Sofitel SO

(2469 opinii)
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Wartość

Sofitel SO - informacje

Sofitel SO to 5-gwiazdkowy hotel idealny dla wszystkich gości kochających komfortowe i eleganckie pokoje. Obiekt ten będzie świetnym wyborem zarówno dla par, chcących spędzić romantyczny czas tylko we dwoje, jak i dla całych rodzin. Oferta masaży pozwoli na wyciszenie oraz ukojenie nerwów, natomiast siłownia będzie stanowić idealną odskocznię dla wszystkich amatorów sportu. Z basenu na dachu rozpościerać się będzie niezapomniany widok na okolicę. Hotel uzyskał odznaczenie Wybór Roku 2019 w portalu TripAdvisor. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
  • w pobliżu sklepów i restauracji
  • ok. 500 m od metra
Traveler's Choice
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2469 opinii)
(2469 opinii)
Traveler's Choice
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Mateusz W2019-03-09
     

    Zarezerwowałem ten hotel na swoje urodziny , jako platynowy członek Accor plus , przyjechałem specjalnie z innego Sofitel razem ze swoim kolegą też platynowym członkiem Accor plus , bo mieszkałem w tym hotelu wcześniej i pobytt był udany, a chciałem spędzić urodziny w małym butikowym ekskluzywnym hotelu, odpowiednio powiadomiłem wcześniej że będę potrzebował wcześniejsze zameldowanie i że przyjeżdżam spędzić swoje urodziny . Niestety nie był przygotowany dla mnie pokój z odpowiednim upgrade o który poprosiłem , ale uprzejma Pani na recepcji powiedziała ze na taki pokój muszę poczekać 1,5 - 2 godziny ale w tym czasie mogę skorzystać ze śniadania , gdzie się udałem ze swoim kolegą. Ponieważ mój kolega jest wegetarianinem a dużego wyboru dań wegetariańskich nie było , chciał zjeść jakieś owoce , najlepsze z których hotel Sofitel so oferował kosz ze śliwkami , które okazały się spleśniałe , zgniłe i śmierdzące jak widać na załączonych obrazkach , poprosiłem o kierownictwo hotelu i po godzinie czekania przyszła Pani Laura , która powiedziała że ona przedstawia kierownictwo hotelu , która odrazu zabrała te śliwki i bardzo skąpo przeprosiła za zaistniałą sytuację , po paru minutach Pani Laura powróciła do mnie i poinformowała że obiecanego przez recepcjonistkę darmowego upgrade ja nie dostanę ( najwidoczniej w podziękowaniu za zwrócenie słusznej uwagi o zgniłym jedzeniu na śniadaniu ) . Od 7 lat jestem platynowym członkiem Accor w tym czasie spędziłem ponad 1000 noclegów w hotelach Accor , widziałem różne sytuacje ale z całą pewnością nikt w żadnym hotelu nie rozmawiał ze mną w bardziej chamskim tonie na jaki sobie pozwoliła Pani Laura , przerywając mi na każdym słowie i podnosząc na mnie głos. Co dziwne za moment Pani Laura powiedziała że nie jest przekonana że te śliwki są zepsute i wyśle je do laboratorium na ekspertzę ( chce zobaczyć w odpowiedzi na ten komentarz wyniki tego laboratoryjnego badania ) ale każdy normalny człowiek widzi to na złączonych zdjęciach . Ja myśle że Panią Laure trzeba wysłać na odpowiednie szkolenia jak nauczyć się prawidłowo rozmawiać z klientami hotelu . Powiedziałem jej że nie mogę zostać w tym hotelu na co zaproponowała mi przeniesienie do hotelu niższej kategorii próbując przekonać mnie ze jest to ta sama kategoria najwyraźniej nie znając się na kategoriach hoteli Accor . W jakiś momencie nie żegnając się ta Pani zniknęła i zamiast niej przyszedł Pan Rushdee, który w bardzo grzecznej formie próbował złagodzić sytuację przenosząc mnie do hotelu Fairmont , który jak się okazało w tym czasie ma remont , wiec urodziny spędziłem w objętym remontem 20 piętrowym hotelu zamiast butikowego hotelu który specjalnie wybrałem na swoje urodziny . Co ważne oferowano mi taksówkowe do Fairmont , za która miał zapłacić Sofitel so i kiedy odjechałem okazało się że taksówkarz nic nie wie o tym , wiec wróciłem do Pana Rushdee i tym razem dostałem pracownika , który miał pojechać ze mną i zapłacić za taksówkę , ale 2 dni później przy wyjeździe z Fairmont przyniesiono mi rachunek za tę taksówkę . Polecam każdemu szanującemu siebie człowiekowi nigdy nie dokonywać rezerwacji w Sofitel so Singapur póki pracują tam takie osoby jak Pani Laura !

  • MarcinWasilewicz2017-12-14
    Wyjątkowy

    Nie korzystałem z noclegu ale z oferty baru znajdującego się na ostatnim poziomie hotelu, w którym organizowane było spotkanie dla kilkudziesięciu osób z przedstawicielami Komisji Europejskiej. Obiekt o charakterze butikowym, przeznaczony dla gości oczekujących czegoś poza standardowymi rozwiązaniami. Budynek bardzo intrygujący, a sam bar posiada basen i niezwykły widok na otaczające go drapacze chmur.

  • Palac_Popowo2015-09-17
    Wyjątkowy

    Francja elegancja, tak można w dwóch słowach opisać singapurski hotel nomen omen francuskiej lifestyle’owej marki Sofitel So (grupa hoteli Accor). Klasyka w designerskim, nowoczesnym wydaniu, dbałość o detale, kameralna atmosfera, zastosowanie nowoczesnych technologii, profesjonalna obsługa skupiona na gościu, to elementy wyróżniające ten 134-pokojowy hotel. Otwarty rok temu Design Boutique Hotel Sofitel So Singapore mieści się w budynku zbudowanym w neoklasycystycznym stylu z 1927 roku, który znajduje się w biznesowej dzielnicy, w pobliżu zatoki Marina Bay oraz Chinatown. Uniformy pracowników zaprojektował Karl Lagerfeld. Szkoda, że w recepcji nie ma biurek, tylko lada. W takim obiekcie obsługa gości na siedząco by bardzo pasowała. Zarezerwowałem pokój typu So Cosy. Pokój nieduży (24 m2), ale funkcjonalny i ma 3 m. wysokości. Łóżko Sofitel MyBed wygodne. Do dyspozycji gości jest iPhone, którym można wykonywać nielimitowane połączenia lokalne oraz iPad do automatycznego zarządzania pokojem. No i jeszcze jedno – bezpłatny minibar, z przekąskami i napojami bezalkoholowymi. Łazienka kompaktowa, ale wygodna. Można zaciągnąć zasłonę. Oświetlenie przy lustrze niewystarczająco jasne. Prysznic ze strumieniem deszczowym. Sofitel So Singapore to dobry wybór dla osób ceniących nietuzinkowe hotele. Mam nadzieję, że ta marka zawita także do Polski w niedalekiej przyszłości.

Hotel

Dla dzieci

  • opieka nad dziećmi: codziennie, za opłatą
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, wymagana rezerwacja

Sport i wellness

    W cenie
  • siłownia: 12+, codziennie
  • Płatne
  • masaże

Wyposażenie

  • recepcja: codziennie 24 h
  • sejf: w cenie, w recepcji
  • winda
  • taras na dachu
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • terminal internetowy: w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • usługi konsjerża
  • sale konferencyjne: 4

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 134

Kategoria lokalna

  • 5 gwiazdek

Dodatkowe informacje

  • data otwarcia hotelu: 2014 r.
  • hotel nie akceptuje zwierząt
  • W rezerwowanym hotelu opieka wyłącznie poprzez 24-godzinny TUI Service Center.
    Telefon: +48 222043596
    SMS: + 48 799448800
    E-mail: servicePL@TUI.com
  • Uwaga – podana cena nie zawiera bagażu rejestrowanego. W celu dodania bagażu za dodatkową opłatą prosimy o kontakt z punktem sprzedaży.

Basen

  • basen typu infinity „Rooftop Pool": 18+, w cenie, zewnętrzny, na tarasie na dachu
  • leżaki: w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Sofitel SO - opinie
Traveler's Choice
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2469 opinii)
(2469 opinii)
Traveler's Choice
Certificate of Excellence 2019
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Wartość
  • Mateusz W2019-03-09
     

    TRAGEDIA! Wstyd dla Sofitel! SHAME!

    Zarezerwowałem ten hotel na swoje urodziny , jako platynowy członek Accor plus , przyjechałem specjalnie z innego Sofitel razem ze swoim kolegą też platynowym członkiem Accor plus , bo mieszkałem w tym hotelu wcześniej i pobytt był udany, a chciałem spędzić urodziny w małym butikowym ekskluzywnym hotelu, odpowiednio powiadomiłem wcześniej że będę potrzebował wcześniejsze zameldowanie i że przyjeżdżam spędzić swoje urodziny . Niestety nie był przygotowany dla mnie pokój z odpowiednim upgrade o który poprosiłem , ale uprzejma Pani na recepcji powiedziała ze na taki pokój muszę poczekać 1,5 - 2 godziny ale w tym czasie mogę skorzystać ze śniadania , gdzie się udałem ze swoim kolegą. Ponieważ mój kolega jest wegetarianinem a dużego wyboru dań wegetariańskich nie było , chciał zjeść jakieś owoce , najlepsze z których hotel Sofitel so oferował kosz ze śliwkami , które okazały się spleśniałe , zgniłe i śmierdzące jak widać na załączonych obrazkach , poprosiłem o kierownictwo hotelu i po godzinie czekania przyszła Pani Laura , która powiedziała że ona przedstawia kierownictwo hotelu , która odrazu zabrała te śliwki i bardzo skąpo przeprosiła za zaistniałą sytuację , po paru minutach Pani Laura powróciła do mnie i poinformowała że obiecanego przez recepcjonistkę darmowego upgrade ja nie dostanę ( najwidoczniej w podziękowaniu za zwrócenie słusznej uwagi o zgniłym jedzeniu na śniadaniu ) . Od 7 lat jestem platynowym członkiem Accor w tym czasie spędziłem ponad 1000 noclegów w hotelach Accor , widziałem różne sytuacje ale z całą pewnością nikt w żadnym hotelu nie rozmawiał ze mną w bardziej chamskim tonie na jaki sobie pozwoliła Pani Laura , przerywając mi na każdym słowie i podnosząc na mnie głos. Co dziwne za moment Pani Laura powiedziała że nie jest przekonana że te śliwki są zepsute i wyśle je do laboratorium na ekspertzę ( chce zobaczyć w odpowiedzi na ten komentarz wyniki tego laboratoryjnego badania ) ale każdy normalny człowiek widzi to na złączonych zdjęciach . Ja myśle że Panią Laure trzeba wysłać na odpowiednie szkolenia jak nauczyć się prawidłowo rozmawiać z klientami hotelu . Powiedziałem jej że nie mogę zostać w tym hotelu na co zaproponowała mi przeniesienie do hotelu niższej kategorii próbując przekonać mnie ze jest to ta sama kategoria najwyraźniej nie znając się na kategoriach hoteli Accor . W jakiś momencie nie żegnając się ta Pani zniknęła i zamiast niej przyszedł Pan Rushdee, który w bardzo grzecznej formie próbował złagodzić sytuację przenosząc mnie do hotelu Fairmont , który jak się okazało w tym czasie ma remont , wiec urodziny spędziłem w objętym remontem 20 piętrowym hotelu zamiast butikowego hotelu który specjalnie wybrałem na swoje urodziny . Co ważne oferowano mi taksówkowe do Fairmont , za która miał zapłacić Sofitel so i kiedy odjechałem okazało się że taksówkarz nic nie wie o tym , wiec wróciłem do Pana Rushdee i tym razem dostałem pracownika , który miał pojechać ze mną i zapłacić za taksówkę , ale 2 dni później przy wyjeździe z Fairmont przyniesiono mi rachunek za tę taksówkę . Polecam każdemu szanującemu siebie człowiekowi nigdy nie dokonywać rezerwacji w Sofitel so Singapur póki pracują tam takie osoby jak Pani Laura !

  • MarcinWasilewicz2017-12-14
    Wyjątkowy

    Spotkanie na tarasie

    Nie korzystałem z noclegu ale z oferty baru znajdującego się na ostatnim poziomie hotelu, w którym organizowane było spotkanie dla kilkudziesięciu osób z przedstawicielami Komisji Europejskiej. Obiekt o charakterze butikowym, przeznaczony dla gości oczekujących czegoś poza standardowymi rozwiązaniami. Budynek bardzo intrygujący, a sam bar posiada basen i niezwykły widok na otaczające go drapacze chmur.

  • Palac_Popowo2015-09-17
    Wyjątkowy

    Francja elegancja

    Francja elegancja, tak można w dwóch słowach opisać singapurski hotel nomen omen francuskiej lifestyle’owej marki Sofitel So (grupa hoteli Accor). Klasyka w designerskim, nowoczesnym wydaniu, dbałość o detale, kameralna atmosfera, zastosowanie nowoczesnych technologii, profesjonalna obsługa skupiona na gościu, to elementy wyróżniające ten 134-pokojowy hotel. Otwarty rok temu Design Boutique Hotel Sofitel So Singapore mieści się w budynku zbudowanym w neoklasycystycznym stylu z 1927 roku, który znajduje się w biznesowej dzielnicy, w pobliżu zatoki Marina Bay oraz Chinatown. Uniformy pracowników zaprojektował Karl Lagerfeld. Szkoda, że w recepcji nie ma biurek, tylko lada. W takim obiekcie obsługa gości na siedząco by bardzo pasowała. Zarezerwowałem pokój typu So Cosy. Pokój nieduży (24 m2), ale funkcjonalny i ma 3 m. wysokości. Łóżko Sofitel MyBed wygodne. Do dyspozycji gości jest iPhone, którym można wykonywać nielimitowane połączenia lokalne oraz iPad do automatycznego zarządzania pokojem. No i jeszcze jedno – bezpłatny minibar, z przekąskami i napojami bezalkoholowymi. Łazienka kompaktowa, ale wygodna. Można zaciągnąć zasłonę. Oświetlenie przy lustrze niewystarczająco jasne. Prysznic ze strumieniem deszczowym. Sofitel So Singapore to dobry wybór dla osób ceniących nietuzinkowe hotele. Mam nadzieję, że ta marka zawita także do Polski w niedalekiej przyszłości.

  • AdamKarkosz2015-07-09
    Wyjątkowy

    Butikowy hotel w zabytkowym budynku

    Hotel znalazł siedzibę w dawnym budynku łączności, którego wnętrze jak i wiele elementów zaprojektowanych przez Karla Lagerfelda, którego nie tylko zobaczymy, ale poczujemy zaraz po wejściu, gdyż kompozycje zapachowe tego mistrza zmieszane są w powietrzu. Gdy nie wiesz co robić wieczorem w Singapurze, nawet nie będąc gościem warto zjawić się na imprezy organizowane na basenie przy świetnej muzyce i atmosferze np. Ladies Night czy Swimingpool Party.

  • Mateusz W2015-01-22
    Wyjątkowy

    Udane połączenie klasyki i nowoczesnosci

    Bardzo fajny i elegancki hotel,który zdecydowanie na lepiej różni sie od innych 5 gwiazdkowych hoteli w Singapurze w podobnej cenie,ale ma swój niepowtarzalny klimat.personel hotelu stara sie zrobić wszystko żeby uprzyjemnić pobyt w tym hotelu,zwłaszcza dotyczy to menedżera.bardzo przyjemny bar na dachu,przy basenie.polecam zarówno jak na krotki biznesowy wyjazd tak i na dłuższe wakacje,zwłaszcza pokoje wyższej kategorii.

Pokoje

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Metraż: 

    około 55m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • stacja dokująca do iPoda
  • room service: codziennie, za opłatą
  • codzienna prasa: w cenie
  • oddzielny prysznic
  • deszczownica
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na miasto

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 24m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • stacja dokująca do iPoda
  • room service: codziennie, za opłatą
  • codzienna prasa: w cenie
  • oddzielny prysznic
  • deszczownica
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na miasto
  • TV

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    około 40m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • stacja dokująca do iPoda
  • room service: codziennie, za opłatą
  • codzienna prasa: w cenie
  • oddzielny prysznic
  • deszczownica
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na miasto
  • TV kab.
  • wanna

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX4
  • Metraż: 

    około 40m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: w cenie, napoje bezalkoholowe: w cenie, woda: w cenie, napoje alkoholowe: za opłatą, przekąski: w cenie, uzupełnianie minibaru: codziennie
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • stacja dokująca do iPoda
  • room service: codziennie, za opłatą
  • codzienna prasa: w cenie
  • oddzielny prysznic
  • deszczownica
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • widok na miasto
  • TV kab.
  • wanna

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Singapur - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Sofitel SO

  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor
  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • basen typu infinity
Sprawdzanie ceny