Dom Pedro Garajau - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Kryty basen
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
Położenie:
- ok. 8 km od centrum Funchal (przystanek autobusowy naprzeciwko hotelu)
- w centrum spokojnej miejscowości Garajau, w pobliżu restauracje, bary i sklepy
- ok. 1 km od plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 20 min
- Czystość
- Lokalizacja
- Obsługa
- Wartość
- Jakość noclegu
- Pokoje
- Dariusz N2025-10-29
Po pierwsze, gdy wchodzisz na ofertę tego hotelu na Booking.com, jednym z pierwszych zdjęć, jakie się wyświetla, jest aneks kuchenny. I rzeczywiście znajduje się on w pokoju — tylko że chyba pełni funkcję ozdobną, bo był nieczynny. Na miejscu wisiała kartka z informacją, że aneks jest tymczasowo wyłączony z użytku. Hotel sugeruje, że to w porządku, bo w odpowiedzi na moją reklamację napisał, że mimo iż aneks znajduje się w pokoju, odrzuca moje oczekiwanie, że będzie on działał. Trudno to nazwać czymś innym niż wprowadzaniem klientów w błąd. Drugi fakt — duża liczba mrówek w łazience, pod toaletą. W hotelu, który serwuje jedzenie, budzi to poważne wątpliwości natury sanitarnej. Rozumiem, że Madera to miejsce bliskie naturze, ale są granice. Miałem w tym hotelu dwie rezerwacje. W drugiej (innym pokoju) wydawało się, że wszystko jest w porządku — do ostatniej nocy, z 15 na 16 października. Od początku zastanawiały nas z partnerką tajemnicze drzwi w pokoju. Okazało się, że prowadzą do drugiego pokoju i umożliwiają podglądanie sąsiadów przez dziurkę od klucza, a przez te drzwi słychać wszystko — rozmowy, hałasy i prywatne sytuacje. Tej nocy zostaliśmy obudzeni przez ludzi z sąsiedniego pokoju, którzy szarpali te drzwi. Hotel powinien zapewnić gościom komfort, prywatność i bezpieczeństwo — a nie takie atrakcje w środku nocy. W oficjalnej odpowiedzi hotelu pojawiło się stwierdzenie, że „w normalnych warunkach nie ma możliwości zaglądania między pokojami” oraz że „moje uwagi zostały przekazane do wewnętrznego przeglądu”. Chciałbym więc zapytać — dlaczego zostałem potraktowany nienormalnie? Bo w moim przypadku można było zaglądać przez dziurkę od klucza, można było szarpać drzwi w nocy, i można było zostawić mnie z poczuciem, że moja prywatność nie znaczy nic. Nie zgłosiłem tej sprawy w nocy, bo to był mój ostatni dzień — chciałem po prostu wyjechać i zapomnieć o tym fatalnym pobycie. Gdybym miał więcej czasu, zgłosiłbym sprawę na policję, bo naruszono mój spokój i prywatność. Hotel oczywiście odrzucił reklamację i uznał, że wszystko było w porządku. Ja natomiast byłem w dziesiątkach hoteli na świecie — i ten uznaję za najgorszy, w jakim kiedykolwiek mieszkałem. Nie polecam. Jedziesz tam na własną odpowiedzialność
- GoshaL2025-05-28Bardzo dobry
Hotel fajny jako bazą wypadowa. My spędzaliśmy tam tylko noce, także spełnił nasze oczekiwania. Pokój sprzątany codziennie, śniadania bez szału, ale czymś się dało zawsze najeść. Hotel złożony z 6 budynków, polecamy pokoje na najwyższym piętrze bo jest z nich ładny widok na ocean. Pokoje i łazienka są już wiekowe,chyba dwa pierwsze budynki mają pokoje wyremontowane.
- Seaside632298578712025-01-15Bardzo dobry
O hotelu napisano już wszystko. Jest ok. Ale to co spotkało nas ze strony rezydentki Dominiki z TUI, to spotkało nas po raz pierwszy. Totalna ignorancja turystów. " Ja tu przyjechałam nie po to by udzielać informacji tylko by sprzedawać wycieczki". Nikt jeszcze nigdy tak nas nie potraktował a z TUI wyjeżdżamy bardzo często. W/g mnie ta Pani powinna przestać być rezydentką tak poważnego biura podróży jakim jest TUI.
