Al Hamra Residence by Hilton

(1945 opinii)

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Sroda Wlkp

9 osób właśnie ogląda tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Al Hamra Residence by Hilton - informacje

Al Hamra Residence by Hilton wyróżnia się wspaniałą lokalizacją – nad brzegiem morza, w otoczeniu gór Al-Hadżar. Na terenie obiektu na gości czekają baseny zewnętrzne, kilka restauracji i barów oraz zaplecze sportowe. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano miniklub oraz plac zabaw. Relaksujący wypoczynek zapewnią komfortowo wyposażone pokoje – suity lub pokoje typu studio. Dodatkowym atutem jest bezpłatny transfer busem do największej na świecie galerii handlowej znajdującej się w centrum Dubaju – The Dubai Mall.

Położenie:

  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1945 opinii)
(1945 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Markus75192019-05-08
     

    Hotel jako budynek, infrastruktura i plaża jest całkiem fajnym miejscem. Śniadania są słabe, ale można się najeść, obiady dobre, kolacje bardzo dobre. Obsługa jest najgorsza z jaką spotkałem się kiedykolwiek. Praca recepcji to połączenie bałaganu, arogancji oraz oszustwa. Przy zameldowaniu (dwoje dorosłych oraz dwoje dzieci 6 i 12 lat) otrzymaliśmy pokój z łóżkiem małżeńskim o szerokości 150 cm oraz wstawionym łóżkiem polowym jakiego można by się spodziewać w bardzo słabym hostelu. Obsługa poinformowała nas, że jeżeli chcemy, aby każdy z gości miał zapewnione miejsce do spania należy dopłacić!!! Próba rozmowy z pracownikami hotelu zakończyła się w ten sposób, iż pracownik odwrócił się i odszedł. Po mojej interwencji w biurze podróży pracownicy hotelu przekazali do biura kłamliwą informację, że w pokoju znajduje się dodatkowo rozkładana sofa. Po moim kolejnym kontakcie z biurem podróży wycofali się z twierdzenia, że w pokoju jest sofa i podali kolejną kłamliwą informację, że łóżko małżeńskie jest typu king-size i jest przewidziane dla 3 osób!!! Po naszym powrocie do pokoju z kolacji zastaliśmy w nim wstawione kolejne łóżko typu hostel - horror (brudne, z pajęczynami, materacem jak deska). Miałem więc łóżko małżeńskie, dwie dostawki i przejścia między łóżkami w pokoju po pół metra. To doprowadziło, że moja rozmowa z pracownikami hotelu nie była już kulturalna.. Pracownicy hotelu już nie odwracali się ode mnie, ale twierdzili, że zarezerwowałem pokój typu studio i nie zgadzali się ze mną, że mam rezerwację pokoju typu suite delux. Żądali, abym udowodnił, że rezerwowałem suite i okazał voucher, który oddałem im przy meldowaniu się w hotelu!!! Sytuacja była tak absurdalna, że rozmowę prowadziłem mocno podniesionym głosem, niestety z używaniem słów wulgarnych. Dopiero takie zachowanie z mojej strony spowodowało, że sprawdzono mój voucher, potwierdzono, że mam rezerwacje pokoju typu suite delux i przeniesiono nas do pokoju po przeciwnej stronie korytarza, w którym były dwie sypialnie - jedna z prawdziwym łóżkiem king size, druga z dwiema jedynkami o standardzie hotelowym, ponadto pokój dzienny, cztery łazienki, kuchnia oraz pralnia. Tak duży pokój nie był mi potrzebny, ale zdecydowanie bardziej nie były mi potrzebne nerwy, że próbuje się mnie tak perfidnie, a zarazem banalnie oszukiwać. Moja rada: Jeżeli wybieracie się do tego hotelu zabierzcie swoje naczynia do picia. Napoje w barze przy basenie są serwowane w tak brudnych szklankach, że bardzo żałowałem że nie mam własnego kubka.

  • Bogdan S2019-05-06
    Bardzo dobry

    Al Hamra Residence & Village Ras Al Khaimah Gorąca Polska zima w Emiratach :) 671081270 W Polsce zima lotnisko -9C,pięć godz. samolotem i jest +28 błękitne niebo:) i jesteśmy w Emiratach.Hotel piękny, jest to jeden budynek połączony z Innym hotelem 5*. Otoczony piękną zielenią , palmami , kwiatami ,pięknymi trawnikami.Nasz pokój to studio ogromne bez balkonu o wysokim standardzie, ostatnie piętro winda bez uwag.Hotel czysty, niestety w pokoju z klimy daje grzybem , pyszne jedzenie,tematyczne codziennie inny region świata.Obsługa na piąteczke tylko jedzenie nakłada się samemu reszte podają kelnerzy.W opcji all markowe alkohole.Sąsiedni hotel luksus.Plaża czysta altanki , leżaki free.Woda taka sobie ,snurkowanie niestety dno jest puste nic nie zobaczymy.Główny basen czysty, woda ciepła -słodka.Lepszy jest hotel RESIDENCE niż VILLAGE.Pierwszy jest przy plaży a drugi za ulicą. Blisko jest ładna galeria handlowa,kantor, jakieś 20 min spacerkiem.Wycieczka do Dubaju obowiązkowa!!! dobry program ale mocno napięty mało czasu jak na tyle atrakcji ale można zobaczyć najbardziej znane obiekty i miejsca.Polecamy targ złota można wywalczyć niezłą cene za najwyższej pr.złoto jakie jest tylko w Dubaju.Zakup bez ryzyka. Namiar na market 20 min TAXI Można kupić pamiątki w śmiesznie niskich cenach 2-3 razy taniej jak na targu :) Np złote karty do gry 8 AED a na targu 25.Daktyle ,cuksy z mleka wielbłąda Tanioszka ,polecamy na większe zakupy po pamiątki. Polecam , super wypoczynek .

  • ryniusz2019-04-25
     

    Spędziliśmy w hotelu (w częście VILLAGE) tydzień 7 dni. Pozytywy hotelu: pokój w którym bylimsy duży, przestronny,z tarasem okazał się bardzo komfortowy dla naszej 4 osobowej rodziny,codziennie sprzątany Personel- największy plus hotelu, zaangażowany w to co robi, chętny do pomocy, uśmiechnięty, Duża plaża, szeroka choć z dużą ilością pokruszonych muszelek, więc lepiej chodzic w klapkach Minusy: Wyżywienie-szczególnie części village monotonne, na śniadania co dzien to samo,mały wybór, na kolacje chodziliśmy do części resident, gdzie wybór potraw był o wiele większy, co prawda czasami czekaliśmy klika minut myślę że max 5) na stolik aż się jakis zwolni -ilosc leżaków przy basenach to niestety kpina, na tak duży hotel, wiecznie zajmowane recznikami, a przez połowę dnia nikt z nich nie korzystał, na plaży trochę lepiej ale taz jak szliśmy na plaze około godz. 11 to już byl problem znaleźć wolne lazaki. Inne: Podpisywanie zdrowych rachunków przy opcji all inclusive- dla mnie nie było to żadnym problemem, Odległość z części Village do plaży, spacerek max 5 minut żaden problem Bilsko centrum handlowe, że sklepami i knajpkami, gdzie np. osoby które nie miały all inclusive robiły zakupy i mowili, że to duży plus Generalnie pobyt OK, jednak minusy powodują, że nie myślimy aby tu wrócić.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • klub dla dzieci Pirates Club
  • basen dla dzieci

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia
  • sauna (w hotelu Al Hamra Village Resort By Hilton)
  • tenis stołowy
  • kort tenisowy
  • siatkówka plażowa
  • Płatne
  • sporty wodne
  • masaże
  • oświetlenie kortu tenisowego
  • sprzęt do gry w tenisa

Wyposażenie

  • recepcja
  • lobby
  • kantor
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, płatne ok. 84 AED/dzień
  • sala konferencyjna
  • sklep z pamiątkami
  • pralnia: za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 147

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • podatek turystyczny: płatny na miejscu 20 AED za pokój/noc
  • możliwość skorzystania z bezpłatnego transferu busem do największej na świecie galerii handlowej znajdującej się w centrum Dubaju – The Dubai Mall (bus kursuje 4 razy w tygodniu – wyjazd w godzinach porannych, powrót późnym popołudniem. O szczegóły dotyczące transferu należy pytać w recepcji).

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • piaszczysta
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie

Basen

  • baseny: 2
  • basen zewnętrzny: leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen zewnętrzny: leżaki: w cenie, parasole: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Al Hamra Residence by Hilton - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1945 opinii)
(1945 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Markus75192019-05-08
     

    Niezły hotel z najgorszą obsługą

    Hotel jako budynek, infrastruktura i plaża jest całkiem fajnym miejscem. Śniadania są słabe, ale można się najeść, obiady dobre, kolacje bardzo dobre. Obsługa jest najgorsza z jaką spotkałem się kiedykolwiek. Praca recepcji to połączenie bałaganu, arogancji oraz oszustwa. Przy zameldowaniu (dwoje dorosłych oraz dwoje dzieci 6 i 12 lat) otrzymaliśmy pokój z łóżkiem małżeńskim o szerokości 150 cm oraz wstawionym łóżkiem polowym jakiego można by się spodziewać w bardzo słabym hostelu. Obsługa poinformowała nas, że jeżeli chcemy, aby każdy z gości miał zapewnione miejsce do spania należy dopłacić!!! Próba rozmowy z pracownikami hotelu zakończyła się w ten sposób, iż pracownik odwrócił się i odszedł. Po mojej interwencji w biurze podróży pracownicy hotelu przekazali do biura kłamliwą informację, że w pokoju znajduje się dodatkowo rozkładana sofa. Po moim kolejnym kontakcie z biurem podróży wycofali się z twierdzenia, że w pokoju jest sofa i podali kolejną kłamliwą informację, że łóżko małżeńskie jest typu king-size i jest przewidziane dla 3 osób!!! Po naszym powrocie do pokoju z kolacji zastaliśmy w nim wstawione kolejne łóżko typu hostel - horror (brudne, z pajęczynami, materacem jak deska). Miałem więc łóżko małżeńskie, dwie dostawki i przejścia między łóżkami w pokoju po pół metra. To doprowadziło, że moja rozmowa z pracownikami hotelu nie była już kulturalna.. Pracownicy hotelu już nie odwracali się ode mnie, ale twierdzili, że zarezerwowałem pokój typu studio i nie zgadzali się ze mną, że mam rezerwację pokoju typu suite delux. Żądali, abym udowodnił, że rezerwowałem suite i okazał voucher, który oddałem im przy meldowaniu się w hotelu!!! Sytuacja była tak absurdalna, że rozmowę prowadziłem mocno podniesionym głosem, niestety z używaniem słów wulgarnych. Dopiero takie zachowanie z mojej strony spowodowało, że sprawdzono mój voucher, potwierdzono, że mam rezerwacje pokoju typu suite delux i przeniesiono nas do pokoju po przeciwnej stronie korytarza, w którym były dwie sypialnie - jedna z prawdziwym łóżkiem king size, druga z dwiema jedynkami o standardzie hotelowym, ponadto pokój dzienny, cztery łazienki, kuchnia oraz pralnia. Tak duży pokój nie był mi potrzebny, ale zdecydowanie bardziej nie były mi potrzebne nerwy, że próbuje się mnie tak perfidnie, a zarazem banalnie oszukiwać. Moja rada: Jeżeli wybieracie się do tego hotelu zabierzcie swoje naczynia do picia. Napoje w barze przy basenie są serwowane w tak brudnych szklankach, że bardzo żałowałem że nie mam własnego kubka.

  • Bogdan S2019-05-06
    Bardzo dobry

    W poszukiwaniu słońca"Emiraty"

    Al Hamra Residence & Village Ras Al Khaimah Gorąca Polska zima w Emiratach :) 671081270 W Polsce zima lotnisko -9C,pięć godz. samolotem i jest +28 błękitne niebo:) i jesteśmy w Emiratach.Hotel piękny, jest to jeden budynek połączony z Innym hotelem 5*. Otoczony piękną zielenią , palmami , kwiatami ,pięknymi trawnikami.Nasz pokój to studio ogromne bez balkonu o wysokim standardzie, ostatnie piętro winda bez uwag.Hotel czysty, niestety w pokoju z klimy daje grzybem , pyszne jedzenie,tematyczne codziennie inny region świata.Obsługa na piąteczke tylko jedzenie nakłada się samemu reszte podają kelnerzy.W opcji all markowe alkohole.Sąsiedni hotel luksus.Plaża czysta altanki , leżaki free.Woda taka sobie ,snurkowanie niestety dno jest puste nic nie zobaczymy.Główny basen czysty, woda ciepła -słodka.Lepszy jest hotel RESIDENCE niż VILLAGE.Pierwszy jest przy plaży a drugi za ulicą. Blisko jest ładna galeria handlowa,kantor, jakieś 20 min spacerkiem.Wycieczka do Dubaju obowiązkowa!!! dobry program ale mocno napięty mało czasu jak na tyle atrakcji ale można zobaczyć najbardziej znane obiekty i miejsca.Polecamy targ złota można wywalczyć niezłą cene za najwyższej pr.złoto jakie jest tylko w Dubaju.Zakup bez ryzyka. Namiar na market 20 min TAXI Można kupić pamiątki w śmiesznie niskich cenach 2-3 razy taniej jak na targu :) Np złote karty do gry 8 AED a na targu 25.Daktyle ,cuksy z mleka wielbłąda Tanioszka ,polecamy na większe zakupy po pamiątki. Polecam , super wypoczynek .

  • ryniusz2019-04-25
     

    Generalnie OK

    Spędziliśmy w hotelu (w częście VILLAGE) tydzień 7 dni. Pozytywy hotelu: pokój w którym bylimsy duży, przestronny,z tarasem okazał się bardzo komfortowy dla naszej 4 osobowej rodziny,codziennie sprzątany Personel- największy plus hotelu, zaangażowany w to co robi, chętny do pomocy, uśmiechnięty, Duża plaża, szeroka choć z dużą ilością pokruszonych muszelek, więc lepiej chodzic w klapkach Minusy: Wyżywienie-szczególnie części village monotonne, na śniadania co dzien to samo,mały wybór, na kolacje chodziliśmy do części resident, gdzie wybór potraw był o wiele większy, co prawda czasami czekaliśmy klika minut myślę że max 5) na stolik aż się jakis zwolni -ilosc leżaków przy basenach to niestety kpina, na tak duży hotel, wiecznie zajmowane recznikami, a przez połowę dnia nikt z nich nie korzystał, na plaży trochę lepiej ale taz jak szliśmy na plaze około godz. 11 to już byl problem znaleźć wolne lazaki. Inne: Podpisywanie zdrowych rachunków przy opcji all inclusive- dla mnie nie było to żadnym problemem, Odległość z części Village do plaży, spacerek max 5 minut żaden problem Bilsko centrum handlowe, że sklepami i knajpkami, gdzie np. osoby które nie miały all inclusive robiły zakupy i mowili, że to duży plus Generalnie pobyt OK, jednak minusy powodują, że nie myślimy aby tu wrócić.

  • IwonaF2412019-04-25
    Bardzo dobry

    pobyt

    Spędziłam cały tydzień w hotelu. Bardzo miła obsługa, pokoje wygodne duże, bardzo wygodne łóżka. Codziennie serwis sprzątający. Jedzenie bardzo dobre urozmaicone (opcja all inclusive). Godny polecenia dla rodzin z dziećmi. Miejsce na zabawy, basen dla dzieci. Duży basen do pływania. Prywatna plaża. Wszędzie czysto i przyjemnie. Jestem bardzo zadowolona

  • sorcireletta2019-04-18
     

    Słabe 3 gwiazdki

    w hotelu al. hamra Residence by Hilton spedzilismy tydzień 24-31 marca br. w trzy rodziny z dziecmi. Hotel z cała pewnością nie prezentuje standardu 5 gwiazdek, tym bardziej sieci Hilton. Wakacje z biurem podróży TUI, wszyscy klienci tak samo niezadowoleni z pobytu, nawet rezydentka TUI sugerowała złożenie reklamacji po powrocie. Zaznaczam, iż podróżujemy kilka razy w roku do różnych części świata i do hoteli o różnych standardach. Zazwyczaj na wakacjach staramy się pomijać drobne braki i niezgodności z oferta na rzecz dobrej zabawy i miłych wspomnień. Tu niestety pierwszy raz zmuszeni byliśmy reklamować pobyt. Hotel strasznie zaniedbany, z bardzo leniwą obsługą, pokoje zupełnie niezgodne z opisem (wykupiny pobyt dla 2 dorosłych i dziecka, po przyjeździe okazuje się, że za dziecko w pokoju wykupionym jako 3 osobowy trzeba dopłacić chyba że godzimy się na tygodniowy jego wypoczynek na sofie bez dodatkowej pościeli), łazienki brudne, zagrzybiałe, problem z serwisem sprzatajacym. Najgorszy jednak jest serwis restauracyjny: oczekiwanie minimum 30 min na stolik w restauracji od sniadania przez lunch i kolację powoduje zupełny brak apetytu. Restauracja hotelowa nie jest w stanie obsłuzyc nawet 30% gości, a przeznaczona jest jeszcze dla bliźniaczego resortu. Jedzenie całkiem smaczne, ale zasada zero waist panowana do perfekcji (to co nie zejdzie na sniadanie, serwowane jest w innej kombinacji na lunch i kolacje). Na napoje do posiłków (przynosi kelner) czeka się kolejne 30 minut. Infratsruktura hotelowa stara zniszczona (baseny brudne, porozbijane ruszające się kafelki, plaża brudna, stare leżaki i łóżka); bary przy plazy i basenie również proszą się o nowe inwestycje: drinki i napoje bezalkoolowe serwowane w bardzo zużytych, podrapanych plastikowych kubkach bądź w papierowych; hotel dla turysty bardzo niewymagającego, biorac pod uwagę dotychczasowe pobyty w ZEA nigdzie nie spotkaliśmy się z tak słabym standardem usług; nie chciałabym porównywać ZEA do innych krajów arabskich gdzie z założenia serwis i infrastruktura odbiega od kategoryzacji europejskiej, ale widując 3-gwiazdkowe hotele w Egipcie i Tunezji, prezentują one często lepszy standard niż rzekomo 5-gwiazdkowa Al. Hamra Residence by Hilton. Czesc Village prezentuje się jeszcze gorzej, aż boje się pomyśleć jaki standard tam oferują.

Pokoje

Suita Deluxe

  • Kod pokoju: SUX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf: w cenie
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • aneks kuchenny
  • możliwość zakwaterowania 2+2: dwie dostawki dla dzieci
  • Wi-Fi: za opłatą

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf: w cenie
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • możliwość zakwaterowania 2+2: dwie dostawki dla dzieci
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Ras Al Khaimah - przewodnik

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • PEACOCK ALLEY40 m
  • PEACOCK ALLEY40 m
  • Seabreeze Restaurant50 m
  • Lexington Grill80 m
  • UMI90 m
  • Siddharta Lounge by Buddha-Bar90 m
  • Al Fayrouz0,1 km
  • Marjan0,1 km
  • Seafood Restaurant0,1 km
  • Azure0,2 km

Zakupy:

  • PEACOCK ALLEY40 m
  • Giancarlo Gioielli0,1 km
  • CAMELIA0,2 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Al Hamra Residence by Hilton

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • miniklub dla dzieci
  • oferta sportów wodnych
Sprawdzanie ceny