiedzy, zero doświadczenia!!/. Miejsce całkowicie polecam!!

  • Andrzej R2018-10-21
    Wyjątkowy

    Wspaniały pobyt 4.10.2018-18.10.2018

    Drugi pobyt w tym hotelu.Wszystko spełniło moje oczekiwania-personel{specjalne podziękowania dla Dymitrija i jego ekipy],obsługa baru przy basenie,panie sprzątające,bar w lobby{kawoszom polecam kawę po Cypryjsku].Dla smakoszy jagnięciny po prostu raj-codziennie troszkę inna.Reszta jedzenia bardzo dobra,każdy znajdzie coś dla siebie.Zarezerwowałam już pobyt w pazdzierniku 2019 .Naprawdę polecam.

  • Paulina P2018-10-16
    Bardzo dobry

    Piękny Cypria Maris

    Swój pobyt w hotelu Leonardo Cypria Maris spędziłam od 6 do 13 września 2018r. Pogoda w tym okresie była przepiękna. Hotel bardzo czysty, luksusowy, z licznymi elementami nowoczesnego wyposażenia. Mój pokój (za dopłatą na boczny widok na morze) znajdował się na 4 piętrze. Niestety jak się później okazało, tylko część pokoi jest całkowicie po remoncie, zatem mój pokój należał do tych starszych, jedynie odnowionych. Mimo wszystko pokój był bardzo czysty i zadbany, jednakże to spowodowało pewnego rodzaju niesprawiedliwość. Dopłacam, mam widok na morze, jednakże standard pokoju jest zaniżony. Ręczniki wymieniane codziennie, jednakże herbaty, cukry, śmietanki czy kawy nie były uzupełniane. W lodówce zaledwie jedna butelka wody na powitanie na trzy osoby zameldowane w pokoju. Ręczniki rzucone w łazience bez większego wysiłku, żadnego dnia nie zostały ułożone w jakieś zwierzęta czy zwinięte w serduszka, co miało miejsce w pokojach znajomych, mimo pozostawianych każdego dnia napiwków. W hotelu znajdują się dwie restauracje ogólne oraz dwie tematyczne - grecka i azjatycka. Jedzenie bardzo dobre, średnio urozmaicone. Śniadania dosyć monotonne, skierowane głównie dla gości z Anglii (bekon, tosty, fasolka). Basen oraz cały teren dookoła hotelu, bardzo zadbany. Mnóstwo leżaków i parasoli zarówno przy basenie oraz w ogrodzie wśród palm. Wygodne kosze do siedzenia oraz kanapy, a także fotele i krzesła w okolicach pool-baru. Niestety w okolicy baru po 2-3 dniach zaczął wydobywać się bardzo nieprzyjemny zapach jakby wymiocin, co bardzo przeszkadzało gościom i odtrącało od korzystania z niego, jednakże obsługa w barze bardzo sympatyczna, szczególnie starszy Pan, który był prze-wspaniałym człowiekiem oraz barman pracujący zawsze wieczorem. Plaża piaszczysta, jednakże z ukrytymi pod piaskiem skałami, co mogło spowodować kontuzje i nieprzyjemne rany. Mogłaby być bardziej zadbana, w morzu i na plaży znajdowało się mnóstwo trzcin (?), które wydobywały średnio sympatyczny zapach. Animacje w hotelu na bardzo średnim poziomie. Niby były i tańce i bingo i pokazy z użyciem ognia, jednakże wszystkie aktywności skierowane wyłącznie dla Anglików. Animatorzy w żaden sposób nie starali się zabawiać polskiej publiczności, mimo iż stanowiła większość. Nikt nie witał po polsku, nikt nie starał się zapraszać Polaków do wspólnej zabawy. Jedyną fajną animacją każdego wieczoru była muzyka na żywo w lobby, a także aqua gym do południa. Obsługa w recepcji bardzo miła i pomocna. Bardzo sympatyczny Pan w siłowni wymieniający ręczniki na nowe. Ogólna ocena hotelu jest dobra, z uwagi na czystość pokoju, dobre jedzenie, miłą obsługę, wyposażenie oraz nowoczesność hotelu, jednakże pojawiały się pewne sytuacje, które pozwalają wytknąć wady hotelu. Brak zainteresowania turystami z Polski, słaby dj na dyskotece, który chciał tylko "zaliczyć" swoje 2 godziny puszczania muzyki niedostosowanej do osób będących na parkiecie (samo techno), nieprzyjemne zapachy w okolicy pool-baru, bardzo słabi animatorzy, a także brak doprowadzania gości do stolików podczas posiłków (zawsze stosowane w hotelach o wysokim standardzie), raz udało się również Pani kelnerce oblać kawą moje ubranie oraz pół stołu przy śniadaniu. Mimo wszystko polecam hotel, ponieważ prezentował się bardzo ładnie, a pobyt był udany i na długo zapamiętany. Lokalizacja hotelu przy samym przystanku autobusowym, do Pafos ok. 10 minut, za 1,50 euro. Można również udać się pieszo ok. 30 minut, promenadą wzdłuż linii wybrzeża. Na terenie hotelu sklep z pamiątkami, a także w bliskim otoczeniu hotelu znajduje się supermarket.

  • Iwona K2018-10-04
    Bardzo dobry

    Super urlop!

    Na urlop wybraliśmy się we 4, pobyt 27.09-04.10.2018. Hotel bardzo ładny, czysty, nowoczesny, odrazu czuć urok hotelu po wejściu ze względu na aromaconditioning -pachnie pięknie! Lokalizacja super- 20 minut z lotniska, w pobliżu sklepy, tawerny oraz prywatna plaża hotelowa- super sprawa! Obsługa bardzo przyjazna, uśmiechnięta, chętna do pomocy mówiąca w każdym języku! Na przywitanie przy zameldowaniu wita nas szampan :) Obiekt bardzo zadbany, czysty basen z ciepła woda, fajnie zaaraznowane miejsca relaxu - hamaki, huśtawki, leżanki. Bar gdzie serwowane dobre drinki z lokalnych alkoholi. W okresie kiedy byliśmy nie było problemu z leżakami, nawet w południe wolne leżaki na płazy czy bezpośrednio przy basenie. Nie było zjawiska zajmowania leżaków z samego rana. Jedzenie bardzo dobre, wiadome niektóre dania się powtarzały ,ale zawsze były świeże i smaczne. Pokoje czyste, codziennie sprzątane, codzienna wymiana ręczników i uzupełnianie środków czystości. Jedynym minusem hotelu są animacje,które są krótkie i mało ciekawe. Z zaciekawieniem słuchaliśmy animacji z sąsiednich hoteli,ponieważ u nas nic się nie działo. Być może kwestia tego,ze większość gości to starsi ludzie, jednak gdyby właściciele przyłożyli się trochę bardziej do organizacji animacji ci starsi również by się bawili. Bardzo polecam hotel dla osób,które szukają miejsca żeby totalnie odpocząć. Bezpośrednio po wyjściu z hotelu jest wypożyczalnia samochodowa,gdzie można wynająć buggy, quady, auta czy rowery (10€ dobra za rower). Dla mnie jako osoby kochającej zwierzęta super opcja jest wizyta w zoo oraz odwiedziny kocurów mieszkających w ogrodach hotelu - koty wyglądają na zadbane ,a przede wszystkim są dobrze nakarmione :) Hotel oceniam na bardzo dobry ze względu na bardzo słabe animacje.

  • Marta K2018-09-23
    Wyjątkowy

    Bardzo przyjemny hotel

    Hotel godny polecenia, bardzo dobre urozmaicone posiłki (pyszna ryba), cudowny widok z restauracji. Bardzo wygodne łóżka. Warto dopłacić do widoku na morze. Leżaków nigdy nie brakowało nie ma potrzeby wczesnej "rezerwacji".Woda w basenia i morzu bardzo przyjemna. Obsługa na bardzo wysokim poziomie zawsze uśmiechnięta na wyróżnienie zasługuje Pani Laura i Pan Dimitri. Warto skorzystać z restauracji tematycznych greckiej i japońskiej. Wszędzie czysto zielono. do centrum Pafos ok 3 km warto wybrać się brzegiem morza. Jedyny minus to brak codziennej wody butelkowanej w pokoju (pierwszy raz się z tym spotkałam), podana była raz przy zameldowaniu i potem albo trzeba kupić, albo uzupełniać w dystrybutorach w restauracji.

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    21m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • kapcie
  • szlafrok
  • telefon
  • Wi-Fi
  • minilodówka
  • TV sat.
  • sejf (płatny)
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z bocznym widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZX2
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • kapcie
  • szlafrok
  • telefon
  • Wi-Fi
  • minilodówka
  • TV sat.
  • sejf (płatny)
  • widok boczny na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • wanna
  • WC
  • balkon lub taras
  • kapcie
  • szlafrok
  • telefon
  • Wi-Fi
  • minilodówka
  • TV sat.
  • sejf (płatny)
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Leonardo Plaza Cypria Maris Beach Hotel & Spa

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel dla gości w wieku 16+
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
Sprawdzanie ceny