Katar Data eSIM od 0,5 GB dziennie do 10 GB przez 30 dni
Kup kartę eSIM do transmisji danych w Katarze i rozpocznij nawigację za pomocą smartfona. Ma różne plany, aby spełnić wszystkie Twoje potrzeby: Plany dzienne - codzienny reset o 23:59 (+8 GMT), następnie nielimitowane dane przy zmniejszonej prędkości 128 kbps (aplikacje do przesyłania wiadomości); Plany stałe – po wykorzystaniu wybranego limitu szybkiej transmisji danych, nielimitowana transmisja danych przy zmniejszonej prędkości 128 kb/s (aplikacje do przesyłania wiadomości).Istnieje możliwość zakupu następujących opcji:Opcja 1: 0,5 GB/dziennie przez 5 dniOpcja 2: 0,5 GB/dziennie przez 10 dniOpcja 3: 2 GB/dziennie przez 7 dniOpcja 4: 2 GB/dziennie przez 15 dniOpcja 5: 5 GB/stała na 15 dniOpcja 6: 10 GB/stała na 30 dni
Nieodpowiednie dla:
- Do działania iOS wymaga wersji 12.1 lub nowszej
- Należy pamiętać, że iPhone'y sprzedawane w Chinach nie obsługują karty eSIM, a niektóre telefony komórkowe sprzedawane w Hongkongu i Makau nie obsługują karty eSIM
Wiedz z góry:
- Ten eSIM służy tylko do transmisji danych. Nie zawiera numeru telefonu, za pomocą którego można wykonywać połączenia telefoniczne lub wysyłać wiadomości SMS
- Twój eSIM QR zostanie dostarczony za pośrednictwem czatu lub e-maila w ciągu 6 godzin od zakupu
- Aktywuj kartę eSIM za pomocą kodu QR, który znajdziesz w wiadomości e-mail wysłanej osobno
- Ważność planu transmisji danych rozpoczyna się natychmiast po zainstalowaniu karty eSIM (data ważności – 30 dni od daty zakupu)
- Możesz zainstalować kartę eSIM przed podróżą (przed lotem) lub w miejscu docelowym, kiedy jej potrzebujesz
- Aby pomyślnie zainstalować eSIM, wymagane jest stabilne połączenie internetowe
- Wszystkie plany transmisji danych (prędkość 4G/3G) będą odtąd korzystać z nieograniczonej transmisji danych w ramach *FUP przez cały okres ważności planu
- Kartę eSIM można zainstalować tylko raz. Nie usuwaj/usuwaj karty eSIM ze swojego urządzenia po pomyślnej instalacji
- Na tym samym urządzeniu możesz mieć zainstalowane różne plany eSIM
- Szybkość transmisji danych różni się w zależności od kraju i lokalizacji
- Upewnij się, że Twój telefon jest odblokowany przez operatora operacyjnego, a jego system operacyjny jest zgodny z eSIM. Niezastosowanie się do tego może spowodować niepowodzenie aktywacji, a zwrot pieniędzy nie zostanie przyznany
Potrzebujesz pomocy w dokonaniu rezerwacji lub chcesz o coś zapytać? Skontaktuj się z nami.
Telefoniczne Centrum Rezerwacji: 22 270 31 20