Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside

(2241 opinii)
BKK20017
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Wartość

Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside - informacje

Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside położony jest na wschodnim wybrzeżu rzeki Chao Phraya, obok nocnego targu Asiatique. Goście mają do dyspozycji 5 restauracji i 4 bary z szeroką ofertą napojów. Relaks po aktywnym dniu zagwarantują basen z tarasem, strefa spa z łaźnią parową oraz elegancko urządzone pokoje.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • w centrum
  • w pobliżu sklepów i restauracji
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
  • ok. 2 km od stacji Saphan Taksin
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2241 opinii)
(2241 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • fikwiatkowski2016-04-30
    Bardzo dobry

    Lokalizacja przy rzece (jest hotelowa łódka), bardzo czysto i pachnąco. Super miły i uprzejmy personel. Smaczne i ciekawe śniadania (kontynentalne, tajskie i sushi). A zaraz obok hotelu wspaniały świat prawdziwego tajskiego street food. Basen też fajny, zwłaszcza dla dzieciaków. Polecamy!

  • itchfoot2019-05-27
    Bardzo dobry

    Ten hotel ma świetną lokalizację tuż przy rzece Chao Phraya, co oznaczało, że mieliśmy rano widok na rzekę podczas śniadania w formie bufetu i piękny widok z naszego pokoju na 10. piętrze, patrząc przez rzekę. Basen / spa był świetną oazą i tak relaksujący. Nocny targ znajdował się w odległości krótkiego spaceru wzdłuż rzeki i na poziomie ulicy, przeszliśmy zaledwie kilka minut do różnych miejsc jedzenia w pobliżu

  • cclye2019-01-21
     

    Moja żona została wezwana przez call center Wyndham Vacations Club Asia, by przekonać ją, by spróbowała kolejnego pobytu w Bangkoku po nieprzyjemnym doświadczeniu na Phuket w 2018 roku. Zapłaciliśmy około 150 USD za nasze zaangażowanie w tę podróż. Mamy 2 e-maile z potwierdzeniem, zanim zarezerwowaliśmy lot, aby polecieć do Bangkoku. Kiedy dotarliśmy do hotelu o 17.00 + w sobotę 20 stycznia, personel front-office nie przywitał nas i próbował nas sprawdzić. Po otrzymaniu naszego potwierdzenia, naszych paszportów i karty kredytowej przez długi czas byliśmy zszokowani kiedy powiedział nam, że nie może znaleźć potwierdzonej rezerwacji pod naszym imieniem. Wysłał nas, abyśmy porozmawiali z ludźmi Wyndham Vacations Club przy innym biurku, 4 metry od recepcji! Nikt nie zajmował stanowiska WVC. Sprawdziliśmy z Nontem. Powiedziano nam, że ludzie WVC prawdopodobnie poszli na przerwę; "proszę czekać". Niezadowolony z takiej bezskuteczności zapytałam, czy zna ich kontakty mobilne. Zadzwonił do kogoś z WVC po nazwisku Trechada i kontynuował rozmowę w języku tajskim, zamiast dać mi szansę wypowiedzenia naszego utworu. Równie nieprzydatna była Jessica, która była całkowicie niesympatyczna z naszą sytuacją (przyleciałaś z potwierdzoną rezerwacją tylko po to, aby usłyszeć, że nie można znaleźć potwierdzonej rezerwacji!). Nikt nie zaoferował nam pokoju na własny koszt jako pracy (zamiast uzgodnienia WVC). W końcu ktoś z recepcji hotelu znalazł Joyce i jej kolegę z WVC. Joyce zadzwoniła do Penny (przełożonego WVC) i udało jej się reaktywować naszą rezerwację. (Ktoś w call center WVC na Filipinach dezaktywował naszą rezerwację, mimo że wiele osób zadzwoniło do mojej żony, aby potwierdzić i potwierdzić naszą rezerwację.) Penny przeprosiła osobiście następnego ranka i obiecała zbadać dalej, dlaczego nasza rezerwacja została dezaktywowana. Obiecała też porozmawiać z Ramada Plaza GM i poprosić o cieplejszą obsługę z recepcji hotelu w stosunku do gości zorganizowanych przez WVC. Czułem się traktowany jak parias w dniu przyjazdu, mimo że polecieliśmy uzbrojony w potwierdzony wydruk rezerwacji z WVC. Wyndham może posiadać większość nieruchomości hotelowych na świecie, a także RCI. Ale to jest branża hotelarska. Postawa twoich pracowników wobec gości, nawet jeśli nie jest to wina gości, jest wręcz okropna. Jestem pewien, że GM z Ramada Plaza zaoferuje mi "płytę kotła", jak bardzo im przykro. Zrób coś naprawdę pozytywnego. Jest tak wiele obszarów lub rzeczy nie w porządku w tym hotelu lub przydzielonym nam pokoju. Czy chcemy ci powiedzieć? Czy zarząd będzie słuchał? Bardzo w to wątpię w działania wykazane przez Nont i Jessicę.

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczka dla dzieci: za opłatą, na zapytanie
  • klub dla dzieci
  • miniklub
  • pokój gier i zabaw

Sport i wellness

    W cenie
  • łaźnia parowa
  • siłownia
  • Płatne
  • strefa spa: w ofercie firm zewnętrznych
  • masaże: w ofercie firm zewnętrznych
  • zabiegi lecznicze
  • zabiegi pielęgnacyjno-kosmetyczne: w ofercie firm zewnętrznych
  • joga

Rozrywka

  • muzyka na żywo

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • taras
  • sala TV
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • centrum biznesowe: w cenie
  • sale konferencyjne: 22
  • sklep z pamiątkami
  • minimarket
  • butik
  • fryzjer
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, strzeżony, w cenie
  • usługi konsjerża
  • kantor
  • sejf: w recepcji, w cenie
  • bankomat

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 525

Kategoria lokalna

  • 4,5 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez 24-godzinny TUI Service Center.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com

Basen

  • basen: w cenie, zewnętrzny
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(2241 opinii)
(2241 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
    Wartość
  • fikwiatkowski2016-04-30
    Bardzo dobry

    Bardzo przyjemny hotel

    Lokalizacja przy rzece (jest hotelowa łódka), bardzo czysto i pachnąco. Super miły i uprzejmy personel. Smaczne i ciekawe śniadania (kontynentalne, tajskie i sushi). A zaraz obok hotelu wspaniały świat prawdziwego tajskiego street food. Basen też fajny, zwłaszcza dla dzieciaków. Polecamy!

  • itchfoot2019-05-27
    Bardzo dobry

    Świetny pobyt - wróci!

    Ten hotel ma świetną lokalizację tuż przy rzece Chao Phraya, co oznaczało, że mieliśmy rano widok na rzekę podczas śniadania w formie bufetu i piękny widok z naszego pokoju na 10. piętrze, patrząc przez rzekę. Basen / spa był świetną oazą i tak relaksujący. Nocny targ znajdował się w odległości krótkiego spaceru wzdłuż rzeki i na poziomie ulicy, przeszliśmy zaledwie kilka minut do różnych miejsc jedzenia w pobliżu

  • cclye2019-01-21
     

    Prawie zepsute wakacje

    Moja żona została wezwana przez call center Wyndham Vacations Club Asia, by przekonać ją, by spróbowała kolejnego pobytu w Bangkoku po nieprzyjemnym doświadczeniu na Phuket w 2018 roku. Zapłaciliśmy około 150 USD za nasze zaangażowanie w tę podróż. Mamy 2 e-maile z potwierdzeniem, zanim zarezerwowaliśmy lot, aby polecieć do Bangkoku. Kiedy dotarliśmy do hotelu o 17.00 + w sobotę 20 stycznia, personel front-office nie przywitał nas i próbował nas sprawdzić. Po otrzymaniu naszego potwierdzenia, naszych paszportów i karty kredytowej przez długi czas byliśmy zszokowani kiedy powiedział nam, że nie może znaleźć potwierdzonej rezerwacji pod naszym imieniem. Wysłał nas, abyśmy porozmawiali z ludźmi Wyndham Vacations Club przy innym biurku, 4 metry od recepcji! Nikt nie zajmował stanowiska WVC. Sprawdziliśmy z Nontem. Powiedziano nam, że ludzie WVC prawdopodobnie poszli na przerwę; "proszę czekać". Niezadowolony z takiej bezskuteczności zapytałam, czy zna ich kontakty mobilne. Zadzwonił do kogoś z WVC po nazwisku Trechada i kontynuował rozmowę w języku tajskim, zamiast dać mi szansę wypowiedzenia naszego utworu. Równie nieprzydatna była Jessica, która była całkowicie niesympatyczna z naszą sytuacją (przyleciałaś z potwierdzoną rezerwacją tylko po to, aby usłyszeć, że nie można znaleźć potwierdzonej rezerwacji!). Nikt nie zaoferował nam pokoju na własny koszt jako pracy (zamiast uzgodnienia WVC). W końcu ktoś z recepcji hotelu znalazł Joyce i jej kolegę z WVC. Joyce zadzwoniła do Penny (przełożonego WVC) i udało jej się reaktywować naszą rezerwację. (Ktoś w call center WVC na Filipinach dezaktywował naszą rezerwację, mimo że wiele osób zadzwoniło do mojej żony, aby potwierdzić i potwierdzić naszą rezerwację.) Penny przeprosiła osobiście następnego ranka i obiecała zbadać dalej, dlaczego nasza rezerwacja została dezaktywowana. Obiecała też porozmawiać z Ramada Plaza GM i poprosić o cieplejszą obsługę z recepcji hotelu w stosunku do gości zorganizowanych przez WVC. Czułem się traktowany jak parias w dniu przyjazdu, mimo że polecieliśmy uzbrojony w potwierdzony wydruk rezerwacji z WVC. Wyndham może posiadać większość nieruchomości hotelowych na świecie, a także RCI. Ale to jest branża hotelarska. Postawa twoich pracowników wobec gości, nawet jeśli nie jest to wina gości, jest wręcz okropna. Jestem pewien, że GM z Ramada Plaza zaoferuje mi "płytę kotła", jak bardzo im przykro. Zrób coś naprawdę pozytywnego. Jest tak wiele obszarów lub rzeczy nie w porządku w tym hotelu lub przydzielonym nam pokoju. Czy chcemy ci powiedzieć? Czy zarząd będzie słuchał? Bardzo w to wątpię w działania wykazane przez Nont i Jessicę.

  • ShangaanSuisse2019-01-21
     

    Brak odpowiedzi na ich klientów

    Wysłałem dwie wiadomości do hotelu, stwierdzając, że to były specjalne urodziny mojej żony i zapytałem, czy mają jakieś sugestie. Hotel zignorował moje prośby. Drugą rzeczą, którą chciałbym przedstawić podczas zatwierdzania oceny 2, byłam zobowiązana zabrać żonę na pogotowie rano przed naszym lotem do Bangkoku. Byliśmy zobowiązani do odwołania naszych wakacji. Wysłaliśmy nasze wiadomości przez Agodę i bezpośrednio do hotelu. Chociaż rozumiemy naszą umowę o anulowaniu z hotelem, byłby to miły gest dla hotelu, aby napisać do nas z pytaniem, jak moja żona jest i że są przepraszani za odwołanie.

  • Jennie G2018-12-22
     

    Pokój z widokiem na rzekę

    Uwzględniając pokój z widokiem na rzekę był miły, ale bez pokładu, aby usiąść, aby cieszyć się, musisz zejść w pobliżu basenu, aby usiąść i patrzeć na rzekę. Basen jest nasz największy zawiedziony, basen jest zimny, mamy 8 dniowy pobyt tutaj i nie można pływać. Basen jest czysty, jeśli chcesz zimno, basen jest 21 stopni. Nasz pokój jest przestarzały, ale czysty i wygodny, personel jest wystarczająco przyjazny. Aby dostać się do Siam i dużych centrów handlowych, łódź zabierze Cię z Ramada do MRT, która jest około 5 minut łodzią i wychodzi co 30 minut. Asiatique może sprzedawać się bardzo blisko, około 10 minut spacerem w wolnym tempie. Nie zdecydowalibyśmy się na pobyt tutaj ponownie, ponieważ uwielbiamy pływać, mamy jeszcze kilka dni naszego pobytu tutaj i nie możemy się doczekać, aby przenieść się gdzieś, gdzie możemy pływać.

Pokoje

Pokój 2-osobowy deluxe

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    34m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • 1 łóżko typu king-size
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na rzekę lub basen
  • klimatyzacja: w cenie, styczeń - grudzień, centralnie sterowana

Pokój 2-osobowy deluxe

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    40m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • 1 łóżko typu king-size
  • sejf: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na rzekę lub miasto
  • 1 dostawka
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana

Pokój 2-osobowy club deluxe

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    34m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • 2 pojedyncze łóżka
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • lodówka: w cenie
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • serwis sprzątający: codziennie, w cenie
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na rzekę lub basen

Suita

  • Kod pokoju: SUX1
  • Metraż: 

    52m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienny
  • sypialnia
  • 1 łóżko typu king-size
  • klimatyzacja: w cenie, centralnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • sofa
  • biurko
  • lodówka
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe: za opłatą, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: za opłatą, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV sat.
  • room service: za opłatą
  • prysznic
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na rzekę lub miasto
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Bangkok - przewodnik

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Sala Thai Pool Bar30 m
  • Coconut Terrace30 m
  • Ah Yat Abalone Forum Restaurant30 m
  • Eurasian Grill30 m
  • Eurasian Grill30 m
  • The Terrace60 m
  • ILLUMINOUS BAR & LOUNGE70 m
  • Helikon-All Day Drinking80 m
  • Thai Khang90 m
  • Court House cafeteria0,1 km

Zakupy:

  • Thai Pavilion Lobby Lounge10 m
  • Bob Boutique60 m
  • Led display0,1 km
  • JLED CO., LTD led0,1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside

  • urozmaicona oferta kulinarna
  • miniklub dla dzieci
  • niewielka strefa spa
Sprawdzanie ceny