Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel

Hotel Riviera

LJU10025
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Hotel Riviera Słowenia - Hotel
Bardzo dobry
2019-05-01

Hotel sam w sobie był całkiem miły, ale po jakimś czasie robi się nudno. Byłem tam od 24 czerwca do 30 czerwca. NIE POLECAM IŚĆ W CZERWCU! ! ! Było bardzo zimno na lato i nie było wystarczająco gorąco, aby iść na plażę (pływać w morzu). Jeśli wybierasz się na zwiedzanie lub nie na wakacje, polecam. Portoroz to bardzo ładne miasto i wszystko jest w odległości spaceru od hotelu. Restauracje były bardzo ładne i personel był dobry, ale jedzenie było takie samo wszędzie. Nie ma tradycyjnego słoweńskiego jedzenia GDZIEKOLWIEK. W pobliżu hotelu znajduje się kasyno, ale nie było klubu, więc nie polecam go na nocne życie nastolatków. Personel hotelu był bardzo pomocny i przyjemny. Wybór śniadania był również bardzo miły. Trudno jest znaleźć parking hotelowy, ponieważ znajduje się za hotelem. Spa / basen był bardzo czysty i miły. Basen jest bezpłatny, ponieważ spa nie jest, w rzeczywistości jest drogie. Więc jeśli planujesz zrobić sobie włosy lub paznokcie, polecam zrobić to w swoim rodzinnym mieście, aby zaoszczędzić pieniądze. Ogólnie hotel był miły, ale pogoda nie jest, a surrondings po chwili nudzi. . .

annagreen23
2020-02-07

Uchwyt naszej walizki został złamany, gdy dotarł do pokoju. Nie obwinialiśmy portiera, ale poprosiliśmy go, aby spojrzał na niego i sprawdził, czy można go naprawić. Chociaż powiedziano nam, że zrobią, że to się nigdy nie wydarzyło. Kupiliśmy nową skrzynkę. Nie problem z hotelami, ale byłoby miło, gdyby kontynuowali. Kolacja była w formie bufetu w ogromnej jadalni. Byliśmy częścią grupy turystycznej i było kilka innych grup turystycznych. O godzinie 19 drzwi otworzyły się i grupy wycieczkowe zeszły na bufet jak szarańcza. Znów problem z grupą wycieczkową, ale jeśli chcesz pozostać w tym miejscu jako gość prywatny, pamiętaj. Standard jedzenia w formie bufetu był w najlepszym razie średni. W jadalni był ekspres do kawy, ale powiedziano nam, że nie ma kawy dla gości w formie bufetu, musieliśmy go kupić w barze. W pokoju nie ma również kawy. Ręczniki w pokoju są tak cienkie, że są praktycznie stratą czasu, ale radzimy, aby były oznakowane elektronicznie, więc nie zabieraj ich. Możesz je kupić, jeśli chcesz. Poważnie. Śniadanie było średnie, ale trochę lepsze niż w naszym poprzednim hotelu. Kawa i herbata przez maszynę średnio. Ten trzygwiazdkowy hotel przeznaczony jest głównie dla grup turystycznych. Portoroz musi mieć lepszą wartość.

Jen G
2019-07-21

Ładnie położony hotel z przodu w Portoroz. Naprawdę duży basen i odkryty taras z jacuzzi i jacuzzi. Pokoje są OK, a jedzenie nie jest złe, ale trochę powtarzalne. Brak herbaty / kawy w pokoju i nie trzeba płacić za szatę, aby odwiedzić basen

tony N
2019-07-04

Pierwsze wrażenia były bardzo dobre, a recepcja i hol były pięknie urządzone i przytulne. Mieliśmy zarezerwowany pokój z balkonem i widokiem na morze. Pokój był dość mały. Balkon z pewnością miał widok na morze z jednej strony. Drugi widok to bardzo bliska ściana hotelu, rynna i wyjście pożarowe. (Zobacz zdjęcia) . Och, duży betonowy filar pośrodku. Mmmmmm. Nie jesteś pewien, czy jest to tańszy pokój niż pokój z pełnym balkonem? Nasz był w jakimś aneksie. Aby skorzystać z minibaru na własne napoje / jedzenie, musisz je wynająć. Basen jest ogromny i dobrze rozplanowany, ale nie ma wolnych ręczników. Faktycznie pobierają opłatę w wysokości 4 euro, jeśli nie chcesz zabrać jednego ze swojego pokoju! NIGDY nie musiałem tego robić nigdzie indziej w Europie. A jeśli przyjeżdżasz samolotem, prawdopodobnie nie przyniesiesz własnego ręcznika plażowego. Jednak śniadanie było doskonałe z ogromnym wyborem, który był regularnie uzupełniany. I wszyscy pracownicy byli bardzo mili, radząc sobie bezzwłocznie z problemem z klimatyzacją. I zostawiając różę i choki w pokoju na moje urodziny. Z pewnością wrócę, ale prawdopodobnie najlepiej będzie określić pokój w balkonie w głównym budynku, ponieważ nasz nie był tak wspaniały.

norroy
2019-06-15

W swoich broszurach ten hotel wraz z sąsiednimi siostrzanymi hotelami reklamuje się jako „lifeclass” lub hotel w stylu Life - nie jest. Ani pokoje, ani reszta wnętrza hotelu nie przypomina stylu życia. Kryty basen jest całkiem nowy, ale nie spektakularny. Ponieważ podczas naszego deszczu padał deszcz, mieliśmy okazję popływać. Śniadania i kolacje mają jakość „ok -”, ale wybór jedzenia był słaby. Personell w jadalni hotelu oddaje swoją pracę - ale nie więcej. Pokoje są ok - ale najwyraźniej nie są aktualne 4 * Niveau. Ogólnie - byliśmy rozczarowani. Ten hotel jest wykorzystywany głównie na jedną lub dwie noce podczas pobytu głównie osób starszych.

Anzeigename
2019-05-01

Hotel sam w sobie był całkiem miły, ale po jakimś czasie robi się nudno. Byłem tam od 24 czerwca do 30 czerwca. NIE POLECAM IŚĆ W CZERWCU! ! ! Było bardzo zimno na lato i nie było wystarczająco gorąco, aby iść na plażę (pływać w morzu). Jeśli wybierasz się na zwiedzanie lub nie na wakacje, polecam. Portoroz to bardzo ładne miasto i wszystko jest w odległości spaceru od hotelu. Restauracje były bardzo ładne i personel był dobry, ale jedzenie było takie samo wszędzie. Nie ma tradycyjnego słoweńskiego jedzenia GDZIEKOLWIEK. W pobliżu hotelu znajduje się kasyno, ale nie było klubu, więc nie polecam go na nocne życie nastolatków. Personel hotelu był bardzo pomocny i przyjemny. Wybór śniadania był również bardzo miły. Trudno jest znaleźć parking hotelowy, ponieważ znajduje się za hotelem. Spa / basen był bardzo czysty i miły. Basen jest bezpłatny, ponieważ spa nie jest, w rzeczywistości jest drogie. Więc jeśli planujesz zrobić sobie włosy lub paznokcie, polecam zrobić to w swoim rodzinnym mieście, aby zaoszczędzić pieniądze. Ogólnie hotel był miły, ale pogoda nie jest, a surrondings po chwili nudzi. . .

annagreen23
2020-02-07

Uchwyt naszej walizki został złamany, gdy dotarł do pokoju. Nie obwinialiśmy portiera, ale poprosiliśmy go, aby spojrzał na niego i sprawdził, czy można go naprawić. Chociaż powiedziano nam, że zrobią, że to się nigdy nie wydarzyło. Kupiliśmy nową skrzynkę. Nie problem z hotelami, ale byłoby miło, gdyby kontynuowali. Kolacja była w formie bufetu w ogromnej jadalni. Byliśmy częścią grupy turystycznej i było kilka innych grup turystycznych. O godzinie 19 drzwi otworzyły się i grupy wycieczkowe zeszły na bufet jak szarańcza. Znów problem z grupą wycieczkową, ale jeśli chcesz pozostać w tym miejscu jako gość prywatny, pamiętaj. Standard jedzenia w formie bufetu był w najlepszym razie średni. W jadalni był ekspres do kawy, ale powiedziano nam, że nie ma kawy dla gości w formie bufetu, musieliśmy go kupić w barze. W pokoju nie ma również kawy. Ręczniki w pokoju są tak cienkie, że są praktycznie stratą czasu, ale radzimy, aby były oznakowane elektronicznie, więc nie zabieraj ich. Możesz je kupić, jeśli chcesz. Poważnie. Śniadanie było średnie, ale trochę lepsze niż w naszym poprzednim hotelu. Kawa i herbata przez maszynę średnio. Ten trzygwiazdkowy hotel przeznaczony jest głównie dla grup turystycznych. Portoroz musi mieć lepszą wartość.

Jen G

Hotel Riviera - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Plac zabaw
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 4 km od centrum Piran
  • w centrum Portoroz
  • ok. 140 km od lotniska w Ljubljanie
  • ok. 50 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(539 opinii)
(539 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Jen G2020-02-07

    Uchwyt naszej walizki został złamany, gdy dotarł do pokoju. Nie obwinialiśmy portiera, ale poprosiliśmy go, aby spojrzał na niego i sprawdził, czy można go naprawić. Chociaż powiedziano nam, że zrobią, że to się nigdy nie wydarzyło. Kupiliśmy nową skrzynkę. Nie problem z hotelami, ale byłoby miło, gdyby kontynuowali. Kolacja była w formie bufetu w ogromnej jadalni. Byliśmy częścią grupy turystycznej i było kilka innych grup turystycznych. O godzinie 19 drzwi otworzyły się i grupy wycieczkowe zeszły na bufet jak szarańcza. Znów problem z grupą wycieczkową, ale jeśli chcesz pozostać w tym miejscu jako gość prywatny, pamiętaj. Standard jedzenia w formie bufetu był w najlepszym razie średni. W jadalni był ekspres do kawy, ale powiedziano nam, że nie ma kawy dla gości w formie bufetu, musieliśmy go kupić w barze. W pokoju nie ma również kawy. Ręczniki w pokoju są tak cienkie, że są praktycznie stratą czasu, ale radzimy, aby były oznakowane elektronicznie, więc nie zabieraj ich. Możesz je kupić, jeśli chcesz. Poważnie. Śniadanie było średnie, ale trochę lepsze niż w naszym poprzednim hotelu. Kawa i herbata przez maszynę średnio. Ten trzygwiazdkowy hotel przeznaczony jest głównie dla grup turystycznych. Portoroz musi mieć lepszą wartość.

  • tony N2019-07-21

    Ładnie położony hotel z przodu w Portoroz. Naprawdę duży basen i odkryty taras z jacuzzi i jacuzzi. Pokoje są OK, a jedzenie nie jest złe, ale trochę powtarzalne. Brak herbaty / kawy w pokoju i nie trzeba płacić za szatę, aby odwiedzić basen

  • norroy2019-07-04

    Pierwsze wrażenia były bardzo dobre, a recepcja i hol były pięknie urządzone i przytulne. Mieliśmy zarezerwowany pokój z balkonem i widokiem na morze. Pokój był dość mały. Balkon z pewnością miał widok na morze z jednej strony. Drugi widok to bardzo bliska ściana hotelu, rynna i wyjście pożarowe. (Zobacz zdjęcia) . Och, duży betonowy filar pośrodku. Mmmmmm. Nie jesteś pewien, czy jest to tańszy pokój niż pokój z pełnym balkonem? Nasz był w jakimś aneksie. Aby skorzystać z minibaru na własne napoje / jedzenie, musisz je wynająć. Basen jest ogromny i dobrze rozplanowany, ale nie ma wolnych ręczników. Faktycznie pobierają opłatę w wysokości 4 euro, jeśli nie chcesz zabrać jednego ze swojego pokoju! NIGDY nie musiałem tego robić nigdzie indziej w Europie. A jeśli przyjeżdżasz samolotem, prawdopodobnie nie przyniesiesz własnego ręcznika plażowego. Jednak śniadanie było doskonałe z ogromnym wyborem, który był regularnie uzupełniany. I wszyscy pracownicy byli bardzo mili, radząc sobie bezzwłocznie z problemem z klimatyzacją. I zostawiając różę i choki w pokoju na moje urodziny. Z pewnością wrócę, ale prawdopodobnie najlepiej będzie określić pokój w balkonie w głównym budynku, ponieważ nasz nie był tak wspaniały.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI