Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa

(2404 opinii)

Ostatnią rezerwację założono 5 dni temu z miejscowości Komorowice

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa - informacje

Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa to 5-gwiazdkowy hotel oferujący wszystkim gościom najwyższej klasy standard zakwaterowania i usług. Atutem obiektu jest przede wszystkim lokalizacja - przy prywatnej plaży, na terenie rezerwatu przyrody i w niewielkiej odległości od centrum kurortu Bodrum-Türkbükü. W hotelu goście mogą spróbować pysznej kuchni serwowanej w pięciu restauracjach. Dodatkowo na wszystkich czeka również luksusowe centrum wellness & spa oferujące różnorodne zabiegi kosmetyczne i masaże.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 4 km do serca kurortu Bodrum-Türkbükü, ok. 22 km od centrum Bodrum
  • czas dojazdu z lotniska ok. 60 min
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2404 opinii)
(2404 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • GrzesiekS172018-06-18
    Bardzo dobry

    Swietny hotel, polozony przy samym brzegu morza, piekba zatoka przy hotelu. Jedzenie swietne, bardzo dobrze spedzilismy tu czas i byloby doskonale gdyby nie obsluga. Niestety niczym nie różniła sie ona od hoteli 3* w turcji, leniwi, arogandzcy, byc moze trafilismy na jakis ciezki okres HR ale bylo to dosc dokuczliwe.

  • Macroslav2016-05-27
    Wyjątkowy

    Największym atutem hotelu była wyśmienita obsługa. Jak przystało na tej klasy hotel nigdy nie usłyszałem "nie da się" Manager hotelu stawał na głowie by co bardziej snobistycznej części gości umilić pobyt. Obiekt w zacisznej okolicy, dysponujący własną zatoką oferującą bogatą ofertę sportów wodnych.. Pokój przestronny , nowoczesny i zgodnie z ofertą TUI z widokiem ;-) Nie jestem osobą która szuka kurzu na obudowie wentylatora lub zaschniętych kropli wody w kabinie prysznicowej. Obiekt stawiam w jak najlepszym świetle. Proszę nie pisać negatywnych opinii :Bo mi hotel pobrał depozyt.To jest standardem w przypadku szanujących się hoteli. Obiekt spełnił moje oczekiwania.. Polecam. Sam osobiście nie preferuje powrotu do hoteli , w których byłem jednak ten obiekt jest wyjątkiem.

  • Worq2015-09-24
    Bardzo dobry

    Do hotelu dojechaliśmy około godziny 9, teoretycznie przed dobą hotelową ale pokój dostaliśmy od ręki, w rozmowie z dość niemiłym recepcjonistą dowiedzieliśmy się że hotel od niedawna wprowadził politykę pobierania od gości depozytu w wysokości 400 euro lub zabezpieczenia kartą kredytową, co udało się, tylko przy pomocy rezydentki wezyra (mimo że jesteśmy z tui, kobietę z tui niezbyt interesowało cokolwiek innego niż opchnięcie wycieczek) anulować, pierwszy pokój który dostaliśmy teoretycznie z widokiem na morze, był z widokiem na pawilon na przeciwko( hotel składa się z kilku dwupiętrowych pawilonów po dwóch stronach recepcji, ułożonych tarasowo w dół zatoki, więc każdy pokój położony na parterze danego pawilonu, nie będzie miał widoku na morze mimo ze teoretycznie on tam jest, dodatkowo zaznaczam iż widok ze wszystkich pokojów skierowany jest w stronę zatoki więc nie rozumiem opcji wyboru pokoju z widokiem na morze lub nie skoro i tak wszystkie zwrócone są w tą samą stronę), poprosiliśmy o zamianę i w sumie bez większych problemów dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze pawilonu.Jeżeli chodzi o sam pokój, nie można się absolutnie do niczego przyczepić, bardzo przestronny, urządzony ze smakiem i nowoczesny, szczególnie podobały nam się ultrawygodne materace i specjalne poduszki przystosowujące się do kształtu głowy.Co do sprzątania, również brak uwag. Ułożenie hotelu moim zdaniem jest nie do końca przemyślane, gdyż trzeba się dość dużo nachodzić z pokoju na plaże i z powrotem po stromych,wąskich schodach, kiedy mogliby zrobić windę o jeden poziom niżej i doprowadzić zejście do zatoki tunelem, lub chociaż przejściem pod drogą dojazdową, jeżeli chodzi o samą zatokę jest naprawdę przepiękna, bardzo dobrze przemyślane podesty z obydwu stron i sztuczna plaża, nie mieliśmy absolutnie problemu ze znalezieniem wolnego miejsca, woda bardzo czysta z dużą ilością rybek, dużo barów nad wodą + szybcy i uprzejmi kelnerzy, przy basenach bardzo dużo wolnego miejsca, ale tam nie spędzaliśmy w ogóle czasu gdyż zatoka jest zdecydowanie najważniejszą wartością hotelu. Jedzenie - średnie śniadania, przyzwoite lunche i dość dobre kolacje, nie mogę powiedzieć że było monotonnie, natomiast bez zbytniego polotu.Na pewno bardzo duży wybór dań, bardzo świeżych warzyw, szczególnie polecam rukole z baru sałatkowego która jest niesamowita, co dwa dni robione na miejscu bardzo dobre sushi, dobre grillowane mięsa, raz pojawiły się krewetki ale były tragiczne.Napoje do posiłków oprócz beznadziejnych soków rano, bardzo wysokiej jakości, na pewno nie dostaniecie rozwodnionej Coli lub niedobrego wina, kelnerzy bardzo różni, od niesamowicie profesjonalnych wysławiających się z brytyjskim akcentem, po typowego turka który będzie odpowiadał po turecku na pytania zadane po angielsku (ogólnie problemy z angielskim to chyba zmora tego narodu, z resztą nie tylko tego) .Przyjechaliśmy w czasie kiedy Turkowie mają wolne z okazji Święta Ofiarowania (17.09-24.09) więc właściwie jedynym językiem który słyszeliśmy był turecki a obłożenie było pełne, dlatego polecam przyjechać zdecydowanie tydzień wcześniej, bo ludzi było dużo mniej co przekłada się na wiele rzeczy, od gorszych miejsc w restauracjach i nad zatoką, po dużo gorszy serwis. Animacji o tej porze roku właściwie żadnych,koncerty w lobby hotelowym. Jeżeli chodzi o standard hotelu, jako teoretycznie wyższy ze względu na markę,jedynymi rzeczami które wpadły mi w oko to informacje przekazywane gościom listownie do pokoju, począwszy od ważniejszych wydarzeń po godzinę transferu z hotelu na lotnisko, oraz bardziej starający się kelnerzy, natomiast nie ma większej różnicy między tym hiltonem a innymi podobnymi obiektami klasy premium. Co do wifi, ogolnie dosc idiotyczna sytuacja bo teoretycznie jest ono płatne oprócz godzinnego dostępu kodem z kartek przy recepcji (mozna brać ile się chce, teoretycznie tylko dzialajace w lobby) natomiast działało praktycznie wszedzie, zarówno w pokoju jak i na plaży.Wątpie zeby był inny sygnał dla gości którzy zaplacili a inny dla tych, ktorzy nie skoro w hotelu jest jedno i to samo wifi.Po kilkukrotnym wpisaniu kodu, przestało mi się w ogóle wyłaczać po upłynięciu godziny i działało cały czas. Ogólnie uważam że warto spędzić tu tydzień, natomiast nie jestem na tyle zachwycony żebym chciał przyjechać tu ponownie.

Hotel

Dla dzieci

  • wysokie krzesełka
  • plac zabaw
  • menu dla dzieci
  • opieka nad dziećmi (na zapytanie, płatna)
  • łóżeczka
  • miniklub: 4-12 lat
  • brodzik

Sport i wellness

    W cenie
  • 2 korty tenisowe ze sprzętem
  • aerobik
  • gimnastyka w wodzie
  • sala fitness (od 16. roku życia)
  • siatkówka
  • koszykówka
  • tenis stołowy
  • rzutki
  • hammam
  • łaźnia parowa
  • sauna (w określonych godzinach)
  • Płatne
  • nowocześnie wyposażone centrum thalassoterapii, odnowy biologicznej i urody (wstęp od 16. roku życia)
  • jacuzzi
  • oferta zabiegów
  • oświetlenie kortu
  • bilard
  • nurkowanie
  • żeglarstwo
  • kursy żeglowania i surfingu
  • kajaki
  • rowery wodne
  • łodzie typu banan
  • narty wodne

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny w ciągu dnia
  • przedstawienia wieczorami

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w lobby, w cenie 60 min/dzień)
  • lobby
  • recepcja
  • windy
  • fryzjer
  • sklep z pamiątkami
  • wymiana walut
  • pralnia
  • sale konferencyjne
  • amfiteatr
  • parking

Karty

  • Visa, MasterCard (pobierany depozyt w wysokości 50 €/dzień)

Liczba pokojów

  • 494

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Plaża

  • w należącej do hotelu zatoce, z wąską, łagodnie opadającą do morza piaszczysto-żwirową plażą, na terenie rezerwatu przyrody
  • piaszczysta
  • piaszczysto-żwirowa
  • żwirowa
  • łagodnie opadająca
  • leżaki w cenie
  • parasole w cenie
  • ręczniki

Basen

  • baseny: 2
  • basen: kryty, zewnętrzny, ze słodką wodą, zjeżdżalnia, w strefie spa
  • basen dla dzieci: zewnętrzny, zadaszony, z basenem zewnętrznym
  • ręczniki: w cenie
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2404 opinii)
(2404 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • GrzesiekS172018-06-18
    Bardzo dobry

    Piekny hotel, z niesamowitym widokiem.

    Swietny hotel, polozony przy samym brzegu morza, piekba zatoka przy hotelu. Jedzenie swietne, bardzo dobrze spedzilismy tu czas i byloby doskonale gdyby nie obsluga. Niestety niczym nie różniła sie ona od hoteli 3* w turcji, leniwi, arogandzcy, byc moze trafilismy na jakis ciezki okres HR ale bylo to dosc dokuczliwe.

  • Macroslav2016-05-27
    Wyjątkowy

    Dopieszczony wypoczynek

    Największym atutem hotelu była wyśmienita obsługa. Jak przystało na tej klasy hotel nigdy nie usłyszałem "nie da się" Manager hotelu stawał na głowie by co bardziej snobistycznej części gości umilić pobyt. Obiekt w zacisznej okolicy, dysponujący własną zatoką oferującą bogatą ofertę sportów wodnych.. Pokój przestronny , nowoczesny i zgodnie z ofertą TUI z widokiem ;-) Nie jestem osobą która szuka kurzu na obudowie wentylatora lub zaschniętych kropli wody w kabinie prysznicowej. Obiekt stawiam w jak najlepszym świetle. Proszę nie pisać negatywnych opinii :Bo mi hotel pobrał depozyt.To jest standardem w przypadku szanujących się hoteli. Obiekt spełnił moje oczekiwania.. Polecam. Sam osobiście nie preferuje powrotu do hoteli , w których byłem jednak ten obiekt jest wyjątkiem.

  • Worq2015-09-24
    Bardzo dobry

    Przyzwoicie.

    Do hotelu dojechaliśmy około godziny 9, teoretycznie przed dobą hotelową ale pokój dostaliśmy od ręki, w rozmowie z dość niemiłym recepcjonistą dowiedzieliśmy się że hotel od niedawna wprowadził politykę pobierania od gości depozytu w wysokości 400 euro lub zabezpieczenia kartą kredytową, co udało się, tylko przy pomocy rezydentki wezyra (mimo że jesteśmy z tui, kobietę z tui niezbyt interesowało cokolwiek innego niż opchnięcie wycieczek) anulować, pierwszy pokój który dostaliśmy teoretycznie z widokiem na morze, był z widokiem na pawilon na przeciwko( hotel składa się z kilku dwupiętrowych pawilonów po dwóch stronach recepcji, ułożonych tarasowo w dół zatoki, więc każdy pokój położony na parterze danego pawilonu, nie będzie miał widoku na morze mimo ze teoretycznie on tam jest, dodatkowo zaznaczam iż widok ze wszystkich pokojów skierowany jest w stronę zatoki więc nie rozumiem opcji wyboru pokoju z widokiem na morze lub nie skoro i tak wszystkie zwrócone są w tą samą stronę), poprosiliśmy o zamianę i w sumie bez większych problemów dostaliśmy pokój na pierwszym piętrze pawilonu.Jeżeli chodzi o sam pokój, nie można się absolutnie do niczego przyczepić, bardzo przestronny, urządzony ze smakiem i nowoczesny, szczególnie podobały nam się ultrawygodne materace i specjalne poduszki przystosowujące się do kształtu głowy.Co do sprzątania, również brak uwag. Ułożenie hotelu moim zdaniem jest nie do końca przemyślane, gdyż trzeba się dość dużo nachodzić z pokoju na plaże i z powrotem po stromych,wąskich schodach, kiedy mogliby zrobić windę o jeden poziom niżej i doprowadzić zejście do zatoki tunelem, lub chociaż przejściem pod drogą dojazdową, jeżeli chodzi o samą zatokę jest naprawdę przepiękna, bardzo dobrze przemyślane podesty z obydwu stron i sztuczna plaża, nie mieliśmy absolutnie problemu ze znalezieniem wolnego miejsca, woda bardzo czysta z dużą ilością rybek, dużo barów nad wodą + szybcy i uprzejmi kelnerzy, przy basenach bardzo dużo wolnego miejsca, ale tam nie spędzaliśmy w ogóle czasu gdyż zatoka jest zdecydowanie najważniejszą wartością hotelu. Jedzenie - średnie śniadania, przyzwoite lunche i dość dobre kolacje, nie mogę powiedzieć że było monotonnie, natomiast bez zbytniego polotu.Na pewno bardzo duży wybór dań, bardzo świeżych warzyw, szczególnie polecam rukole z baru sałatkowego która jest niesamowita, co dwa dni robione na miejscu bardzo dobre sushi, dobre grillowane mięsa, raz pojawiły się krewetki ale były tragiczne.Napoje do posiłków oprócz beznadziejnych soków rano, bardzo wysokiej jakości, na pewno nie dostaniecie rozwodnionej Coli lub niedobrego wina, kelnerzy bardzo różni, od niesamowicie profesjonalnych wysławiających się z brytyjskim akcentem, po typowego turka który będzie odpowiadał po turecku na pytania zadane po angielsku (ogólnie problemy z angielskim to chyba zmora tego narodu, z resztą nie tylko tego) .Przyjechaliśmy w czasie kiedy Turkowie mają wolne z okazji Święta Ofiarowania (17.09-24.09) więc właściwie jedynym językiem który słyszeliśmy był turecki a obłożenie było pełne, dlatego polecam przyjechać zdecydowanie tydzień wcześniej, bo ludzi było dużo mniej co przekłada się na wiele rzeczy, od gorszych miejsc w restauracjach i nad zatoką, po dużo gorszy serwis. Animacji o tej porze roku właściwie żadnych,koncerty w lobby hotelowym. Jeżeli chodzi o standard hotelu, jako teoretycznie wyższy ze względu na markę,jedynymi rzeczami które wpadły mi w oko to informacje przekazywane gościom listownie do pokoju, począwszy od ważniejszych wydarzeń po godzinę transferu z hotelu na lotnisko, oraz bardziej starający się kelnerzy, natomiast nie ma większej różnicy między tym hiltonem a innymi podobnymi obiektami klasy premium. Co do wifi, ogolnie dosc idiotyczna sytuacja bo teoretycznie jest ono płatne oprócz godzinnego dostępu kodem z kartek przy recepcji (mozna brać ile się chce, teoretycznie tylko dzialajace w lobby) natomiast działało praktycznie wszedzie, zarówno w pokoju jak i na plaży.Wątpie zeby był inny sygnał dla gości którzy zaplacili a inny dla tych, ktorzy nie skoro w hotelu jest jedno i to samo wifi.Po kilkukrotnym wpisaniu kodu, przestało mi się w ogóle wyłaczać po upłynięciu godziny i działało cały czas. Ogólnie uważam że warto spędzić tu tydzień, natomiast nie jestem na tyle zachwycony żebym chciał przyjechać tu ponownie.

  • Karolina B2015-05-15
    Wyjątkowy

    Ciekawie ale...

    Hotel pięknie położony, widoki przepiękne zwłaszcza od strony morza. Obsługa uśmiechnięta i życzliwa. Jedzenie jednak monotonne i nie do końca utrzymane w porządku baseny. Na szczególną uwagę zasługuje grupa animacyjna, która była świetna i która starała się jak mogła by zachęcić do udziału w programie nie do końca "rozluźnionych i zrelaksowanych gości". Jeśli chodzi o transfer do hotelu i na lotnisko moge powiedzieć, że nie bylo zadnych utrudnień i komplikacji. Co do dostania się do miasta trzeba sobie radzic samemu ;P troche taksówką, troche komunikacją miejską ;) Ogólne wrażenie bardzo dobre.

  • Ola P2014-10-14
    Bardzo dobry

    Trochę rozczarowana

    Byłam w hotelu Hoilton we wrześniu.Hotel przepięknie położony.Hotel piękny.Mogę śmiało powiedzieć ,że naprawdę odpoczęłam.Teren duży,miejsca sporo.Zarówno nad morzem jak i przy basenach można znależć spokojne miejsce dla siebie.Personel w sumie miły chociaż zdarzały się jakieś niedociągnięcia,jak wszędzie.Mam jednak kilka uwag.Jedzenia dużo ale niestety bardzo monotonne.Natomiast zachwycona byłam miodem w plastrach.Cudny.Nigdzie takiego nie jadłam.Niestety sporo do życzenia pozostawia czystość przy basenach i na plaży.Bardzo ale to bardzo, brudne leżaki i stoliki.Myślę ,że w takim hotelu nie powinno to się zdarzyć.Wyrażnie widać było ,że to koniec sezonu i wszyscy są już znudzeni turystami. Rezydent - niestety porażka.Kto to sprawdza w Tui ?.Transport na lotnisko i z lotniska tragiczny. Turcja to piękny kraj.Jeżdżę tam od wielu lat i myślę ,że jeśli hotel Hilton wyeliminuje pewne niedociągnięcia chętnie tam wrócę.Brakuje tam kogoś ,kto naprawdę zainteresuje się całością.W hotelu o takiej renomie pewne rzeczy nie mogą się zdarzyć.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZL1
  • Max. liczba osób: 
  • składający się z 2 dwuosobowych pokojów oddzielonych drzwiami
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf
  • sofa
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: płatność gotówką, za dzień ok. 15 EUR
  • TV
  • radio
  • prysznic
  • WC
  • kapci
  • 2 łazienki
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • widok na ląd

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 39m2

  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • telefon
  • klimatyzacja
  • TV sat.
  • minibar
  • sejf (w cenie)
  • balkon
  • sofa
  • kapcie
  • zestaw do prasowania
  • radio
  • widok na morze

Pokój rodzinny z widokiem na morze

  • Kod pokoju: FZM1
  • Metraż: 

    około 80m2

  • Max. liczba osób: 
  • składający się z 2 dwuosobowych pokojów oddzielonych drzwiami
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sejf
  • sofa
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe, woda, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: płatność gotówką, za dzień ok. 15 EUR
  • TV
  • radio
  • prysznic
  • WC
  • kapci
  • 2 łazienki
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras: z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Suita z widokiem na morze

  • Kod pokoju: SUM1
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • prysznic
  • WC
  • klimatyzacja
  • sofa
  • oddzielny salon
  • pokój dzienny
  • telefon
  • TV sat.
  • minibar
  • sejf (w cenie)
  • kapcie
  • zestaw do prasowania
  • radio
  • widok na morze

Suita

  • Kod pokoju: SUX1
  • Metraż: 

    około 45m2

  • Max. liczba osób: 
  • od strony lądu
  • balkon lub taras
  • prysznic
  • WC
  • klimatyzacja
  • sofa
  • oddzielny salon
  • sypialnia
  • telefon
  • TV sat.
  • minibar
  • sejf (w cenie)
  • kapcie
  • zestaw do prasowania
  • radio

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 39m2

  • Max. liczba osób: 
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • telefon
  • klimatyzacja
  • TV sat.
  • minibar
  • sejf (w cenie)
  • balkon
  • sofa

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Turcja Egejska - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Cennet Koyu1,5 km

Restauracje i bary:

  • KISMET KEBAP0,1 km
  • KAI BEACH RESTAURANT & BAR0,3 km
  • Sofra0,4 km
  • Kurochan by Ioki0,4 km

Zakupy:

  • The Mandarin Cake Shop0,4 km
  • Kafkas Jewellery Mandarin Oriental Resort Store0,4 km
  • Capritouch Il Riccio1,1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Hilton Bodrum Türkbükü Resort & Spa

  • darmowe Wi-Fi
  • przy pięknej plaży
  • luksusowy standard
Sprawdzanie ceny