Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
Mecenate Palace - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Czystość
- Pokoje
- Obsługa
- Wartość
- Inspektor_Hotelowy2014-10-21Bardzo dobry
Czterogwiazdkowy Mecenate Palace jest dogodnie zlokalizowany, 10 minut spacerem od głównego dworca kolejowego Termini i 100 metrów od stacji metra. Naprzeciwko hotelu znajduje się Bazylika Matki Bożej Większej. Jest to klasyczny hotel, stylowo urządzony. Z restauracji na dachu, gdzie serwowane jest śniadanie, roztaczają się widoki na Rzym.
- 39ersinr2020-03-05Wyjątkowy
Postanowiliśmy odwiedzić Rzym z moją dziewczyną i polecając naszym znajomym, zarezerwowaliśmy na 3 noce w Mecenate Palace. Piękny hotel, doskonała lokalizacja i dobra cena. Pokoje bardzo czyste, smaczne śniadanie i niesamowity widok z tarasu restauracji. Bardzo przyjazny personel. Ludzie z recepcji - byli bardzo pomocni w każdej chwili, kiedy potrzebowaliśmy czegoś, nawet kiedy wyszliśmy z hotelu, zapomniałem cygar. Wróciłem po nich, trzymali je dla mnie w lodówce, aż wrócę! Dzięki za wszystko! P. S. Pokoje są nieco gorące od klimatyzatora, ale wciąż lepsze niż zimno; )
- 522unam2020-03-05
Podczas ostatniej podróży do Rzymu zarezerwowaliśmy ten hotel na 3 noce. Po przyjeździe zostaliśmy zabrani do naszego pokoju i stwierdziliśmy, że w łazience był przytłaczający zapach ścieków. Poprosiliśmy o przydzielenie innego pokoju, co nie jest nieuzasadnionym wnioskiem w tych okolicznościach! Po przejściu wielu opcji z recepcjonistą nie byli w stanie zaoferować nam zakwaterowania, które odpowiada naszym potrzebom, więc ostatecznie zdecydowaliśmy, że nie mamy innej opcji, jak tylko szukać alternatywnego hotelu. Postawa recepcjonistki była lekceważąca, niegrzeczna i bardzo niepomocna. Zapytałem, czy zostaniemy obciążeni, i powiedziano mi, że będę musiał skontaktować się z menedżerem. Po powrocie do domu napisałem kilka e-maili do hotelu, w których opisaliśmy nasze doświadczenia, do tej pory nie otrzymałem odpowiedzi i oczywiście zostaliśmy obciążeni za pobyt w hotelu, z którego nie korzystaliśmy z powodu złego sprzątania ze strony hotelu ! Z pewnością nie jest zbyt wiele, aby poprosić o sprawdzenie pokoi przed przyprowadzeniem gości do ich pokoju? Jeszcze jedna rzecz do wspomnienia: poprosiłem, abyśmy byli na jednym z niższych pięter, ponieważ jedna z naszych osób nie skorzysta z windy. Na życzenie przydzielono nam pokój na 2. piętrze, ale nie wspomnieli, że śniadanie serwowane jest na 9. piętrze!