Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel

Club Esse Sunbeach Village

SUF31005
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Club Esse Sunbeach Village Włochy - Hotel
Bardzo dobry
2017-09-10

Przestrzegam przed podróżą w to miejsce, jeżeli nie zna się języka włoskiego. Angielski tu też niewiele pomoże, bo obsługa ledwo go zna. Rezydentka jest... nieuchwytna. Nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Była zdziwiona, że nie dostaliśmy posiłku w dniu przybycia o 23". Wyszło to w luźnej rozmowie, gdy miała półgodzinny dyżur w tym hotelu. Skwitowała to zdaniem, że trzeba było o to zapytać w autokarze, który nas wiózł. Wychodzę z założenia, że skoro w informatorze jest informacja o posiłku na miejscu, to nie trzeba o to dodatkowo pytać. Myślę, że to zaniedbanie rezydencji. W rejestracji pan nie znał angielskiego, co rezydentka skomentowała ze wzruszeniem ramion, że to pewnie portier był. A co mnie to obchodzi, kto tam był? Gdzie była rezydentka, która powinna dopiąć to na ostatni guzik? Decydując się na ten zawód bierze na siebie odpowiedzialność za osoby, które ma pod opieką. Rezydentce (M.S.) wystawiam jak najgorszą opinię. Posiłki w hotelu o ile są pierwszy raz robione, są zróżnicowane, świeże i jest duży wybór. Natomiast kolejne posiłki zdarzały być recyklingiem nie zjedzonych produktów. Jak w dołożonych cząstkach pomidorów zobaczyłam zaschniętą muchę na starszych cząstkach, od tego dnia omijałam pomidory. Obsługa przy posiłkach (zarówno wydający, jak i kelnerzy), wyższa półka. Tu ukłon w ich stronę. Naprawdę pełen profesjonalizm. Gorzej z recepcjonostkami. Niemiłe, nie wychodzące w kierunku klienta. Schody i jeszcze raz schody. A propos schodów... o 10" kończy się doba hotelowa. Klient nie może dopłacić, żeby do 19", kiedy przyjeżdża jego autokar, miał gdzie odpocząć, odświeżyć się po całym dniu, czy np. kobiety załatwić swoje sprawy higieniczne. Od 10" bagaże należy zostawić w hallu pod schodami, włącznie z drogocennymi rzeczami, które wcześniej trzymało się w sejfie, zapewnionym przez hotel. Ironia? Racepcjonistki odmówiły przetrzymania 2 torebek z pieniędzmi i dokumentami za kontuarem. Miejsce na to jest w hallu głównym pod schodami. Gdzie każdy może podejść i wziąć, jak swoje, bo wejście główne jest obok. Ta rozbieżność godzinowa jest niedograna organizacyjnie. I brak zamykanego pomieszczenia na bagaże. Ale za to jest dla oczekująch 9 godz na autokar- "chwilowo bezdomnych", pokój grzecznościowe między 12-12:30. SZAŁ! Kobieta, która ma akurat kobiece dni, po godzinie 12:30 , sprawy higieny osobistej powinna chyba załatwić w głównym basenie hotelu(?) Bo w toalecie publicznej nie ma bidetu, ani prysznica. To wszystko, z czym się tu spotkałam. No pogoda fantastyczna!

arami1234
2017-09-19

Wielki ośrodek ale bardzo słabe oznaczenie alejek na terenie ośrodka, brak pomocy ze strony pracowników i obsługi hotelu,pokoje i łazienki w miarę czyste. Pobyt wrzesień 2017 r. Przyjęcie i wykwaterowanie fatalne,chcieliśmy przedłużyć odpłatnie pobyt w 1 pokoju na 3 rodziny z dzieckiem,ale powiedziano nam że to nie możliwe bo nie mają wolnych pokojów a nasze zostały zajęte godzinę przed naszym wyjazdem i tego chyba nie trzeba komentować, goście innych narodowości niż polska, zwłaszcza Niemcy byli znacznie lepiej traktowani. Jedzenie urozmaicone i dobre.Teren hotelu zadbany i ładny z placami zabaw dla dzieci ale nic poza tym.Pobyt w miarę udany.Ze złych rzeczy to brak zainteresowania i utrudniony kontakt z rezydentem słaba znajomość języka angielskiego obsługi hotelu .Jeżeli ktoś myśli o pobycie tam z dziećmi to proszę to przeanalizować.Nie chcę być stronniczy ale nie polecam bo uważam że za taką kwotę,gości powinno się obsłużyć co najmniej dobrze zwłaszcza ze strony rezydenta a tak ,co jest przykre nie było,proszę więc się zastanowić czego państwo oczekujecie.Pozdrawiam.

slawek32017
2017-09-10

Przestrzegam przed podróżą w to miejsce, jeżeli nie zna się języka włoskiego. Angielski tu też niewiele pomoże, bo obsługa ledwo go zna. Rezydentka jest... nieuchwytna. Nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Była zdziwiona, że nie dostaliśmy posiłku w dniu przybycia o 23". Wyszło to w luźnej rozmowie, gdy miała półgodzinny dyżur w tym hotelu. Skwitowała to zdaniem, że trzeba było o to zapytać w autokarze, który nas wiózł. Wychodzę z założenia, że skoro w informatorze jest informacja o posiłku na miejscu, to nie trzeba o to dodatkowo pytać. Myślę, że to zaniedbanie rezydencji. W rejestracji pan nie znał angielskiego, co rezydentka skomentowała ze wzruszeniem ramion, że to pewnie portier był. A co mnie to obchodzi, kto tam był? Gdzie była rezydentka, która powinna dopiąć to na ostatni guzik? Decydując się na ten zawód bierze na siebie odpowiedzialność za osoby, które ma pod opieką. Rezydentce (M.S.) wystawiam jak najgorszą opinię. Posiłki w hotelu o ile są pierwszy raz robione, są zróżnicowane, świeże i jest duży wybór. Natomiast kolejne posiłki zdarzały być recyklingiem nie zjedzonych produktów. Jak w dołożonych cząstkach pomidorów zobaczyłam zaschniętą muchę na starszych cząstkach, od tego dnia omijałam pomidory. Obsługa przy posiłkach (zarówno wydający, jak i kelnerzy), wyższa półka. Tu ukłon w ich stronę. Naprawdę pełen profesjonalizm. Gorzej z recepcjonostkami. Niemiłe, nie wychodzące w kierunku klienta. Schody i jeszcze raz schody. A propos schodów... o 10" kończy się doba hotelowa. Klient nie może dopłacić, żeby do 19", kiedy przyjeżdża jego autokar, miał gdzie odpocząć, odświeżyć się po całym dniu, czy np. kobiety załatwić swoje sprawy higieniczne. Od 10" bagaże należy zostawić w hallu pod schodami, włącznie z drogocennymi rzeczami, które wcześniej trzymało się w sejfie, zapewnionym przez hotel. Ironia? Racepcjonistki odmówiły przetrzymania 2 torebek z pieniędzmi i dokumentami za kontuarem. Miejsce na to jest w hallu głównym pod schodami. Gdzie każdy może podejść i wziąć, jak swoje, bo wejście główne jest obok. Ta rozbieżność godzinowa jest niedograna organizacyjnie. I brak zamykanego pomieszczenia na bagaże. Ale za to jest dla oczekująch 9 godz na autokar- "chwilowo bezdomnych", pokój grzecznościowe między 12-12:30. SZAŁ! Kobieta, która ma akurat kobiece dni, po godzinie 12:30 , sprawy higieny osobistej powinna chyba załatwić w głównym basenie hotelu(?) Bo w toalecie publicznej nie ma bidetu, ani prysznica. To wszystko, z czym się tu spotkałam. No pogoda fantastyczna!

arami1234
2017-09-19

Wielki ośrodek ale bardzo słabe oznaczenie alejek na terenie ośrodka, brak pomocy ze strony pracowników i obsługi hotelu,pokoje i łazienki w miarę czyste. Pobyt wrzesień 2017 r. Przyjęcie i wykwaterowanie fatalne,chcieliśmy przedłużyć odpłatnie pobyt w 1 pokoju na 3 rodziny z dzieckiem,ale powiedziano nam że to nie możliwe bo nie mają wolnych pokojów a nasze zostały zajęte godzinę przed naszym wyjazdem i tego chyba nie trzeba komentować, goście innych narodowości niż polska, zwłaszcza Niemcy byli znacznie lepiej traktowani. Jedzenie urozmaicone i dobre.Teren hotelu zadbany i ładny z placami zabaw dla dzieci ale nic poza tym.Pobyt w miarę udany.Ze złych rzeczy to brak zainteresowania i utrudniony kontakt z rezydentem słaba znajomość języka angielskiego obsługi hotelu .Jeżeli ktoś myśli o pobycie tam z dziećmi to proszę to przeanalizować.Nie chcę być stronniczy ale nie polecam bo uważam że za taką kwotę,gości powinno się obsłużyć co najmniej dobrze zwłaszcza ze strony rezydenta a tak ,co jest przykre nie było,proszę więc się zastanowić czego państwo oczekujecie.Pozdrawiam.

slawek32017

Club Esse Sunbeach Village - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • Hotel znajduje się około 1 km od centrum Copanello.
  • odległość do lotniska ok. 52 km
  • odległość do plaży ok. 100 m
  • odległość do centrum miasta ok. 1 km
  • odległość do dworca kolejowego ok. 1 km.
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena TripAdvisor:
Bardzo dobry
(2051 opinii)
(2051 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Pokoje
    Wartość
  • slawek320172017-09-19

    Wielki ośrodek ale bardzo słabe oznaczenie alejek na terenie ośrodka, brak pomocy ze strony pracowników i obsługi hotelu,pokoje i łazienki w miarę czyste. Pobyt wrzesień 2017 r. Przyjęcie i wykwaterowanie fatalne,chcieliśmy przedłużyć odpłatnie pobyt w 1 pokoju na 3 rodziny z dzieckiem,ale powiedziano nam że to nie możliwe bo nie mają wolnych pokojów a nasze zostały zajęte godzinę przed naszym wyjazdem i tego chyba nie trzeba komentować, goście innych narodowości niż polska, zwłaszcza Niemcy byli znacznie lepiej traktowani. Jedzenie urozmaicone i dobre.Teren hotelu zadbany i ładny z placami zabaw dla dzieci ale nic poza tym.Pobyt w miarę udany.Ze złych rzeczy to brak zainteresowania i utrudniony kontakt z rezydentem słaba znajomość języka angielskiego obsługi hotelu .Jeżeli ktoś myśli o pobycie tam z dziećmi to proszę to przeanalizować.Nie chcę być stronniczy ale nie polecam bo uważam że za taką kwotę,gości powinno się obsłużyć co najmniej dobrze zwłaszcza ze strony rezydenta a tak ,co jest przykre nie było,proszę więc się zastanowić czego państwo oczekujecie.Pozdrawiam.

  • arami12342017-09-10

    Przestrzegam przed podróżą w to miejsce, jeżeli nie zna się języka włoskiego. Angielski tu też niewiele pomoże, bo obsługa ledwo go zna. Rezydentka jest... nieuchwytna. Nie odbiera telefonu, nie oddzwania. Była zdziwiona, że nie dostaliśmy posiłku w dniu przybycia o 23". Wyszło to w luźnej rozmowie, gdy miała półgodzinny dyżur w tym hotelu. Skwitowała to zdaniem, że trzeba było o to zapytać w autokarze, który nas wiózł. Wychodzę z założenia, że skoro w informatorze jest informacja o posiłku na miejscu, to nie trzeba o to dodatkowo pytać. Myślę, że to zaniedbanie rezydencji. W rejestracji pan nie znał angielskiego, co rezydentka skomentowała ze wzruszeniem ramion, że to pewnie portier był. A co mnie to obchodzi, kto tam był? Gdzie była rezydentka, która powinna dopiąć to na ostatni guzik? Decydując się na ten zawód bierze na siebie odpowiedzialność za osoby, które ma pod opieką. Rezydentce (M.S.) wystawiam jak najgorszą opinię. Posiłki w hotelu o ile są pierwszy raz robione, są zróżnicowane, świeże i jest duży wybór. Natomiast kolejne posiłki zdarzały być recyklingiem nie zjedzonych produktów. Jak w dołożonych cząstkach pomidorów zobaczyłam zaschniętą muchę na starszych cząstkach, od tego dnia omijałam pomidory. Obsługa przy posiłkach (zarówno wydający, jak i kelnerzy), wyższa półka. Tu ukłon w ich stronę. Naprawdę pełen profesjonalizm. Gorzej z recepcjonostkami. Niemiłe, nie wychodzące w kierunku klienta. Schody i jeszcze raz schody. A propos schodów... o 10" kończy się doba hotelowa. Klient nie może dopłacić, żeby do 19", kiedy przyjeżdża jego autokar, miał gdzie odpocząć, odświeżyć się po całym dniu, czy np. kobiety załatwić swoje sprawy higieniczne. Od 10" bagaże należy zostawić w hallu pod schodami, włącznie z drogocennymi rzeczami, które wcześniej trzymało się w sejfie, zapewnionym przez hotel. Ironia? Racepcjonistki odmówiły przetrzymania 2 torebek z pieniędzmi i dokumentami za kontuarem. Miejsce na to jest w hallu głównym pod schodami. Gdzie każdy może podejść i wziąć, jak swoje, bo wejście główne jest obok. Ta rozbieżność godzinowa jest niedograna organizacyjnie. I brak zamykanego pomieszczenia na bagaże. Ale za to jest dla oczekująch 9 godz na autokar- "chwilowo bezdomnych", pokój grzecznościowe między 12-12:30. SZAŁ! Kobieta, która ma akurat kobiece dni, po godzinie 12:30 , sprawy higieny osobistej powinna chyba załatwić w głównym basenie hotelu(?) Bo w toalecie publicznej nie ma bidetu, ani prysznica. To wszystko, z czym się tu spotkałam. No pogoda fantastyczna!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

57 201

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 9002

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Dlaczego warto wybrać TUI?
icon-https://n-104-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976601630.svgLider niskich cen
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976339486.svgNajwiększe biuro podróży w Polsce
icon-https://r.cdn.redgalaxy.com/http/o2/TUI/hybrismedia/p/12481547534366.svg30 lat w Polsce
icon-https://n-106-1.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976699934.svgTylko u nas opieka na wakacjach 24/7
icon-https://n-104-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976503326.svg10 000 hoteli w ponad 50 krajach
icon-https://n-106-2.cdn.redgalaxy.com/file/o2/TUI/hybrismedia/p/12403976241182.svgNajwyższa gwarancja ubezpieczeniowa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI