Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Położenie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Położenie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Hotel Melia Fuerteventura

FUE12001

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Położenie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Wyżywienie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Położenie
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Udogodnienia
Hotel Melia Fuerteventura Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Bardzo dobry
Bardzo dobry
2023-04-20

Nie ukrywam, że miałam duże oczekiwania co do tego hotelu i niestety jeśli chodzi o kilka kwestii to się zawiodłam. Dawno nie spotkałam się z takim obłożeniem hotelu w kwietniu ale coż tak bywa. Niestety w związku tym były ciągłe kolejki, na restauracji do wind, (są tylko 2 na pion i serio czeka się wieki). Nawet nie chcę myśleć jakie tłumy są tam w sezonie. Na 7 dni wyjazdu przed 5 dni nie działały nam karty do pokoju, każdorazowo trzeba było schodzić do recepcji dawali nowe karty, działały przez chwilę i za kilka godzin znowu to samo. Jestem też zdumiona "systemem" rezerwacji leżaków. Wiem, że ludzie tak robili 10 lat temu ale teraz w większości hoteli jeśli kogoś nie ma na leżaku ponad 2 h to ratownik zabiera ręczniki aby zrobić miejsce dla kolejnych gości. Tutaj ludzie rezerwują po 5 leżaków na których nikt nie leży przez pół dnia i reszta musi się rozkładać na trawie - chore. Kończy się to pobudką o 6 i rezerwacją leżaka a jeśli nie chcemy już korzystać to boimy się zabrać ręcznik - paranoja. Pokój i widok na lagunę super, sprzątanie codziennie. Jedzenie ok, faktycznie dużo wszystkiego ale dla mnie wszystko niedoprawione i mdłe. No ale na pewno głodni nie chodziliśmy. Desery bardzo słodkie, drinki i wino dobre. Wieczorami animacje - zespoły muzyczne lub pokazy magiczne itd. Obsługa miła. Odległość do sklepu 1h spaceru w jedną stronę ale tego byłam świadoma. Ogólnie polecam ale następnym razem wybiorę inny hotel.

Agnieszka B
2024-03-04

UWAGA, hotel ma powazny problem! Hotel nie jest skomunikowany z żadnym pobliskim miasteczkiem, np. Costa Calma. Pracownicy w recepcji proponują tylko taksówkę. Wynajem samochodu tylko z firmy Avis za pośrednictwem "jakiejś maszyny"

ma_gorzatar196
Bardzo dobry
2023-11-21

Witam Państwa Hotel Melia nie jest oczywistym wyborem ale bardzo, bardzo dobrym. Trzeba zacząć od spraw banalnych. 1.Położenie - dla mnie rewelacja, nad samym morzem, w przepięknej zieleni ogrodu i wszystko w zasięgu speceru. Ale tu uwaga, jest to prawdziwa wyspa cudownej roślinności na piasku który jest dookoła. Czyli hotel pośród niczego. Tak więc, jeżeli chcecie większych doznań związanych poza hotelem, to tu tego nie ma. najbliższe miasteczko Costa Calma wymaga spaceru ok. 30-40 minutowego. Do laguny i morza 2 minuty. Dla mnie natomiast rewelacja i spókój. Wspaniała zieleń i klimat, tak można odpoczywać. 2. Hotel - da się zauważyć że ma swoje lata i widać to trochę, choćby w posadzkach przy basanech (uszkodzone), skromnym wyposażeniem lobby (daje się odczuć wieczorami - nie ma po prostu gdzie usiąść), no i te dwie (tylko dwie windy -małe) na hatel 9 piętrowy, to naprawdę za mało. Poza tym sklepik ogólny (np. woda i przekąski) i sklepy z ubraniami itp. Dla mnie jest wszystko co trzeba. Nie mniej jednak widać, że hotel jest "zmęczony" po latach przyjmowania gości. 3. Pokój - zgodny z ofertą, widok na lagunę i morze, czysty i przestronny. Wygodne materace, nowe wyposażenie łazienki (z wyjątkiem wanny, tu widać upływ czasu), bardzo dobre kosmetyki uzupełniane gdy się kończą. Proszę pamiętać że w pokojach nie ma czajnika eletrycznego. Jest lodówka i sejf. Sprzątanie dobre i wymiana ręczników gdy się potrzebuje. Pani sprzątająca miła i bardzo pomocna. Insektów nie stwierdzono. 4. Restauracja i bary. Wszystko na dobrym poziomie, jedzenie, dania lokalne i międzynarodowe, napoje super, szampan do śniadania, obiadu i kolacji, wina białe, czerwone i różowe, wszystko z butelek. Alkohole dobre a te importowane klasa sama w sobie, tak powinno być. Nawet około 20.30 gdy chodziliśmy na kolację niczego nie brakowało, donoszone i ciepłe. Wieczory jako rozrywka to występy "na żywo" do 21.30 i tyle. Personel był bardzo pomocny i miły, choć pod koniec dnia trochę mniej staranny przy robieniu drinków. 5. Plaża i baseny. W basanech czysta i ciepła woda, natomiast mało leżaków (nie chcę myśleć co się tu dzieje w pełnym sezonie), generalnie czysto i przyjemnie. Plaża wspaniała, cudowny miękki piasek i wspaniały ciepły Ocean. Laguna jest cudem natury i naprawdę warto tu być i zobaczyć to zjawisko. Wspaniałe tereny do spacerów i odpoczynku. Natomiast brak leżaków, proszę to brać pod uwagę. My spędzaliśmy maksymalną ilość czasu na plaży. Super!. Uwagi do hotelu (to tylko uwagi a nie jakaś krytyka) - z obserwacji widać że goście uwielbiają posiłki na zewnątrz, trzeba może pomyśleć o zwiększeniu miejsca dla takiej możliwości. Za mało miejsc do wieczornych spotkań, czy to w lobby czy też na tarasie na wolnym powietrzu. Po prostu więcej krzeseł (foteli), dużo nie trzeba. No i te windy. Może dobudować zenętrzne?. Ogólnie dla mnie było super i z cała pewnością chciałbym tam wrócić. To jest hotel z klimatem. Polecam ale trzeba wiedzieć o tym co powyżej napisałem aby później nie narzekać.

mnowakow
Wyjątkowy
2023-10-21

Hotel bardzo dobry,wpelni zasługuje na 4 gwiazdki,jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone,czystość bardzo dobra,pokoje przestronne,widoki najlepsze,napewno wrócimy,dobrze utrzymana przestrzeń wokół basenów,leżaki zawsze dostępne

Katarzyna K
Bardzo dobry
2023-10-10

Trzeba przyznać, że otoczenie hotelu jest imponujące. Piękne drzewa, dużo zieleni - dosłownie oaza na pustyni. Najpiękniejsza są plaża i laguna, która zależnie od przypływów potrafi podejść pod sam hotel. Co do hotelu - z pewnością nie zasługuje na 4 gwiazdki. Niezwykle stary, bardzo dawno odnowiony. Wszędzie sporo brudu, pokoje poniszczone, niedokładnie posprztanie na przyjazd. Wanna obrzydliwe brudna, podłoga tak samo. Sprzątanie codzienne to tylko pościelenie łóżka, brud z początku nadal wszechobecny. TUI wprowadza w błąd co do pokoju z widokiem na morze - widok owszem jest, ale jak się sterczy cały czas nad betonową balustradą. Nie są również dostępne na balkonach leżaki jak w opisie TUI. Obsługa wyjaśniła nam, że wskazane na zdjęciach i w opisie pokoje to tylko niektóre i ma pewno nie wszystkie zarezerwowane przez TUI posiadają szklaną balustradę i leżaki na wyposażeniu. Więc dopłata do "widoku" absurdalna. Na ogromny plus hotelu - jedzenie. Zawsze pełne stoły, nawet 5 min przed końcem kolacji. Ogromny wybór i wszystko na prawdę niezwykle smaczne. Dużo regionalnych serów i win. Pyszne owoce morza, stoły tematyczne i ogrom deserów. Na prawdę najmocniejsza strona zaraz po pięknym ogrodzie. Natomiast kolejny minus dla TUI - nie informują, że baseny są czynne jedynie do 18-19. Po tej godzinie obsługa bardzo niemiło wyrzuca z basenów, nie informując później , że została wlana jakaś chemia do basenów. Nie ma pisemnej informacji - nieświadome dzieci pływały później w oświetlonych basenach gdy obsługa już nie "pilnowała" basenów. Więc ogromne zagrożenie i absurd, że biuro podróży ani hotel o tym nie informują. Wieczory były mega ciepłe więc zamykanie basenów tak szybko to porażka. Obsługa sama w sobie w większości bardzo miła, minusem jest fakt że wiele z niej nie zna angielskiego i np. widoczne były częste incydenty niegrzecznego, gestykulującego wyganiania osób właśnie z basenu lub ze snack baru, bo obsługa nie potrafiła powiedzieć chociaż zdania po angielsku. Niedopuszczalne w dzisiejszych czasach w hotelach. W restauracji również dziwne zachowania - jak nie chciało się im sprzątać stołów na obleganym tarasie to nie było gdzie siąść pod koniec koalicji, specjalnie wskazywali stoły mało "atrakcyjne" lub bez sztućców itd. Ale tu znowu zależy, czasem obsługa bardzo miła. Cudowni ludzie w recepcji, tam wszystko bez problemu po angielski dało się ustalić. Należy też wspomnieć o głównym barze - Gabi club. Strefa "teoretycznie" adults only - w praktyce obsługa ślepa na ogrom dzieci i ich rodziców po godzinie 20, zachowujących się absolutnie nieadekwatnie. To w końcu jest czy nie ma strefy wyłącznie dla osób powyżej 16 r.ż.? Na minus również za mało miejsc a barze, do którego były kolejki oczekujących na miejsce. Na prawdę nie można przenieść krzeseł z nieczynnego niżej baru ? Na plus fantastyczna muzyka na żywo. Kolejny temat rodem z hotelu 2* - windy. Tylko 2 na 9 pięter, z czego jedna przez cały tydzień nie była naprawiona. Efekt - albo idź schodami albo czekaj 20 min na windę. Reasumując - nieziemskie widoki, pięknie położenie hotelu przy najpiękniejszej plaży, natomiast sam hotel w środku ledwo zasługuje na 3 gwiazdki. Ratuję go przepyszna, różnorodna kuchnia oraz momentami wspaniała obsługa starającą się nadrobić niedociągnięcia.

Agnieszka K
Bardzo dobry
2023-04-20

Nie ukrywam, że miałam duże oczekiwania co do tego hotelu i niestety jeśli chodzi o kilka kwestii to się zawiodłam. Dawno nie spotkałam się z takim obłożeniem hotelu w kwietniu ale coż tak bywa. Niestety w związku tym były ciągłe kolejki, na restauracji do wind, (są tylko 2 na pion i serio czeka się wieki). Nawet nie chcę myśleć jakie tłumy są tam w sezonie. Na 7 dni wyjazdu przed 5 dni nie działały nam karty do pokoju, każdorazowo trzeba było schodzić do recepcji dawali nowe karty, działały przez chwilę i za kilka godzin znowu to samo. Jestem też zdumiona "systemem" rezerwacji leżaków. Wiem, że ludzie tak robili 10 lat temu ale teraz w większości hoteli jeśli kogoś nie ma na leżaku ponad 2 h to ratownik zabiera ręczniki aby zrobić miejsce dla kolejnych gości. Tutaj ludzie rezerwują po 5 leżaków na których nikt nie leży przez pół dnia i reszta musi się rozkładać na trawie - chore. Kończy się to pobudką o 6 i rezerwacją leżaka a jeśli nie chcemy już korzystać to boimy się zabrać ręcznik - paranoja. Pokój i widok na lagunę super, sprzątanie codziennie. Jedzenie ok, faktycznie dużo wszystkiego ale dla mnie wszystko niedoprawione i mdłe. No ale na pewno głodni nie chodziliśmy. Desery bardzo słodkie, drinki i wino dobre. Wieczorami animacje - zespoły muzyczne lub pokazy magiczne itd. Obsługa miła. Odległość do sklepu 1h spaceru w jedną stronę ale tego byłam świadoma. Ogólnie polecam ale następnym razem wybiorę inny hotel.

Agnieszka B
2024-03-04

UWAGA, hotel ma powazny problem! Hotel nie jest skomunikowany z żadnym pobliskim miasteczkiem, np. Costa Calma. Pracownicy w recepcji proponują tylko taksówkę. Wynajem samochodu tylko z firmy Avis za pośrednictwem "jakiejś maszyny"

ma_gorzatar196

Hotel Melia Fuerteventura - informacje

Meliá Fuerteventura to doskonałe miejsce dla miłośników spacerów, plażowania oraz sportów wodnych. Gości przyciąga zwłaszcza doskonała lokalizacja u stóp wielokilometrowej plaży. Wśród stałych atrakcji są codzienne programy animacyjne, wieczorne rozrywki, a także możliwość korzystania z baru "Chill Out" z łóżkami balijskimi i relaksującą muzyką. Położenie hotelu sprawia, że doskonale czują się tu amatorzy sportów wodnych. Tuż obok znajduje się ośrodek "Pro Center René Egli" oferujący wysokiej jakości kursy wind- i kitesurfingu. Osoby ceniące aktywność na lądzie mogą wybrać rowery spinningowe, gimnastykę, aerobik czy tenis.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Leżaki i parasole w cenie
  • Menu dla dzieci
  • Spa
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 80 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(5229 opinii)
(5229 opinii)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • ma_gorzatar1962024-03-04

    UWAGA, hotel ma powazny problem! Hotel nie jest skomunikowany z żadnym pobliskim miasteczkiem, np. Costa Calma. Pracownicy w recepcji proponują tylko taksówkę. Wynajem samochodu tylko z firmy Avis za pośrednictwem "jakiejś maszyny"

  • mnowakow2023-11-21
    Bardzo dobry

    Witam Państwa Hotel Melia nie jest oczywistym wyborem ale bardzo, bardzo dobrym. Trzeba zacząć od spraw banalnych. 1.Położenie - dla mnie rewelacja, nad samym morzem, w przepięknej zieleni ogrodu i wszystko w zasięgu speceru. Ale tu uwaga, jest to prawdziwa wyspa cudownej roślinności na piasku który jest dookoła. Czyli hotel pośród niczego. Tak więc, jeżeli chcecie większych doznań związanych poza hotelem, to tu tego nie ma. najbliższe miasteczko Costa Calma wymaga spaceru ok. 30-40 minutowego. Do laguny i morza 2 minuty. Dla mnie natomiast rewelacja i spókój. Wspaniała zieleń i klimat, tak można odpoczywać. 2. Hotel - da się zauważyć że ma swoje lata i widać to trochę, choćby w posadzkach przy basanech (uszkodzone), skromnym wyposażeniem lobby (daje się odczuć wieczorami - nie ma po prostu gdzie usiąść), no i te dwie (tylko dwie windy -małe) na hatel 9 piętrowy, to naprawdę za mało. Poza tym sklepik ogólny (np. woda i przekąski) i sklepy z ubraniami itp. Dla mnie jest wszystko co trzeba. Nie mniej jednak widać, że hotel jest "zmęczony" po latach przyjmowania gości. 3. Pokój - zgodny z ofertą, widok na lagunę i morze, czysty i przestronny. Wygodne materace, nowe wyposażenie łazienki (z wyjątkiem wanny, tu widać upływ czasu), bardzo dobre kosmetyki uzupełniane gdy się kończą. Proszę pamiętać że w pokojach nie ma czajnika eletrycznego. Jest lodówka i sejf. Sprzątanie dobre i wymiana ręczników gdy się potrzebuje. Pani sprzątająca miła i bardzo pomocna. Insektów nie stwierdzono. 4. Restauracja i bary. Wszystko na dobrym poziomie, jedzenie, dania lokalne i międzynarodowe, napoje super, szampan do śniadania, obiadu i kolacji, wina białe, czerwone i różowe, wszystko z butelek. Alkohole dobre a te importowane klasa sama w sobie, tak powinno być. Nawet około 20.30 gdy chodziliśmy na kolację niczego nie brakowało, donoszone i ciepłe. Wieczory jako rozrywka to występy "na żywo" do 21.30 i tyle. Personel był bardzo pomocny i miły, choć pod koniec dnia trochę mniej staranny przy robieniu drinków. 5. Plaża i baseny. W basanech czysta i ciepła woda, natomiast mało leżaków (nie chcę myśleć co się tu dzieje w pełnym sezonie), generalnie czysto i przyjemnie. Plaża wspaniała, cudowny miękki piasek i wspaniały ciepły Ocean. Laguna jest cudem natury i naprawdę warto tu być i zobaczyć to zjawisko. Wspaniałe tereny do spacerów i odpoczynku. Natomiast brak leżaków, proszę to brać pod uwagę. My spędzaliśmy maksymalną ilość czasu na plaży. Super!. Uwagi do hotelu (to tylko uwagi a nie jakaś krytyka) - z obserwacji widać że goście uwielbiają posiłki na zewnątrz, trzeba może pomyśleć o zwiększeniu miejsca dla takiej możliwości. Za mało miejsc do wieczornych spotkań, czy to w lobby czy też na tarasie na wolnym powietrzu. Po prostu więcej krzeseł (foteli), dużo nie trzeba. No i te windy. Może dobudować zenętrzne?. Ogólnie dla mnie było super i z cała pewnością chciałbym tam wrócić. To jest hotel z klimatem. Polecam ale trzeba wiedzieć o tym co powyżej napisałem aby później nie narzekać.

  • Katarzyna K2023-10-21
    Wyjątkowy

    Hotel bardzo dobry,wpelni zasługuje na 4 gwiazdki,jedzenie bardzo smaczne i urozmaicone,czystość bardzo dobra,pokoje przestronne,widoki najlepsze,napewno wrócimy,dobrze utrzymana przestrzeń wokół basenów,leżaki zawsze dostępne

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Melia Fuerteventura

  • przy szerokiej piaszczystej plaży
  • idealne miejsce dla kitesurferów i windsurferów
  • kompleks basenów

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI