Neptune Village Beach Resort & Spa

(393 opinii)
MBA24001

2 osoby właśnie oglądają tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Neptune Village Beach Resort & Spa - informacje

Neptune Village Beach & Spa to doskonały wybór zarówno dla wczasowiczów pragnących beztroskiego wypoczynku, rodzin z dziećmi, jak i dla aktywnych. Atutem hotelu jest lokalizacja przy plaży, w popularnym regionie turystycznym, ok. 20 km od parku narodowego. Kulinarne potrzeby gości zaspokoją 2 restauracje (1 a la carte) i bary. Na szczególną uwagę zasługują codzienne animacje dla dzieci i dorosłych, obejmujące m.in. przedstawienia w amfiteatrze oraz wieczory tematyczne. Pozytywne opinie zadowolonych gości potwierdza certyfikat jakości w portalu TripAdvisor.

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • ok. 40 km od Mombasy
  • czas dojazdu z lotniska ok. 100 min (wraz z połączeniem promowym)
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(393 opinii)
(393 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Krystyna A2019-02-07
     

    Byliśmy w Neptun Village 2 tyg ze znajomymi. Zgadzam się z opinią, iż wymagania trzeba zostawić w domu.Niestety. Plusami hotelu są: położenie w zadbanym ogrodzie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa, codzienne sprzątanie (bez wymiany pościeli i ręczników) i wszechobecne sprytne małpki. Fantastyczne owoce. I to już koniec. Minusów jest dużo więcej. Bardzo ubogie i monotonne jedzenie. Gdyby nie owoce - byłoby kiepsko. zresztą i tak było. na śniadanie - szarobura masa która miała być masłem .. brrr jeden koszmar. Smierdziała czymś zjełczałym. masło w opakowaniu jednorazowym - przeterminowane i zjełczałe. Omlet na zamówienie - udawał omleta. tylko tzw plain - dawał się zjeść. Na obiad - cały czas to samo przez 2 tyg. czyli kurczak (podzielony na 50 cząstek), ryż, 2 rodzaje brei z jakichś ziarenek (jedna w kolorze zielonym - druga brązowa), frytki na starym oleju, twarda wołowina czasami wieprzowina ( nie wiem jaka bo nie jadłam). trochę sałaty, i ,,surówki,, uwzględniające poprzedni dzień. Kolacja mniej więcej tak samo. I tak przez 2 tygodnie. Sprawę poprawiają OWOCE. Po prostu bajka. Ananasy, papaja, mango, arbuz - my w Polsce nie znamy prawdziwego smaku tych owoców. PRZEPYSZNE. Stanowiły przeważającą część każdego posiłku. Całkiem dobre , słabe piwo, oraz bardzo cierpkie białe wino. Plaża - biała mączka z piaseczku. długa i szeroka ( w czasie odpływu). Woda w oceanie w okolicach 30 - 32 st. C, więc pływanie to bajka. Niestety przy przypływie - z reguły od godz. 15 tej zaczynały się fale i silny wiatr - raj dla surferów. Ale zero pływania. Co do pokoi - mieliśmy ze znajomymi domek tylko dla 2 rodzin - w pierwszej linii od oceanu. To trochę na wyrost określenie, bo od widoku na ocean oddzielał nas basen ( z wrzaskliwymi i ,,bluzgającymi,, polakami), 2 bary i scena do występów na żywo, potem jeszcze kawałek ogrodu i mur otaczający kompleks hotelowy. Więc o widoku na ocean nie ma mowy. Wieczorami do późna w nocy łomot ,,tzw. muzyki,, - basy w aparaturze nagłaśniającej - straszne. WSZĘDZIE konieczne jest dawanie napiwków - bez tego ani rusz. Poza tym - wszechogarniająca bieda. Jazda z lotniska w Mombasie do hotelu - pokazuje jak ludzie żyją i jak dużo śmieci ( w tym torebek plastikowych i butelek) leży na drodze w rowach. Z szacunku dla rządu Kenii i zakazu wwozu plastiku - mieliśmy same torebki papierowe, ale to co zobaczyliśmy po drodze każe nam wątpić w przestrzeganie tego przepisu przez samych kenijczyków. Mimo wszystko miło wspominam ten pobyt, bo to jednak egzotyka jakże różna od innych miejsc na świecie. Żadnego , ale to ani jednego komara przez cały pobyt i to nie tylko w hotelu, ale także podczas wycieczki do wioski kenijskiej jak i do szkoły. Mimo niedogodności - polecam

  • Karina B2019-02-06
    Bardzo dobry

    UWAGA! Ostatniego dnia pobytu w tym hotelu TUI Polska wymeldowuje uczestników wycieczki rano i zabiera bransoletki uprawniające do korzystania z posiłków, napojów i korzystania z infrastruktury!!! Nadmienię, że wymeldowanie nastąpiło o godzinie 10.00 rano, a transport na lotnisko był o godz 17.30. Przez prawie 8 godzin uczestnicy wycieczki TUI byli odcięci od możliwości korzystania z posiłków - to skandal! Podróżuję bardzo często i nigdy mi się coś takiego nie przydarzyło. Tego dnia nie mogliśmy korzystać z infrastruktury hotelu np z ręczników plażowych, a ochrona pytała czy jesteśmy gośćmi tego hotelu - dramat! Czuliśmy się jak intruzi, a nie jak goście. Nadmienię, że w umowie, którą podpisywałam na 2 miesiące przed wycieczką nie było mowy o tym, że ostatniego dnia przy wymeldowaniu w zasadzie musimy się wynieść z hotelu. Informacje na temat tego, ze przy wymeldowaniu ustają wszystkie usługi dostaliśmy na dwa dni przed wyjazdem z Kenii - TUI wsadziło odręcznie napisaną kartkę do książki informacyjnej :) Pani rezydentka TUI również nie nadaje się do pracy w sytuacjach kryzysowych - zamiast załagodzić spór to swoimi niegrzecznymi i niestosownymi wypowiedziami jeszcze gorzej go zaostrzyła. Dodam, że infrastruktura restauracyjna w Kenii jest bardzo uboga - zresztą tak samo jak cały kraj więc korzystanie z restauracji na zewnątrz odpada.

  • Piotr-jez2018-12-13
    Wyjątkowy

    My z założenia jesteśmy tymi co marudzą, ale już przyzwyczailiśmy się trochę iż nie wolno z tym przesadzać na południe od Polski... Po kolei.... To nasza pierwsza wizyta w Kenii. Byliśmy z biurem TUI, zdecydowaliśmy się na te biuro ze względu na najniższy koszt podróży z dzieckiem (Itaka i Rainbow takich nie udziela, choć na tylko dorosłych są tańsi.) oraz na lot bezpośredni Dreamlinerem Lotu, który w jego przypadku trwa 7,5 godziny. Na pokładzie są dostępne 3 klasy podroży - ekonomy - i tak wygodniejsze siedzenia i więcej miejsca niż u konkurencji, ponadto 1 ciepły posiłek i kanapka, oraz napoje w cenie, premium ekonomy - szersze fotele, więcej miejsca na nogi, 2 ciepłe posiłki oraz napoje do woli, kocyk i podusia dla każdego, oraz biznes - czyli fotele rozkładane do pozycji leżącej, oczywiście szerokie, 2 ciepłe posiłki, napoje bez i alkoholowe dopóki wątroba wytrzyma.... oraz pakiet fast track - oddzielne stanowisko odprawy, oddzielne stanowisko kontroli bezpieczeństwa, pierwsi na pokładzie. Konkurencja się z tym nie umywa - 10 godzin z międzylądowaniem i może szklanka napoju... Hotel - jak by porównywać z hotelami w Egipcie czy Turcji, to skromny - trudno by tu przyznać 4 gwiazdki - może z 2? Ale na to konto widać że go dokładnie sprzątają (Egipcjanie mogą się od nich uczyć). W pokojach też naprawdę wysprzątane , a my w tym temacie jesteśmy marudni. Pokój mieliśmy duży, łazienka to 2 gwiazdki, ale duża i czysta, każdy ma balkon lub taras. Telewizja bez kanałów PL Na stołówce też w miarę czysto, która jest pod wiatą - bez klimy.. Jedzenie jak na biedną Afrykę uważam za rewelacyjne, dla maruderów oczywiście że złe. Na śniadanie naleśniki, gofry, omlety, BOCZEK smażony, normalne wędliny, żółty ser, kilka paprół, pieczywo, płatki, zupa mleczna, parówki i ... owoce rozpływające się w ustach ananasy, melony, marakuja, banany, pomarańcze. Obiad i kolacja, jak wszędzie w Afryce, tyle że też wieprzowina. Oczywiście że szybko się znudzi, ale zapewne najpierw tym co nakładają na talerz 10 rodzajów potraw na raz, jakby byli z głodującego kraju.. Barek przekąskowy przy basenie z ciastami, goframi, frytkami, sandwiczami. Barki - tu by było wszystko w porządku, gdyby nie miejscowe pole, pole - spokojnie.. Kelner, choć nie miał innych gości, to i tak drinka wydaje po i 5 minutach.. Alkohole i napoje rzeczywiście w porządku. Cała obsługa zawsze uśmiechnięta i pogodna, od wszystkich słychach wesołe "JUMBO" Napiwki nie wymuszane, choć chętnie przyjmowane. Na życzenie ogrodnik oskóruje ci kokosa świeżo zerwanego z palm, które rosną w ogrodzie. Wszędobylskie małpi - fajne, ale trzeba uważać - kradną jedzenie i inne ciekawe dla nich przedmioty. Trudno przenieść jedzenie z baru do pokoju - rozkradną po drodze. Komary - my nie spotkaliśmy ich w ogóle - przepraszam widziałem jednego po deszczu. Plaża - szerokości 10-100 m w zależności od przypływu, jak jest odpływ to można i kilometr iść w morze. Piasek, to zmielona rafa koralowa do gradacji mąki - biała. Na plaży beatchbojsi - nie nachalni, ale upierdliwi - idą za tobą jak sępy, by ci coś sprzedać - nie chcesz się z nimi zadawać, to po prostu ich olej - w ogóle nie reaguj na ich zaczepki - po 10 sekundach odpuszczą, a jak się odezwiesz to nie. Zakupy w szałasach przy plaży - trzeba koniecznie się targować- cena wywoławcza, a do oddania to max 50 %. Skorzystałem z wycieczki zakupionej u rezydenta TUI, przy którym jakiś turysta stwierdził iż woli u rezydenta niż na plaży, bo z polską obsługą, a ten nie zaprzeczył. Na miejscu pełne rozczarowanie - TUJ sprzedaje jednak wycieczki bez polskiej obsługi !!!!!!!!!!!, więc polecam kupować na plaży, lub przed bramą - 20% taniej, a poza tym to samo. Pani rezydentka ponadto nie pokwapiła się, choć jechała z lotniska z 2 hotelami, by być przy kwaterunku. Pozdrawiam kelnera w restauracji Atmana (nie Batmana jak to on mówi) oraz panią z kocimi oczami co robi omlety, oraz panią sprzątającą przy basenie, kucharza w barku i innych. Basen jeden 1,2 m, w wypłyceniem dla maluchów, drugi 1,0 - 2,2 m. Ten drugi z barkiem i stołkami w basenie. Minusem tego basenu jest to że na 1,2 m jest uskok bezpośredni do głębokości 2,2m, praktycznie nie zaznaczony. Bardzo urokliwy hotel, do którego wraca chętnie bardzo wielu gości (mówili nam niektórzy że są w nim 3 raz) Może nie wypasiony, ale czujesz się jak w raju. Pewnie i ja tam wrócę....

Hotel

Dla dzieci

  • animacje dla dzieci (codziennie)
  • miniklub (dla dzieci w wieku 4-12 lat)
  • brodzik
  • plac zabaw
  • minidisco
  • łóżeczko dziecięce (na zapytanie, w cenie)
  • wysokie krzesełko
  • opieka nad dziećmi (płatna)

Sport i wellness

    W cenie
  • aqua fitness
  • łucznictwo
  • siatkówka plażowa
  • kort tenisowy
  • Płatne
  • centrum wellness (w ofercie firm zewnętrznych)
  • jacuzzi (w centrum wellness)
  • masaże (w ofercie firm zewnętrznych)
  • windsurfing
  • nurkowanie powierzchniowe
  • pole golfowe Leisure Lodge Golf (ok. 10 km od hotelu)

Rozrywka

  • zajęcia sportowe codziennie
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne

Do dyspozycji gości

  • recepcja
  • ogród
  • kompleks basenowy (zewnętrzny, ze słodką wodą)

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • leżaki i parasole (przy basenie, w cenie)
  • ręczniki (w cenie)

Dodatkowe udogodnienia

  • kantor
  • sejf (w recepcji, za kaucją)
  • centrum biznesowe
  • sklep z pamiątkami
  • fryzjer
  • amfiteatr
  • pralnia (płatna)
  • parking
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 165

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 4 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych UWAGA: W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Galu Beach
  • publiczna
  • piaszczysta
  • ręczniki w cenie

Wycieczki

  • Wybrałeś już hotel? Dobierz do niego wycieczkę fakultatywną. Program Safari to wyprawa, podczas której odkryjesz najpiękniejsze i najbardziej tajemnicze miejsca w Kenii i tym samym spędzisz niezapomniane chwile wśród dzikiej natury.
    Poznaj ofertę
Opinie gości
Neptune Village Beach Resort & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(393 opinii)
(393 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Krystyna A2019-02-07
     

    wymagania zostaw na inne kierunki

    Byliśmy w Neptun Village 2 tyg ze znajomymi. Zgadzam się z opinią, iż wymagania trzeba zostawić w domu.Niestety. Plusami hotelu są: położenie w zadbanym ogrodzie, zawsze uśmiechnięta i pomocna obsługa, codzienne sprzątanie (bez wymiany pościeli i ręczników) i wszechobecne sprytne małpki. Fantastyczne owoce. I to już koniec. Minusów jest dużo więcej. Bardzo ubogie i monotonne jedzenie. Gdyby nie owoce - byłoby kiepsko. zresztą i tak było. na śniadanie - szarobura masa która miała być masłem .. brrr jeden koszmar. Smierdziała czymś zjełczałym. masło w opakowaniu jednorazowym - przeterminowane i zjełczałe. Omlet na zamówienie - udawał omleta. tylko tzw plain - dawał się zjeść. Na obiad - cały czas to samo przez 2 tyg. czyli kurczak (podzielony na 50 cząstek), ryż, 2 rodzaje brei z jakichś ziarenek (jedna w kolorze zielonym - druga brązowa), frytki na starym oleju, twarda wołowina czasami wieprzowina ( nie wiem jaka bo nie jadłam). trochę sałaty, i ,,surówki,, uwzględniające poprzedni dzień. Kolacja mniej więcej tak samo. I tak przez 2 tygodnie. Sprawę poprawiają OWOCE. Po prostu bajka. Ananasy, papaja, mango, arbuz - my w Polsce nie znamy prawdziwego smaku tych owoców. PRZEPYSZNE. Stanowiły przeważającą część każdego posiłku. Całkiem dobre , słabe piwo, oraz bardzo cierpkie białe wino. Plaża - biała mączka z piaseczku. długa i szeroka ( w czasie odpływu). Woda w oceanie w okolicach 30 - 32 st. C, więc pływanie to bajka. Niestety przy przypływie - z reguły od godz. 15 tej zaczynały się fale i silny wiatr - raj dla surferów. Ale zero pływania. Co do pokoi - mieliśmy ze znajomymi domek tylko dla 2 rodzin - w pierwszej linii od oceanu. To trochę na wyrost określenie, bo od widoku na ocean oddzielał nas basen ( z wrzaskliwymi i ,,bluzgającymi,, polakami), 2 bary i scena do występów na żywo, potem jeszcze kawałek ogrodu i mur otaczający kompleks hotelowy. Więc o widoku na ocean nie ma mowy. Wieczorami do późna w nocy łomot ,,tzw. muzyki,, - basy w aparaturze nagłaśniającej - straszne. WSZĘDZIE konieczne jest dawanie napiwków - bez tego ani rusz. Poza tym - wszechogarniająca bieda. Jazda z lotniska w Mombasie do hotelu - pokazuje jak ludzie żyją i jak dużo śmieci ( w tym torebek plastikowych i butelek) leży na drodze w rowach. Z szacunku dla rządu Kenii i zakazu wwozu plastiku - mieliśmy same torebki papierowe, ale to co zobaczyliśmy po drodze każe nam wątpić w przestrzeganie tego przepisu przez samych kenijczyków. Mimo wszystko miło wspominam ten pobyt, bo to jednak egzotyka jakże różna od innych miejsc na świecie. Żadnego , ale to ani jednego komara przez cały pobyt i to nie tylko w hotelu, ale także podczas wycieczki do wioski kenijskiej jak i do szkoły. Mimo niedogodności - polecam

  • Karina B2019-02-06
    Bardzo dobry

    UWAGA! TUI wymeldowuje uczestników wycieczki i zabiera bransoletki uprawniające do posiłków

    UWAGA! Ostatniego dnia pobytu w tym hotelu TUI Polska wymeldowuje uczestników wycieczki rano i zabiera bransoletki uprawniające do korzystania z posiłków, napojów i korzystania z infrastruktury!!! Nadmienię, że wymeldowanie nastąpiło o godzinie 10.00 rano, a transport na lotnisko był o godz 17.30. Przez prawie 8 godzin uczestnicy wycieczki TUI byli odcięci od możliwości korzystania z posiłków - to skandal! Podróżuję bardzo często i nigdy mi się coś takiego nie przydarzyło. Tego dnia nie mogliśmy korzystać z infrastruktury hotelu np z ręczników plażowych, a ochrona pytała czy jesteśmy gośćmi tego hotelu - dramat! Czuliśmy się jak intruzi, a nie jak goście. Nadmienię, że w umowie, którą podpisywałam na 2 miesiące przed wycieczką nie było mowy o tym, że ostatniego dnia przy wymeldowaniu w zasadzie musimy się wynieść z hotelu. Informacje na temat tego, ze przy wymeldowaniu ustają wszystkie usługi dostaliśmy na dwa dni przed wyjazdem z Kenii - TUI wsadziło odręcznie napisaną kartkę do książki informacyjnej :) Pani rezydentka TUI również nie nadaje się do pracy w sytuacjach kryzysowych - zamiast załagodzić spór to swoimi niegrzecznymi i niestosownymi wypowiedziami jeszcze gorzej go zaostrzyła. Dodam, że infrastruktura restauracyjna w Kenii jest bardzo uboga - zresztą tak samo jak cały kraj więc korzystanie z restauracji na zewnątrz odpada.

  • Piotr-jez2018-12-13
    Wyjątkowy

    Naprawdę warto!

    My z założenia jesteśmy tymi co marudzą, ale już przyzwyczailiśmy się trochę iż nie wolno z tym przesadzać na południe od Polski... Po kolei.... To nasza pierwsza wizyta w Kenii. Byliśmy z biurem TUI, zdecydowaliśmy się na te biuro ze względu na najniższy koszt podróży z dzieckiem (Itaka i Rainbow takich nie udziela, choć na tylko dorosłych są tańsi.) oraz na lot bezpośredni Dreamlinerem Lotu, który w jego przypadku trwa 7,5 godziny. Na pokładzie są dostępne 3 klasy podroży - ekonomy - i tak wygodniejsze siedzenia i więcej miejsca niż u konkurencji, ponadto 1 ciepły posiłek i kanapka, oraz napoje w cenie, premium ekonomy - szersze fotele, więcej miejsca na nogi, 2 ciepłe posiłki oraz napoje do woli, kocyk i podusia dla każdego, oraz biznes - czyli fotele rozkładane do pozycji leżącej, oczywiście szerokie, 2 ciepłe posiłki, napoje bez i alkoholowe dopóki wątroba wytrzyma.... oraz pakiet fast track - oddzielne stanowisko odprawy, oddzielne stanowisko kontroli bezpieczeństwa, pierwsi na pokładzie. Konkurencja się z tym nie umywa - 10 godzin z międzylądowaniem i może szklanka napoju... Hotel - jak by porównywać z hotelami w Egipcie czy Turcji, to skromny - trudno by tu przyznać 4 gwiazdki - może z 2? Ale na to konto widać że go dokładnie sprzątają (Egipcjanie mogą się od nich uczyć). W pokojach też naprawdę wysprzątane , a my w tym temacie jesteśmy marudni. Pokój mieliśmy duży, łazienka to 2 gwiazdki, ale duża i czysta, każdy ma balkon lub taras. Telewizja bez kanałów PL Na stołówce też w miarę czysto, która jest pod wiatą - bez klimy.. Jedzenie jak na biedną Afrykę uważam za rewelacyjne, dla maruderów oczywiście że złe. Na śniadanie naleśniki, gofry, omlety, BOCZEK smażony, normalne wędliny, żółty ser, kilka paprół, pieczywo, płatki, zupa mleczna, parówki i ... owoce rozpływające się w ustach ananasy, melony, marakuja, banany, pomarańcze. Obiad i kolacja, jak wszędzie w Afryce, tyle że też wieprzowina. Oczywiście że szybko się znudzi, ale zapewne najpierw tym co nakładają na talerz 10 rodzajów potraw na raz, jakby byli z głodującego kraju.. Barek przekąskowy przy basenie z ciastami, goframi, frytkami, sandwiczami. Barki - tu by było wszystko w porządku, gdyby nie miejscowe pole, pole - spokojnie.. Kelner, choć nie miał innych gości, to i tak drinka wydaje po i 5 minutach.. Alkohole i napoje rzeczywiście w porządku. Cała obsługa zawsze uśmiechnięta i pogodna, od wszystkich słychach wesołe "JUMBO" Napiwki nie wymuszane, choć chętnie przyjmowane. Na życzenie ogrodnik oskóruje ci kokosa świeżo zerwanego z palm, które rosną w ogrodzie. Wszędobylskie małpi - fajne, ale trzeba uważać - kradną jedzenie i inne ciekawe dla nich przedmioty. Trudno przenieść jedzenie z baru do pokoju - rozkradną po drodze. Komary - my nie spotkaliśmy ich w ogóle - przepraszam widziałem jednego po deszczu. Plaża - szerokości 10-100 m w zależności od przypływu, jak jest odpływ to można i kilometr iść w morze. Piasek, to zmielona rafa koralowa do gradacji mąki - biała. Na plaży beatchbojsi - nie nachalni, ale upierdliwi - idą za tobą jak sępy, by ci coś sprzedać - nie chcesz się z nimi zadawać, to po prostu ich olej - w ogóle nie reaguj na ich zaczepki - po 10 sekundach odpuszczą, a jak się odezwiesz to nie. Zakupy w szałasach przy plaży - trzeba koniecznie się targować- cena wywoławcza, a do oddania to max 50 %. Skorzystałem z wycieczki zakupionej u rezydenta TUI, przy którym jakiś turysta stwierdził iż woli u rezydenta niż na plaży, bo z polską obsługą, a ten nie zaprzeczył. Na miejscu pełne rozczarowanie - TUJ sprzedaje jednak wycieczki bez polskiej obsługi !!!!!!!!!!!, więc polecam kupować na plaży, lub przed bramą - 20% taniej, a poza tym to samo. Pani rezydentka ponadto nie pokwapiła się, choć jechała z lotniska z 2 hotelami, by być przy kwaterunku. Pozdrawiam kelnera w restauracji Atmana (nie Batmana jak to on mówi) oraz panią z kocimi oczami co robi omlety, oraz panią sprzątającą przy basenie, kucharza w barku i innych. Basen jeden 1,2 m, w wypłyceniem dla maluchów, drugi 1,0 - 2,2 m. Ten drugi z barkiem i stołkami w basenie. Minusem tego basenu jest to że na 1,2 m jest uskok bezpośredni do głębokości 2,2m, praktycznie nie zaznaczony. Bardzo urokliwy hotel, do którego wraca chętnie bardzo wielu gości (mówili nam niektórzy że są w nim 3 raz) Może nie wypasiony, ale czujesz się jak w raju. Pewnie i ja tam wrócę....

  • majaa_summer2018-11-27
    Bardzo dobry

    Hotel dla osób bez większych wymagań

    Neptune Village należy do sieci hoteli Neptune. Obok dostępny również Neptune Paradise w którym można korzystać z basenu oraz restauracji w ramach all in (tui). Pokoje dla gości znajdują się w bungalowach. Na jeden domek przypadają 4 pokoje. Ściany bardzo cienkie, słychać jak sąsiad gotuje wodę na poranna herbatę. Obsługa hotelu bardzo miła i pomocna. Byliśmy w miesiącu wskazującym na porę deszczową, co wiązało się z mniejszą ilością gości. Pogoda mimo pory deszczowej wspaniała. W restauracji i w barze mały wybór. Jedzenie na śniadanie takie samo, więc szybko się nudzi. Obiady i kolacje podobnie z małymi zmianami mięs. Możliwe że tak to wygląda tylko w sezon niski. Wybór ciast na deser malutki i to średnio smaczne. Jeśli ktoś jest przyzwyczajony do dużego wyboru w bufecie na all in będzie lekko rozczarowany. Hotel czysty, warto poprosic o moskitierę nad łózko bo zdarzają się robaki w pokoju. Hotel ma zejscie prosto na plażę jednak tam lokalni ludzie nie dadzą nam się przespacerować w spokoju. Transfer z lotniska zajmuje ponad 2 h. Ogólnie byliśmy zadowoleni. Jeśli ktoś plywa na kitesurfingu to ten hotel jest super miejscem (obok na plazy wypożyczenie latawców)

  • tadeksz2018-11-08
    Bardzo dobry

    Bardzo przyjemny hotel w rozsądnej cenie, wspaniała obsługa.

    Spędziliśmy 7 wspaniałych dni w tym hotelu podczas wakacji kupionych w TUI. Jeśli chodzi o położenie to nie ma to wielkiego znaczenia. Do większości hoteli podróż z lotniska w Mombasie trwa ok 2h. Do hotelu przyjeżdża bardzo dużo turystów z Polski więc na każdym kroku usłyszymy nasz język łącznie z obsługą, która zna wiele zwrotów. Sama obsługa jest wspaniała. Na prawdę nie znalazłem osoby, która była by nie uśmiechnięta, nie zapytała czy wszystko ok nie zaczepiła rozmową. Sam hotel bardzo przyjemny. Pokoje codziennie sprzątane, proste i ładne. Niestety trafiliśmy na pokój z łazienką przypominającą mi tą z akademika, ale nie ma tragedii w pokoju spędzaliśmy mało czasu więc nie przeszkadzało nam to. Jęśli chodzi o jedzenie to bardzo przewidywalne ale zarazem bardzo smaczne, każdy znajdzie coś dla siebie. Wifi mimo, że jest w cenie to działa bardzo słabo. Najlepiej działa wieczorem kiedy dużo gości pójdzie już spać. W ciągu dnia nie ma co liczyć na płynne sprawdzenie choćby wiadomości. Na plaży radzę nie dać się wciągnąć w jakiekolwiek rozmowy z beach boysami, są bardzo mili i nie ma się czego obawiać, ale przez pierwsze 2-3 dni próbują do skutku zainteresować turystę wszelkimi atrakcjami. Po 6 dniu wiedzieliśmy o ich wszystkich praktykach i taktyce. Polecam hotel pod każdym względem.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy Superior Baobab

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na baobaby

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • w pierwszej linii od morza
  • taras z dostępem do ogrodu
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na morze lub ograniczony widok na morze

Suita

  • Kod pokoju: SUX1
  • Metraż: 

    55m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • minibar (płatny, napoje bezalkoholowe, woda)
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • kapcie
  • WC
  • widok na ogród

pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • w pierwszej linii od morza
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na morze lub ograniczony widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na ogród
  • balkon lub taras
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf (płatny)
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na ogród
  • taras z dostępem do ogrodu
  • zestaw do przygotowywana kawy/herbaty
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
  • Waluta

    szyling kenijski (KES)
  • Wiza

    Wiza płatna ok. 50 USD. Dla dzieci do 16 roku życia wiza jest bezpłatna ( na dzień 20.06.2017 r. ). Możliwość wykupienia na lotnisku, bądź przez stronę internetową http://evisa.go.ke/evisa.html
  • Długość lotu

    ok. 11 godz.
  • Strefa czasowa

    czas polski + 2 godz. (zimą)
  • Komunikacja

    w Kenii obowiązuje ruch lewostronny. Drogi są w złym stanie, co może powodować opóźnienia w podróży. Komunikacja autobusowa jest ogólnie dostępna i stosunkowo tania. Powinno się unikać nocnych kursów autobusowych i podróżowania minibusami (tzw. matatu). W stołecznym Nairobi i Mombasie można korzystać z taksówek. Na trasie Nairobi–Mombasa–Kisumu można korzystać z usług kenijskiej kolei. Podróż w obu kierunkach odbywa się nocą. Zwiedzającym odległe zakątki Kenii zaleca się korzystanie z transportu lotniczego.
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    angielski, suahili
  • Przykładowe ceny

    Przykładowe ceny w euro (płatność w szylingach kenijskich lub USD): napoje bezalkoholowe od 1 €, piwo od 1, 5 €, butelka wina od 15 €, przekąski od 5 €, kolacja od 15 €.
  • Warunki podróży

Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Neptune Village Beach Resort & Spa

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel zaprojektowany w lokalnym stylu
  • urozmaicona oferta rozrywkowa
Sprawdzanie ceny