Dorisol Mimosa

(440 opinii)
FNC11037

Ostatnią rezerwację założono 5 dni temu z miejscowości Tychy

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Czystość

Dorisol Mimosa - informacje

Dorisol Mimosa to 3-gwiazdkowy hotel położony około 300 m od nadmorskiej, kilkukilometrowej promenady. Dla gości przygotowano przestronne pokoje, basen zewnętrzny z tarasami, kryty basen oraz plac zabaw i pokój gier dla najmłodszych. Z wyższych pięter budynku roztacza się piękny widok na stolicę Madery - Funchal.

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum Funchal
  • ok. 300 m do nadmorskiej promenady
  • czas dojazdu z lotniska ok. 25 min
World map
Średnia ocena klientów:
(440 opinii)
(440 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Renata C2019-01-07
    Bardzo dobry

    Dobra lokalizacja hotelu, blisko przystanki autobusowe, sklepy i restauracje.Do wychodzenia pod górkę,na której jest położony hotel, można się przyzwyczaić. Bardzo miła obsługa. Hotel lata świetności ma za sobą, ale jest czysto, codziennie sprzątano i wymieniano ręczniki. Widok z 7 piętra fantastyczny.

  • Dominika P2018-11-23
     

    Dobra lokalizacja, blisko do przystanku autobusowego a do centrum Funchal około 35 min na piechotę ale można również dojechać autobusem około 10 min. Pokoje przestronne z aneksem kuchennym i lodówką. W pokoju również sejf za dopłatą. Bardzo dobre wifi w całym hotelu również w pokojach. Basen mały, lecz w listopadzie zbyt dużo ludzi na nim nie ma. Hotel wymaga remontu chociaż częściowo jest wyremontowany. Najlepiej prosić o pokój od 5 piętra w górę, ponieważ jest piękny widok z balkonu na ocean i całe miasto Funchal. Śniadania i obiadokolacje bardzo monotonne, codziennie to samo, zmienia się tylko forma podanego mięsa wołowego, raz są plastry w sosie a raz są kostki w sosie. Na śniadania codziennie jajka, ser, wędlina i coś na słodko. W pokojach jest codziennie sprzątane, niestety kończy się sprzątanie na wymianie ręczników, pościeli i worka na śmieci. Podłoga nie jest w ogóle myta ani zamiatana. W łazience ani razu nie została umyta wanna, bidet ani muszla klozetowa. Ogólnie ten hotel jest dobra opcja jeśli chce się codziennie coś zwiedzać, a Madera tez nie jest wyspą na której się odpoczywa przy basenie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Możliwość wynajęcia samochodu w recepcji. W pokojach głośno, bardzo źle wyciszony, słychać każde trzaśnięcie drzwiami ponieważ drzwi od pokoju są nieszczelne.

  • 106agataw2018-10-02
     

    Pierwsze wrażenie było kiepskie - czekaliśmy z mężem do godziny 16 aż nasz pokój będzie gotowy (dostępny powinien być od 14). Pokój jednak nie był tragiczny, widok na ocean i góry na plus. Niestety hotel wymaga remontu - łóżka są niewygodne, meble stare, drzwi do pokoju nieszczelne.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • pokój gier i zabaw
  • łóżeczko dla dziecka (na zapytanie, w cenie)
  • opieka nad dzieckiem (płatna)
  • basen dla dzieci

Sport i wellness

    Płatne
  • strefa spa (sauna, jacuzzi, masaże)

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny
  • rzutki
  • bilard

Wyposażenie

  • recepcja
  • winda
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • pralnia (płatna)
  • garaż (w cenie)
  • parking (w cenie)
  • 2 sale konferencyjne
  • sklep z pamiątkami

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 99

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 3 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Basen

  • baseny: 4
  • basen: zewnętrzny, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen „Indoor Pool": kryty, leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • basen dla dzieci
  • jacuzzi: w strefie spa
  • ręczniki: wymagana kaucja
Opinie gości
Dorisol Mimosa - opinie
Średnia ocena klientów:
(440 opinii)
(440 opinii)
    Czystość
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
  • Renata C2019-01-07
    Bardzo dobry

    Świetna baza wypadowa.

    Dobra lokalizacja hotelu, blisko przystanki autobusowe, sklepy i restauracje.Do wychodzenia pod górkę,na której jest położony hotel, można się przyzwyczaić. Bardzo miła obsługa. Hotel lata świetności ma za sobą, ale jest czysto, codziennie sprzątano i wymieniano ręczniki. Widok z 7 piętra fantastyczny.

  • Dominika P2018-11-23
     

    Dobra baza wypadowa

    Dobra lokalizacja, blisko do przystanku autobusowego a do centrum Funchal około 35 min na piechotę ale można również dojechać autobusem około 10 min. Pokoje przestronne z aneksem kuchennym i lodówką. W pokoju również sejf za dopłatą. Bardzo dobre wifi w całym hotelu również w pokojach. Basen mały, lecz w listopadzie zbyt dużo ludzi na nim nie ma. Hotel wymaga remontu chociaż częściowo jest wyremontowany. Najlepiej prosić o pokój od 5 piętra w górę, ponieważ jest piękny widok z balkonu na ocean i całe miasto Funchal. Śniadania i obiadokolacje bardzo monotonne, codziennie to samo, zmienia się tylko forma podanego mięsa wołowego, raz są plastry w sosie a raz są kostki w sosie. Na śniadania codziennie jajka, ser, wędlina i coś na słodko. W pokojach jest codziennie sprzątane, niestety kończy się sprzątanie na wymianie ręczników, pościeli i worka na śmieci. Podłoga nie jest w ogóle myta ani zamiatana. W łazience ani razu nie została umyta wanna, bidet ani muszla klozetowa. Ogólnie ten hotel jest dobra opcja jeśli chce się codziennie coś zwiedzać, a Madera tez nie jest wyspą na której się odpoczywa przy basenie. Obsługa bardzo miła i pomocna. Możliwość wynajęcia samochodu w recepcji. W pokojach głośno, bardzo źle wyciszony, słychać każde trzaśnięcie drzwiami ponieważ drzwi od pokoju są nieszczelne.

  • 106agataw2018-10-02
     

    Znośny

    Pierwsze wrażenie było kiepskie - czekaliśmy z mężem do godziny 16 aż nasz pokój będzie gotowy (dostępny powinien być od 14). Pokój jednak nie był tragiczny, widok na ocean i góry na plus. Niestety hotel wymaga remontu - łóżka są niewygodne, meble stare, drzwi do pokoju nieszczelne.

  • Joanna S2018-09-20
     

    Hotel

    Hotel raczej bardzo średniej klasy, żeby nie napisać, że złej. Stary, wymagający generalnego remontu. Nie mogę narzekać ze względu na niską cenę jaką zapłaciliśmy za pobyt w hotelu. Jedyny plus to lokalizacja. Hotel położony w miejscu stanowiącym świetną baze wypadową. Blisko hotelu są liczne restauracje, fajne trasy spacerowe. Pokoje były wyposażone w bardzo stare meble. Mieliśmy wykupione śniadanie- podane w formie bufetu- bardzo mała różnorodność serwowanych posiłków.

  • krzysztof b2018-09-05
    Wyjątkowy

    DOCENIĆ ICH JAK RODZINE

    Super pobyt i super hotel. Obsługa genialna i na recepcji i kuchni (Arlinda która super kelnerka to i nauczyciel portugalskiego, a jej mą super barman) z resztą każda z tych Pań Panów to jak znajomi. Animator super gość wie jak zabawić gości. Obrigado - obrigada

Pokoje

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Max. liczba osób: 
  • aneks kuchenny
  • balkon
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV
  • telefon
  • Wi-Fi: w cenie
  • sejf (płatny)
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok.7 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) oraz ok. 5 EUR/dzień/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - Wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki.
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Większość hoteli wymaga od swoich gości wpłacenie kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju, bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Dorisol Mimosa

  • strefa spa z krytym basenem i jacuzzi
  • udogodnienia dla dzieci
  • niedaleko centrum Funchal
Sprawdzanie ceny