Galosol

(400 opinii)
FNC20066
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość

Galosol - informacje

Hotel Galosol położony jest nad samym oceanem, na wzgórzu, skąd rozpościera się piękny widok. Osoby lubiące aktywny wypoczynek na pewno znajdą tu coś dla siebie - można wybrać się na zorganizowaną wędrówkę, wycieczkę rowerową, popływać w basenie lub poćwiczyć na profesjonalnej siłowni. Osoby szukające relaksu mają szansę udać się do centrum ajurwedy lub skorzystać z oferty masaży i zabiegów pielęgnacyjnych. Za jakość usług hotel został wyróżniony certyfikatem jakości w portalu TripAdvisor.

Położenie:

  • ok. 15 km od centrum Funchal
  • bezpośrednio przy prywatnej, skalistej plaży (zejście po schodach)
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(400 opinii)
(400 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Meduzza G2015-09-05
     

    Zatrzymałam się w tym hotelu na tydzień kierując sie genialnymi opiniami w necie. I szczerze mowiąc to przereklamowane miejsce. Ale do rzeczy. Na pewno silną stroną hotelu jest lokalizacja, tuz przy oceanie, dosłownie dwa kroki po wyjściu z hotelu jest wybrzeze. Oczywiście nie jest to plaża, bo jak na całej Maderze - jest skaliste wybrzeze, ale widok super. Skorzystałam także z restauracji należącej do kompleksu (Atlantis) i jadłam świeżą, fajną rybę. Plusem było także że hotel rozpoznał, że w czasie pobytu miałam urodziny i dostałam życzenia (kartka napisana po niemiecku) i lampke szampana. to tyle z plusów. Pokój dostaliśmy w piwnicy, dosłownie, bo trzeba było schodzic w dół, żeby się do niego dostać i w związku z tym także śmierdział stęchlizną. W sumie jak na cztery gwiazki hotelu to słabo. Nastepnego dnia znalezlismy biegającego po łazience karalucha, wielkosci trzech polskich. Tego było troche za dużo - skarga na recepcji skonczyla sie przeniesieniem do innego pokoju, ale z wielką łaską, bo karaluchy są przecież normalne w takim klimacie. Rozumiem, ze mieli pelne rezerwacje ale podejscie było naprawde słabe, skonczylo sie na telefonie do dyrekcji. W hotelu sami Niemcy, w ogóle nie słyszy sie portugalskiego, obsluga tez zwraca sie po niemiecku. Ja akurat nie mówię w tym języku, ale ok. Sniadanie w szerokim asortymencie, ale bardzo niskiej jakosci, soku pomaranczowego z koncentratu nie dalo sie pic, a naprawde nie jestem wybredna jesli chodzi o jedzenie. Wifi jest ale nie w pokojach, tutaj uprzedzam tych, którzy chcą lub muszą dużo korzystać; działa tylko na ulicy i w budynku recepcji. I to nam powiedziano po przyjezdzie, choc w necie jest zaznaczone ze wifi jest (co sie wg mnie rozumie jako 'jest w pokoju'). Ogólnie za tą cene i 4 gwiazdki spodziewalam sie jednak wyzszego standardu, uwazam ze to są spokojnie trzy gwiazdki i nie ma co przepłacac.

  • Zuzanna_Zu2013-09-22
    Bardzo dobry

    Hotel odwiedziłam w lipcu 2013 i byłam bardzo zadowolona. Jest to hotel o wysokim standardzie, z bardzo miłą obsługą na recepcji (udzielają wszelkich informacji na każdy temat, mają też rozkłady jazdy autobusów w większość atrakcji Madery), obsługa głównej restauracji nie należy do najszybszej ale nie jest to duży minus. Położenie hotelu sprawia, że widok z pokoju (z widokiem na morze) jest przepiękny. Jednocześnie windą położoną bardzo blisko głównego budynku hotelu można zjechać nad ocean i swobodnie pływać w ocenie. 100 metrów od hotelu jest przystanek, którym za 2,15 euro można dojechać do centrum Funchal (ok. 15-30 minut w zależności od rodzaju linii). Nie opodal hotelu jest kilka restauracji, wypożyczalni samochodów i sklep. Polecam ten hotel!

  • Dingo8282018-11-12
    Bardzo dobry

    Mój pokój był po drugiej stronie ulicy od głównego budynku. Pokój dość duży z widokiem na morze. Łazienka przestronna. Wifi doskonałe. Śniadania i kolacje były w formie bufetu. Kolacja lepsza niż zwykły bufet z różnymi potrawami każdej nocy. Przystanek autobusowy oddalony o kilka minut spacerem, z dobrym dojazdem do Funchal.

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • łaźnia parowa
  • łaźnia fińska
  • jacuzzi
  • squash
  • centrum fitness
  • aerobik
  • aqua aerobik
  • aqua fitness
  • step aerobik
  • zumba
  • kursy relaksacyjne
  • tai chi
  • yoga
  • pilates
  • stretching
  • tenis stołowy
  • boisko do gry w siatkówkę
  • badminton
  • squash
  • Płatne
  • strefa spa & wellness
  • masaże
  • zabiegi pielęgnacyjne
  • zabiegi kosmetyczne
  • centrum medycyny ajurwedyjskiej
  • wypożyczalnia rowerów górskich
  • wycieczki z przewodnikiem
  • sporty wodne: windsurfing, kajaki, szkoła nurkowania PADI, szkoła nurkowania SSI

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny

Do dyspozycji gości

  • recepcja
  • winda
  • ogród
  • taras
  • jacuzzi (w strefie wellness)
  • basen zewnętrzny (ze słodką wodą, ze zintegrowanym brodzikiem dla dzieci)
  • basen zewnętrzny (ze słoną wodą, ze zintegrowanym brodzikiem dla dzieci)

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • terminal internetowy
  • parasole i leżaki (przy basenie, w cenie)
  • ręczniki kąpielowe

Dodatkowe udogodnienia

  • pralnia (płatna)
  • minimarket
  • fryzjer
  • lekarz (na zapytanie, płatny)
  • parking
  • sala konferencyjna
  • room service (płatny)

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 123

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 4 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • podatek turystyczny (płatny na miejscu ok. 1 €/os./dzień)

Plaża

  • bezpośrednio przy prywatnej, skalistej plaży (zejście po schodach)
  • prywatna
  • strome zejście
  • schody prowadzące do plaży
  • ręczniki

Niepełnosprawność ruchowa

  • Typ pokoju: DZM2 (wymagane potwierdzenie, prosimy o kontakt z TUI)
  • Liczba pokojów: 4
  • Szerokość drzwi - wejście do pokoju (cm): 88
  • Szerokość drzwi - łazienka (cm): 88
  • Urządzenia w pokoju przystosowanym dla os. na wózku (wanna, prysznic, uchwyt w prysznicu, uchwyt w wannie, uchwyt w WC)
  • Możliwość wypożyczenia wózka w hotelu: tak (dodatkowo płatne w hotelu)
Opinie gości
Galosol - opinie
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(400 opinii)
(400 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Meduzza G2015-09-05
     

    Przereklamowany

    Zatrzymałam się w tym hotelu na tydzień kierując sie genialnymi opiniami w necie. I szczerze mowiąc to przereklamowane miejsce. Ale do rzeczy. Na pewno silną stroną hotelu jest lokalizacja, tuz przy oceanie, dosłownie dwa kroki po wyjściu z hotelu jest wybrzeze. Oczywiście nie jest to plaża, bo jak na całej Maderze - jest skaliste wybrzeze, ale widok super. Skorzystałam także z restauracji należącej do kompleksu (Atlantis) i jadłam świeżą, fajną rybę. Plusem było także że hotel rozpoznał, że w czasie pobytu miałam urodziny i dostałam życzenia (kartka napisana po niemiecku) i lampke szampana. to tyle z plusów. Pokój dostaliśmy w piwnicy, dosłownie, bo trzeba było schodzic w dół, żeby się do niego dostać i w związku z tym także śmierdział stęchlizną. W sumie jak na cztery gwiazki hotelu to słabo. Nastepnego dnia znalezlismy biegającego po łazience karalucha, wielkosci trzech polskich. Tego było troche za dużo - skarga na recepcji skonczyla sie przeniesieniem do innego pokoju, ale z wielką łaską, bo karaluchy są przecież normalne w takim klimacie. Rozumiem, ze mieli pelne rezerwacje ale podejscie było naprawde słabe, skonczylo sie na telefonie do dyrekcji. W hotelu sami Niemcy, w ogóle nie słyszy sie portugalskiego, obsluga tez zwraca sie po niemiecku. Ja akurat nie mówię w tym języku, ale ok. Sniadanie w szerokim asortymencie, ale bardzo niskiej jakosci, soku pomaranczowego z koncentratu nie dalo sie pic, a naprawde nie jestem wybredna jesli chodzi o jedzenie. Wifi jest ale nie w pokojach, tutaj uprzedzam tych, którzy chcą lub muszą dużo korzystać; działa tylko na ulicy i w budynku recepcji. I to nam powiedziano po przyjezdzie, choc w necie jest zaznaczone ze wifi jest (co sie wg mnie rozumie jako 'jest w pokoju'). Ogólnie za tą cene i 4 gwiazdki spodziewalam sie jednak wyzszego standardu, uwazam ze to są spokojnie trzy gwiazdki i nie ma co przepłacac.

  • Zuzanna_Zu2013-09-22
    Bardzo dobry

    Polecam ten hotel!

    Hotel odwiedziłam w lipcu 2013 i byłam bardzo zadowolona. Jest to hotel o wysokim standardzie, z bardzo miłą obsługą na recepcji (udzielają wszelkich informacji na każdy temat, mają też rozkłady jazdy autobusów w większość atrakcji Madery), obsługa głównej restauracji nie należy do najszybszej ale nie jest to duży minus. Położenie hotelu sprawia, że widok z pokoju (z widokiem na morze) jest przepiękny. Jednocześnie windą położoną bardzo blisko głównego budynku hotelu można zjechać nad ocean i swobodnie pływać w ocenie. 100 metrów od hotelu jest przystanek, którym za 2,15 euro można dojechać do centrum Funchal (ok. 15-30 minut w zależności od rodzaju linii). Nie opodal hotelu jest kilka restauracji, wypożyczalni samochodów i sklep. Polecam ten hotel!

  • Dingo8282018-11-12
    Bardzo dobry

    Przyjemny hotel

    Mój pokój był po drugiej stronie ulicy od głównego budynku. Pokój dość duży z widokiem na morze. Łazienka przestronna. Wifi doskonałe. Śniadania i kolacje były w formie bufetu. Kolacja lepsza niż zwykły bufet z różnymi potrawami każdej nocy. Przystanek autobusowy oddalony o kilka minut spacerem, z dobrym dojazdem do Funchal.

  • Joe W2018-10-30
    Wyjątkowy

    Nice Hotel, wspaniały Master-Suite

    Miałem tydzień w jednym z dwóch master - suit. Ogromny, czysty i bardzo miły osobisty. Recepcja mówi po niemiecku, angielsku i portugalsku. Śniadanie było dobre, ale nie doskonałe. Napoje były dobre, tanie i smaczne. Żadnych problemów z tym. Basen jest czysty, ładny, a także cały hotel daje całkiem miłe uczucie. Poleciłbym to wszystkim. :)

  • tim1591592018-10-12
     

    Widok ściany zamiast widoku morza

    Hotel jest przyjemnym miejscem na rozpoczęcie wycieczek. Autobus jest osiągalny w kilka minut. A z samochodem (który jest potrzebny, jeśli chcesz zobaczyć coś z wewnętrznej wyspy), masz również strategiczny dobry punkt wyjścia. Jest bardzo blisko centrum nurkowego (świetne centrum nurkowania), a wszystkie udogodnienia, takie jak supermarket, restauracje itp. Można dojechać w ciągu kilku minut. Ale bądź ostrożny ze wszystkimi zobowiązaniami przed rezerwacjami. W hotelu zdaliśmy sobie sprawę, że niektóre czynności wymienione na stronie hotelu nie są już dostępne (np. Minigolf). Dostaliśmy również pokój z bezpośrednim widokiem na ścianę (ze względu na upstream taras), który został sprzedany jako widok na morze. Nasi przyjaciele mieli widok na ogród i widzieli dużo więcej z morza (mam nadzieję, że zdjęcie zostanie połączone z tym artykułem). Zmiana pokoju nie była oferowana, kiedy przyjechaliśmy, aw następne dni nie było miejsca dla trzech osób. Później, kiedy oficjalnie złożyliśmy skargę, powiedzieli nam, że najpierw możemy wziąć mniejszy pokój (nasz chałupnik: widok na dziecko lub morze????), A później twierdzą, że pokój z widokiem na ścianę był pokojem z widokiem na morze. Naprawdę zalecamy, aby uzyskać wszystkie (dla Ciebie) ważne usługi hotelowe, oferty, umowy potwierdzone wcześniej i jeśli to możliwe ze zdjęciami, aby to udowodnić.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Suita z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: SUM1
  • Metraż: 

    36m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • wanna
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sejf (płatny)
  • minibar (płatny)
  • widok na ocean
  • w głównym lub bocznym budynku
  • sypialnia

Suita z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: SUM2
  • Metraż: 

    61m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • wanna
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sejf (płatny)
  • minibar (płatny)
  • widok na ocean
  • w głównym budynku
  • 2 sypialnie
  • sofa
  • 2 łazienki

Pokój 2-osobowy od strony morza

  • Kod pokoju: DZM3
  • Metraż: 

    26m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • balkon
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sejf (płatny)
  • minibar (płatny)
  • widok na ocean

Pokój 2-osobowy z bocznym widokiem na ocean

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    26m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • balkon
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sejf (płatny)
  • minibar (płatny)
  • widok boczny na ocean

Pokój 2-osobowy z widokiem na ocean

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    26m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • balkon
  • klimatyzacja (centralnie sterowana)
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV
  • telefon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • sejf (płatny)
  • minibar (płatny)
  • widok na ocean
Wyżywienie

Dwa posiłki

  • śniadanie: w formie bufetu, śniadanie na wynos
  • kolacja: w formie bufetu, a la carte, kulinarne wieczory tematyczne

Śniadania

  • w formie bufetu, śniadanie na wynos

Restauracje i bary

  • restauracje: 3
  • restauracja „Ondamar": rodzaje kuchni: międzynarodowa, włoska, regionalna, śródziemnomorska, regionalna, ryby/owoce morza, dania z grilla, sushi, dania ajurwedyjskie; dania dietetyczne, potrawy bezglutenowe, menu dla dzieci, dania bez laktozy, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, dania wegańskie, bufet, show cooking, program dine around, z klimatyzacją, z tarasem, przy basenie, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
  • restauracja „Pizzaria Galosol": rodzaje kuchni: włoska, śródziemnomorska; potrawy bezglutenowe, menu dla dzieci, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, a la carte, program dine around, z tarasem, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
  • restauracja „Atlantis": rodzaje kuchni: regionalna, śródziemnomorska, regionalna, ryby/owoce morza; menu dla dzieci, dania lekkostrawne, dania sezonowe, dania wegetariańskie, a la carte, program dine around, z tarasem, na plaży, wysokie krzesełka dla dzieci, wymagany odpowiedni strój
  • bary i inne: 2
  • bar przy zewnętrznym basenie „Poolbar Ondamar"
  • bar koktajlowy „Capoeira Bar"

Dodatkowe informacje

  • uroczysta kolacja: stałe menu
  • świąteczne atrakcje: kolacja, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, wino musujące
  • atrakcje noworoczne: menu, wino/piwo/napoje bezalkoholowe, wino musujące
Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok.7 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) oraz ok. 5 EUR/dzień/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - Wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki.
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Większość hoteli wymaga od swoich gości wpłacenie kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju, bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Galosol

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • bogata oferta sportowa
  • w spokojnej okolicy
Sprawdzanie ceny