Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Relaxia Lanzaplaya

ACE21046
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Relaxia Lanzaplaya Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Bardzo dobry
2020-02-16

Cześć, zameldowałem się w tym hotelu 7 lutego. Personel jest uroczy i zawsze uśmiechnięty, ale tylko dobrą rzeczą jest to, że hotel znajduje się w odległości zaledwie 2 minut spacerem. Właściwy autobus zawiezie cię w dół drogi od hotelu, a jeśli nie zapytasz kierowcy, dokąd pojechać, po prostu zrzucony i nie pokazany. Pokoje przestronne nic złego, tylko kłopoty, zostaliśmy tydzień, a prześcieradła były zmieniane następnego dnia, więc potem nie widzisz kolejnej czystej kartki z prośbą o więcej arkuszy, której odmówiono. Ręczniki zmieniane są każdego dnia, jeśli masz szczęście. Poszliśmy all inclusive, że myśleliśmy, że można dostać piwo piwne lub napoje bezalkoholowe, jeśli chcesz koktajle, które musisz za nie zapłacić. jedzenie w basenie i lody, za które też musieliście zapłacić. Zawsze uważałem, że były to produkty all inclusive. REP cóż, jakie powitanie otrzymaliśmy od niej, którą widzieliśmy w czaplę W sobotę poinformowała nas, że miała masywne kac i ból gardła z poprzedniej nocy i nie spała mi dużo, to jest jej wina i niezbyt profesjonalny nie jest bardzo pomocna w pytaniu o rynki i dała nam książkę do obejrzenia. wybraliśmy się na jet 2 i myślę, że muszą wrócić do tego hotelu, aby poinformować klientów o tym, czego mogą się spodziewać w tym hotelu. Jedzenie dobrze nie wiem od czego zacząć, jeśli lubisz zimne jedzenie, wierzysz, że ci się spodoba, nie dostaniesz jednego gorącego posiłku tylko wtedy, gdy mieliśmy jedzenie, bo jedzenie jest okropne. Wiem, że pewnie myślisz, że to ja, ale wierzę, że jedyną rzeczą, na którą można się wybrać w tym hotelu, jest lokalizacja

871vald
Wyjątkowy
2017-06-19

Uwagę mam do TUI dużo podróżuję z różnymi biurami, jednak po raz pierwszy spotkałam się z faktem,że klient nie otrzymuje po przyjeździe numeru telefonu z bezpośrednim kontaktem do rezydenta na miejscu.Dzwoniąc do centrali w Polsce czekałam dość długo,poza tym Pani była całkowicie niezorientowana(czemu się nie dziwię) .Moim zdaniem, to koniecznie trzeba zmienić.Na pewno nie jestem jedynym klientem,który biorąc pod uwagę powyższe zastanowi się nad wyborem innego biura. Generalnie wyjazd udany,pozdrawiam

Dorota B
Bardzo dobry
2016-06-19

Niestety z przykrością muszę stwierdzić,że pobyt na Lanzarote nie należał do udanych, Na samym początku okazało się ,że nie ma naszej rezerwacji w hotelu i zanim sprawa się wyjaśniła upłynęła prawie godzina, Pokój , który otrzymaliśmy był faktycznie czysty i przyzwoity ( ale chyba nie miał deklarowanych 45 m2, )natomiast na pewno nie było deklarowanego w ofercie widoku z tarasu na ogród, basen,lub bocznie na ocean a był na dachy sąsiednich niższych budynków( w dniu dzisiejszym ponownie przeczytała w internecie tę ofertę i już nie było w niej informacji o tych deklarowanych wcześniej widokach.Porażką była Pani Rezydentka, która albo miała niewielkie pojęcie o tym co się dzieje albo nie chciała się swoimi informacjami z nikim dzielić, Nie widzenia takich podstawowych rzeczy jak np. ile kosztuje bilet autobusowy, ceny parasoli na plaży , gdzie jest fajna knajpka z regionalnym jedzeniem.W tym czasie na wyspie odbywały się dni Wysp Kanaryjskich i można było obejrzeć fajne występy zespołów folklorystycznych, popróbować tamtejszej kuchni.Pani Rezydentka słowem o tym nie wspomniała( może nie wiedziała). Również koniec imprezy był dość ciekawy.Poinformowano nas gdzie i o której będzie autobus , który zawiezie nas na lotnisko. Niestety spóźnił się on ponad 30 min. I był zupełnie nieoznakowany, choć Rezydentka podała nr autokaru oraz ,że będzie miał logo biura.Niestety nic takiego nie było, natomiast był kierowca, który mówił chyba tylko po hiszpańsku

anka_lewandowska
Bardzo dobry
2020-03-19

Śniadanie było ok, zjedliśmy obiad tylko raz i tak było - tak. Miły personel i nieskazitelne sprzątanie to plusy. Mieliśmy zarezerwowany (myśleliśmy) pokój z balkonem, ale zamiast tego musiałem wziąć jeden z patio na parterze - i okazało się, że był idealny! Moglibyśmy siedzieć na wpół schowani za ścianą, popijając drinka lub coś wieczorem (lub w ciągu dnia w tym przypadku!) I nadal widzieć basen, jeśli chcieliśmy i śledziliśmy aktywne życie ptaków w trzech palmach tuż przy naszym wejściu. Nie miałbym nic przeciwko, aby tam wrócić, ale w stale pogarszających się okolicznościach koronowych śniadanie w formie bufetu stało się nieco przerażające.

CygnusBergen
Wyjątkowy
2020-02-24

Miałem dziesięć dni pobytu od 7 lutego. Sam hotel jest bardzo czysty, a ludzie pracują cały czas. Pobyt all inclusive. Ale jeśli pojechałbym ponownie, może zrobić to samo. Mówię to, ponieważ wszędzie jest wiele miejsc do jedzenia. Jedzenie jest chybione. Przez pierwsze dwa dni myśleliśmy, że to bzdury, ale szczerze mówiąc, poprawiło się. Menu na lunch było lepsze niż kolacja. A śniadanie jest tym, czego oczekujesz od zagranicy. Nie szukaj brytyjskiego boczku. Napoje piwo jest w porządku z winem, ale jeśli lubisz te krótkie, nie oczekuj, że dostaniesz ich za dużo. Nie mogłem zrozumieć, dlaczego nie byłem podenerwowany. Podczas picia wódki i coli całą noc. Ale nie będziesz z obecnością w. 30% . jesteś bardzo blisko paska mniej niż pięć minut, gdzie jest mnóstwo barów i restauracji. Być ostrzeżonym. Jeśli zdarzy się, że zatrzymasz się w pokojach 600 plus, znajdziesz się w pobliżu klubów nocnych, w których kluby muzyczne tłoczą się do 5/6. Rankiem. Jeśli dalej, nic nie usłyszysz. Pokój na parterze bez widoku, ale na pierwszym piętrze widać morze i inne wyspy. Pracownicy są wspaniali i bardzo pomocni. Goście są mieszanką brytyjskiej niemieckiej i holenderskiej. I są bardzo mili. Ludzie byli wspaniali. Byłem jedyną osobą z chorobą i traktowałem dobrze. Zatrzymalibyśmy się tam ponownie, ponieważ jest to miły hotel. Ale najpierw pomyślałbym o bacis na pokładzie

leslie h
2020-02-16

Cześć, zameldowałem się w tym hotelu 7 lutego. Personel jest uroczy i zawsze uśmiechnięty, ale tylko dobrą rzeczą jest to, że hotel znajduje się w odległości zaledwie 2 minut spacerem. Właściwy autobus zawiezie cię w dół drogi od hotelu, a jeśli nie zapytasz kierowcy, dokąd pojechać, po prostu zrzucony i nie pokazany. Pokoje przestronne nic złego, tylko kłopoty, zostaliśmy tydzień, a prześcieradła były zmieniane następnego dnia, więc potem nie widzisz kolejnej czystej kartki z prośbą o więcej arkuszy, której odmówiono. Ręczniki zmieniane są każdego dnia, jeśli masz szczęście. Poszliśmy all inclusive, że myśleliśmy, że można dostać piwo piwne lub napoje bezalkoholowe, jeśli chcesz koktajle, które musisz za nie zapłacić. jedzenie w basenie i lody, za które też musieliście zapłacić. Zawsze uważałem, że były to produkty all inclusive. REP cóż, jakie powitanie otrzymaliśmy od niej, którą widzieliśmy w czaplę W sobotę poinformowała nas, że miała masywne kac i ból gardła z poprzedniej nocy i nie spała mi dużo, to jest jej wina i niezbyt profesjonalny nie jest bardzo pomocna w pytaniu o rynki i dała nam książkę do obejrzenia. wybraliśmy się na jet 2 i myślę, że muszą wrócić do tego hotelu, aby poinformować klientów o tym, czego mogą się spodziewać w tym hotelu. Jedzenie dobrze nie wiem od czego zacząć, jeśli lubisz zimne jedzenie, wierzysz, że ci się spodoba, nie dostaniesz jednego gorącego posiłku tylko wtedy, gdy mieliśmy jedzenie, bo jedzenie jest okropne. Wiem, że pewnie myślisz, że to ja, ale wierzę, że jedyną rzeczą, na którą można się wybrać w tym hotelu, jest lokalizacja

871vald
Wyjątkowy
2017-06-19

Uwagę mam do TUI dużo podróżuję z różnymi biurami, jednak po raz pierwszy spotkałam się z faktem,że klient nie otrzymuje po przyjeździe numeru telefonu z bezpośrednim kontaktem do rezydenta na miejscu.Dzwoniąc do centrali w Polsce czekałam dość długo,poza tym Pani była całkowicie niezorientowana(czemu się nie dziwię) .Moim zdaniem, to koniecznie trzeba zmienić.Na pewno nie jestem jedynym klientem,który biorąc pod uwagę powyższe zastanowi się nad wyborem innego biura. Generalnie wyjazd udany,pozdrawiam

Dorota B

Relaxia Lanzaplaya - informacje

Hotel Relaxia Lanzaplaya przyciąga turystów w każdym wieku. Największym atutem obiektu jest jego położenie - tuż przy 6-kilometrowej piaszczystej plaży doskonałej do długich spacerów oraz niedaleko centrum Puerto del Carmen z różnorodnymi miejskimi atrakcjami. Na wielbicieli aktywnego wypoczynku czeka stół do tenisa oraz możliwość skorzystania z bogatej oferty sportów wodnych. Szczególnie warto wybrać się na plażę Playa de Matagorda słynącej z doskonałych warunków do uprawiania windsurfingu. Tym, którym zależy na dobrej kuchni, przypadnie do gustu hotelowa restauracja oferująca różnorodne bufety tematyczne.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Dla rodzin
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • w centrum Puerto del Carmen, niedaleko centrum miasta z licznymi rozrywkami
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(956 opinii)
(956 opinii)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
  • Dorota B2017-06-19
    Wyjątkowy

    Uwagę mam do TUI dużo podróżuję z różnymi biurami, jednak po raz pierwszy spotkałam się z faktem,że klient nie otrzymuje po przyjeździe numeru telefonu z bezpośrednim kontaktem do rezydenta na miejscu.Dzwoniąc do centrali w Polsce czekałam dość długo,poza tym Pani była całkowicie niezorientowana(czemu się nie dziwię) .Moim zdaniem, to koniecznie trzeba zmienić.Na pewno nie jestem jedynym klientem,który biorąc pod uwagę powyższe zastanowi się nad wyborem innego biura. Generalnie wyjazd udany,pozdrawiam

  • anka_lewandowska2016-06-19
    Bardzo dobry

    Niestety z przykrością muszę stwierdzić,że pobyt na Lanzarote nie należał do udanych, Na samym początku okazało się ,że nie ma naszej rezerwacji w hotelu i zanim sprawa się wyjaśniła upłynęła prawie godzina, Pokój , który otrzymaliśmy był faktycznie czysty i przyzwoity ( ale chyba nie miał deklarowanych 45 m2, )natomiast na pewno nie było deklarowanego w ofercie widoku z tarasu na ogród, basen,lub bocznie na ocean a był na dachy sąsiednich niższych budynków( w dniu dzisiejszym ponownie przeczytała w internecie tę ofertę i już nie było w niej informacji o tych deklarowanych wcześniej widokach.Porażką była Pani Rezydentka, która albo miała niewielkie pojęcie o tym co się dzieje albo nie chciała się swoimi informacjami z nikim dzielić, Nie widzenia takich podstawowych rzeczy jak np. ile kosztuje bilet autobusowy, ceny parasoli na plaży , gdzie jest fajna knajpka z regionalnym jedzeniem.W tym czasie na wyspie odbywały się dni Wysp Kanaryjskich i można było obejrzeć fajne występy zespołów folklorystycznych, popróbować tamtejszej kuchni.Pani Rezydentka słowem o tym nie wspomniała( może nie wiedziała). Również koniec imprezy był dość ciekawy.Poinformowano nas gdzie i o której będzie autobus , który zawiezie nas na lotnisko. Niestety spóźnił się on ponad 30 min. I był zupełnie nieoznakowany, choć Rezydentka podała nr autokaru oraz ,że będzie miał logo biura.Niestety nic takiego nie było, natomiast był kierowca, który mówił chyba tylko po hiszpańsku

  • CygnusBergen2020-03-19
    Bardzo dobry

    Śniadanie było ok, zjedliśmy obiad tylko raz i tak było - tak. Miły personel i nieskazitelne sprzątanie to plusy. Mieliśmy zarezerwowany (myśleliśmy) pokój z balkonem, ale zamiast tego musiałem wziąć jeden z patio na parterze - i okazało się, że był idealny! Moglibyśmy siedzieć na wpół schowani za ścianą, popijając drinka lub coś wieczorem (lub w ciągu dnia w tym przypadku!) I nadal widzieć basen, jeśli chcieliśmy i śledziliśmy aktywne życie ptaków w trzech palmach tuż przy naszym wejściu. Nie miałbym nic przeciwko, aby tam wrócić, ale w stale pogarszających się okolicznościach koronowych śniadanie w formie bufetu stało się nieco przerażające.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • O connells dug out lanzarote40 m
  • Betty Boops60 m
  • Big Apple80 m
  • Green Bulldog80 m
  • Nico's90 m
  • Bar Adelante90 m
  • Spinnaker0,1 km
  • Royal0,1 km
  • Mojito0,1 km
  • Pinocchio0,1 km

Zakupy:

  • Spar supermarket C.C Atlantico70 m
  • HiperDino Express Las Viñas0,1 km
  • Supermarket Cinco Plazas0,1 km
  • La Fabbrica del Gelato0,1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Relaxia Lanzaplaya

  • blisko miejskich atrakcji
  • dobre warunki do windsurfingu
  • krótki czas dojazdu z lotniska
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI