TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa

(1369 opinii)
SID10003

2 osoby właśnie oglądają tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa - informacje

Otwarty w 2016 roku TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa to miejsce, w którym spędzicie wakacje pełne luksusu i spokoju. Hotel przeznaczony jest wyłącznie dla osób powyżej 18. roku życia. Wzdłuż budynków rozmieszczono podłużne baseny oraz kilka barów. Ale udane wakacje to nie tylko relaks na piaszczystej plaży z pięknym widokiem na Ocean Atlantycki czy odpoczynek nad basenem. To również chwila aktywności fizycznej - o nią można zadbać w siłowni, podczas zajęć sportowych prowadzonych pod okiem wykwalifikowanych trenerów lub w hotelowej strefie odnowy biologicznej. Pozytywne opinie odwiedzających potwierdza certyfikat jakości w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 5 km od centrum Santa Maria
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Traveler's Choice
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1369 opinii)
(1369 opinii)
Traveler's Choice
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Julia F2017-01-30
    Bardzo dobry

    Długo zastanawiałam się jaką przyznać ocenę. Myślałam nad 3 a 4. Skusiłam się na 4, gdyż hotel jest całkiem nowy i daję im duży kredyt zaufania. Pokoje bardzo luksusowe. Sprzątane codziennie, ręczniki codziennie świeże, a lodówka z napojami i piwami uzupełniana też każdego dnia. Czajnik, kawa, herbata, które ludzie pijają na balkonach i tarasach siedząc w świeżutkim białym szlafroku i hotelowych kapciach. Faktycznie Wi-Fi w pokojach i barach jest, ale internet działa max 2 godz dziennie. Uciążliwe jeśli ktoś faktycznie potrzebuje dostępu do internetu. Mi to nie przeszkadzało :) Pokojówki bez angielskiego, ale bardzo uprzejme. Minus za brak połączenia między pokojami (jeszcze nie zdążyli podłączyć tej opcji). Swoją drogą mieliśmy nieodparte wrażenie, że jako pierwsi zamieszkiwaliśmy nasz pokój. Zapach remontu w pierwszej chwili od wejścia i zakręcona woda w łazience). Klimatyzacja działała bez zarzutu. Dajmy im jeszcze z 2 miesiące, a wszystko będzie super. Pokoje z oceną 5-/5 Od samego wejścia do hotelu czuliśmy się jak ktoś bardzo ważny. Zakaz noszenia swojej walizki (od tego byli pracownicy), a przy rejestracji zostaliśmy poczęstowani szampanem. Każda osoba z recepcji porozumiewa się w kilku językach. Recepcja z oceną 5/5 Plaża piękna, publiczna, ale z bezpłatnymi leżakami, których na pewno nigdy nikomu nie zabraknie. Mocny wiatr, ale taki urok tych wysp. Brak opaski All Inclusive. Każdy z nas dostał kartę, którą trzeba było nosić przy sobie. Uciążliwe i myślę, że z czasem powinni wrócić do klasycznych opasek. 4 bary. Ciężko się porozumieć, bo tylko pojedyncze osoby mówiły po angielsku. Zawsze w takich sytuacjach pomaga język "migowy", ale tutaj i to kuleje. Zbyt często dostawaliśmy coś innego, bądź w ogóle nasze zamówienia się nie pokazywały. Poza tym często "szklanki" (wszystko z plastiku, ale ciekawie wyglądające) były brudne. Na pewno nie wyparzane prawdziwe szkło z zaciekawi i niejednokrotnie z przyklejoną częścią pomarańczy z poprzednich drinków. Bary bardzo słabo wypadają na tle 5 gwiazdkowego hotelu. Częste braki w karcie. Na 3 drinki jednego mogli zrobić. No i niestety muszę o tym wspomnieć. Niekompetentna obsługa 5*. Barman, który uciekał do kochanki zostawiając nas z samymi kelnerami. Mówiono o tym otwarcie. I barmanki, które ewidentnie interesowały się europejskimi paszportami, które aż prosiły o zaproszenie na Facebooku i wciskały swoje numery telefonów. Bary z czystym sumieniem oceniam na 2, gdyż było kilka osób, które na prawdę się starało. Restauracja główna bogata, ale podczas rozmowy z taksówkarzem potwierdziły się moje domysły, że takiego jedzenia na pewno nie podaliby rodowitym mieszkańcom tej wyspy. Mimo to każdy mógł znaleźć coś dla siebie, z tym że tutaj też pojawił się problem z czystością. Talerze było trzeba najpierw dobrze obejrzeć- czasem wymienić, a sztućce niewyparzone były zachlapane wyschniętymi kroplami wody. W hotelu dużo atrakcji. Pokazy, muzyka na żywo i najróżniejsze zajęcia. Fajnie, nie nudno. Sam hotel położony blisko Santa Maria. 3 euro za taksówkę w dzień, 4 w nocy. Ludzie przemili. Może wydawać się, że moja recenzja jest za ostra. Nie jestem osobą bardzo wymagającą, wybieram również hotele 3* i 4*, jednak jestem pewna, że ten hotel potrzebuje jeszcze paru miesięcy i doświadczenia pracowników. Tak na prawdę nie przeszkadzało mi wiele rzeczy, ale widząc niezadowolonych ludzi z tych "wyższych" sfer jestem przekonana, że albo się podciągną albo stracą gwiazdkę. Bardzo starają się o 5*, ale wiele jeszcze brakuje. Czasu. Dzięki!

  • lastminutebobyork2019-01-24
    Bardzo dobry

    Świetne na zimowe słońce, chociaż muszę powiedzieć, że trochę rozczarowaliśmy się po odwiedzeniu innych hoteli Sensimar w Meksyku i Europie Chociaż jest to recenzja ośrodka, muszę wspomnieć o locie. Tylko niecałe 6 godzin, a Tui zapewnia samoloty bez żadnej rozrywki, bez koca na nocny lot do domu i bardzo mało miejsca na nogi. Chociaż hotel i ośrodek są doskonałe, nie sądzę, aby Tui oznaczało to jako Sensimar. Tak, to tylko dorośli, ale tu właśnie kończy się różnica między tym hotelem a zwykłym "all inclusive". Istnieją 3 restauracje à la carte reklamowane na stronie internetowej Tui; jednak nie wszystkie są częścią "all inclusive", więc są trochę fałszywe, aby reklamować wybór 3, kiedy musisz płacić dodatkowo za jedzenie u jednego z nich i możesz jeść tylko po jednym z pozostałych dwóch. Restauracja azjatycka jest otwarta dla wszystkich osób spoza hotelu, dlatego nie jest objęta umową "all inclusive".  Restauracja z bufetem wydawała się oferować duży wybór, ale głównie dania z ryb lub kurczaka, a warzywa są zwykle wysyłane na wyspę "zamrożoną", więc nie oczekuj świeżych warzyw (jak wyjaśnił nam przedstawiciel). Również doświadczony nasz stolik jest wyczyszczone (w tym nasze po prostu wypełnione kieliszki wina) podczas gdy byliśmy coraz jedzenie z bufetu. Wygodne leżaki i uroczy lunch w restauracji przy basenie.

  • tootiredtotango2019-01-23
     

    Urlop rozpoczął się dobrze my mieliśmy dobry podjazd do góry do Gatwick od naszego domu i tak mieliśmy dużo czasu na aeroporcie dla napoju i czegoś zjeść. Proces wejścia na pokład poszło dobrze i znaleźliśmy nasze miejsca. Samolot był podzielony na dwa zestawy po trzy. Zdecydowaliśmy się na miejsce przy przejściu, ponieważ lubimy się poruszać w czasie lotu, dziwne, że rzędy są nieco oddalone od siebie nawzajem, ale to nie miało znaczenia, ponieważ obaj wyłączyliśmy nasze słuchawki. W samolocie nie ma rozrywki, która mnie zaskoczyła, ponieważ samolot był całkiem nowy; znowu to nie miało znaczenia, ponieważ oboje podróżujemy z naszą własną rozrywką. W trakcie lotu było kilka wrzeszczących dzieci, z których jeden krzyczał przez całe sześć godzin, ale co możesz zrobić? Zawarty w nim posiłek był zaskakująco dobry i zawstydził kilka regularnych linii lotniczych, które ostatnio podróżowałem. Kiedy wylądowaliśmy w Sal, zejściliśmy z pokładu i przeszliśmy krótki spacer do terminalu. Byliśmy tam jedynym samolotem, więc kolejka do imigracji nie była zbyt długa i wkrótce byliśmy na zewnątrz pokazani naszym autobusom przez przedstawicieli Tui. Jest to krótka przejażdżka do ośrodka, w końcu jest to bardzo mała wyspa. Zatrzymaliśmy się w kilku innych ośrodkach, zanim dotarliśmy do naszego, wydaje się, że większość miejsc jest bardzo blisko siebie, więc nie miało to znaczenia i ponownie transfery są wliczone, tak jak posiłek w samolocie i wiza potrzebna do wejścia, więc nie wcześniej niespodzianki. Po zameldowaniu się z poszliśmy do naszego pokoju, który był przyjemny i czysty. Po odświeżeniu poszliśmy znaleźć bufet, było już po dziewiątej, więc jedzenie w ofercie było trochę rzadkie i trochę zimne, ale nie obchodziło nas to, ponieważ było późno i byliśmy zmęczeni. Bary były otwarte, więc wypiliśmy kilka drinków przed przejściem na emeryturę. Następnego ranka obudziliśmy się w słoneczny dzień i wróciliśmy do bufetu na śniadanie. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów i z pewnością zaspokoi wszystkie gusta. Po śniadaniu ruszyliśmy w stronę plaży. Zebraliśmy jeden dopuszczalny ręcznik (można uzyskać więcej, wystarczy poprosić o kolejny kupon z recepcji) i ustawić się na jednym z wielu leżaków. Plaża jest ogromna, jednak jedyna bezpieczna strefa pływacka znajduje się w chronionym obszarze otoczonym murem, główna otwarta plaża miała bardzo duże fale i skaliste wejście, a umiejętność i odwaga pozwoliłyby sobie na przypadkowe fale Atlantyku. Próbowaliśmy morza, ale okazało się, że jest bardzo zimno. Szkoda, bo obaj lubimy nurkować, ale myślę, że to jest dla was Atlantyk w styczniu. Na plaży było dość wietrznie, więc po chwili wycofaliśmy się z powrotem do ośrodka i znaleźliśmy kilka dużo bardziej wygodnych leżaków przy basenie. Zauważyłem, że bardzo niewielu ludzi korzystało z dwóch dużych basenów, ale wkrótce dowiedziałem się, dlaczego ponownie baseny były bardzo zimne. Na pewno czuję, że ze względu na ciągłe mroźne wiatry dmuchanie w baseny powinno być podgrzewane, to oczywiste, że bardzo niewielu ludzi używa ich, nawet do mnie pierwszego dnia, więc dlaczego kierownictwo nie zachowuje ich tak zimno nie jest znane. Ośrodek nie może nic zrobić z temperaturą morza i od tego czasu odkryłem, że żaden z basenów nie jest podgrzewany, więc musisz polegać na Matce Naturze i odporności na zimną wodę, aby sprawdzić, czy chcesz się zmoczyć wakacje. Jedliśmy śniadanie, lunch i kolację w bufecie i okazało się, że jest duży wybór. Możesz usiąść wewnątrz lub na zewnątrz, pracownicy są pomocni i uważni, a wkrótce przyniosą ci drinki, pozostawiając ci wolny dostęp do bufetu. Podjęliśmy naszą opcję wyżywienia w trzech innych restauracjach w ośrodku, ponieważ czasami jest miło jechać z karty, ale bufet jest bardzo dobry i trudno byłoby ci nie znaleźć czegoś innego do zjedzenia każdego dnia tygodnia. Jedliśmy w azjatyckiej restauracji, która była dobra, przystawki były ogromne i z perspektywy czasu zbyt duże, ponieważ zamówiliśmy także sushi boat, co wymagało trochę pracy, a ja zwykle mogę polerować z samego siebie na kupie sushi. Jedliśmy też w restauracji Culinarium, którą obaj uważaliśmy za wspaniałą i najlepszą z trzech. Miałem tatara z tatusiem na początek, co jest rzadkim daniem, które można znaleźć w większości restauracji na świecie, nie mówiąc już o ośrodku na Wyspach Zielonego Przylądka, ale było pyszne i nie cierpiałem z tego powodu. Miałem również wędzonego łososia, który został zaprezentowany znakomicie i znowu było piękne danie. Jedliśmy również we włoskiej restauracji, która ponownie była bardzo dobra. Jedynym minusem jest to, że ponieważ restauracja znajduje się pomiędzy dwoma ośrodkami, słyszy się rozrywkę z obu ośrodków i po chwili stało się zbyt bolesne, aby wziąć i tak skończyliśmy posiłek wcześnie i na lewo. Bufet był ogólnie bardzo dobry, było może za dużo jedzenia i było trochę hitem i brakowało dowiedzieć się, czy jedzenie było gorące, czy nie, trzeba było sięgnąć po niektóre dania, aby dostać się do tych z tyłu. Być może mniej jest czasem więcej. Nie ma tu wiele do zrobienia, nie jest to ośrodek aktywności; ale w przypadku stosunkowo taniego tygodnia na słońcu bez długich podróży, jest bardzo dobrze. Ośrodek jest nowy i czysty, goście to głównie niemieckie i angielskie pary w średnim wieku, wieczorna rozrywka jest dobrze uczęszczana i nie jest to dom starców. Ostatecznie zaryzykowaliśmy wypad w morze, gdy wiatr ucichł. Muszę dodać, że przywieźliśmy ze sobą nasze "mokre kombinezony" i sprzęt do nurkowania z rurką. To sprawiło, że morze stało się znośne, a w zatoczkach przed kurortem znajdowała się zaskakująca liczba różnych ryb. Wątpię, byś nigdy nie używał niestrzeżonego morza, chyba że miałbyś zbroję. Fale są duże, a brzeg jest pokryty postrzępioną skałą, co może spowodować bardzo niebezpieczne wejście i wyjście z fal. Dwie osłonięte zatoki są wystarczająco dobre do pływania i jak już wcześniej wspomniałem, całkiem dobre do nurkowania z rurką. Jest hałas z sąsiedniego ośrodka, jak to zostało odnotowane gdzie indziej, ale to tylko na pół godziny, ponieważ robią aerobik, więc nie było zbyt wiele zakłóceń po naszej stronie ośrodka. Okazało się, że materac jest zbyt twardy, ale poszedłem za radą z poprzedniego przeglądu i poprosiłem o cylinder. Zostało to zapewnione tego samego dnia, a teraz oboje lepiej śpimy. Słowo do kierownictwa, jeśli znak DND jest wyświetlany na drzwiach, nie zadzwoń do mojego pokoju, aby zobaczyć, czy chcę usługi, szanuj znak DND, to jest to, o co tu chodzi! Teraz nie mam problemu z moim znakiem DND, ponieważ dziś wieczorem wszystkie zostały usunięte z pokoju, to postęp dla ciebie! Ubogi personel restauracji bufetowej jest zmuszony do noszenia ciężkich tac obładowanych butelkami przy stołach, co powoduje wiele zniszczeń, butelek, szklanek, jak się nazywa; wszystkie odpadają. Może, może tylko, mogą mieć wózek, a przynajmniej kosz transportowy. Pomyśl tylko, ile pieniędzy zaoszczędzisz na zniszczeniach, że możesz sobie pozwolić na podgrzewacz basenowy! Dzisiaj w nasz ostatni dzień ponownie poszliśmy na lunch w formie bufetu, ale byliśmy zaskoczeni, że prawie 70% dań pochodziło ze śniadania. Na stołach były jeszcze paczki herbaty. Uznaliśmy to za bardzo dziwne i prawdopodobnie nigdy się nie dowiemy; ale żeby zobaczyć naleśniki na wystawie, podczas gdy ja zamawiałem, smażona makrela była dziwna. Cieszyliśmy się z naszego tygodnia, ale prawdopodobnie będziemy szukać cieplej wody, gdy następnym razem będziemy mieć tydzień na słońcu!

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • łaźnia parowa
  • siłownia: codziennie
  • aqua fitness
  • ćwiczenia relaksacyjne
  • ćwiczenia wzmacniające kręgosłup
  • stretching
  • siatkówka plażowa
  • Płatne
  • strefa spa „YHI SPA": pow. 1300 m2; tylko dla gości Melia i TUI SENSIMAR
  • jacuzzi
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne: codziennie 10:00 - 20:00
  • sporty wodne: kitesurfing, szkoła nurkowania PADI, wędkarstwo (w ofercie firm zewnętrznych)

Rozrywka

  • zajęcia sportowe kilka razy w tygodniu
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych kilka razy w tygodniu
  • międzynarodowy program animacyjny kilka razy w tygodniu
  • wieczory taneczne kilka razy w tygodniu
  • muzyka na żywo kilka razy w tygodniu

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • ogród
  • sklep z pamiątkami
  • butik
  • fryzjer
  • lekarz
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • usługi konsjerża
  • serwis bagażowy
  • parking: strzeżony, w cenie, w zależności od dostępności

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 302

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • Wszyscy podróżujący (powyżej 16. roku życia) objęci są podatkiem turystycznym, który należy zapłacić podczas meldunku w zarezerwowanym hotelu (ok. 2 €/os./dzień).
  • hotel tylko dla dorosłych (18+)
  • hotel otwarty w 2016 roku
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowychWjazd obywateli polskich na teren Republiki Zielonego Przylądka jest możliwy wyłącznie na podstawie paszportu ważnego minimum 6 miesięcy od daty powrotu do Polski oraz po opłaceniu obowiązkowego podatku lotniskowego (Airport Security Tax).

    Od 2019 r. Republika Zielonego Przylądka zniosła obowiązek wizowy wobec obywateli UE, w tym także Polski. Wprowadzono jednocześnie obowiązkowy podatek lotniskowy (Airport Security Tax), który można opłacić online, za pośrednictwem TUI (do 5 dni przed wylotem, ok. 145 PLN/os.), bądź na lotnisku po przylocie w wysokości ok. 31 €/os. Uiszczenie podatku upoważnia do jednorazowego wjazdu do Republiki Zielonego Przylądka i pobytu na terenie kraju przez 30 dni.

    Aby opłacić obowiązkowy podatek lotniskowy skontaktuj się z Centrum Rezerwacji bądź z punktem sprzedaży, w którym została założona rezerwacja.

    Centrum Rezerwacji TUI
    801 801 802 lub 22 255 03 01
    Poniedziałek - piątek 08:00-21:00
    Sobota - niedziela 10:00-18:00


    Osoby, które planują opłacenie podatku na lotnisku w Sal, informujemy, że może się to wiązać ze znacznym wydłużeniem czasu oczekiwania na przejściu granicznym. Aby uniknąć kolejki i potencjalnych problemów (np. spóźnień na transfery do hoteli), rekomendujemy opłacenie podatku przed rozpoczęciem podróży.

    Wszyscy podróżujący (powyżej 16. roku życia) objęci są podatkiem turystycznym, który należy zapłacić podczas meldunku w zarezerwowanym hotelu (ok. 2 €/os./dzień).

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Algodeiro
  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • piaszczysta
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki w cenie

Basen

  • baseny: 2
  • basen zewnętrzny: ze słodką wodą, łóżka plażowe, leżaki i parasole: w cenie
  • basen zewnętrzny: ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
  • jacuzzi: za opłatą, ze słodką wodą, w strefie spa, leżaki: w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa - opinie
Traveler's Choice
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1369 opinii)
(1369 opinii)
Traveler's Choice
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Julia F2017-01-30
    Bardzo dobry

    Zdecydowanie brakuje oceny "dobrej"

    Długo zastanawiałam się jaką przyznać ocenę. Myślałam nad 3 a 4. Skusiłam się na 4, gdyż hotel jest całkiem nowy i daję im duży kredyt zaufania. Pokoje bardzo luksusowe. Sprzątane codziennie, ręczniki codziennie świeże, a lodówka z napojami i piwami uzupełniana też każdego dnia. Czajnik, kawa, herbata, które ludzie pijają na balkonach i tarasach siedząc w świeżutkim białym szlafroku i hotelowych kapciach. Faktycznie Wi-Fi w pokojach i barach jest, ale internet działa max 2 godz dziennie. Uciążliwe jeśli ktoś faktycznie potrzebuje dostępu do internetu. Mi to nie przeszkadzało :) Pokojówki bez angielskiego, ale bardzo uprzejme. Minus za brak połączenia między pokojami (jeszcze nie zdążyli podłączyć tej opcji). Swoją drogą mieliśmy nieodparte wrażenie, że jako pierwsi zamieszkiwaliśmy nasz pokój. Zapach remontu w pierwszej chwili od wejścia i zakręcona woda w łazience). Klimatyzacja działała bez zarzutu. Dajmy im jeszcze z 2 miesiące, a wszystko będzie super. Pokoje z oceną 5-/5 Od samego wejścia do hotelu czuliśmy się jak ktoś bardzo ważny. Zakaz noszenia swojej walizki (od tego byli pracownicy), a przy rejestracji zostaliśmy poczęstowani szampanem. Każda osoba z recepcji porozumiewa się w kilku językach. Recepcja z oceną 5/5 Plaża piękna, publiczna, ale z bezpłatnymi leżakami, których na pewno nigdy nikomu nie zabraknie. Mocny wiatr, ale taki urok tych wysp. Brak opaski All Inclusive. Każdy z nas dostał kartę, którą trzeba było nosić przy sobie. Uciążliwe i myślę, że z czasem powinni wrócić do klasycznych opasek. 4 bary. Ciężko się porozumieć, bo tylko pojedyncze osoby mówiły po angielsku. Zawsze w takich sytuacjach pomaga język "migowy", ale tutaj i to kuleje. Zbyt często dostawaliśmy coś innego, bądź w ogóle nasze zamówienia się nie pokazywały. Poza tym często "szklanki" (wszystko z plastiku, ale ciekawie wyglądające) były brudne. Na pewno nie wyparzane prawdziwe szkło z zaciekawi i niejednokrotnie z przyklejoną częścią pomarańczy z poprzednich drinków. Bary bardzo słabo wypadają na tle 5 gwiazdkowego hotelu. Częste braki w karcie. Na 3 drinki jednego mogli zrobić. No i niestety muszę o tym wspomnieć. Niekompetentna obsługa 5*. Barman, który uciekał do kochanki zostawiając nas z samymi kelnerami. Mówiono o tym otwarcie. I barmanki, które ewidentnie interesowały się europejskimi paszportami, które aż prosiły o zaproszenie na Facebooku i wciskały swoje numery telefonów. Bary z czystym sumieniem oceniam na 2, gdyż było kilka osób, które na prawdę się starało. Restauracja główna bogata, ale podczas rozmowy z taksówkarzem potwierdziły się moje domysły, że takiego jedzenia na pewno nie podaliby rodowitym mieszkańcom tej wyspy. Mimo to każdy mógł znaleźć coś dla siebie, z tym że tutaj też pojawił się problem z czystością. Talerze było trzeba najpierw dobrze obejrzeć- czasem wymienić, a sztućce niewyparzone były zachlapane wyschniętymi kroplami wody. W hotelu dużo atrakcji. Pokazy, muzyka na żywo i najróżniejsze zajęcia. Fajnie, nie nudno. Sam hotel położony blisko Santa Maria. 3 euro za taksówkę w dzień, 4 w nocy. Ludzie przemili. Może wydawać się, że moja recenzja jest za ostra. Nie jestem osobą bardzo wymagającą, wybieram również hotele 3* i 4*, jednak jestem pewna, że ten hotel potrzebuje jeszcze paru miesięcy i doświadczenia pracowników. Tak na prawdę nie przeszkadzało mi wiele rzeczy, ale widząc niezadowolonych ludzi z tych "wyższych" sfer jestem przekonana, że albo się podciągną albo stracą gwiazdkę. Bardzo starają się o 5*, ale wiele jeszcze brakuje. Czasu. Dzięki!

  • lastminutebobyork2019-01-24
    Bardzo dobry

    Niektóre dobre ... niektóre nie tak dobre

    Świetne na zimowe słońce, chociaż muszę powiedzieć, że trochę rozczarowaliśmy się po odwiedzeniu innych hoteli Sensimar w Meksyku i Europie Chociaż jest to recenzja ośrodka, muszę wspomnieć o locie. Tylko niecałe 6 godzin, a Tui zapewnia samoloty bez żadnej rozrywki, bez koca na nocny lot do domu i bardzo mało miejsca na nogi. Chociaż hotel i ośrodek są doskonałe, nie sądzę, aby Tui oznaczało to jako Sensimar. Tak, to tylko dorośli, ale tu właśnie kończy się różnica między tym hotelem a zwykłym "all inclusive". Istnieją 3 restauracje à la carte reklamowane na stronie internetowej Tui; jednak nie wszystkie są częścią "all inclusive", więc są trochę fałszywe, aby reklamować wybór 3, kiedy musisz płacić dodatkowo za jedzenie u jednego z nich i możesz jeść tylko po jednym z pozostałych dwóch. Restauracja azjatycka jest otwarta dla wszystkich osób spoza hotelu, dlatego nie jest objęta umową "all inclusive".  Restauracja z bufetem wydawała się oferować duży wybór, ale głównie dania z ryb lub kurczaka, a warzywa są zwykle wysyłane na wyspę "zamrożoną", więc nie oczekuj świeżych warzyw (jak wyjaśnił nam przedstawiciel). Również doświadczony nasz stolik jest wyczyszczone (w tym nasze po prostu wypełnione kieliszki wina) podczas gdy byliśmy coraz jedzenie z bufetu. Wygodne leżaki i uroczy lunch w restauracji przy basenie.

  • tootiredtotango2019-01-23
     

    Dobry ośrodek na tydzień.

    Urlop rozpoczął się dobrze my mieliśmy dobry podjazd do góry do Gatwick od naszego domu i tak mieliśmy dużo czasu na aeroporcie dla napoju i czegoś zjeść. Proces wejścia na pokład poszło dobrze i znaleźliśmy nasze miejsca. Samolot był podzielony na dwa zestawy po trzy. Zdecydowaliśmy się na miejsce przy przejściu, ponieważ lubimy się poruszać w czasie lotu, dziwne, że rzędy są nieco oddalone od siebie nawzajem, ale to nie miało znaczenia, ponieważ obaj wyłączyliśmy nasze słuchawki. W samolocie nie ma rozrywki, która mnie zaskoczyła, ponieważ samolot był całkiem nowy; znowu to nie miało znaczenia, ponieważ oboje podróżujemy z naszą własną rozrywką. W trakcie lotu było kilka wrzeszczących dzieci, z których jeden krzyczał przez całe sześć godzin, ale co możesz zrobić? Zawarty w nim posiłek był zaskakująco dobry i zawstydził kilka regularnych linii lotniczych, które ostatnio podróżowałem. Kiedy wylądowaliśmy w Sal, zejściliśmy z pokładu i przeszliśmy krótki spacer do terminalu. Byliśmy tam jedynym samolotem, więc kolejka do imigracji nie była zbyt długa i wkrótce byliśmy na zewnątrz pokazani naszym autobusom przez przedstawicieli Tui. Jest to krótka przejażdżka do ośrodka, w końcu jest to bardzo mała wyspa. Zatrzymaliśmy się w kilku innych ośrodkach, zanim dotarliśmy do naszego, wydaje się, że większość miejsc jest bardzo blisko siebie, więc nie miało to znaczenia i ponownie transfery są wliczone, tak jak posiłek w samolocie i wiza potrzebna do wejścia, więc nie wcześniej niespodzianki. Po zameldowaniu się z poszliśmy do naszego pokoju, który był przyjemny i czysty. Po odświeżeniu poszliśmy znaleźć bufet, było już po dziewiątej, więc jedzenie w ofercie było trochę rzadkie i trochę zimne, ale nie obchodziło nas to, ponieważ było późno i byliśmy zmęczeni. Bary były otwarte, więc wypiliśmy kilka drinków przed przejściem na emeryturę. Następnego ranka obudziliśmy się w słoneczny dzień i wróciliśmy do bufetu na śniadanie. Oferta obejmuje szeroki wybór produktów i z pewnością zaspokoi wszystkie gusta. Po śniadaniu ruszyliśmy w stronę plaży. Zebraliśmy jeden dopuszczalny ręcznik (można uzyskać więcej, wystarczy poprosić o kolejny kupon z recepcji) i ustawić się na jednym z wielu leżaków. Plaża jest ogromna, jednak jedyna bezpieczna strefa pływacka znajduje się w chronionym obszarze otoczonym murem, główna otwarta plaża miała bardzo duże fale i skaliste wejście, a umiejętność i odwaga pozwoliłyby sobie na przypadkowe fale Atlantyku. Próbowaliśmy morza, ale okazało się, że jest bardzo zimno. Szkoda, bo obaj lubimy nurkować, ale myślę, że to jest dla was Atlantyk w styczniu. Na plaży było dość wietrznie, więc po chwili wycofaliśmy się z powrotem do ośrodka i znaleźliśmy kilka dużo bardziej wygodnych leżaków przy basenie. Zauważyłem, że bardzo niewielu ludzi korzystało z dwóch dużych basenów, ale wkrótce dowiedziałem się, dlaczego ponownie baseny były bardzo zimne. Na pewno czuję, że ze względu na ciągłe mroźne wiatry dmuchanie w baseny powinno być podgrzewane, to oczywiste, że bardzo niewielu ludzi używa ich, nawet do mnie pierwszego dnia, więc dlaczego kierownictwo nie zachowuje ich tak zimno nie jest znane. Ośrodek nie może nic zrobić z temperaturą morza i od tego czasu odkryłem, że żaden z basenów nie jest podgrzewany, więc musisz polegać na Matce Naturze i odporności na zimną wodę, aby sprawdzić, czy chcesz się zmoczyć wakacje. Jedliśmy śniadanie, lunch i kolację w bufecie i okazało się, że jest duży wybór. Możesz usiąść wewnątrz lub na zewnątrz, pracownicy są pomocni i uważni, a wkrótce przyniosą ci drinki, pozostawiając ci wolny dostęp do bufetu. Podjęliśmy naszą opcję wyżywienia w trzech innych restauracjach w ośrodku, ponieważ czasami jest miło jechać z karty, ale bufet jest bardzo dobry i trudno byłoby ci nie znaleźć czegoś innego do zjedzenia każdego dnia tygodnia. Jedliśmy w azjatyckiej restauracji, która była dobra, przystawki były ogromne i z perspektywy czasu zbyt duże, ponieważ zamówiliśmy także sushi boat, co wymagało trochę pracy, a ja zwykle mogę polerować z samego siebie na kupie sushi. Jedliśmy też w restauracji Culinarium, którą obaj uważaliśmy za wspaniałą i najlepszą z trzech. Miałem tatara z tatusiem na początek, co jest rzadkim daniem, które można znaleźć w większości restauracji na świecie, nie mówiąc już o ośrodku na Wyspach Zielonego Przylądka, ale było pyszne i nie cierpiałem z tego powodu. Miałem również wędzonego łososia, który został zaprezentowany znakomicie i znowu było piękne danie. Jedliśmy również we włoskiej restauracji, która ponownie była bardzo dobra. Jedynym minusem jest to, że ponieważ restauracja znajduje się pomiędzy dwoma ośrodkami, słyszy się rozrywkę z obu ośrodków i po chwili stało się zbyt bolesne, aby wziąć i tak skończyliśmy posiłek wcześnie i na lewo. Bufet był ogólnie bardzo dobry, było może za dużo jedzenia i było trochę hitem i brakowało dowiedzieć się, czy jedzenie było gorące, czy nie, trzeba było sięgnąć po niektóre dania, aby dostać się do tych z tyłu. Być może mniej jest czasem więcej. Nie ma tu wiele do zrobienia, nie jest to ośrodek aktywności; ale w przypadku stosunkowo taniego tygodnia na słońcu bez długich podróży, jest bardzo dobrze. Ośrodek jest nowy i czysty, goście to głównie niemieckie i angielskie pary w średnim wieku, wieczorna rozrywka jest dobrze uczęszczana i nie jest to dom starców. Ostatecznie zaryzykowaliśmy wypad w morze, gdy wiatr ucichł. Muszę dodać, że przywieźliśmy ze sobą nasze "mokre kombinezony" i sprzęt do nurkowania z rurką. To sprawiło, że morze stało się znośne, a w zatoczkach przed kurortem znajdowała się zaskakująca liczba różnych ryb. Wątpię, byś nigdy nie używał niestrzeżonego morza, chyba że miałbyś zbroję. Fale są duże, a brzeg jest pokryty postrzępioną skałą, co może spowodować bardzo niebezpieczne wejście i wyjście z fal. Dwie osłonięte zatoki są wystarczająco dobre do pływania i jak już wcześniej wspomniałem, całkiem dobre do nurkowania z rurką. Jest hałas z sąsiedniego ośrodka, jak to zostało odnotowane gdzie indziej, ale to tylko na pół godziny, ponieważ robią aerobik, więc nie było zbyt wiele zakłóceń po naszej stronie ośrodka. Okazało się, że materac jest zbyt twardy, ale poszedłem za radą z poprzedniego przeglądu i poprosiłem o cylinder. Zostało to zapewnione tego samego dnia, a teraz oboje lepiej śpimy. Słowo do kierownictwa, jeśli znak DND jest wyświetlany na drzwiach, nie zadzwoń do mojego pokoju, aby zobaczyć, czy chcę usługi, szanuj znak DND, to jest to, o co tu chodzi! Teraz nie mam problemu z moim znakiem DND, ponieważ dziś wieczorem wszystkie zostały usunięte z pokoju, to postęp dla ciebie! Ubogi personel restauracji bufetowej jest zmuszony do noszenia ciężkich tac obładowanych butelkami przy stołach, co powoduje wiele zniszczeń, butelek, szklanek, jak się nazywa; wszystkie odpadają. Może, może tylko, mogą mieć wózek, a przynajmniej kosz transportowy. Pomyśl tylko, ile pieniędzy zaoszczędzisz na zniszczeniach, że możesz sobie pozwolić na podgrzewacz basenowy! Dzisiaj w nasz ostatni dzień ponownie poszliśmy na lunch w formie bufetu, ale byliśmy zaskoczeni, że prawie 70% dań pochodziło ze śniadania. Na stołach były jeszcze paczki herbaty. Uznaliśmy to za bardzo dziwne i prawdopodobnie nigdy się nie dowiemy; ale żeby zobaczyć naleśniki na wystawie, podczas gdy ja zamawiałem, smażona makrela była dziwna. Cieszyliśmy się z naszego tygodnia, ale prawdopodobnie będziemy szukać cieplej wody, gdy następnym razem będziemy mieć tydzień na słońcu!

  • Primedtogo2019-01-20
    Bardzo dobry

    Bardzo dobry pod wieloma względami

    Wyposażenie i komfort pokoju: doskonałe Pakiet all inclusive: obejmuje wszystkie produkty spożywcze, lokalne wina, napoje alkoholowe i koktajle Restauracje: Główna restauracja - Latitude - wykonuje świetną robotę, biorąc pod uwagę ogromną liczbę osób, którą musi obsłużyć trzy razy dziennie. Jest bardzo szeroki wybór jedzenia, więc każdy powinien znaleźć coś, co mu się podoba. Menu zmieniają się codziennie, więc nie ma szans na nudę. Jednak zawaham się opisać jakość jako pięciogwiazdkową. Podczas gdy niektóre potrawy są doskonałe inne, takie jak pieczone mięsa i ryby są czasami rozgotowane. Jadalnia jest często tak zatłoczona, że znalezienie pustego stołu może być trudne. Troska jest również potrzebna, aby uniknąć wpadnięcia na wiele innych gości w pokoju. Personel: bardzo chętnie pomaga gościom. Ale wydaje się, że brakuje pokojówek, ponieważ nasz pokój zazwyczaj nie był czyszczony przed 2. 30 po południu, więc nie ma szans na poposiłkową sjestę lub niezakłócony nookie. Basen: bardzo tłoczno z leżakami bardzo blisko siebie. Zajęcia: Dobry zakres bezpłatnych zajęć, od jogi do spin-cyclingu.

  • tkent2019-01-16
    Wyjątkowy

    Odprężający

    Właśnie wróciliśmy z wspaniały pobyt tutaj. Uwielbiałem wszystko o hotelu, ziemi, personelu itp., Jak niektórzy twierdzą, że jedzenie może być trochę cieplej, wspomnieliśmy o tym do relacji gości i powiedziała, że zajmie się tym, ale jedzenie samo w sobie jest niesamowite i tak duży wybór. Bardzo rozmieszczone w restauracji i zawsze mnóstwo wolnych stolików przy każdym posiłku. Baseny były zimne, ale nieskazitelnie czyste, więc jeśli wystarczająco odważny sposób na ochłodzenie po złożeniu na bardzo wygodne leżaki w 26 + stopni w styczniu. Napoje o dobrej sile i koktajle dobrze zrobione, nie tylko gotowe mieszane, jak miałem wcześniej w innych all inclusive. Pokoje przestronne, mieliśmy podwójne dwuosobowe i odpowiedniej wielkości balkon z bocznym widokiem na morze, (1264). Codzienny autobus codziennie o 10, 11 i 12 codziennie do Santa Maria, który jest ładną małą turystyczną wioską rybacką, gdzie można obserwować rybaków przywieźć złapać molo i filet i kości ryby sprzedać miejscowi i restauracji. Interesujące do oglądania. Autobus wraca na 4, 5 i 6 lub dostaniesz taksówkę za 3 euro. Trwa 5 minut. W sumie wspaniały tydzień bardzo zrelaksowany, wieczorna rozrywka niska, ale większość warta obejrzenia. Na pewno wrócimy.

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    42m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • widok na ocean
  • od strony oceanu
  • ogrzewanie: centralnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • prysznic
  • wanna
  • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    42m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • widok na ocean
  • od strony ogrodu
  • sejf: w cenie
  • wanna lub prysznic
  • taras z jacuzzi i prywatnym ogródkiem

Suita junior

  • Kod pokoju: JSX1
  • Metraż: 

    72m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • 2-poziomowy
  • pokój dzienny
  • sypialnia
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • stół jadalny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    40m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • prysznic
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • widok na ogród lub basen
  • od strony ogrodu
  • sejf: w cenie
  • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    40m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • prysznic
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • widok na ogród
  • od strony ogrodu
  • sejf: w cenie
  • balkon lub taras z prywatnym ogrodem

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    48m2

  • Max. liczba osób: 
  • w bocznym budynku
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda i napoje alkoholowe; uzupełnianie minibaru: kilka razy w tygodniu
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • prysznic
  • WC
  • szlafroki
  • kapcie
  • suszarka do włosów
  • widok na ogród lub basen
  • sejf: w cenie
  • taras z bezpośrednim dostępem do basenu

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
  • Waluta

    • escudo Zielonego Przylądka (CVE); 1 EUR = ok. 110 (w wielu miejscach można płacić euro)
    • W większych miastach można posługiwać się popularnymi kartami kredytowymi (VISA).
  • Dodatkowe informacje

    • Brak polskiej placówki dyplomatycznej. Państwo podlega kompetencji terytorialnej Ambasady RP w Rabacie (Maroko).
    • Podatek turystyczny płatny ok. 2 EUR/dzień pobytu
  • Strefa czasowa

    czas polski -2 godziny (zimą), czas polski -3 godziny (latem)
  • Komunikacja

    Między wyspami można przemieszczać się samolotami lub promami, jednak te ostatnie lubią się spóźniać, ponieważ wypływają, gdy zbierze się określona liczba pasażerów Nie wszędzie można wynająć samochód, a mianem taksówek określa się zarówno to, co znamy z polskich ulic (pojazd z taksometrem), jak i tzw. hiaces – auta wynajmowane turystom na dłuższe wycieczki (z kierowcą). Trzeba uważać – podróż jest wtedy średnio 10-krotnie droższa. Najlepiej wcześniej ustalić cenę za kurs.
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    portugalski, kabuverdianu (język kreolski Wysp Zielonego Przylądka), balanse, wolof, bez problemu można porozumiewać się w językach hiszpańskim i francuskim
  • Warunki podróży

Wyspy Zielonego Przylądka - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Pachamama Eco Park1,2 km
  • Viveiro Botanic Garden1,2 km

Restauracje i bary:

  • Nami Asian Restaurant0,2 km
  • Mosaico Restaurant0,2 km
  • The Grill Sol Dunas0,8 km
  • Agua Hotels Bo Beach Bar1,2 km

Zakupy:

  • Kite & Tonic2 km
  • Scubacaribe2,1 km
  • Bazof2,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać TUI SENSIMAR Cabo Verde Resort & Spa

  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor
  • hotel tylko dla dorosłych (18+)
  • strefa odnowy biologicznej
Sprawdzanie ceny