Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Edelweiss

Edelweiss to położony na zalesionym wzgórzu obiekt z nowocześnie zaaranżowaną strefą basenową. W niedalekiej okolicy mieści się słynny aquapark Aquapolis, co stanowi dużą atrakcję dla rodzin z dziećmi. Do długiej, piaszczystej plaży jest około 300 m, a w pobliżu znajdują się liczne sklepy, restauracje i bary. Dzięki dogodnej lokalizacji goście mogą skorzystać z wielu miejscowych rozrywek. Smaczne dania serwowane przez hotelową restaurację i 2 zewnętrzne baseny umilą wakacyjny czas.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • w okolicy aquapark Aquapolis
  • miniklub i atrakcje dla dzieci
  • strefa spa z jacuzzi

Położenie

  • ok. 300 m od długiej, piaszczystej plaży
  • ok. 1 km od centrum kurortu Złote Piaski
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• brodzik • łóżeczko dziecięce (w cenie) • miniklub • plac zabaw • pokój zabaw • wysokie krzesełko 

Sport i Wellness

Sport i Wellness

Płatne

• centrum wellness • łaźnia parowa • masaże • siłownia (9.00-17.30)

do dyspozycji gości

• recepcja • winda • taras • restauracja główna Edelweiss (z tarasem, kuchnia włoska, orientalna i lokalna) • bar

wyposażenie

• Wi-Fi (w całym hotelu, płatne) • kącik internetowy

dodatkowe udogodnienia

• sejf (w recepcji) • kantor • sklep z pamiątkami • minimarket • pralnia • parking (niestrzeżony, w cenie) • sala konferencyjna

karty

Visa, MasterCard, Maestro

 
kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

180

dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt domowych

 
Basen

• baseny: 3
• basen: maj - wrzesień, w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
• basen dla dzieci
• jacuzzi: w strefie spa
• leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• ręczniki: wymagana kaucja

Dostępne rodzaje pokoi

Studio

kod pokoju: STX1
  • • 4-5 os. • ok. 40 m2 • widok boczny na morze • po całkowitym remoncie w 2015 roku • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC

Pokój 2-osobowy

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • ok. 22 m2 • widok boczny na morze • po całkowitym remoncie w 2015 roku • balkon • klimatyzacja • telefon • minibar (płatny) • TV sat. • biurko • prysznic • suszarka do włosów • WC

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie, obiad i kolacja • posiłki w formie bufetu • przekąski • napoje bezalkoholowe i lokalne alkohole • opcja dostępna tylko w terminie 24.05.-29.09.2018

Dwa posiłki

• śniadania i kolacje (w formie bufetu)

Dodatkowe informacje

• show cooking • wymagany odpowiedni strój do kolacji 

Riwiera Bułgarska

Przepiękne piaszczyste plaże, ciepłe i czyste wody Morza Czarnego. Riwiera Bułgarska to gościnna kraina z malowniczą architekturą nadmorskich miasteczek, średniowiecznymi zabytkami, smaczną kuchnią i sympatycznym usposobieniem mieszkańców.

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Riwiera Bułgarska
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
-1°C 0°C 3°C 7°C 12°C 16°C 18°C 17°C 15°C 14°C 6°C 2°C
10°C 9°C 9°C 11°C 16°C 21°C 24°C 24°C 22°C 19°C 15°C 12°C
5 5 7 8 11 12 12 12 9 7 6 4
41 mm 43 mm 40 mm 54 mm 42 mm 49 mm 33 mm 30 mm 37 mm 47 mm 56 mm 48 mm

Oceny i opinie gości hotelu Edelweiss

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(141 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
przybylu1 26.07.2018
Bardzo dobry
W stosunku do ceny doskonały hotel.
Wraz z dziewczyną byliśmy w pierwszym tygodniu lipca. Hotel położony na wzniesieniu, około 8 minut od plaży dość zniszczonymi i stromymi schodkami, ale jeśli macie jakąkolwiek kondycję nie stanowi to problemu, jakby co, to bus jeździ co 30min. Lokalizacja ma też sporą zaletę, nie ma dzikich tłumów wokół hotelu, co uznaliśmy za uciążliwe już po pierwszym spacerze na plażę, nam bardzo odpowiadało, że nie jesteśmy aż tak blisko plaży, czyli w samym centrum zainteresowania...wszystkich. Mieliśmy ostatnie piętro z widokiem na basen/morze, wiadomo, na basenie rekreacje-animacje, więc od rana muzyka grała do około 21-23:00 w zależności od dnia...ale po zamknięciu balkonu i zasłonięciu grubych zasłon, nie było to uciążliwe, za to widok na morze piękny. Sprzątaczki działały sprawnie, było czysto i wygodnie, łóżka sprężyste, nie za miękkie, bardzo dobrze się spało, jedno warto zaznaczyć, że jak się złączyło łóżka, to się rozjeżdżały. Pokój przestronny, łazienka i balkon również, w pokoju lodówka, tv, klima. Basen czyszczony dokładnie, woda bez zapachu chloru, leżaki, bar przy basenie, stoliki z restauracij/baru na zewnątrz również, obsługa krąży i zabiera brudne naczynia i śmiecie...nie ma się do czego przyczepić. Jedzenie...nam bardzo smakowało, nie było mdłe, tak jak często bywa, ciężko było się nie przejeść, oczywiście nie wszystko zawsze smakowało, ale zawsze było coś, co było naprawdę smaczne i można było znaleźć coś dla siebie. Obsługa bardzo pracowita, jest dużo osób i faktycznie czasem ma się wrażenie, że jak tylko się odwróci wzrok, to zabiorą tależyk...ale za to jak tylko się zostawi stolik, natychmiast jest sprzątany i przygotowany dla następnych gości, nadgorliwość i mnogość obsługi maja wady i zalety, ale wolę w tę stronę. Obsługa, w dużej mierze Ukraińcy, Rosjanie...co ma swoje zalety, bo po polsku można się normalnie z nimi dogadać, oczywiście wszelkie niezbędne i podstawowe zwroty rozumieją. W recepcji mówią dobrze po angielsku. Alkohole, jak zawsze na allinclusive, nie są to pełnoprocentowe trunki, ale nie są złe i jak poprosimy o mocniejszego, to nie ma problemu i leją tyle wódki, czy innego alkoholu ile sobie zażyczymy, piwo i wino też nie są takie złe. Jakby co, to w sklepach są podobne ceny, jak u nas, więc można pokusić się o zakup. Animatorzy są fajni, nie nachalni i upierdliwi, ale jeśli ma ktoś ochotę, to zawsze jakieś zajęcie znajdzie. Jak w tytule, trzeba patrzeć również przez pryzmat ceny i w takim wypadku jest naprawdę bardzo dobrze i z czystym sumieniem bardzo polecam ten hotel.
mikado333 14.07.2018
Nigdy więcej
W hotelu przebywaliśmy w ramach wczasów all inclusive. Na plus na pewno trzeba zaliczyć czysty i spory basen (przechadzając się po Złotych Piaskach widzieliśmy, że większość hoteli ma dużo mniejsze) oraz animatorów, którzy starali się jak mogli i byli zdecydowanie najjaśniejszym punktem hotelu. Teraz minusy: jedzenie - odgrzewane, recyklingowane notorycznie, bardzo monotonne. Śniadania - codziennie paskudna jajecznica z resztkami wczorajszej wędlinopodobnej mortadeli, do tego ser, mortadela, która jeszcze się nie zeschła, chleb w jajku (bo trzeba coś zrobić z wczorajszym pieczywem) i misz masz, który czasem bardzej pasowałby na obiad (np. pieczone ziemniaki, fasolka po bretońsku, grillowane warzywa). Obiady - przeważnie makaron robiony na życzenie (oczywiście sos z wkładką z mortadeli), wieprzowina (która zwykle ratowała poziom), kurczak (przeważnie niedosmażony) i ryba. Czasem była też opcja na smażone na świeżo mięso, ale z racji tego, żeby zrobić jak najwięcej i jak najszybciej, kucharze nie zwracali uwagi na to, że mięso jest na wpół surowe (to samo tyczyło się jaj sadzonych serwowanych rano - białko od góry było surowe). Napoje dostępne z dystrybutora, wszystkie o chemicznym smaku, łącznie z wodą! Obsługa - o barmanach, animatorach i kelnerach złego słowa nie możemy powiedzieć. Co innego o house keepingu i recepcji. Sprzątaczki wchodzą do pokoi mimo zawieszonego "Do not disturb", nie rozumieją ani trochę po angielsku, więc nie da rady ich nawet poprosić o powrót za pół godziny. W związku z tym jednego dnia po prostu nie posprzątały naszego pokoju. Zresztą, sprzątanie tam było bardzo umowne - polegało na wyniesieniu śmieci ze śmietnika, pościeleniu łóżek i uzupełnieniem papieru toaletowego. Nie było mowy o zebraniu papierków, wyniesieniu szklanek czy chociażby uzupełnieniu hotelowego żelu pod prysznic/szamponu. O samej łazience wiele osób już pisało. Kolejną sprawą jest słaba znajomość i angielskiego okolicy osób pracujących na recepcji. Chcieliśmy się dostać do Warny autobusem, wiedzieliśmy że jest taka możliwość. Kiedy poprosiłam panią z recepcji o wskazanie mi drogi, ograniczyła się do tego, że pokazała za siebie i powiedziała "this way". Kiedy poprosiłam ją o to, aby wskazała mi drogę na mapie, stwierdziła, że nie ma tego na mapie. Jakie było moje zdziwienie, kiedy zobaczyłam, że mapa obejmuje nie tylko nasz hotel, ale też wskazuje przystanki autobusowe - nie byłoby więc żadnego problemu w pokazaniu, ale trzeba by się wykazać jakimkolwiek zaangażowaniem. Kiedy zapytałam, co warto zobaczyć w Warnie, pani poleciła zobaczyć katedrę. Nic więcej ciekawego wskazać nie potrafiła. Najbardziej zszokowało nas to, co zdarzyło się w dzień naszego wyjazdu. Przy check oucie zostawiliśmy nasze bagaże w hotelowej przechowalni. Naiwnie sądziliśmy, że nasze bagaże zostaną w jakikolwiek sposób opisane, aby przy ich odbiorze nie było problemu z identyfikacją. Jednak zostaliśmy poinstruowani, aby nasze walizki po prostu wrzucić do składzika. Tak też uczyniliśmy, lecz gdy po dwóch godzinach wróciłam na recepcję, okazało się, że jedna z naszych walizek stoi wraz z 10 innymi na środku recepcji. Kiedy zapytałam, dlaczego została wyjęta - usłyszałam, że się nie mieściła (mimo, że sama ją umieszczałam w bagażowni). Na moją sugestię, że mogę teraz podejść do jakiejkolwiek walizki i ją po prostu zabrać, ponieważ nie wiedzą, do kogo należy, recepcjonista odpowiedział bezczelnie, że jeśli mi nie pasuje, mogę się zająć swoją walizką sama, po czym zaczął na mnie krzyczeć, gdy weszłam do bagażowni w celu wyszukania reszty mojego bagażu. Gdy zapakowaliśmy się do autobusu na lotnisko, jedna z pań goszczących w tym przybytku podsumowała gorzko pobyt: "No Marriott to to nie był..."
aguja76 05.07.2018
Bardzo dobry
Całkiem fajny hotel, bardzo udany tygodniowy pobyt
Hotel położony dość daleko od brzegu, osoby bez formy mogą mieć problem z powrotem pieszo, bo trzeba iść mocno pod górkę, za to można skorzystać z darmowego busa, który regularnie kursuje. Osobiście woleliśmy trenować formę, więc dla nas te spacery góra dół góra były formą aktywności :) Ale odradzam to zejście/wejście dla rodzin, które muszą pchać wózki dziecięce. Hotel moim zdaniem można podzielić na dwie części: w miarę spokojną z widokiem na drzewa i część morza oraz część imprezową - od strony basenu, restauracji i animacji. Kto zdecydowanie woli ciszę, powinien domagać się pokoi NIE od strony basenu, od tej strony praktycznie nic się nie dzieje i niewiele słychać. Kto lubi obserwować z góry, oglądać animacje z pokojowego balkonu i trochę hałasu - zdecydowanie polecam drugą stronę. Pokoje bardzo przyjemne, dość przestronne, każdy z balkonem (stolik + 2 krzesełka), klima sterowana w pokoju, łóżka średnio wygodne. Łazienki z prysznicami, a w nich cerata, spoza której często wylewała się woda i zalewała łazienkę :P Suszarka o słabej mocy (wtajemniczeni wiedzą o co chodzi). Niestety, do każdego pokoju dostaliśmy tylko po jednym kluczu, co było bardzo niewygodne, jeśli nie spędzamy czasu non stop ze współlokatorem. Ogólnie pokoje bardzo nam się podobały. Czyste, z minibarem (warto liczyć kto co ile wypił i koniecznie wpisywać na specjalną kartkę). Sprzątaczki i sprzątanie bardzo ok, miłe, ale dość niedyskretne - wchodziły rano do pokoju, więc lepiej powiesić kartkę: nie przeszkadzać, jeśli chce sie dobrze wyspać. Tylko potem może być problem z posprzątaniem, bo nie pracują chyba od południa. Trzeba było szukać nowych ręczników i gonić za papierem toaletowym (ale to max 2 razy). Za to pokoje zawsze były czyste, ręczniki były wymieniane, chociaż nie leżały na ziemi, pościel zmieniona była raz, nic nie ginęło. Obsługa w recepcji różna, ale gdy dotarliśmy do hotelu pierwszego dnia późną nocą, wszystko było gotowe, nie musieliśmy czekać na pokoje. Leżaki przy basenie - standardowo brakuje leżaków :P ani razu nie udało się nam zająć, ponieważ ranne ptaszki zajmowały ręcznikami miejsca;) Biegaliśmy więc na plażę, tam za 30 lewów można było zająć 2 leżaki i parasol - uwaga, żeby nie wejść w strefę innego hotelu, bo przepędzają i niefajnie to wygląda ;) Przy basenie bardzo głośna muzyka, co może podobać się młodym ludziom. Nasza grupa to 35-45 i dla nas było zdecydowanie za głośno. Czytanie książki w spokoju przy basenie osobiście dla mnie byłoby niemożliwe. Jedzenie: mieliśmy w grupie i mięsożerów i miłośników warzyw - wszyscy byliśmy bardzo zadowoleni. Widziałam też skromny kącik bezglutenowy. Jedzenie było dość urozmaicone. Z miejscami nie było problemów (chyba że na zewnątrz). Jako miłośniczka warzyw byłam mega zadowolona z jedzenia. Były też owoce. Znajomi mówili, że śniadania były skromne, ale nie jadam śniadań, więc nigdy nie byłam na nich. Kawa z ekspressu całkiem dobra. Alkohole all incl. ok. Kelnerzy to głównie bardzo młodzi ludzie, starali się jak mogli, byli mili, więc bądźmy wyrozumiali dla nich i poślijmy im czasem uśmiech w ramach podziękowania lub po prostu powiedzmy blagodariu lub dziękuję :) Przykro było, gdy goście traktowali ich, jakby byli niewidzialni. Goście hotelowi to głównie Polacy, Rosjanie i Bułgarzy. Nie było Niemców i UK, więc całkiem miła odmiana ;) Animacje całkiem fajne, uniwersalne, co dzień disco dla dzieci (tylko leciały wciąż te same kawałki ^^). Czasem spontanicznie były tańce dla dorosłych. Dużo disco polo ^^. Na miejscu dobrze zaopatrzony sklepik, można kupić w dobrej cenie whisky czy inne alko. Jest też kantor. Kurs nie najgorszy.
szymekwar 03.07.2018
Bardzo dobry
Całkiem przyzwoicie
Byłem na wakacjach w tym hotelu w czerwcu 2018 roku, na 7 dni. Zależy co kto oczekuje, ale generalnie całkiem przyzwoity hotel. Może po kolei przedstawię moje doświadczenie nt tego hotelu: 1. Hotel - usytuowanie: Hotel jest usytuowany w górnej części złotych piasków, co oznacza, że na plażę trzeba zejść te 300-400 metrów. Hotel oferuje pokoje z widokiem na morze ale są to pokoje wyłącznie na wyższych piętrach. Ja miałem pokój na 3 piętrze i było widać morze ale tylko kawałek. Podejrzewam, że na 5-6 piętrze jest fajny widok na morze. 2.Dojście na plaże: Sporo osób tutaj narzeka, że trzeba iść kamienną zniszczoną, niebezpieczną drogą przez jakieś śmieci. :) Owszem, jest taka ścieżka, ale jest też porządna, ładna ścieżka, szeroka z kamieniami, od bliźniaczego hotelu Berlin :) Wystarczy przecież wychodząc z hotelu Edelweiss, podejść w kierunku hotelu Berlin i tam jest fajna, szeroka, oświetlona ścieżka prowadząca na promenadę/plaże złotych piasków. Trochę pomyślunku ludzie...Poza tym co pół godziny z hotelu kursuje darmowy BUS (shuttle bus) dowożący klientów na plażę - wg mnie super udogodnienie 3.Pokoje: przestronność, czystość: Tutaj bez zastrzeżeń, pokoje codziennie sprzątane, dosyć przestronne. Tutaj naprawdę nie ma się do czego przyczepić. 4.Obsługa hotelu: Generalnie OK. Obsługa jest pomocna, uczynna, miła. Wiadomo, zdarzają się tacy osobnicy sprawiający wrażenie zarozumiałych - np. była taka dziewczyna na recepcji to trochę sprawiała wrażenie jakby łaskę robiła...Ale obsługa lobby, baru, kuchni - OK. 5.Jedzenie: To już kwestia preferencji. Wg mnie jedzenie było poprawne. Dobre i w miarę smaczne. To fakt, że było trochę monotonne. Czyli np. na śniadanie jajecznika, kiełbaski, szynki, sery, pieczywo, etc. i tak każdego dnia, ale chyba wszędzie tak jest. Do tych co narzekają na jedzenie, to co chcielibyście na śniadanie innego? Zupę? Poza tym, jeśli np. jakieś potrawy zostały z obiadu to były przygotowywane na kolację. Przykładowo, były brokuły, które zostały z obiadu, to po prostu na kolację odpieczono brokułki i dodano sos - co uważam, że jest OK. Przecież nikt nie marnuje dzisiaj jedzenia. Drinki w barze, owszem były trochę rozcieńczane...to fakt. napoje też. Ale jak byłem w Grecji to tak samo było...też driny i napoje rozcieńczali, a piwo to też taki sikacz trochę rozcieńczony. Zatem jedzenie poprawne w miarę smaczne, może trochę monotonne to fakt. 6.Basen hotelowy - jest średniego rozmiaru, o głębokści 1,4m, plus jest też drugi brodzik dla dzieci. Żeby zająć miejsce na leżaku przy basenie, to niestety trzeba z samego rana sobie zarezerwować ręcznikiem, bo już o 8mej w zasadzie wszystko zajęte...W Grecji jak byłem, to było identycznie...z tym, że baseny tam były 3 i sporo większe, ale hotel też miał trochę lepszy standard pod względem basenów. 7.Inne: kantory i sklepik w hotelu - jest kantor w hotelu i radziłbym wam tam wymieniać pieniądze bo te na promenadzie na ulicy ponoć oszukują na kursach. Sklepi w hotelu OK. Chociaż ja kupiłem tam kartę do internetu Telenor, to chyba była jakaś lewa albo nieważna, bo nie można było uaktywnić internetu . Dało się tylko dzwonić. Nawet jak byłem w Warnie w sklepie Telenor żeby zarejestrować kartę, to się pytali sprzedawcy gdzie kupiłem kartę...Także, jak chcecie kupić kartę sim na internet mobilny to polecam kupować raczej w skelpach firmowych bo i tak musicie kartę zarejestrować od razu, a w sklepie wam to od ręki zrobią. A w takich sklepikach to nie. Jest też sejf na recepcji. Ja nie korzystałem, ale jest możliwość wynajęcia sejfu, żeby przechować kosztowności, etc. Podsumowanie: Ogólnie dobrze oceniam ten hotel, może 4 gwiazdki to troszkę rzeczywiście dużo, ale mocne 3 gwiazdki jak najbardziej. Ja byłem sam na wczasach i za all inclusive na 7 dni płaciłem 1680 zł, więc za te pieniądze to naprawdę bardzo dobry hotel (jak wiadomo, wakacje dla singla są droższe niż dla dwóch osób, bo biura podróży liczą sobie dodatkową opłatę za pokój). Ja wycieczkę kupiłem przez TUI a tam dopłaty dla singli są naprawdę nieduże. Dobry hotel w tych pieniądzach. Wiadomo, że zawsze znajdą się osoby dla których taki standard jest niski ale to tak jak mówię, jest kwestia wyobraźni, oczekiwań, relacji ceny do jakości, itp. Ja ogólnie jestem zadowolony.
Maciek S 20.06.2018
3 gwiazdki to maksimum
Hotel na 4 gwiazdki nie zasluguje, moze na 3. Na plus: Basen zewnetrzny bardzo spoko Bardzo mili animatorzy Ladne pokoje, czyste, codzienne sprzatanie i brak zadnych kradziezy Uczciwy kurs w kantorze na dole, sklepik tez OK Praktycznie sami Polacy w hotelu Obsługa open baru rowniez bardzo sympatyczna Na minus: Alkohol rozcienczany woda i to strasznie KUCHNIA TO KATASTROFA - monotonnosc, ciagle to samo, po kazdym posilku pobyt w lazience Obsluga nie zna podstaw angielskiego. Predzej dogadasz sie po polsku lub migowym Czekanie na winde to porazka Daleko do centrum, kiepska lokalizacja Niestety pani z restauracji zabraniajaca wziac sosu do pizzy mnie troche zdenerwowala :) Ogolnie bez tragedii, ale nie warto za taka kwote (1800 PLN). Za polowe ceny mozna brać
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Edelweiss