Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel

Hotel Cortina

VRN81074
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Hotel Cortina Włochy - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2016-07-25

Bardzo przyjazny i pomocny personel, ciche i czyste pokoje, wyposażone we wszystkie potrzebne rzeczy. wspaniały taras na dachu z przepięknym widokiem na miasto i jezioro. Śniadanie było wspaniałe z dużym wyborem opcji. Bardzo polecam to miejsce każdemu, kto, jak z Dale Cooper Twin Peaks, szuka czystego miejsca, które jest w przystępnej cenie!

laura p
Bardzo dobry
2018-08-12

Spędziliśmy w tym hotelu cały tydzień w lipcu 2018. Hotel jest interesem rodzinnym i prowadzonym przez bardzo miłe małżeństwo Włochów. Hotel jest mały, ale bardzo czysty, bardzo dobrze położony i posiada tak naprawdę wszystko co dobry hotel powinien posiadać. Byłam już w wielu hotelach i moja sugestia jest taka, że w tego typu hotelu jak Cortina nie będziemy anonimowi i nie natkniemy się na dzikie tłumy innych gości, co jest niewątpliwie plusem. Oczywiście nie jest to hotel z basenem i całodziennym wyżywieniem, ale jego cena jest przystępna, a śniadanie naprawdę dobre pomimo moich wcześniejszych obaw i kilku małych minusów. Minusy jakie są w hotelu to: bardzo niewygodne łóżka i to niestety na dłuższy pobyt jest męczące. Kolejnym minusem jest samo śniadanie - jest dużo rzeczy na śniadanie ale po pierwsze nie ma nic na ciepło, a po drugie trzeba przychodzić wcześnie, bo o 9:30 to już nic nie ma i ciężko z tym dokładaniem jedzenia jest i dodatkowo napiszę jeszcze tylko, że codziennie jest dokładnie to samo na śniadanie w tej samej konfiguracji. Sam parking znajduje się około 8 minut na piechotę od hotelu i jest to parking publiczny opłacony już z góry przez właściciela hotelu. Duży plus za soki z kartonów - nie rozcieńczane tylko oryginalne i za poranną kawę przygotowywaną przez kelnerkę, która do każdego podchodzi z osobna i pyta się jaką kawę sobie życzymy. I na koniec jeszcze bardzo duży plus za czystość. Hotel mogę z czystym sumieniem polecić - ale pamiętajmy proszę o tym, że są to jednak tylko 2 gwiazdki i pokoje są małe, a hotel oferuje same śniadania. I na sam koniec jeszcze słówko o właścicielu - Luigi - rozmawia po angielsku i niemiecku, oraz włosku oczywiście. Jest pomocny i zawsze dostępny. W samym hotelu znajdują się ulotki i informacje turystyczne dotyczące okolicy A z atrakcji turystycznych polecam: rejs po jeziorze np. na wyspę Isola del Garda, Gardaland obowiązkowo, góra Monte Baldo, zoo safari i Weronę.

Anna N
Wyjątkowy
2019-10-15

Niedawno wróciłem do domu z Garda, gdzie zatrzymałem się na sześć nocy w hotelu Cortina. Właściciel Luigi i jego rodzina zrobili wszystko, co możliwe, aby spędzić miło czas w jego hotelu. Pokoje były świetne, śniadanie było świetne, a lokalizacja fantastyczna - w samym centrum miasta - obok restauracji i tylko bardzo krótki spacer do jeziora. Naprawdę podobał nam się nasz pobyt w hotelu Cortina - wrócimy w przyszłym roku - Dzięki Luigi! ! !

Dermot M
2018-11-08

Zarezerwowałem hotel na 3 noce. Mówiono, że przyjęcie kończy się o godzinie 19. 30, więc musisz poinformować ich, jeśli przyjedziesz później. Nasz samolot wylądował późno w nocy i poinformowałem o tym hotel. Nie odpowiedzieli na mój e-mail, więc napisałem kolejny e-mail z pytaniem, czy otrzymali moje informacje o późnym przybyciu. Odpowiedzieli, że go otrzymali i uzgodniliśmy, że będą czekać do 24. 00 w hotelu, abyśmy mogli dokonać odprawy. Kiedy dotarliśmy do hotelu późno w nocy, nie było nikogo. Więc w zasadzie zamknęli przyjęcie i wyszli, nie czekając na nas inaczej, niż się zgodziliśmy. Musieliśmy więc wziąć kolejny hotel i straciliśmy 80 € (opłata za jedną noc), którą zapłaciliśmy z góry. Następnego ranka wróciliśmy do hotelu i nadal nie byli gotowi nas wpuścić do naszego pokoju. Powiedzieli, że czas zameldowania wynosi 13. 00 i nie możemy się zameldować wcześniej (podczas gdy nasz pokój był pusty, ponieważ został zarezerwowany dla nas). Na koniec dostaliśmy się do naszego pokoju, ponieważ nalegałem, aby to od razu. Kiedy poprosiłem o jedną noc pieniędzy z powrotem kierownictwo hotelu powiedział, że nie byli zobowiązani czekać na nas! ! Wysłałem im kopię e-maila, w którym obiecali czekać na nas do 24. 00 i powiedzieli, że to całkowicie ich błąd, ale odmówili wzięcia na siebie odpowiedzialności. Nigdy wcześniej nie widziałem takiego zachowania i obsługi klienta! ! Jeśli hotel chce stracić klientów, to właśnie im się to uda. W przeciwnym razie hotel był ok, a lokalizacja była idealna. Kobieta, która przygotowała śniadanie i pracowała w porannym czasie, była naprawdę przyjazna, pomocna i pozytywna. Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o kierownictwie, które w naszym przypadku miało ogromny negatywny wpływ na nasze wakacje.

MalinKoo
Bardzo dobry
2018-08-20

Hotel był w doskonałej pozycji, aby wędrować po Garda i miał tylne drzwi prosto na stare miasto. Właściciel zna każdego, więc naprawdę polecam mu prosić o pomoc, nawet miał zniżkę w jednej restauracji, ponieważ zarezerwował dla nas. Jeśli przyjeżdżasz z południa, poruszaj się bardzo wolno i bądź gotowy, aby skręcić na chodnik tuż przed hotelem, który znajduje się po lewej stronie, gdy masz już rozładowany parking w pobliżu, ale musisz posłuchać instrukcji (niebieskie linie) Pokój był duży i wygodne łóżko. Jeśli jesteś BRITT, weź własny czajnik na herbatę i kawę w pokoju. WiFi działało. Bez sejfu

Andrew J
Wyjątkowy
2016-07-25

Bardzo przyjazny i pomocny personel, ciche i czyste pokoje, wyposażone we wszystkie potrzebne rzeczy. wspaniały taras na dachu z przepięknym widokiem na miasto i jezioro. Śniadanie było wspaniałe z dużym wyborem opcji. Bardzo polecam to miejsce każdemu, kto, jak z Dale Cooper Twin Peaks, szuka czystego miejsca, które jest w przystępnej cenie!

laura p
Bardzo dobry
2018-08-12

Spędziliśmy w tym hotelu cały tydzień w lipcu 2018. Hotel jest interesem rodzinnym i prowadzonym przez bardzo miłe małżeństwo Włochów. Hotel jest mały, ale bardzo czysty, bardzo dobrze położony i posiada tak naprawdę wszystko co dobry hotel powinien posiadać. Byłam już w wielu hotelach i moja sugestia jest taka, że w tego typu hotelu jak Cortina nie będziemy anonimowi i nie natkniemy się na dzikie tłumy innych gości, co jest niewątpliwie plusem. Oczywiście nie jest to hotel z basenem i całodziennym wyżywieniem, ale jego cena jest przystępna, a śniadanie naprawdę dobre pomimo moich wcześniejszych obaw i kilku małych minusów. Minusy jakie są w hotelu to: bardzo niewygodne łóżka i to niestety na dłuższy pobyt jest męczące. Kolejnym minusem jest samo śniadanie - jest dużo rzeczy na śniadanie ale po pierwsze nie ma nic na ciepło, a po drugie trzeba przychodzić wcześnie, bo o 9:30 to już nic nie ma i ciężko z tym dokładaniem jedzenia jest i dodatkowo napiszę jeszcze tylko, że codziennie jest dokładnie to samo na śniadanie w tej samej konfiguracji. Sam parking znajduje się około 8 minut na piechotę od hotelu i jest to parking publiczny opłacony już z góry przez właściciela hotelu. Duży plus za soki z kartonów - nie rozcieńczane tylko oryginalne i za poranną kawę przygotowywaną przez kelnerkę, która do każdego podchodzi z osobna i pyta się jaką kawę sobie życzymy. I na koniec jeszcze bardzo duży plus za czystość. Hotel mogę z czystym sumieniem polecić - ale pamiętajmy proszę o tym, że są to jednak tylko 2 gwiazdki i pokoje są małe, a hotel oferuje same śniadania. I na sam koniec jeszcze słówko o właścicielu - Luigi - rozmawia po angielsku i niemiecku, oraz włosku oczywiście. Jest pomocny i zawsze dostępny. W samym hotelu znajdują się ulotki i informacje turystyczne dotyczące okolicy A z atrakcji turystycznych polecam: rejs po jeziorze np. na wyspę Isola del Garda, Gardaland obowiązkowo, góra Monte Baldo, zoo safari i Weronę.

Anna N

Hotel Cortina - informacje

Największą zaletą hotelu Cortina jest doskonała lokalizacja - w centrum miasta Garda oraz w pobliżu jeziora. Do dyspozycji gości jest bar w lobby, parking oraz bezpłatne Wi-Fi w recepcji. Dobrze urządzone pokoje zapewnią spokojny odpoczynek.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum miasta Garda
  • ok. 600 m od centrum miasta
  • w pobliżu starego miasta
  • ok. 100 m od jeziora Garda
  • ok. 20 km od stacji autobusowej Peschiera del Garda
  • ok. 200 m od przystanku autobusowego
  • ok. 25 km od parku rozrywki Gardaland
  • ok 48 km od Werony
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(115 opinii)
(115 opinii)
    Lokalizacja
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Pokoje
  • Anna N2018-08-12
    Bardzo dobry

    Spędziliśmy w tym hotelu cały tydzień w lipcu 2018. Hotel jest interesem rodzinnym i prowadzonym przez bardzo miłe małżeństwo Włochów. Hotel jest mały, ale bardzo czysty, bardzo dobrze położony i posiada tak naprawdę wszystko co dobry hotel powinien posiadać. Byłam już w wielu hotelach i moja sugestia jest taka, że w tego typu hotelu jak Cortina nie będziemy anonimowi i nie natkniemy się na dzikie tłumy innych gości, co jest niewątpliwie plusem. Oczywiście nie jest to hotel z basenem i całodziennym wyżywieniem, ale jego cena jest przystępna, a śniadanie naprawdę dobre pomimo moich wcześniejszych obaw i kilku małych minusów. Minusy jakie są w hotelu to: bardzo niewygodne łóżka i to niestety na dłuższy pobyt jest męczące. Kolejnym minusem jest samo śniadanie - jest dużo rzeczy na śniadanie ale po pierwsze nie ma nic na ciepło, a po drugie trzeba przychodzić wcześnie, bo o 9:30 to już nic nie ma i ciężko z tym dokładaniem jedzenia jest i dodatkowo napiszę jeszcze tylko, że codziennie jest dokładnie to samo na śniadanie w tej samej konfiguracji. Sam parking znajduje się około 8 minut na piechotę od hotelu i jest to parking publiczny opłacony już z góry przez właściciela hotelu. Duży plus za soki z kartonów - nie rozcieńczane tylko oryginalne i za poranną kawę przygotowywaną przez kelnerkę, która do każdego podchodzi z osobna i pyta się jaką kawę sobie życzymy. I na koniec jeszcze bardzo duży plus za czystość. Hotel mogę z czystym sumieniem polecić - ale pamiętajmy proszę o tym, że są to jednak tylko 2 gwiazdki i pokoje są małe, a hotel oferuje same śniadania. I na sam koniec jeszcze słówko o właścicielu - Luigi - rozmawia po angielsku i niemiecku, oraz włosku oczywiście. Jest pomocny i zawsze dostępny. W samym hotelu znajdują się ulotki i informacje turystyczne dotyczące okolicy A z atrakcji turystycznych polecam: rejs po jeziorze np. na wyspę Isola del Garda, Gardaland obowiązkowo, góra Monte Baldo, zoo safari i Weronę.

  • Dermot M2019-10-15
    Wyjątkowy

    Niedawno wróciłem do domu z Garda, gdzie zatrzymałem się na sześć nocy w hotelu Cortina. Właściciel Luigi i jego rodzina zrobili wszystko, co możliwe, aby spędzić miło czas w jego hotelu. Pokoje były świetne, śniadanie było świetne, a lokalizacja fantastyczna - w samym centrum miasta - obok restauracji i tylko bardzo krótki spacer do jeziora. Naprawdę podobał nam się nasz pobyt w hotelu Cortina - wrócimy w przyszłym roku - Dzięki Luigi! ! !

  • MalinKoo2018-11-08

    Zarezerwowałem hotel na 3 noce. Mówiono, że przyjęcie kończy się o godzinie 19. 30, więc musisz poinformować ich, jeśli przyjedziesz później. Nasz samolot wylądował późno w nocy i poinformowałem o tym hotel. Nie odpowiedzieli na mój e-mail, więc napisałem kolejny e-mail z pytaniem, czy otrzymali moje informacje o późnym przybyciu. Odpowiedzieli, że go otrzymali i uzgodniliśmy, że będą czekać do 24. 00 w hotelu, abyśmy mogli dokonać odprawy. Kiedy dotarliśmy do hotelu późno w nocy, nie było nikogo. Więc w zasadzie zamknęli przyjęcie i wyszli, nie czekając na nas inaczej, niż się zgodziliśmy. Musieliśmy więc wziąć kolejny hotel i straciliśmy 80 € (opłata za jedną noc), którą zapłaciliśmy z góry. Następnego ranka wróciliśmy do hotelu i nadal nie byli gotowi nas wpuścić do naszego pokoju. Powiedzieli, że czas zameldowania wynosi 13. 00 i nie możemy się zameldować wcześniej (podczas gdy nasz pokój był pusty, ponieważ został zarezerwowany dla nas). Na koniec dostaliśmy się do naszego pokoju, ponieważ nalegałem, aby to od razu. Kiedy poprosiłem o jedną noc pieniędzy z powrotem kierownictwo hotelu powiedział, że nie byli zobowiązani czekać na nas! ! Wysłałem im kopię e-maila, w którym obiecali czekać na nas do 24. 00 i powiedzieli, że to całkowicie ich błąd, ale odmówili wzięcia na siebie odpowiedzialności. Nigdy wcześniej nie widziałem takiego zachowania i obsługi klienta! ! Jeśli hotel chce stracić klientów, to właśnie im się to uda. W przeciwnym razie hotel był ok, a lokalizacja była idealna. Kobieta, która przygotowała śniadanie i pracowała w porannym czasie, była naprawdę przyjazna, pomocna i pozytywna. Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o kierownictwie, które w naszym przypadku miało ogromny negatywny wpływ na nasze wakacje.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Cortina

  • w centrum miasta
  • niedaleko jeziora Garda
  • taras na dachu
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI