Neptune Beach Resort

(428 opinii)
MBA12030

3 osoby właśnie oglądają tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Wartość

Neptune Beach Resort - informacje

Neptune Beach Resort to hotel znanej kenijskiej sieci Neptune położony najbliżej turystycznej stolicy regionu – Mombasy. Oferta doskonale łączy afrykańską gościnność i rodzinną atmosferę z komfortowymi udogodnieniami XXI w. Hotel wyróżnia przede wszystkim lokalizacja – bezpośrednio przy plaży. Obiekt polecany jest zarówno na rodzinne wakacje, romantyczny wyjazd dla par, jak i wypoczynek w grupie przyjaciół. Pozytywne opinie zadowolonych gości potwierdza certyfikat jakości w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 14 km od Mombasy
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(428 opinii)
(428 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • qczarq2019-04-11
    Wyjątkowy

    Do hotelu trafiliśmy przez rekomendację handlowca TUI, obiecywał, że nie będzie dzieci i dużo ludzi. Tak też było, w szczycie w hotelu było 50 osób, obsługa jest wspaniała bardzo otwarta chętnie uczy języka Suahili i bardzo się cieszy jak potem go kaleczymy przy zamówieniach w barze. Drinki konkretne, dobre alkohole, napoje markowe. Jedzenie bardzo dobre, codziennie inne dania. Wszystko świeże bardzo dużo "show cooking". Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki co 3 dni wymieniane. Dostęp do plaży bezpośrednio z hotelu. Animacje na wysokim poziomie codziennie o innej charakterystyce wykonywane przez ludzi spoza hotelu. Jest boisko do siatkówki gdzie codziennie rozgrywane są mecze, jest stół do tenisa stołowego. Pokoje przestronne, klimatyzowane całą dobę, łazienki czyste, dobry internet przez cały dzień. Byliśmy w tym hotelu 2 tygodnie i było wspaniale, szczególnie dzięki obsłudze.

  • go4sia2019-03-18
     

    Spędziliśmy w hotelu 2 tyg z TUI. Ostatniego dnia o godzinie 10 recepcjonista zabrał nam opaski all inclusive. Chciał zapłaty po 40 dolarów od osoby za kontynuacje. Oznacza to że ostatnim posiłkiem jaki dostaliśmy to śniadanie a wyjazd na lotnisko był o 18.15. Wszyscy chodzili i sprawdzali czy czasem nie bierzemy jakiegoś napoju z baru. Porażka! Na dodatek pierwszego dnia przyjechaliśmy kilka minut przed 12 w nocy i nie dostaliśmy żadnego posiłku, z baru też już nie zdążyliśmy skorzystać,a dzień był w pełni zapłacony wiec chociaż z tego powodu mogli odpuścić w ostatni dzień! Byłam w wielu hotelach ale nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Z tego powodu nie polecam! Ponieważ po ostatnim dniu zostaje niesmak. Jedzenie smaczne, ale wybór mały. Basen ok ale chemikalia barwią strój na żółto. W barze zdarzały się braki alkoholu. Pokój który dostaliśmy był ok. Sytuacje ratują ludzie!Wszyscy (oprócz ostatniego dnia) byli bardzo mili i pomocni. Z niczym nie maja problemu. Bardzo milo będziemy wspominać animatorów Saida, Morgana a także super kochanego ochroniarza Lovisa. Bardzo podobały nam się też małpki biegające po hotelu - główna atrakcja. Z Beachboys możemy polecić Alex Chisiwa z którym pojechaliśmy do Haller Parku. (emanuelchisiwa@yahoo.com, +254724369726) a także Shukri Dawood - cigaretteman (shukridawood0@gmail.com, +254754708963) który sprzedaję papierosy na plaży.

  • elzbietao5122019-03-18
     

    1)Wykwaterowanie o godz 10 odcinanie3)3 opasek i brak możliwości korzystania z picia i jedzenia chyba ,że za dodatkową opłatą 45$ od osoby.2)Czystość pozorna,pierwsze wrażenie ok,po postawieniu stopy na podłodze noga czarna.3)Posiłki,bardzo mały wybór,napoje do obiadu i kolacji donoszone przez kelnerow,długi czas oczekiwania.4)Przekąski między posiłkami bardzo ubogie,często niedostępne,kucharza przy barze basenowym pracuje tam chyba za karę,ciężko poprosić się czegokolwiek,udaje,że nie słyszy.5)Mało stoliczkow przy krzakach.6)Plaża brzydka nie sprzątana.Ogolnie z wyjazdu jesteśmy B.zadowolone nikt głodny nie chodził A pokój służył nam tylko do spania.Ale są to realne spostrzeżenia i ocena.Drugi raz bym nie wybrała tego hotelu i nie polecam.Elzbieta

Hotel

Dla dzieci

  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą
  • opieka nad dziećmi: za opłatą
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub: 4-12 lat
  • łóżeczka dla dzieci: na zapytanie

Sport i wellness

    W cenie
  • siatkówka plażowa
  • Płatne
  • pole golfowe Nyali Golf Club: w okolicy
  • 2 korty tenisowe
  • oświetlenie kortu tenisowego
  • masaże: w ofercie firm zewnętrznych

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • lekki program animacyjny
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • sala TV
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • terminal internetowy: za opłatą
  • kantor
  • sejf: w recepcji
  • centrum biznesowe
  • sklep z pamiątkami
  • fryzjer: za opłatą
  • parking
  • pralnia: za opłatą
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 78

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt UWAGA: W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Bamburi Beach
  • publiczna
  • piaszczysta
  • ręczniki w cenie

Wycieczki

  • Wybrałeś już hotel? Dobierz do niego wycieczkę fakultatywną. Program Safari to wyprawa, podczas której odkryjesz najpiękniejsze i najbardziej tajemnicze miejsca w Kenii i tym samym spędzisz niezapomniane chwile wśród dzikiej natury.
    Poznaj ofertę

Basen

  • baseny: 2
  • basen: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, ze słodką wodą
  • leżaki
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Neptune Beach Resort - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(428 opinii)
(428 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • qczarq2019-04-11
    Wyjątkowy

    Wyjątkowy hotel z klimatem wyspiarskim

    Do hotelu trafiliśmy przez rekomendację handlowca TUI, obiecywał, że nie będzie dzieci i dużo ludzi. Tak też było, w szczycie w hotelu było 50 osób, obsługa jest wspaniała bardzo otwarta chętnie uczy języka Suahili i bardzo się cieszy jak potem go kaleczymy przy zamówieniach w barze. Drinki konkretne, dobre alkohole, napoje markowe. Jedzenie bardzo dobre, codziennie inne dania. Wszystko świeże bardzo dużo "show cooking". Pokoje codziennie sprzątane, ręczniki co 3 dni wymieniane. Dostęp do plaży bezpośrednio z hotelu. Animacje na wysokim poziomie codziennie o innej charakterystyce wykonywane przez ludzi spoza hotelu. Jest boisko do siatkówki gdzie codziennie rozgrywane są mecze, jest stół do tenisa stołowego. Pokoje przestronne, klimatyzowane całą dobę, łazienki czyste, dobry internet przez cały dzień. Byliśmy w tym hotelu 2 tygodnie i było wspaniale, szczególnie dzięki obsłudze.

  • go4sia2019-03-18
     

    ostatni dzień - tragedia!

    Spędziliśmy w hotelu 2 tyg z TUI. Ostatniego dnia o godzinie 10 recepcjonista zabrał nam opaski all inclusive. Chciał zapłaty po 40 dolarów od osoby za kontynuacje. Oznacza to że ostatnim posiłkiem jaki dostaliśmy to śniadanie a wyjazd na lotnisko był o 18.15. Wszyscy chodzili i sprawdzali czy czasem nie bierzemy jakiegoś napoju z baru. Porażka! Na dodatek pierwszego dnia przyjechaliśmy kilka minut przed 12 w nocy i nie dostaliśmy żadnego posiłku, z baru też już nie zdążyliśmy skorzystać,a dzień był w pełni zapłacony wiec chociaż z tego powodu mogli odpuścić w ostatni dzień! Byłam w wielu hotelach ale nigdy nie spotkałam się z czymś takim. Z tego powodu nie polecam! Ponieważ po ostatnim dniu zostaje niesmak. Jedzenie smaczne, ale wybór mały. Basen ok ale chemikalia barwią strój na żółto. W barze zdarzały się braki alkoholu. Pokój który dostaliśmy był ok. Sytuacje ratują ludzie!Wszyscy (oprócz ostatniego dnia) byli bardzo mili i pomocni. Z niczym nie maja problemu. Bardzo milo będziemy wspominać animatorów Saida, Morgana a także super kochanego ochroniarza Lovisa. Bardzo podobały nam się też małpki biegające po hotelu - główna atrakcja. Z Beachboys możemy polecić Alex Chisiwa z którym pojechaliśmy do Haller Parku. (emanuelchisiwa@yahoo.com, +254724369726) a także Shukri Dawood - cigaretteman (shukridawood0@gmail.com, +254754708963) który sprzedaję papierosy na plaży.

  • elzbietao5122019-03-18
     

    Nie polecam tego hotelu

    1)Wykwaterowanie o godz 10 odcinanie3)3 opasek i brak możliwości korzystania z picia i jedzenia chyba ,że za dodatkową opłatą 45$ od osoby.2)Czystość pozorna,pierwsze wrażenie ok,po postawieniu stopy na podłodze noga czarna.3)Posiłki,bardzo mały wybór,napoje do obiadu i kolacji donoszone przez kelnerow,długi czas oczekiwania.4)Przekąski między posiłkami bardzo ubogie,często niedostępne,kucharza przy barze basenowym pracuje tam chyba za karę,ciężko poprosić się czegokolwiek,udaje,że nie słyszy.5)Mało stoliczkow przy krzakach.6)Plaża brzydka nie sprzątana.Ogolnie z wyjazdu jesteśmy B.zadowolone nikt głodny nie chodził A pokój służył nam tylko do spania.Ale są to realne spostrzeżenia i ocena.Drugi raz bym nie wybrała tego hotelu i nie polecam.Elzbieta

  • Skadi142019-03-17
    Bardzo dobry

    Wszytko ok - jesteśmy zadowoleni - Polecamy !!!!

    Byliśmy w 6 osób i wszyscy wyjeżdżamy z przekonaniem , że pobyt w tym hotelu był bardzo fajną sprawą, nie rozumiem opinii o braku jedzenie czy alkoholu lub zainteresowania personelu, wszystkiego było pod dostatkiem niczego nikomu nie brakowało. Jedzenie tak naprawdę było od godziny 7 do 22( śniadanie 7-10 snack bar 10- 18 polecamy sandwiche ;), obiad 12-15 ,kolacja 19- 22) alkohol lany od 10:00 do 00:00. Pozdrawiam

  • waldemar k k2019-03-05
     

    NIE POLECAM

    Zastanawiają mnie wpisy poprzedników gdzie dużo jest pozytywnych opinii typu "duży wybór jedzenia", "hotel powinien mieć 5 gwiazdek".Prawda jest niestety inna i podejrzewam, że wpisy te były robione przez biura podróży.Czystość - na pierwszy rzut oka wydaje sie że nie jest zle ale po jakimś czasie widać niestety brud, leżaki z brudnymi materacami,talerze, szklanki często nie domyte. Dwa razy zdarzyło się że dostaliśmy brudne ręczniki.Woda w basenie niby czysta ale strasznie barwiła stroje kąpielowe i jak ktoś miał jasne włosy pod koniec wyjazdu miał je zielone.Kolejny problem to kwestia ciszy w hotelu. Mieliśmy wykupiony pokój od strony morza uważany tam jako jeden z lepszych i rzeczywiście widok ok ale minus to to że nad naszym pokojem był apartament właścicieli gdzie odbywał sie remont od godz 5,30 .Sprawa zgłoszona rezydentowi TUI jednak cieżko było udowodnić jak się okazało nagrania nie są dowodem w tej sprawie ale postanowiliśmy o 6,00 do pokoju prawie siłą przyprowadzić menagera , który udawał wariata , ze nic nie wie i nic nie słyszy, jak zaczeły sie odgłosy wbijania gwozdzi wyłaczył nam lodówkę i stwierdził , że to było własnie to .Nie dalismy sie zbyć ustaili ze remontją na górze niby meble ale co po tym jak od 7 dni codziennie miedzy 5,30 a 6 pobudka .Kolejny problem w tym hotelu to jedzenie i picie.Jedzenie dosłownie wydzielane, bardzo mały wybór i oczywiście większość gości problemy z biegunkami i wymiotami .Picie brak alkoholu o godz 11,00 jeszcze nie ma np Ginu a o 21,00 już go nie ma.Obsługa bardzo miła na początku a szczególnie jak się da parę dolarów ale juz w ostatni dzien kiedy konczy sie opcja all i inni Polacy zamówią piwo i poczęstują tych bez all wówczas już nie jest tak miło.Biegają po basenie żeby pilnowac aby przypadkiem nikt sie nie napił .My zamówiliśmy o jedno piwo więcej dla znajomego, który już nie miał opcji all w jednej chwili pojawiła sie obsługa z informacją , że będziemy musieli zapłacić.Do baru przy basenie nie można wchodzić mokrym , nie spotkałam się jeszcze w żadnym kraju z taką paranoją no ale cóż jak ktoś był mokry nie był obsłużony. Bar który jest czynny od 10,00 do 18,00 tak naprawdę zaczyna funkcjonować o 12,00 kucharz , który jest tam za karę obsługuje w takim tempie , że jak zamawialiśmy 3 tosty dostalismy po godzinie.Gdy zwrócilismy uwagę , że talerz na który chce nałożyć tosta jest brudny to nim rzucił !!! Nie jest to hotel do polecenia

Pokoje

Pokój 2-osobowy superior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    30m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • wentylator sufitowy
  • lodówka
  • zestaw do przyrządzania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na morze lub ograniczony widok na morze

Suita z widokiem na morze

  • Kod pokoju: SUM1
  • Metraż: 

    35m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • minibar: napoje bezalkoholowe i woda, w cenie
  • TV sat.
  • moskitiera
  • wentylator sufitowy
  • biurko
  • zestaw do przyrządzania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • kapcie
  • WC
  • ograniczony widok na morze lub widok na basen

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • po częściowym remoncie w 2015 roku
  • w budynku głównym
  • balkon
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • lodówka
  • zestaw do przyrządzania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na ogród

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
  • Waluta

    szyling kenijski (KES); 1 USD – 100,5 KES (warto zabrać ze sobą dolary)
  • Wiza

    Wiza płatna ok. 50 USD. Dla dzieci do 16 roku życia wiza jest bezpłatna ( na dzień 20.06.2017 r. ). Możliwość wykupienia na lotnisku, bądź przez stronę internetową http://evisa.go.ke/evisa.html
  • Długość lotu

    ok. 11 godz.
  • Strefa czasowa

    czas polski + 2 godz. (zimą)
  • Komunikacja

    w Kenii obowiązuje ruch lewostronny. Drogi są w złym stanie, co może powodować opóźnienia w podróży. Komunikacja autobusowa jest ogólnie dostępna i stosunkowo tania. Powinno się unikać nocnych kursów autobusowych i podróżowania minibusami (tzw. matatu). W stołecznym Nairobi i Mombasie można korzystać z taksówek. Na trasie Nairobi–Mombasa–Kisumu można korzystać z usług kenijskiej kolei. Podróż w obu kierunkach odbywa się nocą. Zwiedzającym odległe zakątki Kenii zaleca się korzystanie z transportu lotniczego.
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    angielski, suahili
  • Przykładowe ceny

    Przykładowe ceny w euro (płatność w szylingach kenijskich lub USD): napoje bezalkoholowe od 1 €, piwo od 1, 5 €, butelka wina od 15 €, przekąski od 5 €, kolacja od 15 €.
  • Warunki podróży

Kenia - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Butterfly Pavilion0,7 km

Restauracje i bary:

  • Karting Bar Restaurant0,3 km
  • Mombasa Go-Kart0,3 km
  • Karting Bar Restaurant0,3 km
  • Derrick's Joint & Grill0,3 km

Zakupy:

  • Karibuni Shop & Boutique0,4 km
  • Makadara Chemist0,5 km
  • Gift Shop & Boutique0,6 km
  • Nyaga Emporium0,6 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Neptune Beach Resort

  • kameralny obiekt
  • udogodnienia dla dzieci
  • komfortowo wyposażone pokoje
Sprawdzanie ceny