Dorisol Florasol Residence

(512 opinii)
FNC11036
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość

Dorisol Florasol Residence - informacje

Aparthotel Dorisol Florasol to 3-gwiazdkowy hotel wyróżniający się bardzo dobrą lokalizacją - blisko plaży oraz kompleksu basenów Lido. Obiekt należy do portugalskiej sieci hoteli Dorisol. Goście mają możliwość korzystania z infrastruktury wszystkich czterech hoteli: Dorisol Florasol Residence, Mimosa, Estrelicia i Buganvilia.

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum Funchal
  • ok. 200 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(512 opinii)
(512 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Lidia S2019-02-11
     

    Po pierwszych 2 dniach spędzonych w hotelu myślałam, że wystawię dość wysoką ocenę - pokój odnowiony, bardzo przestronny, utrzymany w jasnych barwach, nowe meble, nowe sprzęty - tylko łóżko bardzo twarde, mimo że ja akurat lubię twarde materace, ale ten przekraczał moje granice. Niestety po 2 dniach pojawiły się karaluchy, następnego dnia było ich jeszcze więcej. Obsługa hotelu nic nie zrobiła, drugiego dnia na naszą prośbę dostaliśmy inny pokój, ale w bardzo złym stanie - standard zdecydowanie poniżej ***, które pierwszy pokój trzymał. Taki pokój nazwałabym podrzędnym, przydrożnym motelem na godziny, a nie trzygwiazdkowym hotelem. Rezydent TUI w niczym nam nie pomógł mimo trzykrotnych kontaktów z nim z naszej strony, o co mam do tej firmy duży żal. Także połowę urlopu spędziliśmy w okropnym pokoju - sprzęty stare, zużyte, zniszczone, brudne, odpadające kafelki, łuszcząca się okleina na drzwiach i meblach, brudne obicia foteli, tynk na suficie odpadał. A karaluchy muszą być w całym obiekcie, bo wiadomo, że jak już gdzieś są, to są tak naprawdę wszędzie. Śniadania dość monotonne, ale za tę cenę nie ma się co czepiać. Z basenu, ani innych atrakcji hotelu nie korzystaliśmy, ponieważ dużo jeździliśmy po wyspie - w tym zakresie nie mam opinii. Pokoje są sprzątane codziennie - łazienka + zaścielenie łóżka w sypialni. Pokoje bardzo przestronne. Zaglądałam również do kilku innych pokoi - były odnowione. Ewidentnie w hotelu są 2 kategorie pokoi - odnowione, trzymające standard trzech gwiazdek i stare, nieodnowione, pamiętające zamierzchłe czasy, sprzed 30 lat jak na moje oko. Połowa hotelu ma pokoje z pełnym widokiem na ocean, a połowa musi się wychylić, by go zobaczyć. Na balkonach są plastikowe krzesełka. Dostępny jest parking przy hotelu (ok. 20 miejsc na oko), na którym można trzymać wynajęty samochód. W pokojach nie ma klimatyzacji - jest co najwyżej wentylacja (wiatrak pod sufitem) jeśli działa, ale nie trafiliśmy na tak wysoką temperaturę, by była potrzebna. W nocy bywało raczej chłodno, brakowało dodatkowego koca w pokoju.

  • Edma3182019-02-07
    Bardzo dobry

    Byłam w tym hotelu solo po Nowym Roku, opcja śniadanie+obiadokolacje. Miałam studio z aneksem kuchennym (naczynia, sztućce, ociekacz, mikrofala, czajnik elektryczny, ale brak kawiarki) i dużym balkonem (stolik+dwa krzesła oraz narożna kanapa) z widokiem na ocean. Pokoje czyste, jasne, zdjęcia hotelowe zgodne ze stanem faktycznym, codziennie sprzątane, jeśli to ważne maksymalnie do godziny 13:00. Jedzenie dobre, jak na taką opcje (brak tylko masła na śniadanie), na kolacje zawsze kilka ciepłych dań do wyboru: coś z kuchni włoskiej, jakaś ryba, mięso oraz opcja dla wegetarian, dobre desery, owoce są zawsze i rano i wieczorem. Za zakupione napoje do kolacji płaci się przy wymeldowaniu. Spory basen oraz taras słoneczny na czwartym piętrze, na tym samym co restauracja. Nie wiem czy ktoś się kąpał, ale ludzie się opalali. Wi-Fi gratis, hasło dostaje się przy zameldowaniu. Świetna lokalizacja. Do centrum Funchal na nogach około 1/2 godziny, autobusem 10 minut, przystanki w pobliżu hotelu, a promenadę około 5 minut zejście po schodach naprzeciwko hotelu, późnej prosto w dół uliczką. Supermarket Pingo Doce obok hotelu, tanie lokalne biuro podróży w pobliskim hotelu Monumental.

  • 728agata2019-01-07
    Wyjątkowy

    Na zimowy wypad na Maderę idealny. Mieszkaliśmy na 3 piętrze w Studio (dla mnie to był wręcz apartament z kuchnią). Kuchnia wyposażona w 100% - talerze, sztućce, garnki, nawet deska do krojenia i trybuszon! Balkon z zestawem wypoczynkowym - można sobie drineczka posączyć gapiąc się w ocean ;) Suszarka do włosów jest dostępna w recepcji. Pomimo Świąt - pokój codziennie sprzątany, miła i pomocna obsługa. Śniadania OK. Wokół hotelu liczne bary, restauracje i sklepy (również otwarte w Święta i Nowy Rok). Do centrum ok 20-30 minut piechotą, ale jeżdżą też autobusy z przystanku oddalonego o 50 m od hotelu. Jesteśmy mega zadowoleni.

Hotel

Dla dzieci

  • plac zabaw
  • łóżeczko dziecięce (na zapytanie, w cenie)
  • opieka nad dzieckiem (płatna)
  • brodzik

Sport i wellness

    W cenie
  • boisko do gry w siatkówkę plażową
  • Płatne
  • masaże

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowy program animacyjny (wieczorami, w ciągu dnia, w sąsiednim hotelu)
  • rzutki
  • bilard

Do dyspozycji gości

  • recepcja
  • lobby
  • sala TV
  • ogród
  • taras
  • basen zewnętrzny
  • kryty basen

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • leżaki i parasole (przy basenie, w cenie)
  • ręczniki plażowe (za kaucją)

Dodatkowe udogodnienia

  • pralnia (płatna)
  • parking (w cenie)

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 101

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Kategoria TUI

  • 3 słoneczka (subiektywna ocena TUI wydana w oparciu o wewnętrzne kryteria i zasady oceniania obiektów, może się ona różnić od kategorii lokalnej)

Dodatkowe informacje

  • goście mogą korzystać z infrastruktury 3 siostrzanych hoteli (basen, siłownia)

Plaża

  • ok. 200 m do plaży, nadmorskiej promenady i kąpieliska Lido z kompleksem basenów z morską wodą
  • ręczniki za kaucją
Opinie gości
Dorisol Florasol Residence - opinie
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(512 opinii)
(512 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Lidia S2019-02-11
     

    Karaluchy w kuchni.

    Po pierwszych 2 dniach spędzonych w hotelu myślałam, że wystawię dość wysoką ocenę - pokój odnowiony, bardzo przestronny, utrzymany w jasnych barwach, nowe meble, nowe sprzęty - tylko łóżko bardzo twarde, mimo że ja akurat lubię twarde materace, ale ten przekraczał moje granice. Niestety po 2 dniach pojawiły się karaluchy, następnego dnia było ich jeszcze więcej. Obsługa hotelu nic nie zrobiła, drugiego dnia na naszą prośbę dostaliśmy inny pokój, ale w bardzo złym stanie - standard zdecydowanie poniżej ***, które pierwszy pokój trzymał. Taki pokój nazwałabym podrzędnym, przydrożnym motelem na godziny, a nie trzygwiazdkowym hotelem. Rezydent TUI w niczym nam nie pomógł mimo trzykrotnych kontaktów z nim z naszej strony, o co mam do tej firmy duży żal. Także połowę urlopu spędziliśmy w okropnym pokoju - sprzęty stare, zużyte, zniszczone, brudne, odpadające kafelki, łuszcząca się okleina na drzwiach i meblach, brudne obicia foteli, tynk na suficie odpadał. A karaluchy muszą być w całym obiekcie, bo wiadomo, że jak już gdzieś są, to są tak naprawdę wszędzie. Śniadania dość monotonne, ale za tę cenę nie ma się co czepiać. Z basenu, ani innych atrakcji hotelu nie korzystaliśmy, ponieważ dużo jeździliśmy po wyspie - w tym zakresie nie mam opinii. Pokoje są sprzątane codziennie - łazienka + zaścielenie łóżka w sypialni. Pokoje bardzo przestronne. Zaglądałam również do kilku innych pokoi - były odnowione. Ewidentnie w hotelu są 2 kategorie pokoi - odnowione, trzymające standard trzech gwiazdek i stare, nieodnowione, pamiętające zamierzchłe czasy, sprzed 30 lat jak na moje oko. Połowa hotelu ma pokoje z pełnym widokiem na ocean, a połowa musi się wychylić, by go zobaczyć. Na balkonach są plastikowe krzesełka. Dostępny jest parking przy hotelu (ok. 20 miejsc na oko), na którym można trzymać wynajęty samochód. W pokojach nie ma klimatyzacji - jest co najwyżej wentylacja (wiatrak pod sufitem) jeśli działa, ale nie trafiliśmy na tak wysoką temperaturę, by była potrzebna. W nocy bywało raczej chłodno, brakowało dodatkowego koca w pokoju.

  • Edma3182019-02-07
    Bardzo dobry

    Bardzo dobry hotel w świetnej lokalizacji i przyjemnym otoczeniu.

    Byłam w tym hotelu solo po Nowym Roku, opcja śniadanie+obiadokolacje. Miałam studio z aneksem kuchennym (naczynia, sztućce, ociekacz, mikrofala, czajnik elektryczny, ale brak kawiarki) i dużym balkonem (stolik+dwa krzesła oraz narożna kanapa) z widokiem na ocean. Pokoje czyste, jasne, zdjęcia hotelowe zgodne ze stanem faktycznym, codziennie sprzątane, jeśli to ważne maksymalnie do godziny 13:00. Jedzenie dobre, jak na taką opcje (brak tylko masła na śniadanie), na kolacje zawsze kilka ciepłych dań do wyboru: coś z kuchni włoskiej, jakaś ryba, mięso oraz opcja dla wegetarian, dobre desery, owoce są zawsze i rano i wieczorem. Za zakupione napoje do kolacji płaci się przy wymeldowaniu. Spory basen oraz taras słoneczny na czwartym piętrze, na tym samym co restauracja. Nie wiem czy ktoś się kąpał, ale ludzie się opalali. Wi-Fi gratis, hasło dostaje się przy zameldowaniu. Świetna lokalizacja. Do centrum Funchal na nogach około 1/2 godziny, autobusem 10 minut, przystanki w pobliżu hotelu, a promenadę około 5 minut zejście po schodach naprzeciwko hotelu, późnej prosto w dół uliczką. Supermarket Pingo Doce obok hotelu, tanie lokalne biuro podróży w pobliskim hotelu Monumental.

  • 728agata2019-01-07
    Wyjątkowy

    Bardzo fajny hotel w przystępnej cenie

    Na zimowy wypad na Maderę idealny. Mieszkaliśmy na 3 piętrze w Studio (dla mnie to był wręcz apartament z kuchnią). Kuchnia wyposażona w 100% - talerze, sztućce, garnki, nawet deska do krojenia i trybuszon! Balkon z zestawem wypoczynkowym - można sobie drineczka posączyć gapiąc się w ocean ;) Suszarka do włosów jest dostępna w recepcji. Pomimo Świąt - pokój codziennie sprzątany, miła i pomocna obsługa. Śniadania OK. Wokół hotelu liczne bary, restauracje i sklepy (również otwarte w Święta i Nowy Rok). Do centrum ok 20-30 minut piechotą, ale jeżdżą też autobusy z przystanku oddalonego o 50 m od hotelu. Jesteśmy mega zadowoleni.

  • Adam W2018-11-02
    Wyjątkowy

    Na moje potrzeby - rewelacja

    Mieszkałem w części nad recepcją, wyremontowane studia - w pełni urządzona kuchnia, balkon z widokiem na ocean, wentylator sufitowy i dostępny parking. Za te pieniądze - rewelacja- cała wyspa otworem...

  • Krzysztof L2018-09-12
    Wyjątkowy

    Bardzo dobry hotel w bardzo dobrej cenie

    Hotel bardzo dobrze położony jako miejsce wypadowe do zwiedzania wyspy, Funchal i na wieczorne spacery. Dookoła mnóstwo restauracji, pubów, kawiarń, lodziarni, sklepów itp. Nie będę opisywał w szczegółach, bo zrobili to już tutaj moi poprzednicy. Pokoje na 1 i 2 piętrze bardzo wygodne, odnowione, cały czas zachowujące "świeżość". Duża zaleta to balkon, wada to trochę hałasu nad ranem. Wygodną sprawą jest dobrze wyposażony aneks kuchenny. Bardzo sympatyczna i pomocna obsługa. Raczej nie polecam rodzinom z dziećmi, które lubią spędzać sporo czasu w hotelu, bo dla dzieciaków mało jest tu atrakcji, a i do biegania po ogrodzie nie będą miały miejsca. Jak na tą cenę (TUI Poland) hotel wart jest 5/5

Pokoje

Apartament

  • Kod pokoju: APX1
  • Metraż: 

    42m2

  • wyremontowany w 2018 r.
  • pokój dzienno-sypialny
  • sypialnia
  • sofa
  • aneks kuchenny
  • telefon
  • TV sat.
  • sejf (płatny)
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
  • Wi-Fi (w cenie)
  • boczny widok na morze

Studio

  • Kod pokoju: STX1
  • Max. liczba osób: 
  • na 2. lub 3. piętrze
  • balkon
  • aneks kuchenny
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV sat.
  • telefon
  • Wi-Fi (płatne)
  • sejf (płatny)
  • zestaw do parzenia kawy/herbaty
  • pokój odnowiony w 2016 roku
Wyżywienie

Dwa posiłki

  • śniadanie: w formie bufetu
  • kolacja: w formie bufetu

Śniadania

  • w formie bufetu

Restauracje i bary

  • restauracja „Mesalusa": bufet; rodzaje kuchni: międzynarodowa, regionalna
  • bar
Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok.7 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) oraz ok. 5 EUR/dzień/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - Wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki.
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Większość hoteli wymaga od swoich gości wpłacenie kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju, bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Zobacz przewodnik

Dlaczego warto wybrać Dorisol Florasol Residence

  • pokoje odnowione w 2016 roku
  • komfortowe studia z aneksem kuchennym
  • możliwość korzystania z infrastruktury sąsiednich hoteli
Sprawdzanie ceny