TUI SENSIMAR Savoy Gardens

(2292 opinii)

Ostatnią rezerwację założono 3 dni temu z miejscowości WROCŁAW

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Lokalizacja

TUI SENSIMAR Savoy Gardens - informacje

Hotel TUI SENSIMAR Savoy Gardens to gruntownie wyremontowany, 4-gwiazdkowy resort charakteryzujący się nowoczesną architekturą i imponującymi widokami na morze. Zlokalizowany jest na lekkim wzniesieniu w centrum historycznego Funchal - z takiej wysokości rozciąga się piękny widok na miasto i morze. Uzupełnieniem oferty hotelu są zadbane, eleganckie pokoje (niektóre z widokiem na ocean) oraz pyszne jedzenie serwowane przez najlepszych kucharzy. Obiekt przeznaczony jest wyłącznie dla gości dorosłych (16+).

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum Funchal, w spokojnej okolicy
  • ok. 800 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2292 opinii)
(2292 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • danka_szu2019-08-20
    Wyjątkowy

    Dla nas hotel był fantastyczny. Dzięki temu, że nie przebywały w nim dzieci było naprawdę cicho i przyjemnie. Pokój spełnił nasze oczekiwania, byliśmy na 5 piętrze, super widok na góry. Wisienką na torcie był dach! :) przepiękne podwójne łoża, leżaki, jacuzzi i ta niezapomniana panorama na Funchal, szczególnie nocą. Jedzenie różnorodne i pyszne, zawsze coś wybraliśmy dla siebie, Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Stosunkowo daleko do centrum Funchal i trzeba mieć kondycję by się wspiąć z powrotem na wzgórze, na którym hotel się znajduje. Ale mimo wszystko polecam. A następnym razem pokusiłabym się na pokój z widokiem na ocean.

  • Rafał S2019-04-07
    Wyjątkowy

    Byliśmy miło zaskoczeni pobytem w tym hotelu. Mieliśmy szczęście, ponieważ zostaliśmy ulokowani w nowo zbudowanym obiekcie hotelu wraz z nowymi pokojami z pokaźnymi balkonami i pięknym widokiem! Pokój był przestronny, czysty, w stylu nowoczesnym z ciekawym rozwiązaniem ulokowania prysznica, który był widoczny z pokoju :) Jedzenie było pyszne, a wybór był pokaźny. Kelnerzy uprzejmi, wykonywali dobrze swoje obowiązki, co jeszcze bardziej uprzyjemniało spożywanie posiłku. Na śniadanie zawsze była do wyboru kawa wraz mlekiem, bądź herbata. Wszystko podane w metalowych dzbanuszkach co starczało na 4-5 filiżanek kawy. Na kolacji można zamówić różne rodzaju trunków, za które trzeba zapłacić. Ceny napojów były normalne, podobne względem innych restauracji / barów. Pokoje były codziennie sprzątane, obsługa w recepcji bardzo pomocna. W hotelu znajdowała się przeważająca część Niemców, co można zaobserwować na każdym kroku :p Nie jest to żaden minus i w żaden sposób nie pogarsza atmosfery :) Sądzę, że nie tylko ten hotel jest oblegany przez obywateli tego kraju, ponieważ na wszystkich szlakach, których byliśmy słychać było w 80% język niemiecki. Z miłych udogodnień, na najwyższym piętrze hotelu znajduje się jacuzzi oraz wiele leżaków z pięknym widokiem na góry i ocean. Widok po zmroku także jest niesamowity! Podsumowując wszystkie pozytywne aspekty, gorąco polecamy pobyt w tym hotelu!

  • DaveSiC882019-02-24
     

    Hotel w całości zdominowany przez emerytowanych niemców i pojedynczych emerytów z Anglii. Wszystko jest nastawione na tego właśnie klienta - od kuchni, poprzez obsługę.Hotel posiada 4 gwiazdki, ale atmosfera panująca tam jest jak nadmuchany balonik - obsługa próbuje dostosować się do niemieckiego klienta i chodzą z kijkami w ... kręgosłupie ( :) ), ale wychodzi im to przezabawnie. Reasumując: jeśli nie jesteś w przedziale wiekowym 60-90, nie jesteś fascynatem języka niemieckiego, kuchni niemieckiej i wiecznych koncertów pianistycznych w lobby, to zdecydowanie omijaj ten hotel. Ze spraw infrastrukturalnych: hotel nie pierwszej młodości. Klimatyzacja nie działała, sprzątanie "po łebkach", śniadania monotonne (co dziennie to samo). Mężczyzna w przydużej, białej marynarce na recepcji bardzo nieprzyjemny. Również parking oferowany przez hotel jest bardzo mały (około 20-25 miejsc, gdzie w lutym, czyli poza sezonem wieczorami mieliśmy problem ze znalezieniem miejsca). Przy wejściu do hotelu jest oficjalny zakaz parkowania i faktycznie obsługa przegania swoich gości z przed wejścia. Ogólnie wielki, nadmuchany balon pusty w środku :)

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • bule
  • szachy
  • jacuzzi
  • fitness
  • siłownia
  • Płatne
  • pokój gier
  • tenis stołowy
  • bilard
  • zabiegi spa
  • masaże

Rozrywka

  • przedstawienia wieczorami
  • dyskoteka

Wyposażenie

  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • kącik internetowy: płatny
  • recepcja 24 h
  • 2 windy
  • lobby
  • taras słoneczny
  • taras na dachu
  • sklep z pamiątkami
  • pralnia
  • parking: w cenie

Karty

  • Visa, MasterCard, Amex, Diners

Liczba pokojów

  • 119

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • pakiet dla nowożeńców (owoce i wino na powitanie)
  • hotel wyłącznie dla gości dorosłych (16+)

Plaża

  • ok. 800 m od plaży

Basen

  • baseny: 3
  • basen: w cenie, zewnętrzny, ze słodką wodą, podgrzewany: w zależności od sezonu, leżaki: w cenie, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen: kryty, w strefie spa
  • jacuzzi: w zależności od sezonu; w zależności od warunków pogodowych, w cenie, zewnętrzny, na tarasie na dachu, leżaki: w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
TUI SENSIMAR Savoy Gardens - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(2292 opinii)
(2292 opinii)
Certificate of Excellence 2019
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • danka_szu2019-08-20
    Wyjątkowy

    Cicho i miło

    Dla nas hotel był fantastyczny. Dzięki temu, że nie przebywały w nim dzieci było naprawdę cicho i przyjemnie. Pokój spełnił nasze oczekiwania, byliśmy na 5 piętrze, super widok na góry. Wisienką na torcie był dach! :) przepiękne podwójne łoża, leżaki, jacuzzi i ta niezapomniana panorama na Funchal, szczególnie nocą. Jedzenie różnorodne i pyszne, zawsze coś wybraliśmy dla siebie, Obsługa bardzo miła i uśmiechnięta. Stosunkowo daleko do centrum Funchal i trzeba mieć kondycję by się wspiąć z powrotem na wzgórze, na którym hotel się znajduje. Ale mimo wszystko polecam. A następnym razem pokusiłabym się na pokój z widokiem na ocean.

  • Rafał S2019-04-07
    Wyjątkowy

    Wysoki poziom wypoczynku

    Byliśmy miło zaskoczeni pobytem w tym hotelu. Mieliśmy szczęście, ponieważ zostaliśmy ulokowani w nowo zbudowanym obiekcie hotelu wraz z nowymi pokojami z pokaźnymi balkonami i pięknym widokiem! Pokój był przestronny, czysty, w stylu nowoczesnym z ciekawym rozwiązaniem ulokowania prysznica, który był widoczny z pokoju :) Jedzenie było pyszne, a wybór był pokaźny. Kelnerzy uprzejmi, wykonywali dobrze swoje obowiązki, co jeszcze bardziej uprzyjemniało spożywanie posiłku. Na śniadanie zawsze była do wyboru kawa wraz mlekiem, bądź herbata. Wszystko podane w metalowych dzbanuszkach co starczało na 4-5 filiżanek kawy. Na kolacji można zamówić różne rodzaju trunków, za które trzeba zapłacić. Ceny napojów były normalne, podobne względem innych restauracji / barów. Pokoje były codziennie sprzątane, obsługa w recepcji bardzo pomocna. W hotelu znajdowała się przeważająca część Niemców, co można zaobserwować na każdym kroku :p Nie jest to żaden minus i w żaden sposób nie pogarsza atmosfery :) Sądzę, że nie tylko ten hotel jest oblegany przez obywateli tego kraju, ponieważ na wszystkich szlakach, których byliśmy słychać było w 80% język niemiecki. Z miłych udogodnień, na najwyższym piętrze hotelu znajduje się jacuzzi oraz wiele leżaków z pięknym widokiem na góry i ocean. Widok po zmroku także jest niesamowity! Podsumowując wszystkie pozytywne aspekty, gorąco polecamy pobyt w tym hotelu!

  • DaveSiC882019-02-24
     

    Dobra cena, za nadmuchanego balona

    Hotel w całości zdominowany przez emerytowanych niemców i pojedynczych emerytów z Anglii. Wszystko jest nastawione na tego właśnie klienta - od kuchni, poprzez obsługę.Hotel posiada 4 gwiazdki, ale atmosfera panująca tam jest jak nadmuchany balonik - obsługa próbuje dostosować się do niemieckiego klienta i chodzą z kijkami w ... kręgosłupie ( :) ), ale wychodzi im to przezabawnie. Reasumując: jeśli nie jesteś w przedziale wiekowym 60-90, nie jesteś fascynatem języka niemieckiego, kuchni niemieckiej i wiecznych koncertów pianistycznych w lobby, to zdecydowanie omijaj ten hotel. Ze spraw infrastrukturalnych: hotel nie pierwszej młodości. Klimatyzacja nie działała, sprzątanie "po łebkach", śniadania monotonne (co dziennie to samo). Mężczyzna w przydużej, białej marynarce na recepcji bardzo nieprzyjemny. Również parking oferowany przez hotel jest bardzo mały (około 20-25 miejsc, gdzie w lutym, czyli poza sezonem wieczorami mieliśmy problem ze znalezieniem miejsca). Przy wejściu do hotelu jest oficjalny zakaz parkowania i faktycznie obsługa przegania swoich gości z przed wejścia. Ogólnie wielki, nadmuchany balon pusty w środku :)

  • karolina180319882014-12-28
    Wyjątkowy

    Niezapomniane chwile

    Byliśmy z mężem 7 dni w hotelu Savoy Gardens. Hotel rewelacyjny, brak dzieci, średni wiek mieszkańców hotelu sprawiało że było bardzo cicho i spokojnie. Savoy Gardens to bardzo czysty hotel, pokoje duże, obsługa bardzo miła i uprzejma. Duży wybór jedzenia. Ogromnym zaskoczeniem był darmowy sejf w pokoju. Hotel Savoy był dla nas bazą wypadową bo praktycznie tylko tam nocowaliśmy gdyż zwiedzaliśmy całą Maderę i nie skorzystaliśmy z wielu atrakcji jakie miał w ofercie. Świetne jacuzzi na 8 piętrze z panoramą na całe Funchal i okolice. Osobiście polecam zwiedzać Maderę wynajętym samochodem. Koszt to ok. 26 euro za dzień z pełnym ubezpieczeniem i polecam wynająć na miejscu wtedy unikniemy kaucji itp. kosztów. Jedynym minusem było brak zasięgu wi fi w pokojach ale na wakacjach można obejść się bez tego i poserfować po internecie w lobby lub przy recepcji. Pozdrawiamy z Polski Karolina i Damian

  • Alan B2019-10-06
    Bardzo dobry

    Urodziny rocznicy ślubu

    Dobry hotel z fantastycznym personelem. Bardzo czyste i jedzenie było również w porządku. Szkoda, że nie było to all inclusive, ponieważ wszyscy mieli szok z powodu rachunku za bar przy kasie. Funchal w żaden sposób nie jest tanim urlopem, ale hotel pobiera najwyższą cenę za napoje i przekąski. Słyszeliśmy, że Tui Sensimar zmieni się w przyszłym roku ze śniadania i kolacji na łóżko i śniadanie. Wielu powtarzających się gości myśli dwa razy o powrocie.

Pokoje

Pokój 2-osobowy z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    około 23m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • balkon francuski
  • tel.
  • suszarka do włosów
  • TV
  • prysznic
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty
  • sejf
  • minibar

Pokój 2-osobowy od strony lądu

  • Kod pokoju: DZL1
  • Metraż: 

    około 18m2

  • Max. liczba osób: 
  • suszarka do włosów
  • widok na ląd
  • klimatyzacja
  • balkon francuski
  • tel.
  • TV
  • prysznic
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty
  • sejf
  • minibar

Pokój 2-osobowy od strony lądu

  • Kod pokoju: DZL2
  • Metraż: 

    około 17m2

  • Max. liczba osób: 
  • suszarka do włosów
  • widok na góry
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • wanna
  • WC
  • kapcie: w cenie
  • balkon: z miejscami do siedzenia

Suita junior z widokiem na morze

  • Kod pokoju: JSM1
  • Metraż: 

    około 36m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • wanna
  • WC
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    około 22m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • wanna
  • WC
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Suita z widokiem na morze

  • Kod pokoju: SUM1
  • Metraż: 

    około 39m2

  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • klimatyzacja: w cenie, indywidualnie sterowana
  • sejf: w cenie
  • biurko
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • czajnik elektryczny
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • TV kab.
  • radio
  • wanna
  • WC
  • szlafroki: w cenie
  • kapcie: w cenie
  • suszarka do włosów
  • balkon: leżaki, z miejscami do siedzenia
  • widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 18m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja
  • balkon
  • tel.
  • suszarka do włosów
  • TV
  • prysznic
  • zestaw do przygotowywania kawy i herbaty
  • sejf
  • minibar
  • widok na góry
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok. 4 godziny
    Warszawa – Madera – ok. 5 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) oraz ok. 5 EUR/dzień/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - Wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki.
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Niektóre hotele wymagają od swoich gości wpłacenia kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Madera - przewodnik

Dlaczego warto wybrać TUI SENSIMAR Savoy Gardens

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel tylko dla dorosłych (16+)
  • w spokojnej okolicy
Sprawdzanie ceny