Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel

Hotel Silver Lake

BUD11066
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Hotel Silver Lake Węgry - Hotel
Dobry hotel
Wyjątkowy
2018-08-15

Zatrzymaliśmy się w Silverine Resort w weekend Anna Ball. Apartament, który zarezerwowaliśmy (pokój 212) był piękny i przestronny, idealny dla rodzin z jednym lub dwójką dzieci / dzieci. Po wyjściu na Bal, Dżentelmen na przyjęciu zaproponował nam szampana, byliśmy uprzejmie zaskoczeni. Mogę bardzo polecić hotel, czyste, wspaniałe jedzenie, przyjazny personel ?.

judysw
2016-09-15

Zaczne od plusów: - lokalizacja - bezpośrednio obok przystani - fajny widok z balkonu, blisko do jeziora, w sąsiedztwie najlepszej kawiarni Karolina z muzyką na żywo co wieczór (nasz pokój miał taką lokalizację) - basen hotelowy na zewnątrz Minusy: - basen czynny w godz 7:30-20:00 ... szkoda że nie dłuzej np do 22.. - zdecydowanym największym rozczarowaniem była czystość hotelu. Nasz pokój był sprzątany bezpośrednio przed naszym wejściem - musieliśmy chwilę poczekać na odbiór- jednak nie wystarczająco dokładnie. Wszedzie były pajęczyny i pająki. Na oknach, za zakurzonymi firankami, na zasłonach, nad łóżkiem, za biurkiem. Rozumiemy, że sąsiedztwo jeziora, duża ilość owadów może powodować takie naturalne warunki, ale pokój za 500zł za noc powinien byc czysty. łazienka to samo, pleśn w kabinie, wszystko jakby 10letnie.. nie zadbano wystarczająco o sprzęty. - minus za brak znajomości języka angielskiego (nastawienie tylko na klientow z Niemiec) - oraz za śniadanie, średniej jakości produkty, a kawa to było kakao Zważywszy na cenę miejsca, odbradzamy. Wszystko trochę w stylu naszego tzw "prl". Polecamy poszukać dalej od jeziora, wyżej na północ są przepiękne miasteczka średniowieczne z tańszymi noclegami w lepszych warunkach.

matwio
2019-08-06

Ze zdjęć i lokalizacji ten hotel naprawdę wygląda na biznes. Nie daj się oszukać, tak jak my. Szczycę się tym, że jestem biegłym badaczem i zapalonym podróżnikiem. Zatrzymuję się w 5 * hotelach, air bnb i wszystkim pomiędzy. Ten hotel jednak bierze ciasto! ! ! Powinienem był wiedzieć, że podczas odprawy coś było nie tak. . . . najbardziej zrzędliwa osoba meldująca się w historii, prawdopodobnie nieprzystosowana do stanowisk skierowanych do klientów.   Przyjechaliśmy na odprawę o godzinie 14:00 wcześnie, zapytaliśmy, czy możemy skorzystać z udogodnień (basenu), podczas gdy czekaliśmy na udostępnienie naszego pokoju, do czego zobowiązali się. Jednak poinformowali nas, że nasz pokój nie będzie dostępny do 15:30, ponieważ był bardzo pracowity sezon i jeszcze nie posprzątali wszystkich pokoi. To ode mnie to klient wyciągnął formularz rezerwacji, który wyraźnie stwierdza, że godzina 14 zamelduje się z dwójką zmęczonych dzieci. Z wyprzedzeniem przesłałem e-mailem wymagania żywieniowe naszych dzieci, aby proces przebiegał sprawnie. Nie mogę podkreślić, że nie zapewniono im, gdzie - powiedzmy, że chleb bezglutenowy był ich głównym posiłkiem (a ze względu na niezrozumiały system etykiet, prawie zachorowaliśmy!) Zazwyczaj hotele be & be itp. Przygotowują prosty posiłek powiedzmy z kurczaka z grilla, ryż i warzywa na indywidualnym talerzu - naprawdę dobrzy rozmawiają ze mną, kiedy przyjeżdżamy i pytają o preferencje itp. ze względu na ryzyko zanieczyszczenia krzyżowego w bufecie - ci faceci nie mieli pojęcia! ! ! Pokaż cytowaną treść Jednak poinformowali nas, że nasz pokój nie będzie dostępny do 15:30, ponieważ był bardzo pracowity sezon i jeszcze nie posprzątali wszystkich pokoi. To ode mnie to klient wyciągnął formularz rezerwacji, który wyraźnie stwierdza, że godzina 14 zamelduje się z dwójką zmęczonych dzieci. Z wyprzedzeniem przesłałem e-mailem wymagania żywieniowe naszych dzieci, aby proces przebiegał sprawnie. Nie mogę podkreślić, że nie zapewniono im, gdzie - powiedzmy, że chleb bezglutenowy był ich głównym posiłkiem (a ze względu na niezrozumiały system etykiet, prawie zachorowaliśmy!) Zazwyczaj hotele be & be itp. Przygotowują prosty posiłek powiedzmy z kurczaka z grilla, ryż i warzywa na indywidualnym talerzu - naprawdę dobrzy rozmawiają ze mną, kiedy przyjeżdżamy i pytają o preferencje itp. ze względu na ryzyko zanieczyszczenia krzyżowego w bufecie - ci faceci nie mieli pojęcia! ! ! Nie wspominając już o tak, zgadłeś, że jest to jeszcze trochę bezglutenowego chleba na pudding? Drugiego dnia spędziliśmy cały ranek na zwiedzaniu z nadzieją, że wrócę do świeżo przygotowanego pokoju do godziny 14.00, ale nie ma żadnych oznak sprzątania, nie wspominając o prośbie, którą złożyliśmy na wymianę żarówek (3 lampy, w których brakujące żarówki 3!!!!!) zapytaliśmy o 14.00, czy sprzątanie może rozwiązać nasz pokój - niegrzecznie powiedzieliśmy, że nowe pokoje zameldowania mają priorytet i musieliśmy czekać i uzbroić się w cierpliwość. W końcu nasz pokój został naprawiony o godzinie 18.00! ! ! ! Aha i żadnych nowych żarówek? Dzień 3 znowu wcześnie, przerażające śniadanie - bardzo mała pomoc (na szczęście tam, gdzie są opcje owoców i warzyw) poprosiła o sprzątanie pokoju o 9 rano, poprosiła także o wymianę żarówek. Wróć o godzinie 13.00 - bez obsługi pokoju lub żarówek. Znowu narzekałem. . . . bardzo się zdenerwowałem z hotelem. . . . w końcu zmienili żarówki! Ale nadal nie ma śladu sprzątania? Wyszedłem na późny obiad wrócił o 4:30 i nadal był nieporządnym pokojem, ale wysłali kosz owoców z przeprosinami i butelkę wina, ale wciąż nie było sprzątanego pokoju. Mam na myśli, że gdybym był dyrektorem generalnym tego hotelu i wiedziałem o problemach z utrzymaniem porządku, brałbym losowe kontrole, szczególnie w pokojach, na które otrzymałem skargi. . . . Kolejny obiad z chleba i ponad gotowanymi warzywami. . . . Bardzo rozczarowujący pobyt w bardzo pięknej części Węgier, a szczególnie rozczarowujący gościnnością, którą otrzymaliśmy w Budapeszcie! ! ! ! Pokaż cytowaną treść Nie wspominając już o tak, zgadłeś, że jest to jeszcze trochę bezglutenowego chleba na pudding? Drugiego dnia spędziliśmy cały ranek na zwiedzaniu z nadzieją, że wrócę do świeżo przygotowanego pokoju do godziny 14.00, ale nie ma żadnych oznak sprzątania, nie wspominając o prośbie, którą złożyliśmy na wymianę żarówek (3 lampy, w których brakujące żarówki 3!!!!!) zapytaliśmy o 14.00, czy sprzątanie może rozwiązać nasz pokój - niegrzecznie powiedzieliśmy, że nowe pokoje zameldowania mają priorytet i musieliśmy czekać i uzbroić się w cierpliwość. W końcu nasz pokój został naprawiony o godzinie 18.00! ! ! ! Aha i żadnych nowych żarówek? Dzień 3 znowu wcześnie, przerażające śniadanie - bardzo mała pomoc (na szczęście tam, gdzie są opcje owoców i warzyw) poprosiła o sprzątanie pokoju o 9 rano, poprosiła także o wymianę żarówek. Wróć o godzinie 13.00 - bez obsługi pokoju lub żarówek. Znowu narzekałem. . . . bardzo się zdenerwowałem z hotelem. . . . w końcu zmienili żarówki! Ale nadal nie ma śladu sprzątania? Wyszedłem na późny obiad wrócił o 4:30 i nadal był nieporządnym pokojem, ale wysłali kosz owoców z przeprosinami i butelkę wina, ale wciąż nie było sprzątanego pokoju. Mam na myśli, że gdybym był dyrektorem generalnym tego hotelu i wiedziałem o problemach z utrzymaniem porządku, brałbym losowe kontrole, szczególnie w pokojach, na które otrzymałem skargi. . . . Kolejny obiad z chleba i ponad gotowanymi warzywami. . . . Bardzo rozczarowujący pobyt w bardzo pięknej części Węgier, a szczególnie rozczarowujący gościnnością, którą otrzymaliśmy w Budapeszcie! ! ! ! Jeśli chodzi o stosunek wartości do ceny, nie zatrzymałbym się tu nigdy więcej - pomimo ich najlepszych starań, aby naprawić sytuację, myślę, że śledzenie i nadzór kierownictwa były przerażające. Menedżer wyglądał na przerażonego tą sytuacją, ale nie sprawdził, czy zamówienia są kontynuowane. Moje bezpośrednie sugestie to:  1. Szkolenie z obsługi klienta dla personelu domu na temat etykiety i zaangażowania w klientów.  2) Audyt zarządzania alergią w dziale gastronomicznym i ustanowienie protokołu postępowania z osobami cierpiącymi na alergie, aby poczuli się mile widziani i zaspokojeni - obecny protokół po prostu odbiega od światowych oczekiwań i uważam, że węgierskie władze ds. Zdrowia i bezpieczeństwa mieć dzień wolny od pracy, zbierając nieodpowiednie przepisy.  3) Przekwalifikuj sprzątanie, tak uszereguj pod kątem ważności nowe zameldowanie, ale upewnij się, że masz wystarczającą liczbę pracowników, szczególnie w najbardziej pracowitym okresie letnim, aby zapewnić utrzymanie standardów.  4 Zastanów się nad wymianą materacy na łóżkach, które są zbyt duże dla rzeczywistej podstawy łóżka.  5 Nie bądź reaktywny bądź proaktywny - masz świetną lokalizację z ładnymi udogodnieniami, nie pozwól serwisowi zniszczyć tego, co może być pięknym hotelem!

kerih912
2019-07-25

Hotel w dobrej lokalizacji z dobrymi udogodnieniami w rozsądnej cenie. Pokoje z klimatyzacją są rozsądnie urządzone, z wyjątkiem kilku drobiazgów. W pokoju znajduje się czajnik, ale nie ma w nim kawy / herbaty. W pobliżu nie ma gniazda zasilania, aby podłączyć czajnik. Mimo to na korytarzu znajduje się poręczny dozownik kawy / gorącej wody, ale nie można polegać na tym, że cały czas działa. Światło w strefie wejściowej w naszym pokoju nie działało. Normalnie nie przejmowałbym się małą lampką, która nie działała, ale zdarzyło się, że znajdowałem się w najciemniejszym obszarze pokoju i nie widzieliśmy jej w szufladach, szafie lub sejfie (więcej o tym poniżej). Zgłoś ten problem do recepcji trzy razy w ciągu dwóch dni. Problem nie został rozwiązany, nie udzielono żadnego wyjaśnienia, więc się poddałem. Sejf jest dobrym zabezpieczeniem w pokoju, ale nie mogliśmy zaprogramować naszego własnego kodu. Brak światła nie pomógł. Dzwonił odbiór, który szybko reagował. W naszym pokoju pojawił się pracownik obsługi technicznej i rozwiązał problem. Najwyraźniej naciskaliśmy jeden przycisk, kiedy powinniśmy naciskać inny. Postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, ale myślę, że coś zgubiło się w tłumaczeniu instrukcji z węgierskiego na angielski. Nasz balkon, raczej ciasny, oferował raczej ograniczony widok na jezioro. Podłoga była pokryta ptasimi odchodami, jaskółki gnieżdżą się na suficie. Z radością oddaliśmy balkon naturze, ponieważ zdawaliśmy się powstrzymywać ptaki przed wejściem, by nakarmić swoje młode. Łazienka jest odpowiednio wyposażona i dostarczona. Nasze ręczniki zostały odświeżone po kilku dniach. Głowica prysznicowa jest zamocowana na wysokości klatki piersiowej osoby o średniej wysokości, raczej niska. Ciśnienie wody jest dobre, ale kabina przecieka woda na podłogę łazienki. Pod koniec naszego pobytu dowiedzieliśmy się, jak zminimalizować wyciek, ale nie całkowicie. Pomieszczenia ogólnodostępne (baseny, wanna z hydromasażem, gabinety zabiegowe, łaźnia parowa, sala solna, sauna itp.) Były raczej dobre, ale ponownie zaniedbane przez problemy związane z brakiem funkcjonalności. Chociaż niektóre spraye / dysze działały dobrze, inne zdawały się pojawiać rzadko lub nigdy w odkrytym basenie. Sauna, łaźnia parowa i sala solna działały tylko na życzenie, ze względów środowiskowych. Wystarczająco dobrze, ale spróbowaliśmy łaźni parowej, która nie pojawiła się po wysłaniu prośby, więc zapytałem ponownie. Przyszli sprawdzić i na pewno nie zadziałało. Po siadaniu w dusznym pokoju przez pół godziny poddaliśmy się. Nie wiem, dlaczego to nie działa, było jedyne wyjaśnienie, jakie oferowano, i nie wystawiono żadnego znaku informującego innych gości o niedziałającym obiekcie. No cóż, przypuszczam, że pomogliśmy uratować środowisko! Temperatura w basenie zewnętrznym była dość orzeźwiająca, ale jeśli okaże się, że jest zimno, łatwo było ogrzać się w krytym basenie. Wi-Fi było bardzo sporadyczne. Dobry wybór potraw był dostępny na śniadanie, chociaż uważam, że asortyment zbóż jest bardzo ograniczony, ale jest to norma dla regionu i zgodnie z innymi hotelami. Toster był dość nieregularny. Ogólnie rzecz biorąc, nasz pobyt w hotelu można określić jako zadowalający. Byłoby znacznie przyjemniej, gdybyśmy doświadczyli postawy słuchania skarg klientów. Wyrażenie „Czy łatwo zrobić dużo lepiej” przychodzi na myśl.

S-K_Woking
2019-05-29

Jest to bardzo przyjemny hotel bardzo blisko brzegu Balatonu. Byliśmy tam na początku maja, a pogoda była zimna i mokra. W pokojach było bardzo mało ciepła; ale gorzej zarówno w pokojach, jak i w okolicy, gorąca woda nie była ciepła. Mogłoby to łatwo doprowadzić do wybuchu choroby Legionella. Jedzenie w restauracji jest dobre, a śniadania i kolacje podawane są w formie bufetu. Spa jest rozsądne; ale przy dobrej pogodzie może być naprawdę miło.

mervynr49
Wyjątkowy
2018-08-15

Zatrzymaliśmy się w Silverine Resort w weekend Anna Ball. Apartament, który zarezerwowaliśmy (pokój 212) był piękny i przestronny, idealny dla rodzin z jednym lub dwójką dzieci / dzieci. Po wyjściu na Bal, Dżentelmen na przyjęciu zaproponował nam szampana, byliśmy uprzejmie zaskoczeni. Mogę bardzo polecić hotel, czyste, wspaniałe jedzenie, przyjazny personel ?.

judysw
2016-09-15

Zaczne od plusów: - lokalizacja - bezpośrednio obok przystani - fajny widok z balkonu, blisko do jeziora, w sąsiedztwie najlepszej kawiarni Karolina z muzyką na żywo co wieczór (nasz pokój miał taką lokalizację) - basen hotelowy na zewnątrz Minusy: - basen czynny w godz 7:30-20:00 ... szkoda że nie dłuzej np do 22.. - zdecydowanym największym rozczarowaniem była czystość hotelu. Nasz pokój był sprzątany bezpośrednio przed naszym wejściem - musieliśmy chwilę poczekać na odbiór- jednak nie wystarczająco dokładnie. Wszedzie były pajęczyny i pająki. Na oknach, za zakurzonymi firankami, na zasłonach, nad łóżkiem, za biurkiem. Rozumiemy, że sąsiedztwo jeziora, duża ilość owadów może powodować takie naturalne warunki, ale pokój za 500zł za noc powinien byc czysty. łazienka to samo, pleśn w kabinie, wszystko jakby 10letnie.. nie zadbano wystarczająco o sprzęty. - minus za brak znajomości języka angielskiego (nastawienie tylko na klientow z Niemiec) - oraz za śniadanie, średniej jakości produkty, a kawa to było kakao Zważywszy na cenę miejsca, odbradzamy. Wszystko trochę w stylu naszego tzw "prl". Polecamy poszukać dalej od jeziora, wyżej na północ są przepiękne miasteczka średniowieczne z tańszymi noclegami w lepszych warunkach.

matwio

Hotel Silver Lake - informacje

Silver Lake to doskonałe miejsce na wypoczynek zwłaszcza dla par i singli. Obiekt znajduje się bezpośrednio przy porcie, w centrum miasta Balatonfüred. Na wszystkich gości lubiących aktywne spędzanie czasu czekają dwa baseny - zewnętrzny z tarasem i kryty - oraz sala fitness. Ci, którzy szukają relaksu, zdecydują się na masaż albo spróbują smacznych dań w restauracji Portunus. W obiekcie przygotowano również komfortowe pokoje - niektóre z widokiem na jezioro.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • w centrum miasta
  • nad jeziorem
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(278 opinii)
(278 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • matwio2016-09-15

    Zaczne od plusów: - lokalizacja - bezpośrednio obok przystani - fajny widok z balkonu, blisko do jeziora, w sąsiedztwie najlepszej kawiarni Karolina z muzyką na żywo co wieczór (nasz pokój miał taką lokalizację) - basen hotelowy na zewnątrz Minusy: - basen czynny w godz 7:30-20:00 ... szkoda że nie dłuzej np do 22.. - zdecydowanym największym rozczarowaniem była czystość hotelu. Nasz pokój był sprzątany bezpośrednio przed naszym wejściem - musieliśmy chwilę poczekać na odbiór- jednak nie wystarczająco dokładnie. Wszedzie były pajęczyny i pająki. Na oknach, za zakurzonymi firankami, na zasłonach, nad łóżkiem, za biurkiem. Rozumiemy, że sąsiedztwo jeziora, duża ilość owadów może powodować takie naturalne warunki, ale pokój za 500zł za noc powinien byc czysty. łazienka to samo, pleśn w kabinie, wszystko jakby 10letnie.. nie zadbano wystarczająco o sprzęty. - minus za brak znajomości języka angielskiego (nastawienie tylko na klientow z Niemiec) - oraz za śniadanie, średniej jakości produkty, a kawa to było kakao Zważywszy na cenę miejsca, odbradzamy. Wszystko trochę w stylu naszego tzw "prl". Polecamy poszukać dalej od jeziora, wyżej na północ są przepiękne miasteczka średniowieczne z tańszymi noclegami w lepszych warunkach.

  • kerih9122019-08-06

    Ze zdjęć i lokalizacji ten hotel naprawdę wygląda na biznes. Nie daj się oszukać, tak jak my. Szczycę się tym, że jestem biegłym badaczem i zapalonym podróżnikiem. Zatrzymuję się w 5 * hotelach, air bnb i wszystkim pomiędzy. Ten hotel jednak bierze ciasto! ! ! Powinienem był wiedzieć, że podczas odprawy coś było nie tak. . . . najbardziej zrzędliwa osoba meldująca się w historii, prawdopodobnie nieprzystosowana do stanowisk skierowanych do klientów.   Przyjechaliśmy na odprawę o godzinie 14:00 wcześnie, zapytaliśmy, czy możemy skorzystać z udogodnień (basenu), podczas gdy czekaliśmy na udostępnienie naszego pokoju, do czego zobowiązali się. Jednak poinformowali nas, że nasz pokój nie będzie dostępny do 15:30, ponieważ był bardzo pracowity sezon i jeszcze nie posprzątali wszystkich pokoi. To ode mnie to klient wyciągnął formularz rezerwacji, który wyraźnie stwierdza, że godzina 14 zamelduje się z dwójką zmęczonych dzieci. Z wyprzedzeniem przesłałem e-mailem wymagania żywieniowe naszych dzieci, aby proces przebiegał sprawnie. Nie mogę podkreślić, że nie zapewniono im, gdzie - powiedzmy, że chleb bezglutenowy był ich głównym posiłkiem (a ze względu na niezrozumiały system etykiet, prawie zachorowaliśmy!) Zazwyczaj hotele be & be itp. Przygotowują prosty posiłek powiedzmy z kurczaka z grilla, ryż i warzywa na indywidualnym talerzu - naprawdę dobrzy rozmawiają ze mną, kiedy przyjeżdżamy i pytają o preferencje itp. ze względu na ryzyko zanieczyszczenia krzyżowego w bufecie - ci faceci nie mieli pojęcia! ! ! Pokaż cytowaną treść Jednak poinformowali nas, że nasz pokój nie będzie dostępny do 15:30, ponieważ był bardzo pracowity sezon i jeszcze nie posprzątali wszystkich pokoi. To ode mnie to klient wyciągnął formularz rezerwacji, który wyraźnie stwierdza, że godzina 14 zamelduje się z dwójką zmęczonych dzieci. Z wyprzedzeniem przesłałem e-mailem wymagania żywieniowe naszych dzieci, aby proces przebiegał sprawnie. Nie mogę podkreślić, że nie zapewniono im, gdzie - powiedzmy, że chleb bezglutenowy był ich głównym posiłkiem (a ze względu na niezrozumiały system etykiet, prawie zachorowaliśmy!) Zazwyczaj hotele be & be itp. Przygotowują prosty posiłek powiedzmy z kurczaka z grilla, ryż i warzywa na indywidualnym talerzu - naprawdę dobrzy rozmawiają ze mną, kiedy przyjeżdżamy i pytają o preferencje itp. ze względu na ryzyko zanieczyszczenia krzyżowego w bufecie - ci faceci nie mieli pojęcia! ! ! Nie wspominając już o tak, zgadłeś, że jest to jeszcze trochę bezglutenowego chleba na pudding? Drugiego dnia spędziliśmy cały ranek na zwiedzaniu z nadzieją, że wrócę do świeżo przygotowanego pokoju do godziny 14.00, ale nie ma żadnych oznak sprzątania, nie wspominając o prośbie, którą złożyliśmy na wymianę żarówek (3 lampy, w których brakujące żarówki 3!!!!!) zapytaliśmy o 14.00, czy sprzątanie może rozwiązać nasz pokój - niegrzecznie powiedzieliśmy, że nowe pokoje zameldowania mają priorytet i musieliśmy czekać i uzbroić się w cierpliwość. W końcu nasz pokój został naprawiony o godzinie 18.00! ! ! ! Aha i żadnych nowych żarówek? Dzień 3 znowu wcześnie, przerażające śniadanie - bardzo mała pomoc (na szczęście tam, gdzie są opcje owoców i warzyw) poprosiła o sprzątanie pokoju o 9 rano, poprosiła także o wymianę żarówek. Wróć o godzinie 13.00 - bez obsługi pokoju lub żarówek. Znowu narzekałem. . . . bardzo się zdenerwowałem z hotelem. . . . w końcu zmienili żarówki! Ale nadal nie ma śladu sprzątania? Wyszedłem na późny obiad wrócił o 4:30 i nadal był nieporządnym pokojem, ale wysłali kosz owoców z przeprosinami i butelkę wina, ale wciąż nie było sprzątanego pokoju. Mam na myśli, że gdybym był dyrektorem generalnym tego hotelu i wiedziałem o problemach z utrzymaniem porządku, brałbym losowe kontrole, szczególnie w pokojach, na które otrzymałem skargi. . . . Kolejny obiad z chleba i ponad gotowanymi warzywami. . . . Bardzo rozczarowujący pobyt w bardzo pięknej części Węgier, a szczególnie rozczarowujący gościnnością, którą otrzymaliśmy w Budapeszcie! ! ! ! Pokaż cytowaną treść Nie wspominając już o tak, zgadłeś, że jest to jeszcze trochę bezglutenowego chleba na pudding? Drugiego dnia spędziliśmy cały ranek na zwiedzaniu z nadzieją, że wrócę do świeżo przygotowanego pokoju do godziny 14.00, ale nie ma żadnych oznak sprzątania, nie wspominając o prośbie, którą złożyliśmy na wymianę żarówek (3 lampy, w których brakujące żarówki 3!!!!!) zapytaliśmy o 14.00, czy sprzątanie może rozwiązać nasz pokój - niegrzecznie powiedzieliśmy, że nowe pokoje zameldowania mają priorytet i musieliśmy czekać i uzbroić się w cierpliwość. W końcu nasz pokój został naprawiony o godzinie 18.00! ! ! ! Aha i żadnych nowych żarówek? Dzień 3 znowu wcześnie, przerażające śniadanie - bardzo mała pomoc (na szczęście tam, gdzie są opcje owoców i warzyw) poprosiła o sprzątanie pokoju o 9 rano, poprosiła także o wymianę żarówek. Wróć o godzinie 13.00 - bez obsługi pokoju lub żarówek. Znowu narzekałem. . . . bardzo się zdenerwowałem z hotelem. . . . w końcu zmienili żarówki! Ale nadal nie ma śladu sprzątania? Wyszedłem na późny obiad wrócił o 4:30 i nadal był nieporządnym pokojem, ale wysłali kosz owoców z przeprosinami i butelkę wina, ale wciąż nie było sprzątanego pokoju. Mam na myśli, że gdybym był dyrektorem generalnym tego hotelu i wiedziałem o problemach z utrzymaniem porządku, brałbym losowe kontrole, szczególnie w pokojach, na które otrzymałem skargi. . . . Kolejny obiad z chleba i ponad gotowanymi warzywami. . . . Bardzo rozczarowujący pobyt w bardzo pięknej części Węgier, a szczególnie rozczarowujący gościnnością, którą otrzymaliśmy w Budapeszcie! ! ! ! Jeśli chodzi o stosunek wartości do ceny, nie zatrzymałbym się tu nigdy więcej - pomimo ich najlepszych starań, aby naprawić sytuację, myślę, że śledzenie i nadzór kierownictwa były przerażające. Menedżer wyglądał na przerażonego tą sytuacją, ale nie sprawdził, czy zamówienia są kontynuowane. Moje bezpośrednie sugestie to:  1. Szkolenie z obsługi klienta dla personelu domu na temat etykiety i zaangażowania w klientów.  2) Audyt zarządzania alergią w dziale gastronomicznym i ustanowienie protokołu postępowania z osobami cierpiącymi na alergie, aby poczuli się mile widziani i zaspokojeni - obecny protokół po prostu odbiega od światowych oczekiwań i uważam, że węgierskie władze ds. Zdrowia i bezpieczeństwa mieć dzień wolny od pracy, zbierając nieodpowiednie przepisy.  3) Przekwalifikuj sprzątanie, tak uszereguj pod kątem ważności nowe zameldowanie, ale upewnij się, że masz wystarczającą liczbę pracowników, szczególnie w najbardziej pracowitym okresie letnim, aby zapewnić utrzymanie standardów.  4 Zastanów się nad wymianą materacy na łóżkach, które są zbyt duże dla rzeczywistej podstawy łóżka.  5 Nie bądź reaktywny bądź proaktywny - masz świetną lokalizację z ładnymi udogodnieniami, nie pozwól serwisowi zniszczyć tego, co może być pięknym hotelem!

  • S-K_Woking2019-07-25

    Hotel w dobrej lokalizacji z dobrymi udogodnieniami w rozsądnej cenie. Pokoje z klimatyzacją są rozsądnie urządzone, z wyjątkiem kilku drobiazgów. W pokoju znajduje się czajnik, ale nie ma w nim kawy / herbaty. W pobliżu nie ma gniazda zasilania, aby podłączyć czajnik. Mimo to na korytarzu znajduje się poręczny dozownik kawy / gorącej wody, ale nie można polegać na tym, że cały czas działa. Światło w strefie wejściowej w naszym pokoju nie działało. Normalnie nie przejmowałbym się małą lampką, która nie działała, ale zdarzyło się, że znajdowałem się w najciemniejszym obszarze pokoju i nie widzieliśmy jej w szufladach, szafie lub sejfie (więcej o tym poniżej). Zgłoś ten problem do recepcji trzy razy w ciągu dwóch dni. Problem nie został rozwiązany, nie udzielono żadnego wyjaśnienia, więc się poddałem. Sejf jest dobrym zabezpieczeniem w pokoju, ale nie mogliśmy zaprogramować naszego własnego kodu. Brak światła nie pomógł. Dzwonił odbiór, który szybko reagował. W naszym pokoju pojawił się pracownik obsługi technicznej i rozwiązał problem. Najwyraźniej naciskaliśmy jeden przycisk, kiedy powinniśmy naciskać inny. Postępowaliśmy zgodnie z instrukcjami, ale myślę, że coś zgubiło się w tłumaczeniu instrukcji z węgierskiego na angielski. Nasz balkon, raczej ciasny, oferował raczej ograniczony widok na jezioro. Podłoga była pokryta ptasimi odchodami, jaskółki gnieżdżą się na suficie. Z radością oddaliśmy balkon naturze, ponieważ zdawaliśmy się powstrzymywać ptaki przed wejściem, by nakarmić swoje młode. Łazienka jest odpowiednio wyposażona i dostarczona. Nasze ręczniki zostały odświeżone po kilku dniach. Głowica prysznicowa jest zamocowana na wysokości klatki piersiowej osoby o średniej wysokości, raczej niska. Ciśnienie wody jest dobre, ale kabina przecieka woda na podłogę łazienki. Pod koniec naszego pobytu dowiedzieliśmy się, jak zminimalizować wyciek, ale nie całkowicie. Pomieszczenia ogólnodostępne (baseny, wanna z hydromasażem, gabinety zabiegowe, łaźnia parowa, sala solna, sauna itp.) Były raczej dobre, ale ponownie zaniedbane przez problemy związane z brakiem funkcjonalności. Chociaż niektóre spraye / dysze działały dobrze, inne zdawały się pojawiać rzadko lub nigdy w odkrytym basenie. Sauna, łaźnia parowa i sala solna działały tylko na życzenie, ze względów środowiskowych. Wystarczająco dobrze, ale spróbowaliśmy łaźni parowej, która nie pojawiła się po wysłaniu prośby, więc zapytałem ponownie. Przyszli sprawdzić i na pewno nie zadziałało. Po siadaniu w dusznym pokoju przez pół godziny poddaliśmy się. Nie wiem, dlaczego to nie działa, było jedyne wyjaśnienie, jakie oferowano, i nie wystawiono żadnego znaku informującego innych gości o niedziałającym obiekcie. No cóż, przypuszczam, że pomogliśmy uratować środowisko! Temperatura w basenie zewnętrznym była dość orzeźwiająca, ale jeśli okaże się, że jest zimno, łatwo było ogrzać się w krytym basenie. Wi-Fi było bardzo sporadyczne. Dobry wybór potraw był dostępny na śniadanie, chociaż uważam, że asortyment zbóż jest bardzo ograniczony, ale jest to norma dla regionu i zgodnie z innymi hotelami. Toster był dość nieregularny. Ogólnie rzecz biorąc, nasz pobyt w hotelu można określić jako zadowalający. Byłoby znacznie przyjemniej, gdybyśmy doświadczyli postawy słuchania skarg klientów. Wyrażenie „Czy łatwo zrobić dużo lepiej” przychodzi na myśl.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Silver Lake

  • 2 baseny - zewnętrzny i kryty
  • bezpośrednio przy jeziorze
  • kameralny obiekt
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI