Goście cenią ten hotel za...
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
Hotel Rezydencja Nosalowy Dwór - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Dla rodzin
- Przy stoku
- Zwierzęta domowe
- Basen
- Spa&Wellness
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Czystość
- Pokoje
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Lokalizacja
- Wartość
- Joannaaa_c2025-08-04
Byłam gościem tego hotelu kilka lat temu i mam wrażenie, że obiekt bardzo się zmienił – niestety, na gorsze. Dziś Nosalowy Dwór Rezydencja II sprawia wrażenie miejsca nastawionego przede wszystkim na organizację eventów firmowych, konferencji i zjazdów, a nie na komfort indywidualnych gości. Jedzenie – wyraźny spadek jakości Jeszcze kilka lat temu kuchnia w hotelu robiła dobre wrażenie. Niestety, obecnie jedzenie pozostawia wiele do życzenia: Śniadania są bardzo skromne, z ograniczonym wyborem i mało urozmaicone. Obiadokolacje – przeciętne, dania powtarzalne, bez finezji. Co ciekawe, niemal w każdym daniu trafiają się ziarna kolorowego pieprzu – wygląda na to, że kucharz ma do nich szczególną słabość, choć niekoniecznie idzie to w parze z dobrym smakiem. Ogólna atmosfera – więcej konferencji niż wypoczynku Zdecydowanie odnosi się wrażenie, że priorytetem hotelu są grupy zorganizowane i klienci biznesowi, a nie osoby szukające relaksu czy rodzinnego wypoczynku. To odbija się na atmosferze, poziomie obsługi i ogólnej dostępności przestrzeni wspólnych. Podsumowanie: nie wrócę, Zdecydowanie wolę zatrzymać się w dawnym Mercure, gdzie komfort gości indywidualnych nadal wydaje się być realnym priorytetem.
- macieks7182024-12-22
Pokoje - widać, że mają swoje lata. Nie wyglądają źle, ale zdarza się, że coś nie działa (u nas np. przeciekał kran), a ręczniki i szlafroki są wyraźnie zużyte. Za zwierzaka spora opłata, a w zamian jest problem z uzyskaniem choćby jednej miski dla psa. Musieliśmy się przypominać trzy razy w recepcji. Do recepcji dodzwonić się jest problem - tylko połączenie wewnętrzne działa. Z komórki się nie dało - przy trzech próbach. Ogólnie obsługa poniżej przeciętnej. W hotelu bardzo dużo osób, w tym pełno obcokrajowców. Często bardzo głośnych, więc dla kogoś może być to uciążliwe. Basen, sauny i jacuzzi wyglądają bardzo ładnie i każdy powinien znaleźć coś dla siebie, ale niestety są moim zdaniem zbyt małe jak na tak duży resort. Śniadanie niezłe. W lobby barze braliśmy nachosy - też były dobre - i po drinku, który też był ok. Dobra lokalizacja.
- Katarzyna C2024-09-29
Hotel ok ale bez szału. Telefoniczny kontakt z recepcją granicy z cudem. Zamek do drzwi w pokoju nie dział - obsługa wzywana dwa razy , dwie godziny spędzone przy otwartych drzwiach. Odbieram nawigację po hotelu jako nieczytelną. Skybar na 6 piętrze...porażka...przynajmniej wieczorem bo widoku brak. Jedzenie w hotelu jak na 4 gwiazdki na niskim poziomie jakościowym. Ale nic nie przebije tragedii w restauracji regionalnej!! Placek po zbujnicku najgorszy jaki mąż jadł. Placki smakowały fryzurą...smaku ziemniaków brak ...smakowały jak z paczki. Brak surówki...śmietany. Byliśmy w szoku jak można zepsuć tak proste danie. Pomimo podania nr auta na check in system nie został zaktualizowany i mieliśmy broblem z wyjazdem z parkingu podczas pobytu.