Hotel Vecchia America

(180 opinii)

Hotel Vecchia America - informacje

Hotel Vecchia America położony jest w Folgorida, w znanym kurorcie turystycznym Val di Sole. Do dyspozycji gości pozostają komfortowe, dobrze wyposażone pokoje, restauracja i bar. W miejscach ogólnodostępnych wszyscy zameldowani w hotelu mogą korzystać z bezpłatnego Wi-Fi. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 300 m od centrum Folgarida
  • ok. 200 m od przystanku ski busa
  • czas dojazdu z lotniska ok. 230 min
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
(180 opinii)
(180 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • r0b9122017-01-25
     

    Nie zasługuje nawet na 1*, dlaczego ma 3*? większość pokoi w poziomach -1 i -2 pod jadalnią i kuchnią. Szuranie, hałas. Zimno, otrzymaliśmy dmuchawę żeby dogrzewać pokój (tak jak pozostali goście) . Jedzenie anty włoskie, często zimne, skąpe śniadania. Okolica, stoki, śnieg i słońce nadrabiały wady tego miejsca. Nie polecam nikomu tego "hotelu". To nawet nie jest schronisko młodzieżowe bo i tam są lepsze warunki!

  • krzysztofm5312017-01-20
    Bardzo dobry

    Hotel adekwatny do ceny. Pokoje trochę zniszczone, lecz codziennie sprzątane. Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane. Bardzo miła obsługa która zawsze pomaga. W miarę blisko stoku ok. 500 - 600 metrów. Z hotelu jeździ darmowy skibus.

  • vladim1232017-03-23
     

    Spędziłem w hotelu tydzień w marcu 2017 roku z grupą 14 przyjaciół na wakacje na nartach. Szukaliśmy niezbyt drogiego hotelu w Folgarida blisko kolejki linowej. Pokoje: proste, brak krzeseł, bardzo mała kabina prysznicowa w niektórych pokojach. Jedzenie: jednolite śniadanie, dwudaniowa kolacja z barem sałatkowym. Średnia jakość, mieliśmy znacznie lepsze jedzenie w zeszłym roku w innym hotelu w Folgarida. WiFi: słabe, tylko na parterze (bar, hol, jadalnia). Parking: tylko 6 miejsc przed hotelem, wszyscy inni goście muszą zapłacić 10 euro / dzień w domu parkingowym. Poranny transport do stacji kolejki linowej (około 300 m) organizuje obsługę hotelową. Tak więc mogę być zadowolony z usług hotelowych, ponieważ nie miałem żadnych oczekiwań. Obrzydliwe doświadczenie: kierownictwo hotelu nie przestrzega własnych warunków anulowania. Moja żona nie mogła tam przyjechać i poinformowałam o tym hotel na 3 dni przed przyjazdem, kiedy cała cena została już zapłacona. Zgodnie z warunkami anulowania zadeklarowanymi przez hotel w momencie rezerwacji ("W przypadku anulowania zostaną naliczone następujące kary: w ciągu 30 dni od dnia przyjazdu nie będzie naliczana żadna kara od 29 do 8 dni od dnia przyjazdu 50% depozyt, w ciągu 7 dni od daty przyjazdu zostanie wpłacony depozyt w wysokości 30% W przypadku niedojazdu zostanie naliczona całkowita kwota rezerwacji. "), moim obowiązkiem było uiszczenie opłaty anulacyjnej w wysokości 30% jednej osoby cena, więc spodziewałem się, że hotel zwróci mi 70%. Po kilku dyskusjach i negocjacjach zgodziłem się na ustne porozumienie z kierownikiem hotelu (Emilią?), Że zwracają mi tylko 50% w momencie wyjazdu. Wreszcie, w ostatnim dniu, odrzucili tę umowę i dostarczyli mi tylko trochę rabatu na zużyte napoje. Tak więc, zgodnie z tym doświadczeniem, kierownik hotelu (Emilia?) I dziewczyna w recepcji hotelowej (Jessica) są nieuczciwi. Mój koszt uznania wynosi 125 euro. Wniosek: Jeśli uczciwa działalność i przestrzeganie ustalonych warunków jest dla ciebie ważne, rozważ pozostanie w innym hotelu.

Hotel

Dla dzieci

  • miniklub

Sport i wellness

    Płatne
  • sauna

Informacje dla narciarzy

  • informacje, trasy i mapy dostępne w recepcji.
  • ok. 600 m do najbliższego wyciągu, można zjechać z hotelu czerwoną trasa
  • ogrzewana narciarnia
  • przystanek skibusa ok. 200 m od hotelu

Wyposażenie

  • winda
  • sala z kominkiem
  • sejf: w recepcji
  • parking: za opłatą, ok. 10 €/dzień
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie

Karty

  • Visa, Mastercard, American Express

Dodatkowe informacje

  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez 24-godzinny TUI Service Center.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
  • INFORMACJE PRZELOTOWE:
    - bagaż rejestrowany: w cenie (do 15 kg o wymiarach nie przekraczających 80x120x100 cm)
    - bagaż podręczny: w cenie (do 5 kg, o wymiarach nie przekraczających 55x40x20 cm)
    - bagaż narciarski: za opłatą (do 10 kg, o wymiarach nieprzekraczających 170x40x20 cm, np. pojedyczny zestaw nart, buty, deska snowboardowa, rezerwacja pod numerem telefonu 22 255 04 02)
    - bagaż dziecka do 2 roku życia: w cenie (do 5 kg, tylko bagaż podręczny)
  • Ważne informacje:
    - 1 pasażer = jedna sztuka bagażu podręcznego nie większa niż 55x40x20 cm
    - buty/kask/narty nie będą stanowiły odrębnego bagażu (muszą być zapakowane w bagaż rejestrowany lub bagaż narciarski)

Basen

  • jacuzzi
Opinie gości
Hotel Vecchia America - opinie
Średnia ocena klientów:
(180 opinii)
(180 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • r0b9122017-01-25
     

    Straszny hotel!!!

    Nie zasługuje nawet na 1*, dlaczego ma 3*? większość pokoi w poziomach -1 i -2 pod jadalnią i kuchnią. Szuranie, hałas. Zimno, otrzymaliśmy dmuchawę żeby dogrzewać pokój (tak jak pozostali goście) . Jedzenie anty włoskie, często zimne, skąpe śniadania. Okolica, stoki, śnieg i słońce nadrabiały wady tego miejsca. Nie polecam nikomu tego "hotelu". To nawet nie jest schronisko młodzieżowe bo i tam są lepsze warunki!

  • krzysztofm5312017-01-20
    Bardzo dobry

    Dobry hotel

    Hotel adekwatny do ceny. Pokoje trochę zniszczone, lecz codziennie sprzątane. Jedzenie bardzo dobre i zróżnicowane. Bardzo miła obsługa która zawsze pomaga. W miarę blisko stoku ok. 500 - 600 metrów. Z hotelu jeździ darmowy skibus.

  • vladim1232017-03-23
     

    Przeciętny hotel, niesprawiedliwy menedżer

    Spędziłem w hotelu tydzień w marcu 2017 roku z grupą 14 przyjaciół na wakacje na nartach. Szukaliśmy niezbyt drogiego hotelu w Folgarida blisko kolejki linowej. Pokoje: proste, brak krzeseł, bardzo mała kabina prysznicowa w niektórych pokojach. Jedzenie: jednolite śniadanie, dwudaniowa kolacja z barem sałatkowym. Średnia jakość, mieliśmy znacznie lepsze jedzenie w zeszłym roku w innym hotelu w Folgarida. WiFi: słabe, tylko na parterze (bar, hol, jadalnia). Parking: tylko 6 miejsc przed hotelem, wszyscy inni goście muszą zapłacić 10 euro / dzień w domu parkingowym. Poranny transport do stacji kolejki linowej (około 300 m) organizuje obsługę hotelową. Tak więc mogę być zadowolony z usług hotelowych, ponieważ nie miałem żadnych oczekiwań. Obrzydliwe doświadczenie: kierownictwo hotelu nie przestrzega własnych warunków anulowania. Moja żona nie mogła tam przyjechać i poinformowałam o tym hotel na 3 dni przed przyjazdem, kiedy cała cena została już zapłacona. Zgodnie z warunkami anulowania zadeklarowanymi przez hotel w momencie rezerwacji ("W przypadku anulowania zostaną naliczone następujące kary: w ciągu 30 dni od dnia przyjazdu nie będzie naliczana żadna kara od 29 do 8 dni od dnia przyjazdu 50% depozyt, w ciągu 7 dni od daty przyjazdu zostanie wpłacony depozyt w wysokości 30% W przypadku niedojazdu zostanie naliczona całkowita kwota rezerwacji. "), moim obowiązkiem było uiszczenie opłaty anulacyjnej w wysokości 30% jednej osoby cena, więc spodziewałem się, że hotel zwróci mi 70%. Po kilku dyskusjach i negocjacjach zgodziłem się na ustne porozumienie z kierownikiem hotelu (Emilią?), Że zwracają mi tylko 50% w momencie wyjazdu. Wreszcie, w ostatnim dniu, odrzucili tę umowę i dostarczyli mi tylko trochę rabatu na zużyte napoje. Tak więc, zgodnie z tym doświadczeniem, kierownik hotelu (Emilia?) I dziewczyna w recepcji hotelowej (Jessica) są nieuczciwi. Mój koszt uznania wynosi 125 euro. Wniosek: Jeśli uczciwa działalność i przestrzeganie ustalonych warunków jest dla ciebie ważne, rozważ pozostanie w innym hotelu.

  • Chris89812017-02-21
    Bardzo dobry

    Dobry stosunek jakości do ceny restauracja

    Ze względu na brak restauracji w Folgarida zjedliśmy w tym hotelu, nawet mimo tego, że tam nie mieszkałem. Młoda pani wymienione przez innych pracowników, - reżyser "czy wszystko aby być pomocnym mimo że jej przerwy. Menu zawiera opcje ładnie kontrastowego, z których każde było proste i smaczne.

  • FraFrolik2017-02-05
     

    Dobra lokalizacja, ale stary hotel średni

    Spędziliśmy tam 5 dni jako grupa 13 znajomych do nart. nieco stary hotel, częściowo odnowione. Mieliśmy 6 pokoje, różnej jakości. Odnowione pokoje były bardzo dobre, inne naprawdę bardzo proste. W pokoju 410 było swobodnie w suficie, a coś nie tak z kanalizacją w łazience, bo zapach był okropny. W tym samym pokoju 408 . Hotel był w pełni zajęte, więc nie mieliśmy żadnych szans do aktualizacji lub wymiany tych pokoi. Bardzo mała łazienka. kabiny prysznica mniej niż 70 x 70 cm, ludzie tylko na małe. . . HB - śniadania monotonne, każdego dnia to samo. szynką, serem, jajecznica i słodycze. Ale nie ma wyboru, nie ma dużego wyboru. Tylko jeden rodzaj herbaty. Twarde, mrożone bułki. Obiad - 3 daniowe menu, nie jest zły, ale nic wyjątkowego, bardzo przeciętne, nie z włoskiego wdzięku. Rozczarowujące. WiFi - słabe, tylko w holu. Parking - choć obiecano nam po darmowy parking przy dokonywaniu rezerwacji (rezerwacja. com), tylko sześć miejsc w recepcji hotelu były zajęte i musieliśmy zaparkować w domu (ok. 200 m) do 50, - EUR/5 dni. Sauna, jacuzzi - bardzo mały, pełen włoskie dzieci, nie warto z niego korzystać. pomieszczenie na narty - otwarty, bez ogrzewania , które były negatywne strony, ale coś zalety wystąpił błąd. Pracownicy - bardzo przyjaźni i pomocni. Prywatny autobus do stacji kolejki linowej (około 400 m od hotelu), co 10 minut, bardzo dobra obsługa. Codzienne sprzątanie, codziennie nowe ręczniki. Dobre spanie jakości, nieco twarde materace, ale było OK.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • wanna
  • suszarka do włosów
  • sejf
  • telefon
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje

Dlaczego warto wybrać Hotel Vecchia America

  • bezpłatne Wi-Fi w miejscach ogólnodostępnych
  • parking
  • jacuzzi
Sprawdzanie ceny