Secrets St. James Montego Bay

(7584 opinii)
MBJ30051
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Secrets St. James Montego Bay - informacje

Secrets St. James Montego Bay to elegancki hotel o stylowych wnętrzach i wysokim standardzie, zlokalizowany tuż przy piaszczystej plaży. Ciekawie spędzony czas zapewni gościom różnorodna oferta sportowa, obejmującą m.in. sporty wodne, aerobik oraz kort tenisowy. Poszukujący relaksu skorzystają z hotelowego centrum wellness z sauną fińską, łaźnią parową i jacuzzi. Wakacyjni smakosze mają do dyspozycji 8 restauracji serwujących dania kuchni regionalnej, meksykańskiej czy francuskiej oraz 9 barów.

Położenie:

  • ok. 90 min jazdy od Dunn's River Fall
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(7584 opinii)
(7584 opinii)
GreenLeader Platinum
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Lazylad2019-02-01
    Bardzo dobry

    Ta opinia jest skierowana do turystów z Wielkiej Brytanii rozważających rezerwację z TUI. To był nasz trzeci ośrodek Secrets, jeśli to był pierwszy, może ostatni. Hotel i wyposażenie są świetne, obsługa pokoju była w porządku, a obsługa sprzątająca była genialna, personel jest pracowity i przyjazny. Wydawało się, że w barach jest mniej pracowników niż w poprzednich kurortach i wyglądali na zadowolonych. To, co mnie zirytowało kurortem, to fakt, że większość nocy z przodu była zamknięta dla jakiegoś korporacji.  Ten drink pić w barze w holu, gdzie rozrywka była powtarzalna. Można jednak korzystać z baru na dachu w Breathless, napoje tutaj są lepszej jakości niż Secrets. Usługa od przedstawiciela nie była wspaniała i zazwyczaj pozostawiała nas w konfuzji. Na przykład Spotkanie powitalne zostało zorganizowane na niedzielę zgodnie z pakietem informacyjnym podanym przy przybyciu, ale było to w poniedziałek, ponieważ w informacji z tajemnic była notatka, której nigdy nie czytaliśmy. Tak zmarnowane godziny czekania na przedstawiciela. Zarezerwowaliśmy podróż z czasem odlotu 9. 30, poszliśmy prosto po śniadaniu, ale po odczekaniu godziny odwołała ją. Okazuje się, że zostawiła wiadomość głosową o 9. 20. Będąc prawdziwymi Brytyjczykami, już czekaliśmy. Mogła po prostu podejść i powiedzieć, że podróż została odwołana. W dniu wyjazdu powiedziała, że nasz lot jest odwołany i zaaranżował pokój na inny dzień, a doradca zobaczy ją o 9. 00 następnego dnia. Okazało się, że lot nie został odwołany, było późno ze względu na pogodę w Manchesterze. To tylko przypadek, że złapaliśmy walkę powrotną, ponieważ zdecydowaliśmy się na obsługę pokoju zamiast jeść na mieście. Tak więc w podsumowaniu ładny ośrodek, przyjazny personel, TUI przedstawiciel potrzebuje przekwalifikowania.

  • JenniferG1997992019-01-31
     

    Nasza podróż zaczęła się od kwaśnej notatki z odprawą. Było nas 8 w naszej grupie (4 pokoje ogółem). Zajęło to około 3 godzin, abyśmy wszyscy zameldowali się. TRZY GODZINY. I nie mówię o czekaniu w tym czasie - dosłownie trwało to 3 godziny, by porozmawiać twarzą w twarz ze zrzędliwym personelem hotelowym, aby nas wszystkich zameldować i do naszych pokoi. To była ciężka próba i zupełnie niepotrzebna. Częścią problemu było to, że stracili część naszej rezerwacji i mieli tylko trzy pokoje dla nas. Inną kwestią była kobieta, która nas kontrolowała, i nie zdołała ujawnić, że 4 osoby z naszej grupy musiały zameldować się w zupełnie innym budynku, ponieważ wolały pokoje. Wiedziała o tym w ciągu pierwszych pięciu minut naszej kontroli, ale poczekała do ponad godziny później (kiedy pierwsza czwórka z nas prawie skończyła sprawdzać), aby poinformować nas, że pozostała czwórka musiała zameldować się w innym budynku. Mogli to robić jednocześnie, a nie tylko siedzieć i obserwować, jak się meldujemy. Przez półtorej godziny, kiedy byliśmy z nią, nigdy się nie uśmiechała. Była niesamowicie nieuprzejma i trudna przez cały czas. Pracownik hotelu, który zajmował się zameldowaniem w dwóch preferowanych pokojach, był przyjemny, ale ta meldunek wciąż był ciężką próbą, ponieważ mieli tylko zapis jednego z dwóch pokoi. Trzy godziny później po tym, jak wszyscy byliśmy zameldowaliśmy się spotkaliśmy się w barze Marlin na napoje do relaksu po stresującym zameldowaniu. Jednak w barze był tłum i tylko jeden barman. Byliśmy w ośrodku w sumie pięć nocy i nigdy nie widziałem więcej niż jednego barmana w barze, co skutkowało długim czekaniem za każdym razem. Tereny ośrodka są piękne. Jest dobrze rozplanowana, łatwa w nawigacji i nie jest daleko od jednego końca do drugiego. Plaża jest piękna i chociaż ludzie ratują krzesła od wczesnego rana, wciąż byliśmy w stanie znaleźć miejsce na plaży. Pokój był odpowiedni. Widok był z góry najlepszy. Pokój wymaga aktualizacji i mieliśmy kilka problemów, w których musieliśmy zadzwonić do konserwacji dwa razy w czasie naszego pobytu. "Drzwi" pomiędzy łazienką a sypialnią to przesuwane drewniane drzwi. Nasze drzwi były poza naszym śladem i nie zamknęły się. Zadzwoniłem do obsługi technicznej, a oni naprawili problem. Jednak następnego dnia wybraliśmy się na plażę (z naszymi drzwiami wciąż zamkniętymi i na torze). Kiedy wróciliśmy pod koniec dnia, drzwi znowu zniknęły z torów i nie mogły się zamknąć. Domyślam się, że kiedy sprzątali pokój, musieli przesuwać drzwi, aby dostać się na lewą stronę łóżka, aby zrobić łóżko. Nie ma sprawy. Znowu zadzwoniłem do obsługi technicznej, aby poinformować ich, że drzwi znowu się zatrzymują i nie można ich zamknąć. Postawa i ton, które otrzymałem na drugim końcu telefonu, niemal kazały mi rzucić telefon. Nie mogła uwierzyć, że drzwi były ZNALEZIONE i jasno dała do zrozumienia, że my uważamy, że to jest problem. Niezależnie od tego wysłała konserwację i naprawili problem. Postawa personelu była zawsze chybiona. Oboje mieliśmy niesamowitą obsługę (Dalbert w Breathless był w rękach najlepszego barmana, jakiego kiedykolwiek spotkałem w jakimkolwiek ośrodku) lub odeszliśmy od spotkania zastanawiając się, co robimy źle. Poza Dalbertem i małą garstką kelnerów / kelnerek w restauracjach, większość pracowników, z którymi się spotkaliśmy, wyraźnie nienawidzi ich pracy i nienawidzi zajmowania się gośćmi. Obsługa klienta była bardzo brakuje. To było naprawdę rozczarowujące. Jedzenie było również takie sobie - tak. Niektóre posiłki były świetne, niektóre były niejadalne. Włoski był najlepszy. Przejdź w bufecie. Niejadalny. Pomiń wszystkie przekąski w jamajskiej restauracji - niejadalne. Restauracja na dachu w Breathless była fantastyczna. Jedliśmy tam przez trzy nasze obiady. Byli bardzo przychylnie nastawieni do naszej grupy 8 i obsługa była fantastyczna. Obsługa i nastawienie na grillu przy basenie było żartem. Jedliśmy tam na lunch pierwszego dnia i nigdy nie wróciliśmy. Kiedy zameldowaliśmy się u gospodyni, aby otrzymać stolik dla 8 osób, odpowiedziała: "Nie zrobimy stołu o wartości 8. Będą to 4 i 4, a ty nie będziesz siedział razem". Zwróciliśmy uwagę, że był pusty stolik składający się z czterech i dwóch pustych stolików po dwa w odległości kilku stóp od siebie i czy nie moglibyśmy ich po prostu przenieść? ? Po odrobinie negocjacji powiedziała dobrze. Kiedy poruszała się jednym z dwóch stołów, powiedziała: "Mam nadzieję, że wiesz, jak ciężkie jest to". Okej. Więc powiedzieliśmy, że to dobrze, zrobimy sześć z nas przy tym stole i dwóch przy pobliskim stole. Dziesięć minut do naszego posiłku kolejna impreza z 8 pojawia się i nie wiesz o tym, nie mieli problemów ze zdobyciem stolika 8 tuż za nami! To było histeryczne. Czekaliśmy około godziny na stolik każdej nocy. Nawet gdy stoły z 8 były otwarte. Zawsze otrzymywaliśmy brzęczyk, a godzinę później, kiedy byliśmy bzyczeni, dostaliśmy stolik 8, który siedział otwarty przez całą godzinę, kiedy czekaliśmy. To było dziwne. Nadal mieliśmy fantastyczny czas pomimo strasznej obsługi klienta, ponieważ staraliśmy się, aby nie zwalniało to naszej podróży. Ale biorąc pod uwagę koszt pobytu w tym ośrodku, goście nie powinni tolerować strasznej obsługi klienta i tak - tak jedzenia. I, co ciekawe, po prostu zdałem sobie sprawę, że najlepsze części kurortu w rzeczywistości nie były w ogóle kurortem Sekretów, ale sąsiednie Centrum Bezdechu, do którego mieliśmy dostęp ze względu na preferowane pokoje. Ponownie, plaża i tereny są piękne i dobrze utrzymane. Jednak w końcu nie będę tu ponownie i nie poleciłbym go znajomemu. Gdyby to było jedno lub dwa złe jabłka, które napotkaliśmy, byłoby to jedno. Ale to było dosłownie 50/50. Jeśli masz już zarezerwowaną wycieczkę i będziesz miał dostęp do ośrodka bezwietrznego, absolutnie nie możesz przegapić dachu. Restauracja, bar (z barem na basenie), basen bez krawędzi i wanna z hydromasażem. Wszystko z niesamowitymi widokami i niesamowitą obsługą klienta. Dach na Breathless był punktem kulminacyjnym naszej podróży.

  • Margaret S2019-01-31
     

    Uważaj przy odprawie, myśleliśmy, że przechodzimy przez zwykłe zameldowanie, ale został wysłany do innego biurka, gdzie członek personelu zaoferował nam wybór różnych rzeczy, w tym obiad homara na plaży. Po 20 minutach zdaliśmy sobie sprawę, że jest to skala sprzedaży. Pewnego ranka musiałaś pójść na śniadanie w ramach umowy. Niezadowoleni z tego chytrego sposobu łapania niczego nie podejrzewających gości przy odprawie. Dostarczono pokój, który wymaga odświeżenia i poduszek na brudnych krzesłach. Ręczniki i szlafroki złym standardem dla tej jakości hotelu. Jeśli lubisz głośną atmosferę, jest to hotel dla ciebie.

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • centrum fitness
  • aerobik
  • joga
  • siatkówka
  • tenis stołowy
  • kort tenisowy
  • żeglarstwo
  • windsurfing
  • Płatne
  • jacuzzi (w centrum wellness)
  • centrum wellness
  • sauna fińska
  • łaźnia parowa
  • grota lodowa
  • masaże
  • szkoła nurkowania PADI

Rozrywka

  • dyskoteka dla dorosłych

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • fryzjer
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • usługi konsjerża
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, w cenie
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 350

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • hotel tylko dla dorosłych (18+)
  • zakwaterowanie od 15.00, wykwaterowanie do 12.00
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • piaszczysta
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie

Basen

  • baseny: 2
  • basen: zewnętrzny
  • leżaki: w cenie
  • jacuzzi: w strefie spa
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Secrets St. James Montego Bay - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(7584 opinii)
(7584 opinii)
GreenLeader Platinum
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Lazylad2019-02-01
    Bardzo dobry

    Recenzja dla użytkowników z Wielkiej Brytanii korzystających z TUI

    Ta opinia jest skierowana do turystów z Wielkiej Brytanii rozważających rezerwację z TUI. To był nasz trzeci ośrodek Secrets, jeśli to był pierwszy, może ostatni. Hotel i wyposażenie są świetne, obsługa pokoju była w porządku, a obsługa sprzątająca była genialna, personel jest pracowity i przyjazny. Wydawało się, że w barach jest mniej pracowników niż w poprzednich kurortach i wyglądali na zadowolonych. To, co mnie zirytowało kurortem, to fakt, że większość nocy z przodu była zamknięta dla jakiegoś korporacji.  Ten drink pić w barze w holu, gdzie rozrywka była powtarzalna. Można jednak korzystać z baru na dachu w Breathless, napoje tutaj są lepszej jakości niż Secrets. Usługa od przedstawiciela nie była wspaniała i zazwyczaj pozostawiała nas w konfuzji. Na przykład Spotkanie powitalne zostało zorganizowane na niedzielę zgodnie z pakietem informacyjnym podanym przy przybyciu, ale było to w poniedziałek, ponieważ w informacji z tajemnic była notatka, której nigdy nie czytaliśmy. Tak zmarnowane godziny czekania na przedstawiciela. Zarezerwowaliśmy podróż z czasem odlotu 9. 30, poszliśmy prosto po śniadaniu, ale po odczekaniu godziny odwołała ją. Okazuje się, że zostawiła wiadomość głosową o 9. 20. Będąc prawdziwymi Brytyjczykami, już czekaliśmy. Mogła po prostu podejść i powiedzieć, że podróż została odwołana. W dniu wyjazdu powiedziała, że nasz lot jest odwołany i zaaranżował pokój na inny dzień, a doradca zobaczy ją o 9. 00 następnego dnia. Okazało się, że lot nie został odwołany, było późno ze względu na pogodę w Manchesterze. To tylko przypadek, że złapaliśmy walkę powrotną, ponieważ zdecydowaliśmy się na obsługę pokoju zamiast jeść na mieście. Tak więc w podsumowaniu ładny ośrodek, przyjazny personel, TUI przedstawiciel potrzebuje przekwalifikowania.

  • JenniferG1997992019-01-31
     

    Piękna plaża, spektakularne widoki, ale obsługa klienta jest chybiona

    Nasza podróż zaczęła się od kwaśnej notatki z odprawą. Było nas 8 w naszej grupie (4 pokoje ogółem). Zajęło to około 3 godzin, abyśmy wszyscy zameldowali się. TRZY GODZINY. I nie mówię o czekaniu w tym czasie - dosłownie trwało to 3 godziny, by porozmawiać twarzą w twarz ze zrzędliwym personelem hotelowym, aby nas wszystkich zameldować i do naszych pokoi. To była ciężka próba i zupełnie niepotrzebna. Częścią problemu było to, że stracili część naszej rezerwacji i mieli tylko trzy pokoje dla nas. Inną kwestią była kobieta, która nas kontrolowała, i nie zdołała ujawnić, że 4 osoby z naszej grupy musiały zameldować się w zupełnie innym budynku, ponieważ wolały pokoje. Wiedziała o tym w ciągu pierwszych pięciu minut naszej kontroli, ale poczekała do ponad godziny później (kiedy pierwsza czwórka z nas prawie skończyła sprawdzać), aby poinformować nas, że pozostała czwórka musiała zameldować się w innym budynku. Mogli to robić jednocześnie, a nie tylko siedzieć i obserwować, jak się meldujemy. Przez półtorej godziny, kiedy byliśmy z nią, nigdy się nie uśmiechała. Była niesamowicie nieuprzejma i trudna przez cały czas. Pracownik hotelu, który zajmował się zameldowaniem w dwóch preferowanych pokojach, był przyjemny, ale ta meldunek wciąż był ciężką próbą, ponieważ mieli tylko zapis jednego z dwóch pokoi. Trzy godziny później po tym, jak wszyscy byliśmy zameldowaliśmy się spotkaliśmy się w barze Marlin na napoje do relaksu po stresującym zameldowaniu. Jednak w barze był tłum i tylko jeden barman. Byliśmy w ośrodku w sumie pięć nocy i nigdy nie widziałem więcej niż jednego barmana w barze, co skutkowało długim czekaniem za każdym razem. Tereny ośrodka są piękne. Jest dobrze rozplanowana, łatwa w nawigacji i nie jest daleko od jednego końca do drugiego. Plaża jest piękna i chociaż ludzie ratują krzesła od wczesnego rana, wciąż byliśmy w stanie znaleźć miejsce na plaży. Pokój był odpowiedni. Widok był z góry najlepszy. Pokój wymaga aktualizacji i mieliśmy kilka problemów, w których musieliśmy zadzwonić do konserwacji dwa razy w czasie naszego pobytu. "Drzwi" pomiędzy łazienką a sypialnią to przesuwane drewniane drzwi. Nasze drzwi były poza naszym śladem i nie zamknęły się. Zadzwoniłem do obsługi technicznej, a oni naprawili problem. Jednak następnego dnia wybraliśmy się na plażę (z naszymi drzwiami wciąż zamkniętymi i na torze). Kiedy wróciliśmy pod koniec dnia, drzwi znowu zniknęły z torów i nie mogły się zamknąć. Domyślam się, że kiedy sprzątali pokój, musieli przesuwać drzwi, aby dostać się na lewą stronę łóżka, aby zrobić łóżko. Nie ma sprawy. Znowu zadzwoniłem do obsługi technicznej, aby poinformować ich, że drzwi znowu się zatrzymują i nie można ich zamknąć. Postawa i ton, które otrzymałem na drugim końcu telefonu, niemal kazały mi rzucić telefon. Nie mogła uwierzyć, że drzwi były ZNALEZIONE i jasno dała do zrozumienia, że my uważamy, że to jest problem. Niezależnie od tego wysłała konserwację i naprawili problem. Postawa personelu była zawsze chybiona. Oboje mieliśmy niesamowitą obsługę (Dalbert w Breathless był w rękach najlepszego barmana, jakiego kiedykolwiek spotkałem w jakimkolwiek ośrodku) lub odeszliśmy od spotkania zastanawiając się, co robimy źle. Poza Dalbertem i małą garstką kelnerów / kelnerek w restauracjach, większość pracowników, z którymi się spotkaliśmy, wyraźnie nienawidzi ich pracy i nienawidzi zajmowania się gośćmi. Obsługa klienta była bardzo brakuje. To było naprawdę rozczarowujące. Jedzenie było również takie sobie - tak. Niektóre posiłki były świetne, niektóre były niejadalne. Włoski był najlepszy. Przejdź w bufecie. Niejadalny. Pomiń wszystkie przekąski w jamajskiej restauracji - niejadalne. Restauracja na dachu w Breathless była fantastyczna. Jedliśmy tam przez trzy nasze obiady. Byli bardzo przychylnie nastawieni do naszej grupy 8 i obsługa była fantastyczna. Obsługa i nastawienie na grillu przy basenie było żartem. Jedliśmy tam na lunch pierwszego dnia i nigdy nie wróciliśmy. Kiedy zameldowaliśmy się u gospodyni, aby otrzymać stolik dla 8 osób, odpowiedziała: "Nie zrobimy stołu o wartości 8. Będą to 4 i 4, a ty nie będziesz siedział razem". Zwróciliśmy uwagę, że był pusty stolik składający się z czterech i dwóch pustych stolików po dwa w odległości kilku stóp od siebie i czy nie moglibyśmy ich po prostu przenieść? ? Po odrobinie negocjacji powiedziała dobrze. Kiedy poruszała się jednym z dwóch stołów, powiedziała: "Mam nadzieję, że wiesz, jak ciężkie jest to". Okej. Więc powiedzieliśmy, że to dobrze, zrobimy sześć z nas przy tym stole i dwóch przy pobliskim stole. Dziesięć minut do naszego posiłku kolejna impreza z 8 pojawia się i nie wiesz o tym, nie mieli problemów ze zdobyciem stolika 8 tuż za nami! To było histeryczne. Czekaliśmy około godziny na stolik każdej nocy. Nawet gdy stoły z 8 były otwarte. Zawsze otrzymywaliśmy brzęczyk, a godzinę później, kiedy byliśmy bzyczeni, dostaliśmy stolik 8, który siedział otwarty przez całą godzinę, kiedy czekaliśmy. To było dziwne. Nadal mieliśmy fantastyczny czas pomimo strasznej obsługi klienta, ponieważ staraliśmy się, aby nie zwalniało to naszej podróży. Ale biorąc pod uwagę koszt pobytu w tym ośrodku, goście nie powinni tolerować strasznej obsługi klienta i tak - tak jedzenia. I, co ciekawe, po prostu zdałem sobie sprawę, że najlepsze części kurortu w rzeczywistości nie były w ogóle kurortem Sekretów, ale sąsiednie Centrum Bezdechu, do którego mieliśmy dostęp ze względu na preferowane pokoje. Ponownie, plaża i tereny są piękne i dobrze utrzymane. Jednak w końcu nie będę tu ponownie i nie poleciłbym go znajomemu. Gdyby to było jedno lub dwa złe jabłka, które napotkaliśmy, byłoby to jedno. Ale to było dosłownie 50/50. Jeśli masz już zarezerwowaną wycieczkę i będziesz miał dostęp do ośrodka bezwietrznego, absolutnie nie możesz przegapić dachu. Restauracja, bar (z barem na basenie), basen bez krawędzi i wanna z hydromasażem. Wszystko z niesamowitymi widokami i niesamowitą obsługą klienta. Dach na Breathless był punktem kulminacyjnym naszej podróży.

  • Margaret S2019-01-31
     

    Hotelowa sztuczka podczas odprawy

    Uważaj przy odprawie, myśleliśmy, że przechodzimy przez zwykłe zameldowanie, ale został wysłany do innego biurka, gdzie członek personelu zaoferował nam wybór różnych rzeczy, w tym obiad homara na plaży. Po 20 minutach zdaliśmy sobie sprawę, że jest to skala sprzedaży. Pewnego ranka musiałaś pójść na śniadanie w ramach umowy. Niezadowoleni z tego chytrego sposobu łapania niczego nie podejrzewających gości przy odprawie. Dostarczono pokój, który wymaga odświeżenia i poduszek na brudnych krzesłach. Ręczniki i szlafroki złym standardem dla tej jakości hotelu. Jeśli lubisz głośną atmosferę, jest to hotel dla ciebie.

  • Laura M2019-01-30
    Wyjątkowy

    Fantastyczny ośrodek!

    Wróciliśmy tylko na tydzień i już tęsknimy. Zatrzymaliśmy się w sekretnej ulicy. James Preferowana strona. Pokoje były niesamowite! ! Uwielbiałem fakt, że było ciszej niż reszta ośrodka. Widzieliśmy to jako bonus. Spacer do restauracji był krótki, a spacerujesz piękną ścieżką nad oceanem. Nie mogę narzekać na to. Jedliśmy we wszystkich restauracjach, a naszym ulubionym był Włoch. Jadłem tam dwa razy. Naszym najmniej ulubionym miejscem było Bordeaux. Dwóch z nas miało stek i myślałem, że to bardzo trudne do pogryzienia, podczas gdy dwaj inni jedli kurczaka i znaleźli go pod ugotowanym. (Podróżowaliśmy z inną parą) Ponownie to było nasze doświadczenie! Niesamowity wóz sztyletowy. Uderzaj w to więcej niż kilka razy. Piano bar jest koniecznością. Dużo zabawy. Ogromny okrzyk do Tamele, który był naszą gospodynią podczas więcej niż jednej wizyty. Jest fantastyczna i taka słodka. Impreza z pianką beztlenową jest również koniecznością.  Plaża była zawsze zadbana i oczyszczona i mieliśmy wiele napojów serwowanych nam z uśmiechem. Nie mieliśmy meduz, o których wiedzieliśmy. Marlando robisz niesamowite Brudne Banany, które jest teraz moim ulubionym napojem. KAŻDE osoby, z którymi mieliśmy do czynienia w tym ośrodku był uprzejmy i przyjazny. Od krajobrazowców do kelnerek, kelnerów, do naszej wspaniałej Darnii, która utrzymywała nasz pokój bez skazy! ! Wychodziliśmy tylko raz. Do Margaritaville jedzenie było świetne. Chodziliśmy także po Hip Strip. Bardzo interesujące co najmniej. W sumie nasze doświadczenie było niesamowite.

  • Stay499966572362019-01-30
    Bardzo dobry

    Pierwsza podróż po Jashie UVC

    To był mój pierwszy raz, kiedy robiłem ośrodek all inclusive i byłem zdenerwowany. To było fantastyczne! Aby korzystać z punktów Vacation Club i płacić za nocną opłatę all inclusive, nie jestem pewien, czy wartość została wyrównana. Rozmawiałem z wieloma innymi ludźmi, którzy praktycznie zapłacili to samo, co my, nie będąc członkiem czasu. Zostaliśmy przeniesieni do Preferred Club of the Wild Orchid i mieliśmy wspaniały widok. Mieliśmy dostęp do prywatnego basenu, ale klimat był trochę niski, więc korzystaliśmy z normalnych basenów podczas naszego pobytu. Wszystko było świetnie z kilkoma drobnymi "antypatiami". Nie mówią ci, że napiwki są zachęcane, więc jeśli nie przynosisz gotówki, jest to trudne. Barmani byli fantastyczni i super pomocni. Panie w restauracjach, nie tak bardzo. Wydawało się, że masz kłopoty z pytaniami. Pierwszej nocy próbowaliśmy jeść w włoskiej restauracji i czekaliśmy ponad godzinę. Poprosiłem gospodynię o aktualizację i powiedziała mi, że nie wie, jak długo. Dlatego nie jedliśmy obiadu. Na szczęście obsługa pokoju jest NIESAMOWITE i SZYBKO! Poprosiliśmy o rezerwacje do japońskiej restauracji podczas zameldowania. Byli w stanie nas w ostatniej nocy naszego pobytu, warto. Niektóre z pań, które były przy kelnerze przy kelnerze, również były trochę niegrzeczne i poruszały się wolno. Po prostu pójdę do baru. Byłoby miło mieć bufet na kolacji bc dzielą Państwo restauracje z obydwoma hotelami, więc czekały długo. Mieliśmy tylko kolację 2/4 noce naszego pobytu z jedną będąc na wysokości w Bezdechu, który czekaliśmy w kolejce przed otworzył się, aby wejść. To było świetne. Byłoby miło mieć nocne imprezy na plaży, ale jedyne, które były, były na imprezy firmowe. Wszyscy znali twoje imię i byli bardzo przyjaźni. Strona reklamuje bar sportowy, ale jedyne, co jest blisko, to kasyno, które nie jest miłe. Bardzo zaniedbany i ciemny. Chciałbym wrócić, ale nie w sezonie piłkarskim. Ogółem świetna podróż i nie chcieliśmy wyjeżdżać.

Pokoje

Suita junior z widokiem na ocean Preferred Club

  • Kod pokoju: JSM2
  • Metraż: 

    54m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • room service: codziennie 24 h, w cenie
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ocean

Suita junior z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: JSM1
  • Metraż: 

    52m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • sofa
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • room service: codziennie 24 h, w cenie
  • prysznic
  • wanna
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ocean

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    52m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • wentylator sufitowy
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV
  • room service: codziennie 24 h, w cenie
  • prysznic
  • wanna
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ogród
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Jamajka - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Secrets St. James Montego Bay

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel tylko dla dorosłych (18+)
  • przestronne, stylowo urządzone suity
Sprawdzanie ceny