FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Dla dzieci
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel

FourViews Oasis

FNC20005
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
  • Lokalizacja
FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Dla dzieci
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Pokoje
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Wyżywienie
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Sport i Wellness
FourViews Oasis Portugalia - Udogodnienia
FourViews Oasis Portugalia - Hotel
Znakomity
2019-12-30

Pobyt wzbudził w nas mieszane uczucia .Piękne położenie, czysto, ładne pokoje, miła obsługa recepcji i restauracji. Pierwsze trzy dni pobytu oceniamy dość wysoko.Potem chyba zmniejszyła się liczba gości i druga część pobytu nie zasługiwała niestety ani na zachwyt ani na dobrą ocenę.Hotel zaczął jakby zasypiać.Najbardziej odbiło się to na posiłkach, zarówno śniadania jak i kolacje zaczęły być inne, ze znacznie uboższym menu, z mniejszą ilością przystawek , warzyw, owoców ,deserów .Zdarzyło się, że z upieczonego mięsa przed godz. 20 została tylko trudna do identyfikacji kość.Potrawy przestały być wyszukane , to co dostawaliśmy bardziej przypominało średnie stołówkowe jedzenie , powtarzające się w dodatku. Kolacje jadaliśmy przy wygaszonym częściowo oświetleniu ,co było dość męczące.Część sali restauracyjnej została zamknięta. Kelnerzy też przestali być widoczni.Fakt ,nie chodziliśmy głodni ale też hotel nie jest najtańszym hotelem i mieliśmy prawo liczyć na więcej .Wieczorne Animacje nie były w żaden sposób nagłaśniane, brak było widocznych informacji i zdarzyło się, że muzycy dawali bardzo dobry koncert dla czworga przypadkowych słuchaczy .Odebraliśmy to jako brak szacunku ze strony hotelu dla nich i brak zainteresowania gośćmi. Opinie, które czytaliśmy przed zakupem wyjazdu były całkowicie zgodne z naszymi do trzeciego dnia pobytu . Kolejne dni bardzo nas rozczarowały i raczej nie odważylibyśmy się polecić hotelu znajomym ani przyjechać np. na Święta.

Zachwyc
Bardzo dobry
2021-10-16

Hotel od razu przy promenadzie i nad samym oceanem.Piękny ogród, kiedy się siedzi na tarasie pokoju na najniższym poziomie tak naprawdę odpoczywa się w ogrodzie.Pokój na tym poziomie był nieduży,niemalże od wejścia wchodziło się na łóżko co też niestety wiązało się z tym,że bardzo było słychać wszystko z korytarza (na szczęście ogólnie w hotelu jest cisza i spokój). Minusem zapach z rur,być może tylko na tm poziomie, ale było to nieprzyjemne. Klimatyzacji samemu nie można ustawić,pomagały otwarte drzwi na taras, ale na noc trzeba było je zamykać.Jedzenie smaczne,choć śniadania rzeczywiście monotonne, z niewielkim wyborem (głownie ser żółty,szynka typu mielonka,jajka, fasolka, kielbaski, płątki, pancakes,owoce),brakowało np.past czy ryb,wyboru serów jaki jest podawany podczas kolacji. Kawy z ekspresu nie ma co brać (jest to mieszanka kawy zbożowej i kawy normalnej, dość popularna na Maderze). Chleb bardzo smaczny. Kolacje też bardzo smaczne, sporo mięsa znakomicie przyrządzonego, smaczne ryby, trochę owoców morza.Szkoda, że nie ma świeżych wyciskanych soków, a problem zazwyczaj był nawet z podaniem soków typu 100% z kartonu. Obsługa miła choć wycofana,kelnerzy świetni,dawali z siebie wszystko,ale niestety było ich za mało i było to odczuwalne.Fajna opcja z voucherem za rezygnację z room-service.Dzięki niemu zjadłam pyszne bolo do caco w pool-barze. Ogólnie hotel zasługuje na dobrą ocenę i osoby, które i tak będą większość czasu poza hotelem na pewno będą zadowolone.

Lenaskaba
2021-09-15

Hotel ładny, zadbany, czysty z miłą i pomocna obsługą z dobrą znajomością angielskiego. Niestety śniadania psują pozytywny obraz tego miejsca. Już czytając wcześniejsze opinie spotykałem się z określeniem "monotonnych śniadań, lub niewielkim wyborem". Teraz już wiem co mieli inni na myśli. Na pierwszy rzut oka wszystko jest oraz wybór też jest duży. Jednak po podejściu do stolików okazuje się że z 4 rodzajów "wedlin" żadna nie nadaje się do jedzenia. (Mortadele i pies z budą zmielony, konserwowa z puszki), pomidory twarde i wodniste bez smaku, ogórki wodniste i bez smaku, jajecznica rozpaćkana aż się lała na boki talerza a z góry spalona od lampy podgrzewającej, a w pływającej żółtej breji ślady przesmażonego do zieloności żółtka. Do tego typowy stół brytyjski czyli fasola z puszki i okropnie wyglądające kiełbaski. Kawy również tam nie uświadczycie. Pomimo 4 dostępnych ekspresów wszystkie dostępne z nich napoje są z proszku. Nawet "kawa z mlekiem" smakuje bezbłędnie jak kawa z proszku z "cremoną". Pieczywo było OK oraz spory wybór dobrych serów tak więc codzienne śniadanie wyglądało tak samo: bułka z serem + jajko na twardo i ta pseudo kawa.. Po 4-5 dniach mieliśmy serdecznie dość tych śniadań. Niestety to samo tyczy się restauracji wieczornej. Tylko raz jedliśmy obiad w hotelu i okazał się breją skąpaną w sosie sojowym -tak słone to było że nie dało się tego jeść. Dla porównania podczas pobytu na wyspie codziennie jedliśmy w różnych restauracjach i każdy posiłek był wyśmienity! Na pochwalę hotelu zasługuje lokalizacja, ogromny pokój z widokiem na morze , ładny oraz czysty basen.

Yaro2b
2021-07-17

Hotel zasługuje na słabe 3 gwiazdki napewno nie 4. Pokój duży, czysty, z widokiem na ocean i....hałasujących robotników. Basen mały, że słoną ale ciepłą wodą. Stołówka czysta niestety wybór jedzenia bardzo ubogi chociaż smaczny. Po 4 dniach ktoś upomniał się o malutkie stoisko dla bezglutenowcow. W dzisiejszych czasach tego typu rzeczy powinny być na porządku dziennym. Snack bar z dość ciekawym wyborem jedzenia godnym polecenia. Restauracja ala carte jak dla mnie troszkę śmieszne "ą,ę przez bibułkę" ale jedzenie smakowało. Fajne silownie z dużym nowoczesnym wyborem maszyn. Niestety górnolotnie nazwane "SPA" okazało się zwykłym basenem i sauna. Obsługa hotelu pomocna. Entertainment wieczorny ograniczał się do grania muzyki na żywo. Mogliby postarać się o jakieś bingo czy quizy tematyczne. W ciągu dnia standardowy poranny stretching, Aqua aerobik, rzutki, itp. Dobra komunikacja autobusowa spod hotelu. Zawyżone ceny atrakcji. Jadąc do miasta można było znaleźć o wiele taniej. Ogólnie dla mnie 3- i myślę że za taka cenę należałoby się trochę więcej.

jutina73justa
2020-02-11

Zachęcony dobrymi opiniami wykupiłem z dziewczyną tygodniowy pobyt tuż przed świętami Bożego Narodzenia 2019/2020, obejmujący również święta. Wykupiliśmy tylko śniadania (na szczęście). Kawa z automatu na śniadanie to był skandal i brak szacunku do gości, to się nie nadawało do picia. Jak można oszczędzać na kawie w hotelu czterogwiazdkowym? Produkty tak niskiej jakości, że w zasadzie nie było co jeść. Nawet jajecznicy nie potrafili dobrze zrobić -jakaś dziwnie pachnąca papka. Bardzo niskiej jakości owoce, co jest szokujące na Maderze, gdzie różnorakich owoców mnóstwo. Po trzech dniach, aby nie zepsuć całego wyjazdu, zarezerwowaliśmy na święta inny hotel w Funchal, zostawiając część rzeczy w pokoju (mieliśmy opłacony hotel na cały tydzień). Przyjeżdżamy samochodem po świętach i naszych rzeczy nie ma -wykwaterowali nas i przenieśli rzeczy do jakiegoś magazynu. Osłupieliśmy. Cóż z tego, że menedżer hotelu powiedział, że to nie powinno się to zdarzyć? Kolejna sprawa. Za pośrednictwem hotelu wynajęliśmy samochód. Z firmą wynajmującą uzgodniono, że jeżeli będziemy chcieli przedłużyć wynajem, mamy dać znać w recepcji hotelu. Wysłaliśmy maila do hotelu z informacją, że przedłużamy wynajem o jeden dzień. Oczywiście informacja do firmy wynajmującej samochód nie trafiła, przez co musieliśmy ponieść dodatkowe koszty. W hotelu unosi się nieustannie nieświeży zapach. Pokoje przestronne, jedyny plus, jednak to co opisałem powyżej dyskwalifikuje ten hotel.

jureko43
2019-12-30

Pobyt wzbudził w nas mieszane uczucia .Piękne położenie, czysto, ładne pokoje, miła obsługa recepcji i restauracji. Pierwsze trzy dni pobytu oceniamy dość wysoko.Potem chyba zmniejszyła się liczba gości i druga część pobytu nie zasługiwała niestety ani na zachwyt ani na dobrą ocenę.Hotel zaczął jakby zasypiać.Najbardziej odbiło się to na posiłkach, zarówno śniadania jak i kolacje zaczęły być inne, ze znacznie uboższym menu, z mniejszą ilością przystawek , warzyw, owoców ,deserów .Zdarzyło się, że z upieczonego mięsa przed godz. 20 została tylko trudna do identyfikacji kość.Potrawy przestały być wyszukane , to co dostawaliśmy bardziej przypominało średnie stołówkowe jedzenie , powtarzające się w dodatku. Kolacje jadaliśmy przy wygaszonym częściowo oświetleniu ,co było dość męczące.Część sali restauracyjnej została zamknięta. Kelnerzy też przestali być widoczni.Fakt ,nie chodziliśmy głodni ale też hotel nie jest najtańszym hotelem i mieliśmy prawo liczyć na więcej .Wieczorne Animacje nie były w żaden sposób nagłaśniane, brak było widocznych informacji i zdarzyło się, że muzycy dawali bardzo dobry koncert dla czworga przypadkowych słuchaczy .Odebraliśmy to jako brak szacunku ze strony hotelu dla nich i brak zainteresowania gośćmi. Opinie, które czytaliśmy przed zakupem wyjazdu były całkowicie zgodne z naszymi do trzeciego dnia pobytu . Kolejne dni bardzo nas rozczarowały i raczej nie odważylibyśmy się polecić hotelu znajomym ani przyjechać np. na Święta.

Zachwyc
Bardzo dobry
2021-10-16

Hotel od razu przy promenadzie i nad samym oceanem.Piękny ogród, kiedy się siedzi na tarasie pokoju na najniższym poziomie tak naprawdę odpoczywa się w ogrodzie.Pokój na tym poziomie był nieduży,niemalże od wejścia wchodziło się na łóżko co też niestety wiązało się z tym,że bardzo było słychać wszystko z korytarza (na szczęście ogólnie w hotelu jest cisza i spokój). Minusem zapach z rur,być może tylko na tm poziomie, ale było to nieprzyjemne. Klimatyzacji samemu nie można ustawić,pomagały otwarte drzwi na taras, ale na noc trzeba było je zamykać.Jedzenie smaczne,choć śniadania rzeczywiście monotonne, z niewielkim wyborem (głownie ser żółty,szynka typu mielonka,jajka, fasolka, kielbaski, płątki, pancakes,owoce),brakowało np.past czy ryb,wyboru serów jaki jest podawany podczas kolacji. Kawy z ekspresu nie ma co brać (jest to mieszanka kawy zbożowej i kawy normalnej, dość popularna na Maderze). Chleb bardzo smaczny. Kolacje też bardzo smaczne, sporo mięsa znakomicie przyrządzonego, smaczne ryby, trochę owoców morza.Szkoda, że nie ma świeżych wyciskanych soków, a problem zazwyczaj był nawet z podaniem soków typu 100% z kartonu. Obsługa miła choć wycofana,kelnerzy świetni,dawali z siebie wszystko,ale niestety było ich za mało i było to odczuwalne.Fajna opcja z voucherem za rezygnację z room-service.Dzięki niemu zjadłam pyszne bolo do caco w pool-barze. Ogólnie hotel zasługuje na dobrą ocenę i osoby, które i tak będą większość czasu poza hotelem na pewno będą zadowolone.

Lenaskaba

FourViews Oasis - informacje

Komfortowy Fourviews Oasis to doskonałe miejsce na wakacje zarówno dla par, jak i dla rodzin z dziećmi. Na najmłodszych czeka tu kolorowy plac zabaw. Dorośli mogą skorzystać z baru oraz restauracji serwującej dania kuchni śródziemnomorskiej i regionalnej. Obiekt dysponuje również dwoma basenami - zewnętrznym oraz krytym.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Plac zabaw
  • Kryty basen
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 12 km od centrum Funchal
  • ok. 2 km od centrum Canico
  • czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
World map
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1343 opinie)
(1343 opinie)
Travelers Choice
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
  • Lenaskaba2021-10-16
    Bardzo dobry

    Hotel od razu przy promenadzie i nad samym oceanem.Piękny ogród, kiedy się siedzi na tarasie pokoju na najniższym poziomie tak naprawdę odpoczywa się w ogrodzie.Pokój na tym poziomie był nieduży,niemalże od wejścia wchodziło się na łóżko co też niestety wiązało się z tym,że bardzo było słychać wszystko z korytarza (na szczęście ogólnie w hotelu jest cisza i spokój). Minusem zapach z rur,być może tylko na tm poziomie, ale było to nieprzyjemne. Klimatyzacji samemu nie można ustawić,pomagały otwarte drzwi na taras, ale na noc trzeba było je zamykać.Jedzenie smaczne,choć śniadania rzeczywiście monotonne, z niewielkim wyborem (głownie ser żółty,szynka typu mielonka,jajka, fasolka, kielbaski, płątki, pancakes,owoce),brakowało np.past czy ryb,wyboru serów jaki jest podawany podczas kolacji. Kawy z ekspresu nie ma co brać (jest to mieszanka kawy zbożowej i kawy normalnej, dość popularna na Maderze). Chleb bardzo smaczny. Kolacje też bardzo smaczne, sporo mięsa znakomicie przyrządzonego, smaczne ryby, trochę owoców morza.Szkoda, że nie ma świeżych wyciskanych soków, a problem zazwyczaj był nawet z podaniem soków typu 100% z kartonu. Obsługa miła choć wycofana,kelnerzy świetni,dawali z siebie wszystko,ale niestety było ich za mało i było to odczuwalne.Fajna opcja z voucherem za rezygnację z room-service.Dzięki niemu zjadłam pyszne bolo do caco w pool-barze. Ogólnie hotel zasługuje na dobrą ocenę i osoby, które i tak będą większość czasu poza hotelem na pewno będą zadowolone.

  • Yaro2b2021-09-15

    Hotel ładny, zadbany, czysty z miłą i pomocna obsługą z dobrą znajomością angielskiego. Niestety śniadania psują pozytywny obraz tego miejsca. Już czytając wcześniejsze opinie spotykałem się z określeniem "monotonnych śniadań, lub niewielkim wyborem". Teraz już wiem co mieli inni na myśli. Na pierwszy rzut oka wszystko jest oraz wybór też jest duży. Jednak po podejściu do stolików okazuje się że z 4 rodzajów "wedlin" żadna nie nadaje się do jedzenia. (Mortadele i pies z budą zmielony, konserwowa z puszki), pomidory twarde i wodniste bez smaku, ogórki wodniste i bez smaku, jajecznica rozpaćkana aż się lała na boki talerza a z góry spalona od lampy podgrzewającej, a w pływającej żółtej breji ślady przesmażonego do zieloności żółtka. Do tego typowy stół brytyjski czyli fasola z puszki i okropnie wyglądające kiełbaski. Kawy również tam nie uświadczycie. Pomimo 4 dostępnych ekspresów wszystkie dostępne z nich napoje są z proszku. Nawet "kawa z mlekiem" smakuje bezbłędnie jak kawa z proszku z "cremoną". Pieczywo było OK oraz spory wybór dobrych serów tak więc codzienne śniadanie wyglądało tak samo: bułka z serem + jajko na twardo i ta pseudo kawa.. Po 4-5 dniach mieliśmy serdecznie dość tych śniadań. Niestety to samo tyczy się restauracji wieczornej. Tylko raz jedliśmy obiad w hotelu i okazał się breją skąpaną w sosie sojowym -tak słone to było że nie dało się tego jeść. Dla porównania podczas pobytu na wyspie codziennie jedliśmy w różnych restauracjach i każdy posiłek był wyśmienity! Na pochwalę hotelu zasługuje lokalizacja, ogromny pokój z widokiem na morze , ładny oraz czysty basen.

  • jutina73justa2021-07-17

    Hotel zasługuje na słabe 3 gwiazdki napewno nie 4. Pokój duży, czysty, z widokiem na ocean i....hałasujących robotników. Basen mały, że słoną ale ciepłą wodą. Stołówka czysta niestety wybór jedzenia bardzo ubogi chociaż smaczny. Po 4 dniach ktoś upomniał się o malutkie stoisko dla bezglutenowcow. W dzisiejszych czasach tego typu rzeczy powinny być na porządku dziennym. Snack bar z dość ciekawym wyborem jedzenia godnym polecenia. Restauracja ala carte jak dla mnie troszkę śmieszne "ą,ę przez bibułkę" ale jedzenie smakowało. Fajne silownie z dużym nowoczesnym wyborem maszyn. Niestety górnolotnie nazwane "SPA" okazało się zwykłym basenem i sauna. Obsługa hotelu pomocna. Entertainment wieczorny ograniczał się do grania muzyki na żywo. Mogliby postarać się o jakieś bingo czy quizy tematyczne. W ciągu dnia standardowy poranny stretching, Aqua aerobik, rzutki, itp. Dobra komunikacja autobusowa spod hotelu. Zawyżone ceny atrakcji. Jadąc do miasta można było znaleźć o wiele taniej. Ogólnie dla mnie 3- i myślę że za taka cenę należałoby się trochę więcej.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać FourViews Oasis

  • udogodnienia dla rodzin z dziećmi
  • zewnętrzny basen
  • ministrefa spa & wellness
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI