Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel

Hesperia Bristol Playa

FUE21028
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Sport i Wellness
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Pokoje
Hesperia Bristol Playa Wyspy Kanaryjskie - Hotel
Dobry hotel
Wyjątkowy
2016-10-27

Przyjemna atmosfera, dobre jedzenie, lokalizacja dobra blisko do centrum miasteczka. bardzo ładny apartament numer (112). Tylko jeden incydent: lokator obok zostawił na full włączony telewizor na noc i wyszedł, dość szybka pomoc kobiet z recepcji. po za tym wszystko wspaniałe ☆☆☆☆☆

tomaszsU2285RG
2023-09-16

Kameralny hotel z niewielkim basenem podzielonym na 3 zbiorniki z czego jeden jest dla małych dzieci co jest jak najbardziej na plus. W barze basenowym jest chyba wszystko co powinno być, można zjeść burgery, kanapki frytki itp. Burgery całkiem smaczne jak na basenowy bar. Drinki, napoje zimne i ciepłe wszystko co potrzeba. Ceny w barze przystępne. Na terenie hotelu nie ma typowej hotelowej restauracji więc trzeba się przejść w stronę portu jeśli chce się zjeść coś lokalnego. Hotel wywołał u mnie mieszane uczucia z powodu apartamentów. Wiadomo że nie leci się na Fuerteventura żeby siedzieć w pokoju ale największym minusem jest brak klimatyzacji w pokojach co naprawdę utrudnia spanie w nocy. Jest możliwość wypożyczyć wiatrak z recepcji koszt to 15€ plus 20€ depozyt i tutaj pojawia się kolejny minus. Ciężko jest cokolwiek załatwić z obsługą hotelu, wysłuchają zapiszą co gość ma do powiedzenia i ale jakakolwiek reakcja jest naprawdę powolna. Jeżeli wybieracie się do tego hotelu sugeruje zadzwonić przed wylotem i zarezerwować sobie wiatrak ponieważ może być tak jak w naszym przypadku, pani w recepcji powiedziała że można wynająć wiatrak ale wiatraków nie ma i trzeba czekać co jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem. Gdybym nie kupił wiatraku w sklepie mieli byśmy s żoną i synem dwie nie przespane noce bo dopiero po takim czasie ktoś postanowił nas łaskawie poinformować że wiatraki są dostępne. Moim zdaniem jeśli pokoje nie mają klimatyzacji każdy apartament powinien być wyposażony w conajmniej jeden wiatrak nieodpłatnie ewentualnie powinno się je udostępniać za depozyt zwrotny, w tym przypadku hotel nie staje na wysokości zadania. Nasz pobyt był w opcji self catering apartament wyposażony był w aneks kuchenny który jest kolejnym minusem jeśli chodzi o apartament. Aneks był bardzo mocno wyeksploatowany i słabo wyposażony ale na szczęście w pobliżu hotelu znajduje się sklep z artykułami gospodarstwa domowego. Moja ocena to 3 na 5 w dużej mierze dlatego że nasz apartament był ulokowany na parterze z bezpośrednim wyjściem na basen co było na duży plus, nie wiem czy w przypadku pokoju na pietrze opinia nie była by niższa.m także to kwestia jak się trafi. Ogólnie pomimo niewielkich niedogodności pobyt zaliczamy do udanych, pogoda dopisała a czas spędzony poza hotelem jak i na basenie hotelowym był bardzo udany i relaksujący.

rafalfoksik
Wyjątkowy
2018-10-24

Super hotel miła obsługa 3 baseny bardzo dobre jedzenie ładne i czyste pokoje hotel godny polecenia ️ market w hotelu to duży plus drinki w barze przy basenie w super cenie 5 euro miła obsługa w hotelu można wypożyczyć samochód i rowery

AndrzejJ333
Bardzo dobry
2017-07-01

W hotelu Hesperia Bristol Playa byliśmy w terminie 1-8.06.2017 i muszę przyznać, że wróciliśmy bardzo zadowoleni. Jestem pracownikiem biura podróży i dosyć wnikliwie obserwuję obiekty do których wyjeżdżam, więc myślę, że opinia będzie obiektywna. Położenie hotelu moim zdaniem świetne, tuż przy promenadzie z cudnym widokiem na Lanzarote dosłownie w odległości 10 min piechotą do portu gdzie znajdziemy, knajpki, kawiarnie, restauracje i plaże. Tuż obok hotelu znajduje się przystanek autobusowy. Hotel nie ma plaży! W opisach zdarza się informacja o kamienistej plaży, ale w praktyce nie ma opcji żeby z niej skorzystać, w związku z tym nie ma też leżaków i parasoli. Sam obiekt nie jest najnowszy, ale moim zdaniem jest zadbany. Na terenie hotelu są 2 baseny + brodzik (wszystko ze słoną wodą), boisko do siatkówki plażowej, plac zabaw (przy nas odnawiany), siłownia, market (ceny i zaopatrzenie jak najbardziej w porządku), wypożyczalnia rowerów i samochodów, pralnia, lobby bar (jeden z niewielu minusów tego hotelu, ale o tym później) i bar przy basenie. Duży parking przy hotelu w cenie. Ogólnie cisza i spokój. Hotel nie prowadzi animacji (no chyba że się na nie po prostu nie załapaliśmy), nie ma żadnych wieczornych atrakcji (hotel cichnie ok 21-22), przy basenie nie ma muzyki (co dla mnie jest na +). Goście to w znacznej części Anglicy, raczej osoby starsze i rodziny z dziećmi. Pokoje są odremontowane, duże i naprawdę ładne (sypialnia, salon, wyposażony aneks kuchenny, łazienka z suszarką i balkon/taras). Nie był do końca dosprzątany przed naszym przyjazdem (np. okrągłe ślady po szklankach na stole w salonie i na szafkach nocnych), ale narzekać też nie mogę. sejf płatny (chyba 2 EUR z tego co pamiętam). Pokój sprzątany dosyć często. Ręczniki i pościel wymieniane regularnie. Bar przy basenie serwuje kilka drinków, z których najdroższy jest za 5 EUR i smaczne jedzenie w dobrych cenach. Obsługa baru uśmiechnięta i przemiła. Same baseny czyste (zarówno woda jak i cały teren wokół). Miły ratownik, który polecił nam rewelacyjną knajpę "Recoveco Steakhouse" w porcie (wyśmienite ryby i potrawy z grilla) Wspomniany wcześniej bar przy lobby to moim zdaniem totalna porażka przede wszystkim dlatego że jest zdominowany przez barmana i jego kumpli. Nie mam nic przeciwko towarzystwu, ale miałam wrażenie, że goście hotelowi przeszkadzają temu Panu w imprezie. Pan z łaską nalewa drinki nie rozróżniając whisky i wódki. No cóż byliśmy tam raz i o raz za dużo... Obsługa... tu mogę pisać długo :) Obsługa (pomijając barmana z lobby baru przez którego odejmuję jedną gwiazdkę) jest po prostu CUDOWNA. Wszyscy są mili, uśmiechnięci i pomocni. Naprawdę robią kawał dobrej roboty. Szczególne podziękowania dla obsługi restauracji! Naprawdę ciężko pracują, ale nigdy nie widziałam, żeby któreś z nich miało skrzywioną minę. W restauracji dzięki nim jest cały czas czysto, stoliki są wyczyszczone, goście momentalnie dostają napoje i wszystko czego potrzebują. Obsługa recepcji bardzo pomocna. Zanim przydzielono nam pokój Pan z recepcji pokazał nam wszystkie typy pokoi i dał nam możliwość wykupienia pokoju z lepszym standardem. Pierwszego dnia mieliśmy awarię prądu, która została w ekspresowym tempie naprawiona. Wszyscy doskonale mówią po angielsku (nie tylko w recepcji). Parę słów o jedzeniu.... Bardzo rzadko to mówię, ale śniadania rzeczywiście są monotonne. Da się znaleźć coś dla siebie, ale po tygodniu jedzenia identycznego zestawu dzień w dzień niestety troszkę miałam dość. Na kolacjach większa różnorodność, ale niestety często zdarzały się odgrzewane potrawy z dnia poprzedniego. Ogólnie jedzenie na dosyć średnim poziomie, ale bez tragedii. Ogólnie hotel gorąco polecam zarówno jako bazę wypadową do zwiedzania (a propo polecam wypożyczalnię samochodów CICAR na Kanarach - tanio i bezproblemowo), jako hotel dla rodzin z dziećmi, jako hotel dla par i dla osób starszych. Jedyną zawiedzioną grupą klientów będą imprezowicze ;) Ogólnie na pewno będę go polecać moim klientom :)

JoannaW1706
2017-01-08

Lokalizacja hotelu mimo iż nie jest blisko centrum jest nie najgorsza . Przy hotelu jest plaza ale bardzo kamienista i lepsze są jakieś 20 min. od Hotelu gdzie jest wiele kawiarni i restauracji oraz 2 piaszczyste plaże : mniejsza i większa . Obsługa jest dość miła i pomocna co jednak nie zmienia faktu, że śniadania i obiadokolacje są dość monotonne . Na terenie hotelu jest sklepik w którym można kupić produkty spożywcze oraz pocztówki i znaczki gdyż nigdzie w pobliżu nie znaleźliśmy poczty. Nie polecam jednak zostawić na recepcji pocztówek do wysłania ,,,,,,od naszej ostatniej wizyty minęło ponad rok i do dziś nikt z naszych znajomych i rodziny nie otrzymał żadnej.

Danuta K
Wyjątkowy
2016-10-27

Przyjemna atmosfera, dobre jedzenie, lokalizacja dobra blisko do centrum miasteczka. bardzo ładny apartament numer (112). Tylko jeden incydent: lokator obok zostawił na full włączony telewizor na noc i wyszedł, dość szybka pomoc kobiet z recepcji. po za tym wszystko wspaniałe ☆☆☆☆☆

tomaszsU2285RG
2023-09-16

Kameralny hotel z niewielkim basenem podzielonym na 3 zbiorniki z czego jeden jest dla małych dzieci co jest jak najbardziej na plus. W barze basenowym jest chyba wszystko co powinno być, można zjeść burgery, kanapki frytki itp. Burgery całkiem smaczne jak na basenowy bar. Drinki, napoje zimne i ciepłe wszystko co potrzeba. Ceny w barze przystępne. Na terenie hotelu nie ma typowej hotelowej restauracji więc trzeba się przejść w stronę portu jeśli chce się zjeść coś lokalnego. Hotel wywołał u mnie mieszane uczucia z powodu apartamentów. Wiadomo że nie leci się na Fuerteventura żeby siedzieć w pokoju ale największym minusem jest brak klimatyzacji w pokojach co naprawdę utrudnia spanie w nocy. Jest możliwość wypożyczyć wiatrak z recepcji koszt to 15€ plus 20€ depozyt i tutaj pojawia się kolejny minus. Ciężko jest cokolwiek załatwić z obsługą hotelu, wysłuchają zapiszą co gość ma do powiedzenia i ale jakakolwiek reakcja jest naprawdę powolna. Jeżeli wybieracie się do tego hotelu sugeruje zadzwonić przed wylotem i zarezerwować sobie wiatrak ponieważ może być tak jak w naszym przypadku, pani w recepcji powiedziała że można wynająć wiatrak ale wiatraków nie ma i trzeba czekać co jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem. Gdybym nie kupił wiatraku w sklepie mieli byśmy s żoną i synem dwie nie przespane noce bo dopiero po takim czasie ktoś postanowił nas łaskawie poinformować że wiatraki są dostępne. Moim zdaniem jeśli pokoje nie mają klimatyzacji każdy apartament powinien być wyposażony w conajmniej jeden wiatrak nieodpłatnie ewentualnie powinno się je udostępniać za depozyt zwrotny, w tym przypadku hotel nie staje na wysokości zadania. Nasz pobyt był w opcji self catering apartament wyposażony był w aneks kuchenny który jest kolejnym minusem jeśli chodzi o apartament. Aneks był bardzo mocno wyeksploatowany i słabo wyposażony ale na szczęście w pobliżu hotelu znajduje się sklep z artykułami gospodarstwa domowego. Moja ocena to 3 na 5 w dużej mierze dlatego że nasz apartament był ulokowany na parterze z bezpośrednim wyjściem na basen co było na duży plus, nie wiem czy w przypadku pokoju na pietrze opinia nie była by niższa.m także to kwestia jak się trafi. Ogólnie pomimo niewielkich niedogodności pobyt zaliczamy do udanych, pogoda dopisała a czas spędzony poza hotelem jak i na basenie hotelowym był bardzo udany i relaksujący.

rafalfoksik

Hesperia Bristol Playa - informacje

To dobre miejsce na spokojne, a zarazem urozmaicone wakacje. Hesperia Bristol Playa położony jest w niewielkiej odległości od centrum oraz rezerwatu Las Dunas. Na terenie obiektu czekają 2 zewnętrzne baseny z tarasem słonecznym, restauracja z kuchnia lokalną i międzynarodową oraz plac zabaw dla najmłodszych. Udany wypoczynek zapewnią komfortowo wyposażone apartamenty, dostępne również z widokiem na morze. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi

Położenie:

  • niedaleko portu, ok. 200 m od ulicy handlowej Avenida Nuestra Senora del Carmen
  • ok. 4 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(2776 opinii)
(2776 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
    Czystość
  • rafalfoksik2023-09-16

    Kameralny hotel z niewielkim basenem podzielonym na 3 zbiorniki z czego jeden jest dla małych dzieci co jest jak najbardziej na plus. W barze basenowym jest chyba wszystko co powinno być, można zjeść burgery, kanapki frytki itp. Burgery całkiem smaczne jak na basenowy bar. Drinki, napoje zimne i ciepłe wszystko co potrzeba. Ceny w barze przystępne. Na terenie hotelu nie ma typowej hotelowej restauracji więc trzeba się przejść w stronę portu jeśli chce się zjeść coś lokalnego. Hotel wywołał u mnie mieszane uczucia z powodu apartamentów. Wiadomo że nie leci się na Fuerteventura żeby siedzieć w pokoju ale największym minusem jest brak klimatyzacji w pokojach co naprawdę utrudnia spanie w nocy. Jest możliwość wypożyczyć wiatrak z recepcji koszt to 15€ plus 20€ depozyt i tutaj pojawia się kolejny minus. Ciężko jest cokolwiek załatwić z obsługą hotelu, wysłuchają zapiszą co gość ma do powiedzenia i ale jakakolwiek reakcja jest naprawdę powolna. Jeżeli wybieracie się do tego hotelu sugeruje zadzwonić przed wylotem i zarezerwować sobie wiatrak ponieważ może być tak jak w naszym przypadku, pani w recepcji powiedziała że można wynająć wiatrak ale wiatraków nie ma i trzeba czekać co jest dla mnie kompletnym nieporozumieniem. Gdybym nie kupił wiatraku w sklepie mieli byśmy s żoną i synem dwie nie przespane noce bo dopiero po takim czasie ktoś postanowił nas łaskawie poinformować że wiatraki są dostępne. Moim zdaniem jeśli pokoje nie mają klimatyzacji każdy apartament powinien być wyposażony w conajmniej jeden wiatrak nieodpłatnie ewentualnie powinno się je udostępniać za depozyt zwrotny, w tym przypadku hotel nie staje na wysokości zadania. Nasz pobyt był w opcji self catering apartament wyposażony był w aneks kuchenny który jest kolejnym minusem jeśli chodzi o apartament. Aneks był bardzo mocno wyeksploatowany i słabo wyposażony ale na szczęście w pobliżu hotelu znajduje się sklep z artykułami gospodarstwa domowego. Moja ocena to 3 na 5 w dużej mierze dlatego że nasz apartament był ulokowany na parterze z bezpośrednim wyjściem na basen co było na duży plus, nie wiem czy w przypadku pokoju na pietrze opinia nie była by niższa.m także to kwestia jak się trafi. Ogólnie pomimo niewielkich niedogodności pobyt zaliczamy do udanych, pogoda dopisała a czas spędzony poza hotelem jak i na basenie hotelowym był bardzo udany i relaksujący.

  • AndrzejJ3332018-10-24
    Wyjątkowy

    Super hotel miła obsługa 3 baseny bardzo dobre jedzenie ładne i czyste pokoje hotel godny polecenia ️ market w hotelu to duży plus drinki w barze przy basenie w super cenie 5 euro miła obsługa w hotelu można wypożyczyć samochód i rowery

  • JoannaW17062017-07-01
    Bardzo dobry

    W hotelu Hesperia Bristol Playa byliśmy w terminie 1-8.06.2017 i muszę przyznać, że wróciliśmy bardzo zadowoleni. Jestem pracownikiem biura podróży i dosyć wnikliwie obserwuję obiekty do których wyjeżdżam, więc myślę, że opinia będzie obiektywna. Położenie hotelu moim zdaniem świetne, tuż przy promenadzie z cudnym widokiem na Lanzarote dosłownie w odległości 10 min piechotą do portu gdzie znajdziemy, knajpki, kawiarnie, restauracje i plaże. Tuż obok hotelu znajduje się przystanek autobusowy. Hotel nie ma plaży! W opisach zdarza się informacja o kamienistej plaży, ale w praktyce nie ma opcji żeby z niej skorzystać, w związku z tym nie ma też leżaków i parasoli. Sam obiekt nie jest najnowszy, ale moim zdaniem jest zadbany. Na terenie hotelu są 2 baseny + brodzik (wszystko ze słoną wodą), boisko do siatkówki plażowej, plac zabaw (przy nas odnawiany), siłownia, market (ceny i zaopatrzenie jak najbardziej w porządku), wypożyczalnia rowerów i samochodów, pralnia, lobby bar (jeden z niewielu minusów tego hotelu, ale o tym później) i bar przy basenie. Duży parking przy hotelu w cenie. Ogólnie cisza i spokój. Hotel nie prowadzi animacji (no chyba że się na nie po prostu nie załapaliśmy), nie ma żadnych wieczornych atrakcji (hotel cichnie ok 21-22), przy basenie nie ma muzyki (co dla mnie jest na +). Goście to w znacznej części Anglicy, raczej osoby starsze i rodziny z dziećmi. Pokoje są odremontowane, duże i naprawdę ładne (sypialnia, salon, wyposażony aneks kuchenny, łazienka z suszarką i balkon/taras). Nie był do końca dosprzątany przed naszym przyjazdem (np. okrągłe ślady po szklankach na stole w salonie i na szafkach nocnych), ale narzekać też nie mogę. sejf płatny (chyba 2 EUR z tego co pamiętam). Pokój sprzątany dosyć często. Ręczniki i pościel wymieniane regularnie. Bar przy basenie serwuje kilka drinków, z których najdroższy jest za 5 EUR i smaczne jedzenie w dobrych cenach. Obsługa baru uśmiechnięta i przemiła. Same baseny czyste (zarówno woda jak i cały teren wokół). Miły ratownik, który polecił nam rewelacyjną knajpę "Recoveco Steakhouse" w porcie (wyśmienite ryby i potrawy z grilla) Wspomniany wcześniej bar przy lobby to moim zdaniem totalna porażka przede wszystkim dlatego że jest zdominowany przez barmana i jego kumpli. Nie mam nic przeciwko towarzystwu, ale miałam wrażenie, że goście hotelowi przeszkadzają temu Panu w imprezie. Pan z łaską nalewa drinki nie rozróżniając whisky i wódki. No cóż byliśmy tam raz i o raz za dużo... Obsługa... tu mogę pisać długo :) Obsługa (pomijając barmana z lobby baru przez którego odejmuję jedną gwiazdkę) jest po prostu CUDOWNA. Wszyscy są mili, uśmiechnięci i pomocni. Naprawdę robią kawał dobrej roboty. Szczególne podziękowania dla obsługi restauracji! Naprawdę ciężko pracują, ale nigdy nie widziałam, żeby któreś z nich miało skrzywioną minę. W restauracji dzięki nim jest cały czas czysto, stoliki są wyczyszczone, goście momentalnie dostają napoje i wszystko czego potrzebują. Obsługa recepcji bardzo pomocna. Zanim przydzielono nam pokój Pan z recepcji pokazał nam wszystkie typy pokoi i dał nam możliwość wykupienia pokoju z lepszym standardem. Pierwszego dnia mieliśmy awarię prądu, która została w ekspresowym tempie naprawiona. Wszyscy doskonale mówią po angielsku (nie tylko w recepcji). Parę słów o jedzeniu.... Bardzo rzadko to mówię, ale śniadania rzeczywiście są monotonne. Da się znaleźć coś dla siebie, ale po tygodniu jedzenia identycznego zestawu dzień w dzień niestety troszkę miałam dość. Na kolacjach większa różnorodność, ale niestety często zdarzały się odgrzewane potrawy z dnia poprzedniego. Ogólnie jedzenie na dosyć średnim poziomie, ale bez tragedii. Ogólnie hotel gorąco polecam zarówno jako bazę wypadową do zwiedzania (a propo polecam wypożyczalnię samochodów CICAR na Kanarach - tanio i bezproblemowo), jako hotel dla rodzin z dziećmi, jako hotel dla par i dla osób starszych. Jedyną zawiedzioną grupą klientów będą imprezowicze ;) Ogólnie na pewno będę go polecać moim klientom :)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hesperia Bristol Playa

  • ostatni całkowity remont w 2016 r.
  • apartamenty z aneksem kuchennym
  • 2 baseny zewnętrzne (w tym 1 dla dzieci)
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI