Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside - informacje
Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside położony jest na wschodnim wybrzeżu rzeki Chao Phraya, obok nocnego targu Asiatique. Goście mają do dyspozycji 5 restauracji i 4 bary z szeroką ofertą napojów. Relaks po aktywnym dniu zagwarantują basen z tarasem, strefa spa z łaźnią parową oraz elegancko urządzone pokoje.
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Spa
Położenie:
- w centrum
- w pobliżu sklepów i restauracji
- czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
- ok. 2 km od stacji Saphan Taksin
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- fikwiatkowski2016-04-30Bardzo dobry
Lokalizacja przy rzece (jest hotelowa łódka), bardzo czysto i pachnąco. Super miły i uprzejmy personel. Smaczne i ciekawe śniadania (kontynentalne, tajskie i sushi). A zaraz obok hotelu wspaniały świat prawdziwego tajskiego street food. Basen też fajny, zwłaszcza dla dzieciaków. Polecamy!
- Traveller_SGG2020-01-24
Zarezerwowałem 2 pokoje na 3 noce w podróży w ciągu 6 tygodni. Byłem tak szczęśliwy, dzieląc się z przyjaciółmi na platformie społecznościowej, że zatrzymałbym się w tym luksusowym hotelu. Nie mogę się doczekać, aby zrobić więcej zdjęć, umieścić je na moim blogu, forach turystycznych i platformach społecznościowych. Poinformował naszych przyjaciół i członków rodzin. Byli bardzo zadowoleni z pobytu w tym luksusowym hotelu. Ponieważ wcześniej byliśmy w Chatrium Riverside 5 * Hotel kilka razy w zeszłym roku. W zeszłym roku napisałem swoje recenzje dotyczące pobytu. Obsługa była doskonała, od recepcji, przez śniadanie w formie bufetu, po personel prowadzący cię do pokoju (tak jak nasz pobyt w Marriott Sathorn i Shangri La Bangkok). Jesteśmy bardzo podekscytowani, aby zobaczyć, co hotel Ramada Riverside ma do zaoferowania, aby był to niezapomniany pobyt. Jednak następnego dnia otrzymaliśmy od niezapomnianego e-maila od kierownika hotelu. Kierownik hotelu poinformował nas, że nie może zaakceptować rezerwacji 2 pokojowych po promocyjnej cenie. Naprawdę wyłączcie się, ponieważ myśleliśmy, że załatwiliśmy nasze zakwaterowanie. Już wcześniej zarezerwowałem 3 wycieczki z hotelu z expedia. Wydaje się, że trzeba z nimi anulować rezerwację, ponieważ hotel odmówił honorowania naszych 2 rezerwacji dokonanych wczoraj przy użyciu agody. Z tego doświadczenia wynika, że hotel nie szanuje gościa, a hotel nie honoruje swoich stawek opublikowanych na platformie OTA, takich jak agoda. To naprawdę pokazuje nam, że kierownictwo hotelu nie traktuje poważnie rezerwacji klientów. Ramada to znana na całym świecie grupa sieci hoteli z hotelami na całym świecie. Z tego incydentu dowiadujemy się, że marka „RAMADA by Wyndham” nie jest dobrą marką, której moglibyśmy zaufać w branży hotelarskiej. To doświadczenie mówi nam po prostu, że kierownictwo hotelu traktuje rezerwację klienta jako grę dla dzieci. Polub to, zaakceptuj. nie podoba mi się, nie akceptuj tego. W tym środowisku biznesowym sprawą najwyższej wagi jest nie tylko zaspokojenie podstawowych potrzeb i oczekiwań klienta, ale także zaspokojenie klienta, aby zapewnić sobie dobrą relację z klientami i lojalność wobec nich, budując z nimi dobrą reputację , aby ustnie powitać swoich przyjaciół i członków rodziny w hotelu. Personel branży hotelarsko-gastronomicznej powinien zostać przeszkolony nie tylko w zakresie zaspokajania podstawowych potrzeb, ale także wychodzenia poza i imponowania klientom umiejętnościami obsługi klienta, tworząc dla nich wartości marki. Przekraczając to, co mogliby zobaczyć, od pozostania przy marce hotelowej. Jednak w naszym przypadku naprawdę była to rezerwacja na wypadek katastrofy. Ten incydent naprawdę zmienia zdanie o marce „Ramada by Wyndham”. Nie tylko nie spełnia podstawowych wymagań tego, czego szuka klient, ale stworzył duży ujemny rabat w postrzeganej wartości wizerunku marki hotelu. „Zaufanie”, „Szacunek”, „Uczciwość”, „Uczciwość”, „Doskonałość” to kilka słów, które są ważne w branży usług hotelarskich. Firma powinna być uczciwa, aby honorować to, co opublikowała, i okazywać szacunek gościowi. Teraz nasz wakacyjny nastrój został osłabiony przez rozczarowujące doświadczenie rezerwacji hoteli pod marką „RAMADA by Wyndham”. Na koniec gorąco zachęcam wszystkich do ponownego zastanowienia się nad rezerwacją hoteli pod marką „Ramada by Wyndham”.
- Jagger6662020-01-22
Pozytywny: Po latach pobytu w okolicy Sukhumvit postanowiliśmy zostać w tym hotelu nad rzeką. Zarezerwowaliśmy apartament na piętrze executive i jeśli chcesz się tam zatrzymać, polecam to, mimo że apartamenty są nieco przestarzałe. Meble wyglądają jak z lat 80-tych, ale nadal są w porządku. Pokój był przestronny i dobrze wyposażony we wszystko, co potrzebne. Zaletą pobytu na piętrze Executive: serwują śniadanie na tym piętrze, więc nie musisz jeść na dole z setkami pasażerów, którzy przyjeżdżają każdego dnia. Podają także bezpłatne napoje i bułeczki przy herbacie, a także bezpłatne jedzenie, napoje i koktajle w godzinach koktajlu. Personel był bardzo pomocny i miły. Hotel jest duży i ma ładny basen, siłownię itp. Ogólnie podobał nam się nasz pobyt, z wyjątkiem jednego rozczarowania (patrz negatywne). chciałem tam zostać ponownie (również z powodu wielu straganów z jedzeniem na ulicy, salonów masażu i nocnego targu w pobliżu), ale nieprzyjemne wymeldowanie sprawiło, że przemyślałem tę decyzję. Taksówka (co 30 minut do / ze stacji BTS), a także usługa Tuktuk do centrum handlowego działały doskonale Negatywny: Przebywając w pokoju 1108 zawsze mieliśmy okropny smród w łazience rano. Zwłaszcza pewnego dnia ten smród był tak ciężki, że obudziłem się i prawie rzygałem. Nie było go w ciągu dnia i nie wiem, czy mogą coś z tym zrobić, ale było to nieprzyjemne. Ale zabójcą było: pobrali 250 bahtów za kartę zepsutego pokoju przy wymeldowaniu. W ogóle nie korzystałem z tej karty (mieliśmy dwie), byłem bardzo zaskoczony. Nigdy nie płacono mi nic za złamaną lub zagubioną kartę pokoju NIGDY! Spędziłem kilkaset euro za 4 noce na piętrze Executive, co było dużym rozczarowaniem - nie chodzi o pieniądze, ale o zasadę / usługę. A ponieważ wymeldowaliśmy się 16 godzin wcześniej niż zarezerwowaliśmy (lot), zaoszczędzili również pieniądze na dwóch śniadaniach. . . Tylko mówię. Było to więc duże rozczarowanie, które doprowadziło do decyzji, aby nie zostać tam ponownie. Zwykle nie jestem facetem narzekającym, ale było to po prostu rozczarowanie. Mogą mieć wąski umysł, ale takie też są. Szkoda . . . Kiedy otrzymasz klucze, sprawdź, czy nie są uszkodzone! ! ! lub musisz za nie zapłacić. . . : - (
Otoczenie obiektu
Restauracje i bary:
- Sala Thai Pool Bar30 m
- Coconut Terrace30 m
- Ah Yat Abalone Forum Restaurant30 m
- Eurasian Grill30 m
- Eurasian Grill30 m
- The Terrace60 m
- ILLUMINOUS BAR & LOUNGE70 m
- Helikon-All Day Drinking80 m
- Thai Khang90 m
- Court House cafeteria0,1 km
Zakupy:
- Thai Pavilion Lobby Lounge10 m
- Bob Boutique60 m
- Led display0,1 km
- JLED CO., LTD led0,1 km
Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.
Dlaczego warto wybrać Ramada Plaza Bangkok Menam Riverside
- urozmaicona oferta kulinarna
- miniklub dla dzieci
- niewielka strefa spa