Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Hotel
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Wyżywienie
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Udogodnienia
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Wyżywienie
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Hotel

Hotel Fis

BTS29063
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Hotel
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Wyżywienie
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Udogodnienia
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Pokoje
Hotel Fis Słowacja - Wyżywienie
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Sport i Wellness
Hotel Fis Słowacja - Hotel
Znakomity
Wyjątkowy
2018-02-24

Spędziłem Sylwestra w Hotelu Fis Jasna i miałem niesamowity pobyt! Personel jest bardzo przyjazny, gościnny i sprawi, że poczujesz się jak w domu. Hotel ma wspaniałą lokalizację, na samym środku stoku i kilka kroków od wyciągów krzesełkowych. Tutaj możesz wypożyczyć swój sprzęt narciarski. Mają Ski Bar, gdzie serwują najlepszą gorącą czekoladę! Również pyszne jedzenie i wino! Mam nadzieję, że wrócimy!

Iulia G
Wyjątkowy
2016-05-08

Prijemne prostredie ubytovania avsak personal ktory tam pracuje daleko presahuje vsetko. Su velmi pozorni, mili ustretovi no parada. Majitel moze byt velmi rad ze ma takychto ludi. Kuchyna bola excelentna uz davno som si tak nepochutil. Super super super. Diky moc

lionelsniper
Wyjątkowy
2019-01-27

Podróżuję przez większość czasu. Mogłem twierdzić, że spałem więcej w hotelach, niż we własnym ubiegłym roku. Właśnie przeprowadziliśmy się na Słowację i postanowiliśmy spędzić weekend w Tatrach, jeżdżąc na nartach. Byliśmy naprawdę pozytywnie zaskoczeni. Opuszczasz hotel prosto na stok. Jakość śniegu, kable i wędki pasują do tego, czego doświadczyliśmy we Włoszech i Szwajcarii. Pokoje hotelowe są przestronne i oferują piękne widoki. Ski bar to przeżycie, którego nie można przegapić. Będziesz popijał kieliszek szampana w najlepszym towarzystwie światowych profesjonalnych narciarzy, uśmiechając się do ciebie ze ściany; ) Właściciele Lucie i Peter są przyjaźni i gościnni prawie każde życzenie. To, co naprawdę doceniliśmy, to akceptacja naszego psa. Jedzenie jest bardzo miłe, a szampan / lista win oferuje szeroki wybór dań. Mają 3 masażystów i wykonują świetną robotę! Z pewnością wrócimy w marcu, kiedy urządzają wielką imprezę z tuńczykiem! Dziękuję Lucie i Peterowi za hosting nas i tworzenie poczucia "jak w domu".

Bambina76
2019-01-04

To był nasz trzeci raz w FIS. Nasze odczucia podczas poprzednich wizyt były mieszane, ale wciąż wystarczająco pozytywne, by wrócić. Niestety tym razem nie było tak ze względu na złą obsługę i nieprofesjonalne zarządzanie. . . Począwszy od pozytywów:  1. Lokalizacja jest świetna - tuż obok stoków, z ładnym widokiem - idealne.  2. Design w pomieszczeniach ogólnodostępnych (recepcja, restauracja, ski-bar) jest ładny, nowoczesny i elegancki - z pięknymi meblami i oświetleniem.  3. Wielkość hotelu - w sam raz - nie za mała, nie za duża.  4. Basen - bardzo mały, ale miły. Godziny otwarcia są zaskakująco krótkie (15: 00-18: 00 dla rodzin, 18.00 - 21.00 dla dorosłych), ale jest to wykonalne. Negatywy:  1. Zarządzanie restauracją - ludzie są mili i uśmiechnięci, ale nie są w stanie im pomóc i nie wydaje się, żeby im na tym zależy - kilka przykładów:  - na kolacji są ustalone menu - wybór przystawki lub zupy, wybór między dwiema głównymi potrawami i deserem - podejmujesz decyzję rano, więc wydaje się, że łatwo się nim zajmie, ponieważ wszystkie potrawy są przygotowywane ... nie jest. Czekaliśmy prawie godzinę na przystawkę i zupy! Ponieważ dzieci były naprawdę głodne, poprosiłem ich po 30 minutach oczekiwania na przyniesienie przynajmniej zup. Odpowiedź brzmiała: nie mogli, ponieważ byli bardzo zajęci ... Kiedy poprosiłem ich o wezwanie szefa, wrócili, mówiąc, że nie chcą się spotkać ...  - śniadanie podawane jest w formie bufetu i serwowane jest do 10:00. 00. Zwykle przyjeżdżaliśmy około 9. 30 i wybór był bardzo ograniczony, a "resztki" wyglądały naprawdę źle (nie chciało się smakować smażonych jaj, szynki lub innych dań, ponieważ wszystko nie wyglądało świeżo). W większości przypadków przynosiły ci gotowe przedmioty na żądanie, ale wymagało to dużo czasu i ile razy poprosiłeś ...  - możesz zamówić "szybkie" dania w barze narciarskim (burger, zupa, frytki, sałatka) na lunch w ciągu dnia, ale często nie są one wcale szybkie.  2. Jakość i różnorodność potraw na śniadanie - bardzo podstawowe jedzenie, taki sam wybór na co dzień, słaba jakość kawy (można zamówić naprawdę dobrą kawę w barze) - o wiele poniżej standardu czterech gwiazdek, jak twierdzą.  3. Jakość sprzątania - oni "czyścili" każdego dnia, ale obsługa jest naprawdę niska, po prostu szybko zmywają podłogę i zmieniają ręczniki, w kilku wypadkach myli okulary, ale zrobili to po swojemu, musieliśmy je ponownie umyć - znowu nie to, czego można oczekiwać od czterogwiazdkowego hotelu.  4. Najwyższe kierownictwo. Hotel prowadzony jest przez kilka osób (prawdopodobnie są one winne nieruchomości, ale nie jestem tego pewien). Podczas poprzednich pobytów w hotelu nie miałem okazji spotkać się z nimi. Tym razem byli tam cały czas. Można się spodziewać, że będzie to miało pozytywny wpływ, ale nie jest to moim zdaniem. Może się zdarzyć, że wcześniej mieli dobre zarządzanie i teraz próbują samodzielnie zarządzać biznesem. To nie działa dobrze, a wynikiem jest słaba usługa opisana powyżej. Ponadto właściciel / główny menedżer jest po prostu niegrzeczny, gdy otrzymuje negatywną opinię:  - kiedy narzekałem na niego o powolnej służbie opisanej powyżej (prawie 60 minut czasu oczekiwania na zupę), zaczął się ze mną kłócić twierdząc, że jest normalny w zajętym czasie ... Był naprawdę niegrzeczny, co mnie naprawdę zszokowało.  - Zadzwoniłem do recepcji z prośbą o rezerwację stolików dla dwóch rodzin. Przyjęli rezerwację, ale kiedy przybyliśmy, najwyższy kierownik / właściciel zatrzymał nas mówiąc, że nie było dla nas miejsca, musielibyśmy poczekać 30 - 40 minut i nie przyjmują rezerwacji ... Co byś powiedział? . . . Podsumowując - Hotel FIS ma wiele możliwości, aby stać się doskonałym miejscem do spędzania ferii zimowych z jego lokalizacją i lokalami, ale potrzebuje odpowiedniego zarządzania we wszystkich obszarach. Właściciele mają nadzieję, że to zrozumieją i zatrudnią kogoś do pracy. Dopóki to nie nastąpi, nie polecam tego miejsca.

Jarek L
Wyjątkowy
2018-03-03

Spędziliśmy w tym hotelu "Ski Boutique" kilka dni, jak to nazywają i było warto. Naprawdę podobał nam się duży pokój z ładnym widokiem, a także miły i miły personel. Mnie osobiście Ski Bar był świetny, najlepsze miejsce - 10 metrów od stoku! Mogę tylko polecić pobyt w tym miłym hotelu.

Ondrej_KK_CZ
Wyjątkowy
2018-02-24

Spędziłem Sylwestra w Hotelu Fis Jasna i miałem niesamowity pobyt! Personel jest bardzo przyjazny, gościnny i sprawi, że poczujesz się jak w domu. Hotel ma wspaniałą lokalizację, na samym środku stoku i kilka kroków od wyciągów krzesełkowych. Tutaj możesz wypożyczyć swój sprzęt narciarski. Mają Ski Bar, gdzie serwują najlepszą gorącą czekoladę! Również pyszne jedzenie i wino! Mam nadzieję, że wrócimy!

Iulia G
Wyjątkowy
2016-05-08

Prijemne prostredie ubytovania avsak personal ktory tam pracuje daleko presahuje vsetko. Su velmi pozorni, mili ustretovi no parada. Majitel moze byt velmi rad ze ma takychto ludi. Kuchyna bola excelentna uz davno som si tak nepochutil. Super super super. Diky moc

lionelsniper

Hotel Fis - informacje

Obiekt noszący nazwę Międzynarodowej Federacji Narciarskiej jest jednym z największych kompleksów hotelowo-sportowych w Tatrach Wysokich. Wyjątkowe położenie czyni go idealnym miejscem dla osób lubiących spędzać czas aktywnie. Na wszystkich zwolenników sportu czekają siłownia, korty do tenisa oraz wielofunkcyjna hala sportowa. Po intensywnym dniu odpoczniecie w nowej strefie wellness z sauną, jacuzzi i pokojem relaksacyjnym.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Spa

Położenie:

  • w miejscowości Strbske Pleso, u stóp gór Patria i Solisko, na wysokości 1346 m
  • ok. 500 m od jeziora
  • ok. 1 km od dworca autobusowego i kolejowego
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(142 opinie)
(142 opinie)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • lionelsniper2016-05-08
    Wyjątkowy

    Prijemne prostredie ubytovania avsak personal ktory tam pracuje daleko presahuje vsetko. Su velmi pozorni, mili ustretovi no parada. Majitel moze byt velmi rad ze ma takychto ludi. Kuchyna bola excelentna uz davno som si tak nepochutil. Super super super. Diky moc

  • Bambina762019-01-27
    Wyjątkowy

    Podróżuję przez większość czasu. Mogłem twierdzić, że spałem więcej w hotelach, niż we własnym ubiegłym roku. Właśnie przeprowadziliśmy się na Słowację i postanowiliśmy spędzić weekend w Tatrach, jeżdżąc na nartach. Byliśmy naprawdę pozytywnie zaskoczeni. Opuszczasz hotel prosto na stok. Jakość śniegu, kable i wędki pasują do tego, czego doświadczyliśmy we Włoszech i Szwajcarii. Pokoje hotelowe są przestronne i oferują piękne widoki. Ski bar to przeżycie, którego nie można przegapić. Będziesz popijał kieliszek szampana w najlepszym towarzystwie światowych profesjonalnych narciarzy, uśmiechając się do ciebie ze ściany; ) Właściciele Lucie i Peter są przyjaźni i gościnni prawie każde życzenie. To, co naprawdę doceniliśmy, to akceptacja naszego psa. Jedzenie jest bardzo miłe, a szampan / lista win oferuje szeroki wybór dań. Mają 3 masażystów i wykonują świetną robotę! Z pewnością wrócimy w marcu, kiedy urządzają wielką imprezę z tuńczykiem! Dziękuję Lucie i Peterowi za hosting nas i tworzenie poczucia "jak w domu".

  • Jarek L2019-01-04

    To był nasz trzeci raz w FIS. Nasze odczucia podczas poprzednich wizyt były mieszane, ale wciąż wystarczająco pozytywne, by wrócić. Niestety tym razem nie było tak ze względu na złą obsługę i nieprofesjonalne zarządzanie. . . Począwszy od pozytywów:  1. Lokalizacja jest świetna - tuż obok stoków, z ładnym widokiem - idealne.  2. Design w pomieszczeniach ogólnodostępnych (recepcja, restauracja, ski-bar) jest ładny, nowoczesny i elegancki - z pięknymi meblami i oświetleniem.  3. Wielkość hotelu - w sam raz - nie za mała, nie za duża.  4. Basen - bardzo mały, ale miły. Godziny otwarcia są zaskakująco krótkie (15: 00-18: 00 dla rodzin, 18.00 - 21.00 dla dorosłych), ale jest to wykonalne. Negatywy:  1. Zarządzanie restauracją - ludzie są mili i uśmiechnięci, ale nie są w stanie im pomóc i nie wydaje się, żeby im na tym zależy - kilka przykładów:  - na kolacji są ustalone menu - wybór przystawki lub zupy, wybór między dwiema głównymi potrawami i deserem - podejmujesz decyzję rano, więc wydaje się, że łatwo się nim zajmie, ponieważ wszystkie potrawy są przygotowywane ... nie jest. Czekaliśmy prawie godzinę na przystawkę i zupy! Ponieważ dzieci były naprawdę głodne, poprosiłem ich po 30 minutach oczekiwania na przyniesienie przynajmniej zup. Odpowiedź brzmiała: nie mogli, ponieważ byli bardzo zajęci ... Kiedy poprosiłem ich o wezwanie szefa, wrócili, mówiąc, że nie chcą się spotkać ...  - śniadanie podawane jest w formie bufetu i serwowane jest do 10:00. 00. Zwykle przyjeżdżaliśmy około 9. 30 i wybór był bardzo ograniczony, a "resztki" wyglądały naprawdę źle (nie chciało się smakować smażonych jaj, szynki lub innych dań, ponieważ wszystko nie wyglądało świeżo). W większości przypadków przynosiły ci gotowe przedmioty na żądanie, ale wymagało to dużo czasu i ile razy poprosiłeś ...  - możesz zamówić "szybkie" dania w barze narciarskim (burger, zupa, frytki, sałatka) na lunch w ciągu dnia, ale często nie są one wcale szybkie.  2. Jakość i różnorodność potraw na śniadanie - bardzo podstawowe jedzenie, taki sam wybór na co dzień, słaba jakość kawy (można zamówić naprawdę dobrą kawę w barze) - o wiele poniżej standardu czterech gwiazdek, jak twierdzą.  3. Jakość sprzątania - oni "czyścili" każdego dnia, ale obsługa jest naprawdę niska, po prostu szybko zmywają podłogę i zmieniają ręczniki, w kilku wypadkach myli okulary, ale zrobili to po swojemu, musieliśmy je ponownie umyć - znowu nie to, czego można oczekiwać od czterogwiazdkowego hotelu.  4. Najwyższe kierownictwo. Hotel prowadzony jest przez kilka osób (prawdopodobnie są one winne nieruchomości, ale nie jestem tego pewien). Podczas poprzednich pobytów w hotelu nie miałem okazji spotkać się z nimi. Tym razem byli tam cały czas. Można się spodziewać, że będzie to miało pozytywny wpływ, ale nie jest to moim zdaniem. Może się zdarzyć, że wcześniej mieli dobre zarządzanie i teraz próbują samodzielnie zarządzać biznesem. To nie działa dobrze, a wynikiem jest słaba usługa opisana powyżej. Ponadto właściciel / główny menedżer jest po prostu niegrzeczny, gdy otrzymuje negatywną opinię:  - kiedy narzekałem na niego o powolnej służbie opisanej powyżej (prawie 60 minut czasu oczekiwania na zupę), zaczął się ze mną kłócić twierdząc, że jest normalny w zajętym czasie ... Był naprawdę niegrzeczny, co mnie naprawdę zszokowało.  - Zadzwoniłem do recepcji z prośbą o rezerwację stolików dla dwóch rodzin. Przyjęli rezerwację, ale kiedy przybyliśmy, najwyższy kierownik / właściciel zatrzymał nas mówiąc, że nie było dla nas miejsca, musielibyśmy poczekać 30 - 40 minut i nie przyjmują rezerwacji ... Co byś powiedział? . . . Podsumowując - Hotel FIS ma wiele możliwości, aby stać się doskonałym miejscem do spędzania ferii zimowych z jego lokalizacją i lokalami, ale potrzebuje odpowiedniego zarządzania we wszystkich obszarach. Właściciele mają nadzieję, że to zrozumieją i zatrudnią kogoś do pracy. Dopóki to nie nastąpi, nie polecam tego miejsca.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Ski resort0,2 km
  • Rašelinisko0,8 km
  • Memorial SNP0,9 km
  • Pamätník hrdinov Slovenského národného povstania0,9 km
  • Pamätná Doska - Szentivanyi1,1 km

Restauracje i bary:

  • SLALOM Restaurant0,1 km
  • Apres ski bar0,1 km
  • Koliba Pleso0,5 km
  • Hotel Patria0,6 km

Zakupy:

  • INTERSPORT RENT0,2 km
  • Suveníry Štrbské Pleso0,9 km
  • Tatry Motion Vist Shop1 km
  • Horciareň1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Hotel Fis

  • doskonała infrastruktura sportowa
  • strefa spa & wellness
  • komfortowe pokoje
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI