Goście cenią ten hotel za...
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Altis Belem Hotel & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Dla rodzin
- Spa
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- 63CarolineS2020-02-22Wyjątkowy
Byliśmy tutaj, aby spędzić długi weekend w Lizbonie. Zameldowanie było sprawne, pokój był gotowy, kiedy przyjechaliśmy w południe. Pokój był w stylu „Kioto”, być może trochę ciemny w wystroju (dużo czerwonego lakieru), ale bardzo wygodny. Dwa fotele, sofa, biurko, ładne duże podwójne łóżko, krucha pościel, dużo miejsca w szafie, sejf, Wi-Fi, bezpłatna woda i sok, fajne tarty kremowe, ekspres Nespresso. Piękny widok na przystań i rzekę i bardzo cicho - martwiliśmy się niektórymi opiniami, które wspominały hałas i widok na parking - pokoje o parzystych liczbach na drugim piętrze zdecydowanie wychodzą na przystań i rzekę i są ciche. Spektakularny widok na zachód słońca. Doskonała łazienka - w sumie świetna. Hotel jest wystarczająco duży, aby być profesjonalnym, wystarczająco mały, aby poczuć się jak w butiku. Dobre jedzenie w barze, śniadanie „OK” - nie największe, ale idealnie ok. Serwis ogólnie bardzo przychylny. Tym razem nie próbowaliśmy restauracji, ale myślę, że wrócimy. Spa było dobre, nie absolutnie światowej klasy, ale bardzo, bardzo miłe. Lokalizacja w Belem jest bardzo dogodna - w odległości spaceru od wszystkich zabytków, kultury i ogrodów na dole, a miliony e-rowerów i skuterów do wypożyczenia bardzo łatwo. Piękna lokalizacja (oczywiście nie w centrum, ale to tylko krótka przejażdżka taksówką). Poleciłby.
- Kathleen R2020-01-29
Zatrzymałem się w Altis Belem Hotel & Spa w Lizbonie w Portugalii od 4 stycznia do 6 stycznia 2020 roku. Kiedy przybyłem do hotelu, schowałem paszport i 3 koperty gotówki do sejfu i zamknąłem go. Mam bardzo uporządkowane podejście do podróży i bezpieczeństwo przedmiotów. Kiedy otworzyłem sejf o 21.00 5 stycznia, pozostały tylko 2 koperty gotówki. Brakująca koperta zawierała 1000 USD. 00 dolarów amerykańskich. Tymczasowo nie otworzyłem sejfu. Po sprawdzeniu, że nie zgubiłem koperty, poszedłem do recepcji, w którym to czasie rozmawiałem z nocnym kierownikiem, panem Luisem Brazem, który powiadomił dyrektora generalnego Bruno Correia. Sprawdzili zamek elektroniczny i zweryfikowali wpis pod kątem czyszczenia i ścielenia łóżka oraz niewytłumaczalny wpis w środku dnia, którego zaniedbania zbadali dalej. Z pewnością jestem rozczarowany brakiem dbałości o szczegóły, zainteresowania i bardziej uczciwe podejście pana Correi i Braza do kradzieży pieniędzy z mojego pokoju hotelowego. Jestem zszokowany straszną obsługą, nieuczciwymi pracownikami i niekompetentnym i nieuważnym śledztwem ze strony kierownictwa.
- Journey7038942020-01-13Bardzo dobry
Lokalizacja i personel były wyjątkowe! Dziękujemy Francesca za wkład w cieszenie się z naszego pobytu! Niektóre techniczne problemy konserwacyjne (bardzo łatwe do naprawienia) niestety nie pozwalają mi scharakteryzować go jako doskonały!