SuneoClub Globales Tamaimo Tropical

(4327 opinii)

Ostatnią rezerwację założono wczoraj z miejscowości Bydgoszcz

SuneoClub Globales Tamaimo Tropical - informacje

Hotel Globales Tamaimo Tropical charakteryzuje się doskonałym położeniem i ciekawą ofertą sportową. Obiekt zlokalizowany jest w pobliżu centrum miasta Puerto Santiago, sklepów i środków komunikacji miejskiej. Smakoszom przypadnie do gustu restauracja Morrocollo serwująca włoskie specjały. Na przełomie 2018 i 2019 roku hotel został wyremontowany. Bogata oferta all inclusive, ciekawy program animacyjny dla dzieci i dorosłych oraz kilka basenów zapewnią udany wypoczynek.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 200 m od sklepów, barów, restauracji, ok. 500 m od przystanku autobusowego
  • czas dojazdu z lotniska ok. 50 min
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(4327 opinii)
(4327 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Exploration8269692019-09-27
    Bardzo dobry

    Po przeczytaniu sierpniowych i wrześniowych opinii o hotelu byłem bardzo zaniepokojony czy mój wybór hotelu jest dobry i może dlatego jestem bardzo miło zaskoczony. JEDZENIE: jedzenie jak pisali poprzednicy może i się powtarza ( nowości też się trafiają ), ale jest smaczne i jest tego tyle, że każdy coś dla siebie wybierze. PORZĄDKI: pokój sprzątany codziennie ( oprócz niedzieli ), papier, mydło itp. uzupełniane na bieżąco. Co do dokładności sprzątania może Panie codziennie nie myły okien ;) ale specjalnie bym się nie czepiał. Obsługa hotelu bardzo pomocna, w recepcji i barze trafiały się osoby, które znały kilka słów po polsku. OKOLICA: pierwsze wrażenie WSZĘDZIE POD GÓRKĘ :) za to bardzo piękne widoki i blisko oceanu. Blisko sklepy, między innymi Lidl i Dino. REZYDENT TUI: też nie mogę na niego narzekać. Bardzo miły. Może dlatego, że nie potrzebowałem jego pomocy po za uruchomieniem WI FI ( nie znam języków :( a trzeba było się zalogować do WI FI ). Co do Karaluchów też spotkałem jednego podczas pobytu na terenie basenu, ale co z tego, są z nami od zawsze ;). Animacje: jest jeden polskojęzyczny animator i jednego dnia przy basenie prowadził BINGO i konkursy między innymi po polsku. Byłem miło zaskoczony kiedy przy basenie z głośników zaczęły lecieć polskie przeboje :). Gorąco polecam ten Hotel.

  • Na_ta_alo2019-09-20
     

    Hotel położony w fajnej okolicy w pobliżu Lidla i przystanku autobusowego z którego jeżdżą autobusy w wiele atrakcyjnych miejsc na wyspie. Ludzie pracujący w hotelu mili i uśmiechnięci. Faktycznie po remoncie. To tyle z plusów. Jedzenie typowo pod Anglików, codziennie praktycznie to samo. Nawet jeśli wpadła jakaś wołowina albo jagnięcina to zazwyczaj było to po prostu średnio smaczne. Wszędzie kolejki, wolne leżaki kończyły się o 8-9 rano gdyż ludzie kładli ręczniki i sobie szli. Sprzątanie pokoi polega tylko na przetarciu szlaków gdzie się chodzi A w kątach i za drzwiami latają "koty". Na swej drodze mozna spotkać czasami dostojnego pana karalucha. Brak polskich animatorów (przynajmniej na nich nie trafilismy bądąc tam przez 7 dni). Okropne drinki-gotowce z maszyny. Jeśli chodzi o biuro turystyczne TUI totalny brak kontaktu z rezydentem. W momencie kiedy pojawił się problem i chcieliśmy numer kontaktowy do rezydenta na infolinii usłyszeliśmy że rezydent nie ma obowiązku dać nam swojego numeru telefonu i w zasadzie przez 7 dni nie dostaliśmy go od samego niemiłego Pana rezydenta. Kończę bo można pisać w nieskończoność.

  • OlkaKuklon2019-09-11
     

    Ładny, świeży hotel bez polotu nastawiony typowo na anglików co widać po jedzeniu i animacjach wieczornych. Pokoje czyste, natomiast sprzątanie polega na przeciągnięciu mopem tak zwanych szlaków komunikacyjnych - za drzwiami znajdziemy więc kurz i nieposprzątane resztki. Lokalizacja hotelu to świetna baza wypadowa do Costa Adeje, Teide, Loro Parque, Siam Park, Maski, Los Gigantes i innych atrakcji. W samym miasteczku sporo sklepów. Na plus animatorzy którzy dwoją się i troją nad zajęciami dodatkowymi. Wybór lokalnych alkoholi niewielki ale nadrabiają lejąc siarczyście. I na tym w zasadzie plusy się kończą. Minusy: - bardzo słabe jedzenie - osobiście byłam świadkiem obiadów i kolacji podczas których goście wypluwali jedzenie i krzywili się na smak. Obsługa na zwrócenie na to uwagi odpowiedziała że to pewnie wina przyprawy, dlatego nam nie smakował obiad. Nam i sporej liczbie innych gości. Może czas zmienić kucharza? Restauracja Morrocollo to śmiech na sali. Rezerwacja z wyprzedzeniem, po czym okazuje się że na miejscu jest to samo co w głównej restauracji plus pizza z pudełka. - obsługa - nie mogę powiedzieć że wszyscy ale stanowcza większość kelnerów powinna przejść szkolenie jak się zachowywać. Na tarasie połowa stolików pusta i to kelner mówił nam przy którym nam wolno usiąść. Niemili, opryskliwi, koniecznie chcieli wszystkimi rządzić. Szczytem było gdy mąż chciał wejść na taras, a kelner mimo że go widział że idzie z kawą i napojem pchnął drzwi ktore go uderzyły i nie powiedział nawet słowa przepraszam! - plastik - WSZĘDOBYLSKI PLASTIK!! Czy właściciele hotelu nie słyszeli jaki jest to globalny problem? Wszystkie drinki podawane w jednorazowych kubeczkach, przekąski na plastikowych talerzach jedzone plastikowymi sztućcami. Wyrzucane do worków plastikowych zmienianych 10 razy w ciągu dnia!! Koszów na terenie pewnie ok. 20-30. Środowisko płacze. Zróbcie coś z tym. - kolejki - do baru, po jedzenie. W barze pomimo 20 osobowej kolejki dzień w dzień stoi jeden barman. Może to ich sposób żeby zniechęcić turystów do picia. Automaty z zimnymi napojami wydaje kelner wiec nawet po cole czy fantę trzeba stać 20 minut. - wi fi - śmieszne. Działa ewentualnie w pokojach w okolicy basenu nie istnieje - wojna leżakowa - niby zakaz jest ale nikt go nie respektuje. Radzę wstawac o 8 i zajmować bo wcześniej leżaki są spięte łańcuchami. W okolicy 10 brak miejsc i leżaków - łóżka - nie istnieje coś takiego jak łóżko małżeńskie - są to dwa łóżka zsunięte ze sobą i niezablokowane. Wiec gdy ktoś się chce przytulić to spada z łóżka. Stanowczo więc NIE POLECAM tego hotelu. No chyba że nie przeszkadza nam mdłe jedzenie, nieprzyjemny personel i wieczne kolejki.

Hotel

Dla dzieci

  • minidisco
  • program animacyjny dla dzieci: malowanie twarzy, koszulek, gry i zabawy

Sport i wellness

    W cenie
  • waterpolo
  • siatkówka
  • aerobik
  • łucznictwo
  • bule
  • tenis stołowy
  • tenis
  • Płatne
  • w ofercie firmy zewnętrznej: sporty wodne, golf, rowery

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny (wieczorami, w ciągu dnia)
  • muzyka na żywo
  • rzutki

Wyposażenie

  • recepcja: 24 h
  • 7 wind
  • taras
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • wypożyczalnia samochodów: za opłatą
  • kantor
  • lekarz
  • pralnia: za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 372

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Plaża

  • ok. 2 km od Playa de la Arena
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą

Basen

  • baseny: 6
  • 2 baseny dla dorosłych
  • 2 baseny dla dzieci
  • basen podgrzewany
  • jacuzzi: za opłatą
  • leżaki, parasole: w cenie

Niepełnosprawność ruchowa

  • W hotelu są rampy lub windy, które ułatwiają poruszanie się po hotelu
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
SuneoClub Globales Tamaimo Tropical - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(4327 opinii)
(4327 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • Exploration8269692019-09-27
    Bardzo dobry

    Jestem zadowolony z pobytu

    Po przeczytaniu sierpniowych i wrześniowych opinii o hotelu byłem bardzo zaniepokojony czy mój wybór hotelu jest dobry i może dlatego jestem bardzo miło zaskoczony. JEDZENIE: jedzenie jak pisali poprzednicy może i się powtarza ( nowości też się trafiają ), ale jest smaczne i jest tego tyle, że każdy coś dla siebie wybierze. PORZĄDKI: pokój sprzątany codziennie ( oprócz niedzieli ), papier, mydło itp. uzupełniane na bieżąco. Co do dokładności sprzątania może Panie codziennie nie myły okien ;) ale specjalnie bym się nie czepiał. Obsługa hotelu bardzo pomocna, w recepcji i barze trafiały się osoby, które znały kilka słów po polsku. OKOLICA: pierwsze wrażenie WSZĘDZIE POD GÓRKĘ :) za to bardzo piękne widoki i blisko oceanu. Blisko sklepy, między innymi Lidl i Dino. REZYDENT TUI: też nie mogę na niego narzekać. Bardzo miły. Może dlatego, że nie potrzebowałem jego pomocy po za uruchomieniem WI FI ( nie znam języków :( a trzeba było się zalogować do WI FI ). Co do Karaluchów też spotkałem jednego podczas pobytu na terenie basenu, ale co z tego, są z nami od zawsze ;). Animacje: jest jeden polskojęzyczny animator i jednego dnia przy basenie prowadził BINGO i konkursy między innymi po polsku. Byłem miło zaskoczony kiedy przy basenie z głośników zaczęły lecieć polskie przeboje :). Gorąco polecam ten Hotel.

  • Na_ta_alo2019-09-20
     

    Średnio

    Hotel położony w fajnej okolicy w pobliżu Lidla i przystanku autobusowego z którego jeżdżą autobusy w wiele atrakcyjnych miejsc na wyspie. Ludzie pracujący w hotelu mili i uśmiechnięci. Faktycznie po remoncie. To tyle z plusów. Jedzenie typowo pod Anglików, codziennie praktycznie to samo. Nawet jeśli wpadła jakaś wołowina albo jagnięcina to zazwyczaj było to po prostu średnio smaczne. Wszędzie kolejki, wolne leżaki kończyły się o 8-9 rano gdyż ludzie kładli ręczniki i sobie szli. Sprzątanie pokoi polega tylko na przetarciu szlaków gdzie się chodzi A w kątach i za drzwiami latają "koty". Na swej drodze mozna spotkać czasami dostojnego pana karalucha. Brak polskich animatorów (przynajmniej na nich nie trafilismy bądąc tam przez 7 dni). Okropne drinki-gotowce z maszyny. Jeśli chodzi o biuro turystyczne TUI totalny brak kontaktu z rezydentem. W momencie kiedy pojawił się problem i chcieliśmy numer kontaktowy do rezydenta na infolinii usłyszeliśmy że rezydent nie ma obowiązku dać nam swojego numeru telefonu i w zasadzie przez 7 dni nie dostaliśmy go od samego niemiłego Pana rezydenta. Kończę bo można pisać w nieskończoność.

  • OlkaKuklon2019-09-11
     

    Hotel dla niewymagających

    Ładny, świeży hotel bez polotu nastawiony typowo na anglików co widać po jedzeniu i animacjach wieczornych. Pokoje czyste, natomiast sprzątanie polega na przeciągnięciu mopem tak zwanych szlaków komunikacyjnych - za drzwiami znajdziemy więc kurz i nieposprzątane resztki. Lokalizacja hotelu to świetna baza wypadowa do Costa Adeje, Teide, Loro Parque, Siam Park, Maski, Los Gigantes i innych atrakcji. W samym miasteczku sporo sklepów. Na plus animatorzy którzy dwoją się i troją nad zajęciami dodatkowymi. Wybór lokalnych alkoholi niewielki ale nadrabiają lejąc siarczyście. I na tym w zasadzie plusy się kończą. Minusy: - bardzo słabe jedzenie - osobiście byłam świadkiem obiadów i kolacji podczas których goście wypluwali jedzenie i krzywili się na smak. Obsługa na zwrócenie na to uwagi odpowiedziała że to pewnie wina przyprawy, dlatego nam nie smakował obiad. Nam i sporej liczbie innych gości. Może czas zmienić kucharza? Restauracja Morrocollo to śmiech na sali. Rezerwacja z wyprzedzeniem, po czym okazuje się że na miejscu jest to samo co w głównej restauracji plus pizza z pudełka. - obsługa - nie mogę powiedzieć że wszyscy ale stanowcza większość kelnerów powinna przejść szkolenie jak się zachowywać. Na tarasie połowa stolików pusta i to kelner mówił nam przy którym nam wolno usiąść. Niemili, opryskliwi, koniecznie chcieli wszystkimi rządzić. Szczytem było gdy mąż chciał wejść na taras, a kelner mimo że go widział że idzie z kawą i napojem pchnął drzwi ktore go uderzyły i nie powiedział nawet słowa przepraszam! - plastik - WSZĘDOBYLSKI PLASTIK!! Czy właściciele hotelu nie słyszeli jaki jest to globalny problem? Wszystkie drinki podawane w jednorazowych kubeczkach, przekąski na plastikowych talerzach jedzone plastikowymi sztućcami. Wyrzucane do worków plastikowych zmienianych 10 razy w ciągu dnia!! Koszów na terenie pewnie ok. 20-30. Środowisko płacze. Zróbcie coś z tym. - kolejki - do baru, po jedzenie. W barze pomimo 20 osobowej kolejki dzień w dzień stoi jeden barman. Może to ich sposób żeby zniechęcić turystów do picia. Automaty z zimnymi napojami wydaje kelner wiec nawet po cole czy fantę trzeba stać 20 minut. - wi fi - śmieszne. Działa ewentualnie w pokojach w okolicy basenu nie istnieje - wojna leżakowa - niby zakaz jest ale nikt go nie respektuje. Radzę wstawac o 8 i zajmować bo wcześniej leżaki są spięte łańcuchami. W okolicy 10 brak miejsc i leżaków - łóżka - nie istnieje coś takiego jak łóżko małżeńskie - są to dwa łóżka zsunięte ze sobą i niezablokowane. Wiec gdy ktoś się chce przytulić to spada z łóżka. Stanowczo więc NIE POLECAM tego hotelu. No chyba że nie przeszkadza nam mdłe jedzenie, nieprzyjemny personel i wieczne kolejki.

  • C2145DEmonikap2019-09-10
    Bardzo dobry

    Hotel średniak w super okolicy

    Tak, hotel po remoncie ale nie oczekujcie cudów. Renowacja najniższym możliwym kosztem ale jest wszystko, co na wakacjach potrzeba do życia. Klimatyzacja stara, z prysznica się wylewa a w naszym przypadku hałas za oknem (chyba z jakichś agregatów czy klimatyzatorów). Baseny duże, leżaków nie brakuje, chociaż są rezerwowane już o samym świcie. Jest polski animator Krzysiek i bar przy basenie, do którego zawsze są kolejki. Hotel nastawiony na masową turystykę, jest dużo animacji rano i wieczorem, obsługa życzliwa ale ciagle zalatana. Mi osobiście jedzenie smakowało, lubię angielskie śniadania (a to typowe dla tej wyspy, rozwinęła się w końcu na brytyjskiej turystyce setki lat temu), a na lunche i kolacje można znaleźć dużo ryb i owoce morza. Bardzo dobre desery, smaczna kawa (szczególnie przy barze), obrzydliwa woda (też typowe dla wyspy, chemicznie uzdatniania do picia), dobre piwo i wino, po kolorowych drinkach zgaga. Duży minus za brak elastyczności w przypadku wycieczek z rana - lunch boxów nie ma, wcześniejsze śniadanie też niemożliwe. W hotelu głównie Brytyjczycy, większość animacji po angielsku, po polsku się nie dogadacie. Największym atutem hotelu jest jego położenie - blisko oceanu, mniej niż 5 min spacerkiem a można podziwiać klify Los Gigantes i zachody słońca. Dużo punktów widokowych w okolicy, która jest czysta i zadbana. Brak dobrej plaży w okolicy ale są naturalne baseny. Puerto de Santiago jest klimatycznym i pięknym miejscem. Więc jeśli na wakacjach tylko przesiadujecie w hotelu (mam nadzieję, że tak nie robicie) to jest to opcja dla średniowymagających, ok jeśli macie dzieci (dużo atrakcji dla nich) lub za dobrą cenę. Jeśli natomiast potrzebujecie bazy wypadowej lub łączycie wypoczynek ze zwiedzaniem to jest to dobry hotel. Piękna okolica, smaczne, różnorodne jedzenie i duże pokoje.

  • amaxi-an2019-08-29
     

    cały pobyt w kolejkach

    Plusy: Hotel nie najgorszy jak na 3*, po remoncie, lokalizacja tez w porządku. Pokoje czyste i przestronne, obsługa miła. Minusy: o 7 rano obsługa zwalnia leżaki (chociaż basen jest czynny o 10:00), tłumy obywateli z Wysp w oczekiwaniu na leżaki ścielą ręczniki na podłodze zajmując miejsca. o 8 rano brak wolnych leżaków. Bardzo dużo osób rezerwują leżaki i parasole a przychodzą na basen w najlepszym wypadku dopiero po południu, rezerwują po prostu na wszelki wypadek. Niektórzy zwalniają zarezerwowane leżaki po południu bo im się plany zmieniły. Obsługa nie reaguje na zgłoszenia, w recepcji mówią żeby zgłaszać do ratownika, natomiast ratownik nie bardzo chce w to ingerować. My przychodziliśmy z dziećmi o 10 na basen i często musieliśmy siedzieć przy stoliku bo leżaków wolnych brak, bardzo rzadko udawało się znaleźć jeden-leżaki bo ktoś zarezerwował akurat za dużo. To jest bardzo irytujące! Minus nr 2 - to kolejki non stop: żeby wejść na stołówkę - trzeba swoje odstać, po jedzenie - kolejki, do barów - kolejki (przez cały dzień przy basenie oraz wieczorem w innym barze). Max 4 drinki na osobę za jednym razem można zamówić. Do toalet też kolejki, bo są dostępne tylko 2 damskie i 2 męskie (wszystkie jednoosobowe). Jedzenie bardzo średnie i monotonne. My do tego hotelu na pewno już nie wrócimy.

Pokoje

Apartament

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    około 56m2

  • Max. liczba osób: 
  • 2 pomieszczenia
  • taras
  • sofa
  • wanna
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • sejf: za opłatą
  • Wi-Fi: w cenie
  • klimatyzacja
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Teneryfa - przewodnik

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Más Que30 m
  • Restaurante el Mesón0,1 km
  • Inversiones El Mesón de Puerto Santiago S.L0,1 km
  • Bravo0,1 km
  • Royal bar0,1 km
  • Pizzeria Bella Napoli0,1 km
  • Scoobys Snack Bar0,2 km
  • Le Vulcano0,2 km

Zakupy:

  • Licoreria Ciesje Tabaqueria50 m
  • Perfumería Safari90 m
  • Josefa Martín Gorrín90 m
  • Brooklin Moda90 m

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać SuneoClub Globales Tamaimo Tropical

  • bogaty program animacyjny dla dzieci i dorosłych
  • komfortowe apartamenty
  • włoska restauracja a la carte
Sprawdzanie ceny