Blue Diamond Alya

(92 opinii)
AYT61220

Ostatnią rezerwację założono przedwczoraj z miejscowości Szczecin

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Jakość noclegu

Blue Diamond Alya - informacje

Hotel Blue Diamond Alya to idealne miejsce dla rodzin z dziećmi, jak i na wymarzony urlop we dwoje. Obiekt znajduje się bezpośrednio przy plaży, a jednocześnie blisko centrum miasta, dlatego stanowi dogodną bazę wypadową do zwiedzania okolicy. Na terenie kompleksu znajdziecie zewnętrzny basen ze zjeżdżalniami oraz ofertę masaży i zabiegów pielęgnacyjno-kosmetycznych. Na zwolenników sportowych aktywności czeka siłownia i boisko do gry w siatkówkę plażową. Po intensywnym i pełnym wrażeń dniu odpoczniecie w komfortowych, standardowo wyposażonych pokojach.  

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 2,5 km od centrum Alanyi
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 130 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(92 opinii)
(92 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
  • Jolanta K2019-05-18
    Bardzo dobry

    Hotel godny polecenia. Ppokoje czyste codziennie sprzatane. Jedzenie smaczne. Plaża z kamykami(potrzebne buty),przejście bezpośrednio z hotelu tunelem. Obsługa bardzo miła i pomocna, nawet na plaży podają zimne napoje do leżaków. Parasole i leżaki za darmo, w wystarczającej ilości. Wfi w całym hotelu i na plaży. Okolica ciekawa, wszędzie blisko. Można też zwiedzać np ruiny zamku, czerwona wieża....

  • matteo91_pl2018-09-21
     

    Hotel sprawia bardzo dobre pierwsze wrażenie, ale po 10 dniach zmieniłem nieco zdanie. Zacznijmy od plusów. Po pierwsze uważam, że hotel ma dobre położenie - z jednej strony przy plaży, a z drugiej fantastyczne góry Taurus, których szczyty często są przykryte chmurami. Widoki przepiękne, nieco przysłonięte tylko innymi hotelami, ale taki jest klimat miejskich hoteli. W tej kwestii jest naprawde bardzo dobrze! Jeżeli chodzi o plażę to trzeba przejść przez tunel pod drogą. Leżaki i parasole darmowe. Na plaży znajduje się hotelowy bar, który niestety serwuje tylko napoje bezalkoholowe (dostępne jedynie piwo - dodatkowo płatne 12 lirów). Woda w morzu była obłędnie ciepła! Do centrum Alanyi około 4km (30 lirów taksówką, 3 liry autobusem, 45 minut pieszo). Infrastruktura w mieście jest bardzo dobra, przystanek pod hotelem, chodniki szerokie, widoki ładne, warto wybrać się piechotą. Kolejnym plusem jest smak posiłków. Wybraliśmy wersję all inclusive. Jedzenie jest naprawdę dobre, smacznie przyprawione, świeże (co podkreślali również rezydenci biur podróży). Menu ustalane na każdy dzień tygodnia, więc przy dłuzszym pobycie potrawy będą się powtarzać. Trzecim plusem są pokoje. Widać, że remont został przeprowadzony kilka lat temu i pokoje jak i łazienki wyglądają świeżo i dosyć nowocześnie. Poruszając tą kwestię warto podkreślić, że najlepszą cześćią obsługi są sprzątaczki. Panie sprzątające miłe, przykładają się do pracy, nie mam uwag do czystości. Dodatkowo codziennie miła niespodzianka w postaci zwierzaków układanych z ręczników. Przejdźmy teraz do minusów. Faktem jest to, że jedzenie jest smaczne, ale ilość potraw do wyboru jak na czterogwiazdkowy hotel jest poniżej oczekiwań. Bardzo dużo sałatek, oliwek, warzyw, ale konkretnych potraw 4-5 do wyboru. Nie chodziłem głodny, ale jeżeli komuś coś nie podpasuje to może mieć problem. Kolejnym minusem są drinki (koktajle). Do wyboru mamy zaledwie trzy rodzaje, dodatkowo składniki używane do ich sporządzenia słabej jakości (soki z automatu, cola z dystrybutora). Poza tym koktajle możemy zamówić jedynie od godziny 19. Jeżeli chodzi o resztę obsługi (poza sprzątaczkami) to ich zaangażowanie do pracy jest można powiedzieć średnie. Odniosłem wrażenie, że są znudzeni swoją pracą. Bar otwarty jest do północy, więc zaraz po jego zamknięciu obsługa wyprasza gości ze stolików znajdujących się przy barze. Byliśmy większą grupą ze znajomymi i gdy chcieliśmy zamówić większą ilość (dla każdego po jednym) obsługa kręciła nosem. Dodatkowo nawet podczas godzin pracy baru (wieczorem), gdy ktoś głośno się zaśmiał to obsługa natychmiast upomniała, że nie wolno być zbyt głośno. Wyjątkiem były dni w które hotel organizował wieczory z muzyką na żywo (dwa razy w tygodniu). Kontynuując temat obsługi bar na plaży obsługuje dwóch mężczyzn. Jeden z nich nie wiedzieć czemu podczas gdy goście leżą pod parasolami biega i zmienia ich ustawienie. Mam na myśli zestawy zajęte przez gości. Na nasze uwagi owy pan nie zwracał uwagi. Co gorsza mężczyzna ten prawdopodobnie mógł być pod wpływem alkoholu. Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie, ale biorąc pod uwagę to co robił oraz to, że śpiewał i mówił sam do siebie oraz miał rozbiegany wzrok wskazywało jednoznacznie. Jeżeli chodzi o przekąski między obiadem, a kolacją to są serwowane, jedynie sałatki podlegają samoobsłudze. Zaznaczę tylko, że przy zamówieniu większej ilości kelnerzy robią dziwne miny. Dodatkowo czas oczekiwania zbyt długi. Sytuacją jednak, która przelała czarę goryczy jest historia z recepcjonistą. Pewnego dnia, gdy bar skończył już godziny swojego działania postanowiliśmy wyjść jeszcze ze znajomymi na miasto. Wychodząc z hotelu podbiegł do nas recepcjonista, robiąc nam aferę, że widzi nas po raz pierwszy i żąda okazania opasek (dodam, że był to chyba nasz piąty dzień w tym hotelu i cały wieczór spędziliśmy w barze). Po kilku chwilach przybiegł jeszcze kelner i ochroniarz. Pomimo okazania opasek obsługa nie była przekonana, że jesteśmy ich gośćmi. Dopiero, gdy zaczęliśmy stawiać na swoim panowie odpuścili. Nie było by może w tej sytuacji nic nadzwyczajnego, ponieważ dobrze, że hotel dba o bezpieczeństwo jednak jeżeli sytuacja zostałaby załatwiona przyjaźnie i spokojnie. Panowie byli jednak wręcz agresywni i zrobili nam aferę na forum przy innych gościach. Sytuacja dla mnie niedopuszczalna.Nigdzie na świecie nie spotkałem się z takim traktowaniem. Na sam koniec zostawię fakt, że w hotelu średnio można dogadać się po angielsku. Recepcja która powinna biegle mówić w tym języku zdecydowanie nie daje rady i załatwienie wielu spraw sprawia zbyt wiele trudności. Denerwujące może być również to, że po terenie hotelu kręci się wiele osób z zewnętrznych firm proponujących nam swoje usługi. Uważam, że jeżeli ktoś chce zrobić sobie tatuaż i lub kupić wycieczkę to wie, gdzie ma się udać. Ewentualnie chyba sama reklama wystarczy. Reasumując Turcja jest przepiękna, pogoda pewna więc zdecydowanie polecam wakację w tym kraju. Jeżeli chodzi o hotel to raczej nie wróciłbym jeszcze raz. Większość gości hotelu to przedział wiekowy 50-60+ więc o takich gości i spokój dba się najbardziej. Poza tym poziom obsługi bardzo słaby.

  • magdalenawrzeszcz2018-09-08
     

    Jedzenie nie smaczne w minimalnej ilości aby coś zjejść, aby w brzuchu nie burczało,marchewka plus ryż to nie jest obiad-skandal Byłam w Turcji 6 razy i takiego jedzenia nie widziałam Plaża z kamieniami z dużym uskokiem, więc nie ma łagodnego zejścia Na plaży nie można sobie ułożyć leżaka bo zaraz pojawia się osoba z hotelu i przestawia i dyskutuje ze takie są wymogi hotelowe Do godz 10 nie mozna sobie nalać wody bo bar czynny od 10 Przekąski na basenie na zamówienie, czeka się na nędzną pizzelub zimnego hamburgera z 30 min Hotel czysty i jedyny plus Ogólnie nie polecam tego hotelu

Hotel

Dla dzieci

  • wydzielona część basenu dla dzieci

Sport i wellness

    Płatne
  • masaże
  • hammam
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne
  • siłownia
  • siatkówka plażowa

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • winda
  • sala TV
  • taras
  • Wi-Fi: w całym hotelu
  • kawiarenka internetowa: za opłatą
  • minimarket
  • fryzjer
  • lekarz
  • pralnia: za opłatą
  • parking

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 105

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży
  • hotel oddzielony od plaży ulicą
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • baseny: 2
  • basen „Main Pool": kwiecień - listopad, zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen „Waterslide Pool": kwiecień - październik, zewnętrzny, ze słodką wodą, zjeżdżalnia, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • ręczniki: wymagana kaucja
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Blue Diamond Alya - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(92 opinii)
(92 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Jakość noclegu
  • Jolanta K2019-05-18
    Bardzo dobry

    Polecam

    Hotel godny polecenia. Ppokoje czyste codziennie sprzatane. Jedzenie smaczne. Plaża z kamykami(potrzebne buty),przejście bezpośrednio z hotelu tunelem. Obsługa bardzo miła i pomocna, nawet na plaży podają zimne napoje do leżaków. Parasole i leżaki za darmo, w wystarczającej ilości. Wfi w całym hotelu i na plaży. Okolica ciekawa, wszędzie blisko. Można też zwiedzać np ruiny zamku, czerwona wieża....

  • matteo91_pl2018-09-21
     

    Mieszane uczucia

    Hotel sprawia bardzo dobre pierwsze wrażenie, ale po 10 dniach zmieniłem nieco zdanie. Zacznijmy od plusów. Po pierwsze uważam, że hotel ma dobre położenie - z jednej strony przy plaży, a z drugiej fantastyczne góry Taurus, których szczyty często są przykryte chmurami. Widoki przepiękne, nieco przysłonięte tylko innymi hotelami, ale taki jest klimat miejskich hoteli. W tej kwestii jest naprawde bardzo dobrze! Jeżeli chodzi o plażę to trzeba przejść przez tunel pod drogą. Leżaki i parasole darmowe. Na plaży znajduje się hotelowy bar, który niestety serwuje tylko napoje bezalkoholowe (dostępne jedynie piwo - dodatkowo płatne 12 lirów). Woda w morzu była obłędnie ciepła! Do centrum Alanyi około 4km (30 lirów taksówką, 3 liry autobusem, 45 minut pieszo). Infrastruktura w mieście jest bardzo dobra, przystanek pod hotelem, chodniki szerokie, widoki ładne, warto wybrać się piechotą. Kolejnym plusem jest smak posiłków. Wybraliśmy wersję all inclusive. Jedzenie jest naprawdę dobre, smacznie przyprawione, świeże (co podkreślali również rezydenci biur podróży). Menu ustalane na każdy dzień tygodnia, więc przy dłuzszym pobycie potrawy będą się powtarzać. Trzecim plusem są pokoje. Widać, że remont został przeprowadzony kilka lat temu i pokoje jak i łazienki wyglądają świeżo i dosyć nowocześnie. Poruszając tą kwestię warto podkreślić, że najlepszą cześćią obsługi są sprzątaczki. Panie sprzątające miłe, przykładają się do pracy, nie mam uwag do czystości. Dodatkowo codziennie miła niespodzianka w postaci zwierzaków układanych z ręczników. Przejdźmy teraz do minusów. Faktem jest to, że jedzenie jest smaczne, ale ilość potraw do wyboru jak na czterogwiazdkowy hotel jest poniżej oczekiwań. Bardzo dużo sałatek, oliwek, warzyw, ale konkretnych potraw 4-5 do wyboru. Nie chodziłem głodny, ale jeżeli komuś coś nie podpasuje to może mieć problem. Kolejnym minusem są drinki (koktajle). Do wyboru mamy zaledwie trzy rodzaje, dodatkowo składniki używane do ich sporządzenia słabej jakości (soki z automatu, cola z dystrybutora). Poza tym koktajle możemy zamówić jedynie od godziny 19. Jeżeli chodzi o resztę obsługi (poza sprzątaczkami) to ich zaangażowanie do pracy jest można powiedzieć średnie. Odniosłem wrażenie, że są znudzeni swoją pracą. Bar otwarty jest do północy, więc zaraz po jego zamknięciu obsługa wyprasza gości ze stolików znajdujących się przy barze. Byliśmy większą grupą ze znajomymi i gdy chcieliśmy zamówić większą ilość (dla każdego po jednym) obsługa kręciła nosem. Dodatkowo nawet podczas godzin pracy baru (wieczorem), gdy ktoś głośno się zaśmiał to obsługa natychmiast upomniała, że nie wolno być zbyt głośno. Wyjątkiem były dni w które hotel organizował wieczory z muzyką na żywo (dwa razy w tygodniu). Kontynuując temat obsługi bar na plaży obsługuje dwóch mężczyzn. Jeden z nich nie wiedzieć czemu podczas gdy goście leżą pod parasolami biega i zmienia ich ustawienie. Mam na myśli zestawy zajęte przez gości. Na nasze uwagi owy pan nie zwracał uwagi. Co gorsza mężczyzna ten prawdopodobnie mógł być pod wpływem alkoholu. Wiem, że brzmi to nieprawdopodobnie, ale biorąc pod uwagę to co robił oraz to, że śpiewał i mówił sam do siebie oraz miał rozbiegany wzrok wskazywało jednoznacznie. Jeżeli chodzi o przekąski między obiadem, a kolacją to są serwowane, jedynie sałatki podlegają samoobsłudze. Zaznaczę tylko, że przy zamówieniu większej ilości kelnerzy robią dziwne miny. Dodatkowo czas oczekiwania zbyt długi. Sytuacją jednak, która przelała czarę goryczy jest historia z recepcjonistą. Pewnego dnia, gdy bar skończył już godziny swojego działania postanowiliśmy wyjść jeszcze ze znajomymi na miasto. Wychodząc z hotelu podbiegł do nas recepcjonista, robiąc nam aferę, że widzi nas po raz pierwszy i żąda okazania opasek (dodam, że był to chyba nasz piąty dzień w tym hotelu i cały wieczór spędziliśmy w barze). Po kilku chwilach przybiegł jeszcze kelner i ochroniarz. Pomimo okazania opasek obsługa nie była przekonana, że jesteśmy ich gośćmi. Dopiero, gdy zaczęliśmy stawiać na swoim panowie odpuścili. Nie było by może w tej sytuacji nic nadzwyczajnego, ponieważ dobrze, że hotel dba o bezpieczeństwo jednak jeżeli sytuacja zostałaby załatwiona przyjaźnie i spokojnie. Panowie byli jednak wręcz agresywni i zrobili nam aferę na forum przy innych gościach. Sytuacja dla mnie niedopuszczalna.Nigdzie na świecie nie spotkałem się z takim traktowaniem. Na sam koniec zostawię fakt, że w hotelu średnio można dogadać się po angielsku. Recepcja która powinna biegle mówić w tym języku zdecydowanie nie daje rady i załatwienie wielu spraw sprawia zbyt wiele trudności. Denerwujące może być również to, że po terenie hotelu kręci się wiele osób z zewnętrznych firm proponujących nam swoje usługi. Uważam, że jeżeli ktoś chce zrobić sobie tatuaż i lub kupić wycieczkę to wie, gdzie ma się udać. Ewentualnie chyba sama reklama wystarczy. Reasumując Turcja jest przepiękna, pogoda pewna więc zdecydowanie polecam wakację w tym kraju. Jeżeli chodzi o hotel to raczej nie wróciłbym jeszcze raz. Większość gości hotelu to przedział wiekowy 50-60+ więc o takich gości i spokój dba się najbardziej. Poza tym poziom obsługi bardzo słaby.

  • magdalenawrzeszcz2018-09-08
     

    Hotel koszmarny

    Jedzenie nie smaczne w minimalnej ilości aby coś zjejść, aby w brzuchu nie burczało,marchewka plus ryż to nie jest obiad-skandal Byłam w Turcji 6 razy i takiego jedzenia nie widziałam Plaża z kamieniami z dużym uskokiem, więc nie ma łagodnego zejścia Na plaży nie można sobie ułożyć leżaka bo zaraz pojawia się osoba z hotelu i przestawia i dyskutuje ze takie są wymogi hotelowe Do godz 10 nie mozna sobie nalać wody bo bar czynny od 10 Przekąski na basenie na zamówienie, czeka się na nędzną pizzelub zimnego hamburgera z 30 min Hotel czysty i jedyny plus Ogólnie nie polecam tego hotelu

  • Ewelina P2018-07-25
    Bardzo dobry

    Dobry hotek

    W hotelu spędziliśmy z chłopakiem tygodniowy urlop. Oceniam ogólnie 4 na 5, bo hotel oferuje pokoje w dobrym standardzie ( pokoje są komfortowe, czyste i regularnie sprzątane ) oraz smaczne obiady (12.30-14.00) i kolacje (19.00-21.00): zupa, dwa rodzaje mięsa - dobrze doprawione, smaczne dodatki (ryż, makaron, ziemniaki), świeże warzywa i owoce (arbuzy, melon, czereśnie ) i duży wybór deserów ( miłe zaskoczenie). Na minus zdecydowanie śniadania, z których najczęściej rezygnowaliśmy ( jajecznica z proszku, niesmaczna wędlina i sery, pieczywo bez smaku, trudno wybrać nawet coś z dodatków). Przy opcji All Incl. zdecydowaliśmy się na wczesny lunch o 12.30 rezygnując z niesmacznych śniadań. Obsługa - jeśli goście oczekują miłej, uśmiechniętej obsługi to zdecydowanie powinni przygotować napiwki. Bez nich czeka na nich obsługa , która beznamiętnie wykonuje swoje obowiązki. Ja nie miałam dużych oczekiwań, zwłaszcza gdy uświadomiłam sobie, jak długie mają zmiany, a ich zarobki nie są duże. Jedna z kelnerek w restauracji speszyła się, gdy zauważyłam jak pod nosem ze złością komentuje zachowanie jednego z gości hotelowych. Goście : w hotelu spotkamy Rosjan, Niemców i Polaków. Hotel nie nastawia się na animacje ( co można odczytać jako plus i minus. W ciągu tygodnia hotel zorganizował krótki koncert z muzyką na żywo ( Pan śpiewał znane przeboje Scorpions, The Beatles..) oraz wieczór kultury tureckiej ( dwa występy - tańczący zespół młodzieżowy i Pani cała w złocie, w której tańcu pojawiły się elementy tańca brzucha; tancerka zapraszała chętnych do wspólnej zabawy proponując rożne gadżety i świecidełka; występy przykuły uwagę przede wszystkim gości z Rosji). Lokalizacja: raz zdecydowaliśmy się na spacer do miasteczka ( niestety jest dość daleko pieszo), później podróżowaliśmy autobusem ( nr 101, kursuje często, choć czasem przepełniony nie zabiera pasażerów, podróż kosztuje 3 liry w jedną stronę)- zdecydowanie polecam, zwłaszcza, że przystanek jest pod samym hotelem. W kilkanaście minut dotrzemy do centrum. Plaża: hotel ma wydzieloną plażę z leżakami i parasolami ( nie było problemu z dostępem, dodatkowo przejdziemy tam tunelem pod jezdnią), ale upał powodował, ze po piasku/ żwirku nie dało się chodzić. Jeśli ktoś widział ładne plaże, tu raczej nic go nie zachwyci. Wg Regulaminu na basenie i plaży nie korzystamy z ręczników hotelowych - musimy zapłacić 10 euro depozytu, żeby dodatkowe ręczniki otrzymać. Przy plaży bar, ale serwuje tylko napoje bezalkoholowe. Polecam podróż ( autobusem ) do miasteczka i spacer na plażę Kleopatry ( ładne widoki, przyjemna plaża, po której można spacerować bez specjalnego obuwia). Internet: masakra ! Zarówno ja jak i mój chłopak mieliśmy problem z WiFi, połączenie było słabe i często zrywało ( zakup wycieczki online graniczył z cudem ), dodatkowo - sieć działa przy Recepcji i barze ( choć też nie zawsze). Basen: są dwa, w dobrym stanie i dość duże ( jeden ma dwie zjeżdżalnie - zjeżdżali dorośli i dzieci), najczęściej było wolne miejsce na leżaku. Z obsługi na pewno zapamiętam zabawnego recepcjonistę, który przywitał i pożegnał nas z uśmiechem, z tego co widziałam był zawsze uśmiechnięty i pogodny ( zagadywał dzieci i żartował z gośćmi ), co wyróżniało go na tle pozostałych, raczej smutnych i poważnych.

  • Robert B2018-07-22
     

    Pobyt lipiec 2018

    Byłem w tym hotelu z żoną oraz dzieckiem w lipcu 2018. Zacznę od plusów, hotel czysty, blisko plaży niecałe 100 metrów. Miła obsługa. W pokój jest klimatyzacja oraz pilot do jej regulowania, niestety co by się nie ustawiło na pilocie i tak chodziła tak samo, chłodziła ale słabo. Największe zastrzeżenia mam do wyżywienia nie mam w czym wybrać oprócz "turkich meet" pod każdą postacią z mielonego mięso i uformowanego (prostokąty, kuleczki, na patyku) na pobyt tygodniowy dwa razy był kurczak i dwa razy ryby. O wędlinach nie wspomnę ... Owoce i warzywa które po winne być ich najlepszą stroną okazały nie mało słodkie lub bez smaku. All inclusive jak można to tak nazwać to dodatkowo płatne lody (pierwszy raz się z tym spotkałem) alkohole powyżej 30% tylko po godzinie 19:00. O Wszystko trzeba prosić obsługę wszystko schowane nic poza owocami nie można było podejść i sobie nałożyć czy nalać. Jak zamówiłem frytki z baru gdzie się zamawia przekąski czekałem 25 min. Kolejka po cole taka że się odechciewało mimo iż obsługa naprawdę robiła co mogła ( by ich po prostu za mało). Basen są dwa jeden ze zjeżdżalniami malutki moim zdaniem nie filtrowany codziennie woda gorąca oraz czuć kremy którymi się wszyscy smarują. Duży basen trochę lepszy chociaż czysty i trochę chłodniejsza woda można się ochłodzić. Oba baseny stosunkowo za małe bo ilości gości bywało tak że nie było jak wejść do wody. A i może bardzo fajne szkoda tylko że czuć rybą ... Nie polecam nikomu są dużo lepsze hotele.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi
  • TV sat.
  • wanna
  • WC
  • suszarka do włosów

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Riwiera Turecka - przewodnik

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Krizantem Restaurant80 m
  • Afrodit Restoran0,1 km
  • Le Grille0,1 km
  • Vista Di Mare0,1 km
  • kral grill bar0,2 km
  • The Brothers By MemosBar & Restaurant/Alanya/Oba0,2 km
  • Wine River Restaurat0,2 km
  • taylan's house restaurant&bar0,2 km
  • Bistro Egon0,2 km
  • Memos Restaurant cafe0,2 km

Zakupy:

  • Mis Market20 m
  • Hakan Souvenir50 m
  • Royal Market90 m
  • Migros Jet0,1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Blue Diamond Alya

  • basen ze zjeżdżalniami
  • ministrefa spa
  • dogodna lokalizacja
Sprawdzanie ceny