Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Udogodnienia
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Hotel

Blue Star

AYT61082
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Udogodnienia
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Hotel
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Pokoje
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Wyżywienie
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Sport i Wellness
Blue Star Turcja - Hotel
Bardzo dobry
2023-09-29

Wróciliśmy tydzień temu z tego hotelu. Pobyt trwał 10 dni i również oceniamy ten hotel jako najgorszy w jakim byliśmy, a nie jesteśmy osobami wymagającymi. Zacznę o tego, że na recepcji ciężko dogadać się po angielsku, niemiecku czy nawet rosyjsku - wyjątkiem była dziewczyna, która z reguły pracowała na popołudniowych zmianach. Duże zastrzeżenia mamy do sprzątania i wymiany ręczników, sama kilka razy szukałam pokojowej i prosiłam o wymianę ręczników. Kilkukrotnie ręczniki zostawialiśmy na podłodze, co dla obsługi nie było wystarczającą sugestią. Rozumiem, że hotel chce być przyjazny dla środowiska i jest to super. Jednak uważam, że wymiana ręczników co drugi/trzeci dzień powinno być normą. W połowie naszego pobytu pojawiły się problemy z prądem i nic by mnie tak nie wkurzyło jak fakt, że w pokoju było spokojnie 30 stopni, klima nie działała.. natomiast show time musiał być. Absurd, że byli w stanie zapewnić nagłośnienie, oświetlenie, a nie potrafili zapewnić godnych warunków w pokojach gościom. Interweniowaliśmy również w biurze podróży. Kolejnym problemem był brak zimnej wody w kranie - prysznic można było wziąć jedynie we wrzątku, co trwało dwa dni. Do końca wyjazdu był problem z ciśnieniem w rurach, co uniemożliwiało brać komfortowo prysznic. Kwestia jedzenia to raczej subiektywna ocena każdego z gości. Głodni nie chodziliśmy, ale przez 10 dni posiłki mocno się powtarzały. Dało się zauważyć, że hotel mocno uwielbiany przez Polaków - 80% gości to Polacy. Niestety nie uważam tego za atut, ponieważ na własnej skórze mogliśmy się przekonać, że Polacy nie potrafią się zachować - brak kultury w stosunku do obsługi, głośne libacje nad basenem, awantury na korytarzach (trzaskanie drzwiami, krzyki). Nowym doświadczeniem dla nas było mieszkać w hotelu w centrum miasta, co uważamy za atut, ponieważ zawsze mieliśmy alternatywę by nie spędzać wieczorów w hotelu. Poza tym spacerek na plażę był również przyjemny. Takie tipy od nas: 1. Taksówkarze przy hotelu lubią oszukać na hajs. 2. Jeśli chcecie doświadczyć tureckiego klimatu, spędzić fajny dzień poza hotelem - polecamy restauracje na rzece Dimçay - super odpoczynek od upalnych dni. 3. Polecamy rodzinną restaurację - Taksim Tünel Restaurant Tyle ode mnie

Natalia G
2024-01-20

NIgdy więcej!!!!!Po przyjeździe do hotelu, po kilkugodzinnym oczekiwaniu, otrzymaliśmy pokoje w budynku głównym, które nie spełniały norm nawet 1* Pokoje były brudne, ponure, miały ciemny, szaro -brązowy wystrój ( wyglądały jak w domu pogrzebowym, daleko odbiegały od prezentowanych w ofercie hotelu i na stronach TUI) - brudne ściany, drzwi, szafy, - zardzewiała klamka do łazienki oraz drzwi wejściowe do pokoju, - nieszczelna kabina, woda na posadzce po każdorazowym myciu, (zgłosiłam na recepcji, ale obsługa nie interweniowała) - popękane kafelki w łazience, - uszkodzona, zarysowana boazeria przy łóżkach, - dziury w ścianach, - brudne firany, - odpadające fugi w pokojach i na korytarzu, Pokoje nie były sprzątane mimo włączonego przycisku „clean”. Często blokujące się windy. Hotel posiada 2 windy dla gości i jedną dla personelu. My byliśmy na 9 piętrze, biegaliśmy od jednej do drugiej, by móc zjechać lub wjechać na górę. Dodam, że w windach dla gości był limit 4 osób, mimo to podirytowani goście wchodzili większą liczbą, przez co mocno ryzykowaliśmy przeciążeniem. Bardzo zła obsługa w recepcji. Zatrudniona nieprzeszkolona młodzież. Codziennie goście czekający po kilka godzin na zakwaterowanie. Restauracja, basen i animacje ujdą, ale mimo to nie polecam!!!!! Tak bardzo się zraziłam, że już nigdy więcej nie zaplanuję wakacji w Turcji. Dodam, że jednego dnia podczas naszego pobytu na słynną, kilkukilometrową plażę Kleopatry morze wyrzucało tony śmieci!!!Masakra!!!

barbara R
Bardzo dobry
2023-10-29

Oceniam hotel na 4 z 5. Hotel przyzwoity położony około 10 minut od plaży na którą jest dostępny darmowy dowóz co około 30 minut oraz codzienny bus do centrum o 11.00. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór i każdy może znaleźć coś dla siebie. Wspaniałe zupy tureckie dostępne nawet w nocy 23-24.00 które uwielbiałem. Polecam też jeden dostępny posiłek A la Carte który był bardzo fajnie zorganizowany (do wyboru menu tureckie lub owoce morza) i podane profesjonalnie. Również na plaży jest bar w którym można się posilić hamburgerem, wypić drinka czy piwo lub napoje i wszystko darmowe (w cenie all inclusive). Niestety leżaki i parasol na plaży płatne po 2 euro. Trochę słabe animacje choć zdarzały się też lepsze. Trochę było też ruskich ale więcej Polaków i zdominowaliśmy sytuację

marebko
2023-10-24

Omijajcie ten hotel z daleka! Zatrucie 2 dnia przez ich tandetne jedzenie! Nigdy nie wrócę, ani nie polecę tego hotelu. Przepełniony Polakami i ruskimi. Polaków wrzucają do strefy starego hotelu z zaniedbanymi pokojami w którym materace są ze sprężynami. Gdy pytaliśmy się czy otrzymamy pokój w nowej części hotelu, pracownik z recepcji powiedział że tak i wrzucili nas do starego. Nie da się wyspać kompletnie na tym dziadostwie. Odnośnie jedzenia w ich pseudo restauracji jest smród normalnie, codziennie jest to samo, a przede wszystkim nawalone i bez smaku. Animacje oraz muzyka dodatkowo puszczona jest na full do 23 w nocy przez co nie da się kompletnie wcześniej zasnąć. Ten burdel powinni już dawno zamknąć, ludzie omijajcie ten hotel szerokim łukiem. Dodatkowo w restauracji chodzą chore koty, których nikt nie przegania, uwieźcie nie są to dwa koty tylko z 10 kotów.. Co tu się dzieje to jest dramat!

Kinga O
2023-10-18

Najgorsze wakacje w życiu. Wszędzie brudno, jedzenie obrzydliwe, wszędzie chore koty chodzące na jadalni, obsługa nienawidzi Polakow tak dokładnie mi powiedzial w oczy. Moj pokoj dla inwalidów na 1 pietrze nie posiadal nawe calych drzwi musialam zakrywac na noc recznikami, w laziewce brak odplywu wody trzeba bylo po prysznicu samemu zagarniac wode do kratek bynie zalala pokoju, po zgloszeniu tego w recpcji powiedzieli ze innego pokoju nie ma i wezwa technika , którego nigdy nie bylo. Piwo w brudnych plastikowych kubkach, poprosilam o szklanke bylo wielkie oburzenie. w koncu kupowalismy sobie alkohol w sklepie bp tego nie dalo sie pic. jedlismy tez na miescie. Animacje to jakis żart o 22 zero muzyki. Nie wart ani złotówki ten wyjazd. w sklepach kasuja jak chcą juz nie wspomne o taxi.

justyna b
2023-09-29

Wróciliśmy tydzień temu z tego hotelu. Pobyt trwał 10 dni i również oceniamy ten hotel jako najgorszy w jakim byliśmy, a nie jesteśmy osobami wymagającymi. Zacznę o tego, że na recepcji ciężko dogadać się po angielsku, niemiecku czy nawet rosyjsku - wyjątkiem była dziewczyna, która z reguły pracowała na popołudniowych zmianach. Duże zastrzeżenia mamy do sprzątania i wymiany ręczników, sama kilka razy szukałam pokojowej i prosiłam o wymianę ręczników. Kilkukrotnie ręczniki zostawialiśmy na podłodze, co dla obsługi nie było wystarczającą sugestią. Rozumiem, że hotel chce być przyjazny dla środowiska i jest to super. Jednak uważam, że wymiana ręczników co drugi/trzeci dzień powinno być normą. W połowie naszego pobytu pojawiły się problemy z prądem i nic by mnie tak nie wkurzyło jak fakt, że w pokoju było spokojnie 30 stopni, klima nie działała.. natomiast show time musiał być. Absurd, że byli w stanie zapewnić nagłośnienie, oświetlenie, a nie potrafili zapewnić godnych warunków w pokojach gościom. Interweniowaliśmy również w biurze podróży. Kolejnym problemem był brak zimnej wody w kranie - prysznic można było wziąć jedynie we wrzątku, co trwało dwa dni. Do końca wyjazdu był problem z ciśnieniem w rurach, co uniemożliwiało brać komfortowo prysznic. Kwestia jedzenia to raczej subiektywna ocena każdego z gości. Głodni nie chodziliśmy, ale przez 10 dni posiłki mocno się powtarzały. Dało się zauważyć, że hotel mocno uwielbiany przez Polaków - 80% gości to Polacy. Niestety nie uważam tego za atut, ponieważ na własnej skórze mogliśmy się przekonać, że Polacy nie potrafią się zachować - brak kultury w stosunku do obsługi, głośne libacje nad basenem, awantury na korytarzach (trzaskanie drzwiami, krzyki). Nowym doświadczeniem dla nas było mieszkać w hotelu w centrum miasta, co uważamy za atut, ponieważ zawsze mieliśmy alternatywę by nie spędzać wieczorów w hotelu. Poza tym spacerek na plażę był również przyjemny. Takie tipy od nas: 1. Taksówkarze przy hotelu lubią oszukać na hajs. 2. Jeśli chcecie doświadczyć tureckiego klimatu, spędzić fajny dzień poza hotelem - polecamy restauracje na rzece Dimçay - super odpoczynek od upalnych dni. 3. Polecamy rodzinną restaurację - Taksim Tünel Restaurant Tyle ode mnie

Natalia G
2024-01-20

NIgdy więcej!!!!!Po przyjeździe do hotelu, po kilkugodzinnym oczekiwaniu, otrzymaliśmy pokoje w budynku głównym, które nie spełniały norm nawet 1* Pokoje były brudne, ponure, miały ciemny, szaro -brązowy wystrój ( wyglądały jak w domu pogrzebowym, daleko odbiegały od prezentowanych w ofercie hotelu i na stronach TUI) - brudne ściany, drzwi, szafy, - zardzewiała klamka do łazienki oraz drzwi wejściowe do pokoju, - nieszczelna kabina, woda na posadzce po każdorazowym myciu, (zgłosiłam na recepcji, ale obsługa nie interweniowała) - popękane kafelki w łazience, - uszkodzona, zarysowana boazeria przy łóżkach, - dziury w ścianach, - brudne firany, - odpadające fugi w pokojach i na korytarzu, Pokoje nie były sprzątane mimo włączonego przycisku „clean”. Często blokujące się windy. Hotel posiada 2 windy dla gości i jedną dla personelu. My byliśmy na 9 piętrze, biegaliśmy od jednej do drugiej, by móc zjechać lub wjechać na górę. Dodam, że w windach dla gości był limit 4 osób, mimo to podirytowani goście wchodzili większą liczbą, przez co mocno ryzykowaliśmy przeciążeniem. Bardzo zła obsługa w recepcji. Zatrudniona nieprzeszkolona młodzież. Codziennie goście czekający po kilka godzin na zakwaterowanie. Restauracja, basen i animacje ujdą, ale mimo to nie polecam!!!!! Tak bardzo się zraziłam, że już nigdy więcej nie zaplanuję wakacji w Turcji. Dodam, że jednego dnia podczas naszego pobytu na słynną, kilkukilometrową plażę Kleopatry morze wyrzucało tony śmieci!!!Masakra!!!

barbara R

Blue Star - informacje

Doskonałe położenie – niedaleko plaży Kleopatry, najpiękniejszej w tym regionie Turcji i w pobliżu centrum miasta – czyni z Blue Star doskonałe miejsce wypadowe do zwiedzania i korzystania z miejskich atrakcji. Miłośnicy relaksu mają do dyspozycji strefę spa z łaźnią parową czy typową łaźnią turecką. Na wszystkich gości czekają pyszne posiłki serwowane w restauracji bufetowej, basen ze zjeżdżalniami i urozmaicony program animacyjny. Dla najmłodszych przygotowano minidyskotekę, plac zabaw, pokój gier czy zajęcia w miniklubie. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Zjeżdżalnie dla dzieci
  • Plac zabaw
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1,5 km od centrum Alanyi
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1060 opinii)
(1060 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • barbara R2024-01-20

    NIgdy więcej!!!!!Po przyjeździe do hotelu, po kilkugodzinnym oczekiwaniu, otrzymaliśmy pokoje w budynku głównym, które nie spełniały norm nawet 1* Pokoje były brudne, ponure, miały ciemny, szaro -brązowy wystrój ( wyglądały jak w domu pogrzebowym, daleko odbiegały od prezentowanych w ofercie hotelu i na stronach TUI) - brudne ściany, drzwi, szafy, - zardzewiała klamka do łazienki oraz drzwi wejściowe do pokoju, - nieszczelna kabina, woda na posadzce po każdorazowym myciu, (zgłosiłam na recepcji, ale obsługa nie interweniowała) - popękane kafelki w łazience, - uszkodzona, zarysowana boazeria przy łóżkach, - dziury w ścianach, - brudne firany, - odpadające fugi w pokojach i na korytarzu, Pokoje nie były sprzątane mimo włączonego przycisku „clean”. Często blokujące się windy. Hotel posiada 2 windy dla gości i jedną dla personelu. My byliśmy na 9 piętrze, biegaliśmy od jednej do drugiej, by móc zjechać lub wjechać na górę. Dodam, że w windach dla gości był limit 4 osób, mimo to podirytowani goście wchodzili większą liczbą, przez co mocno ryzykowaliśmy przeciążeniem. Bardzo zła obsługa w recepcji. Zatrudniona nieprzeszkolona młodzież. Codziennie goście czekający po kilka godzin na zakwaterowanie. Restauracja, basen i animacje ujdą, ale mimo to nie polecam!!!!! Tak bardzo się zraziłam, że już nigdy więcej nie zaplanuję wakacji w Turcji. Dodam, że jednego dnia podczas naszego pobytu na słynną, kilkukilometrową plażę Kleopatry morze wyrzucało tony śmieci!!!Masakra!!!

  • marebko2023-10-29
    Bardzo dobry

    Oceniam hotel na 4 z 5. Hotel przyzwoity położony około 10 minut od plaży na którą jest dostępny darmowy dowóz co około 30 minut oraz codzienny bus do centrum o 11.00. Jedzenie bardzo dobre, duży wybór i każdy może znaleźć coś dla siebie. Wspaniałe zupy tureckie dostępne nawet w nocy 23-24.00 które uwielbiałem. Polecam też jeden dostępny posiłek A la Carte który był bardzo fajnie zorganizowany (do wyboru menu tureckie lub owoce morza) i podane profesjonalnie. Również na plaży jest bar w którym można się posilić hamburgerem, wypić drinka czy piwo lub napoje i wszystko darmowe (w cenie all inclusive). Niestety leżaki i parasol na plaży płatne po 2 euro. Trochę słabe animacje choć zdarzały się też lepsze. Trochę było też ruskich ale więcej Polaków i zdominowaliśmy sytuację

  • Kinga O2023-10-24

    Omijajcie ten hotel z daleka! Zatrucie 2 dnia przez ich tandetne jedzenie! Nigdy nie wrócę, ani nie polecę tego hotelu. Przepełniony Polakami i ruskimi. Polaków wrzucają do strefy starego hotelu z zaniedbanymi pokojami w którym materace są ze sprężynami. Gdy pytaliśmy się czy otrzymamy pokój w nowej części hotelu, pracownik z recepcji powiedział że tak i wrzucili nas do starego. Nie da się wyspać kompletnie na tym dziadostwie. Odnośnie jedzenia w ich pseudo restauracji jest smród normalnie, codziennie jest to samo, a przede wszystkim nawalone i bez smaku. Animacje oraz muzyka dodatkowo puszczona jest na full do 23 w nocy przez co nie da się kompletnie wcześniej zasnąć. Ten burdel powinni już dawno zamknąć, ludzie omijajcie ten hotel szerokim łukiem. Dodatkowo w restauracji chodzą chore koty, których nikt nie przegania, uwieźcie nie są to dwa koty tylko z 10 kotów.. Co tu się dzieje to jest dramat!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Blue Star

  • basen ze zjeżdżalniami
  • bezpłatny transfer na plażę
  • udogodnienia dla dzieci
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI