Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel

Altis Belem Hotel & Spa

LIS03067
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Altis Belem Hotel & Spa Portugalia - Hotel
Znakomity
2020-01-03

Daleko od 5-gwiazdkowego hotelu! dużo hałasu z drogi i pociągu, dużo pleśni pod prysznicem i wystrój, który jest zimny i nie pasuje do hotelu spa. Spa w pokoju zamknięte dla obsługi itp. Nie można polecić

royn215
Wyjątkowy
2020-02-22

Byliśmy tutaj, aby spędzić długi weekend w Lizbonie. Zameldowanie było sprawne, pokój był gotowy, kiedy przyjechaliśmy w południe. Pokój był w stylu „Kioto”, być może trochę ciemny w wystroju (dużo czerwonego lakieru), ale bardzo wygodny. Dwa fotele, sofa, biurko, ładne duże podwójne łóżko, krucha pościel, dużo miejsca w szafie, sejf, Wi-Fi, bezpłatna woda i sok, fajne tarty kremowe, ekspres Nespresso. Piękny widok na przystań i rzekę i bardzo cicho - martwiliśmy się niektórymi opiniami, które wspominały hałas i widok na parking - pokoje o parzystych liczbach na drugim piętrze zdecydowanie wychodzą na przystań i rzekę i są ciche. Spektakularny widok na zachód słońca. Doskonała łazienka - w sumie świetna. Hotel jest wystarczająco duży, aby być profesjonalnym, wystarczająco mały, aby poczuć się jak w butiku. Dobre jedzenie w barze, śniadanie „OK” - nie największe, ale idealnie ok. Serwis ogólnie bardzo przychylny. Tym razem nie próbowaliśmy restauracji, ale myślę, że wrócimy. Spa było dobre, nie absolutnie światowej klasy, ale bardzo, bardzo miłe. Lokalizacja w Belem jest bardzo dogodna - w odległości spaceru od wszystkich zabytków, kultury i ogrodów na dole, a miliony e-rowerów i skuterów do wypożyczenia bardzo łatwo. Piękna lokalizacja (oczywiście nie w centrum, ale to tylko krótka przejażdżka taksówką). Poleciłby.

63CarolineS
2020-01-29

Zatrzymałem się w Altis Belem Hotel & Spa w Lizbonie w Portugalii od 4 stycznia do 6 stycznia 2020 roku. Kiedy przybyłem do hotelu, schowałem paszport i 3 koperty gotówki do sejfu i zamknąłem go. Mam bardzo uporządkowane podejście do podróży i bezpieczeństwo przedmiotów. Kiedy otworzyłem sejf o 21.00 5 stycznia, pozostały tylko 2 koperty gotówki. Brakująca koperta zawierała 1000 USD. 00 dolarów amerykańskich. Tymczasowo nie otworzyłem sejfu. Po sprawdzeniu, że nie zgubiłem koperty, poszedłem do recepcji, w którym to czasie rozmawiałem z nocnym kierownikiem, panem Luisem Brazem, który powiadomił dyrektora generalnego Bruno Correia. Sprawdzili zamek elektroniczny i zweryfikowali wpis pod kątem czyszczenia i ścielenia łóżka oraz niewytłumaczalny wpis w środku dnia, którego zaniedbania zbadali dalej. Z pewnością jestem rozczarowany brakiem dbałości o szczegóły, zainteresowania i bardziej uczciwe podejście pana Correi i Braza do kradzieży pieniędzy z mojego pokoju hotelowego. Jestem zszokowany straszną obsługą, nieuczciwymi pracownikami i niekompetentnym i nieuważnym śledztwem ze strony kierownictwa.

Kathleen R
Bardzo dobry
2020-01-13

Lokalizacja i personel były wyjątkowe! Dziękujemy Francesca za wkład w cieszenie się z naszego pobytu! Niektóre techniczne problemy konserwacyjne (bardzo łatwe do naprawienia) niestety nie pozwalają mi scharakteryzować go jako doskonały!

Journey703894
Wyjątkowy
2020-01-06

Projekt hotelu jest bardzo autentyczny, przypomina życie w nowoczesnym muzeum sztuki. Ale inna jest twoja przestrzeń egzystencji. Jednocześnie materiał jest niesamowity i wydaje się, że wszyscy zdają sobie sprawę z przestrzeni, w której pracują.

henningmoog
2020-01-03

Daleko od 5-gwiazdkowego hotelu! dużo hałasu z drogi i pociągu, dużo pleśni pod prysznicem i wystrój, który jest zimny i nie pasuje do hotelu spa. Spa w pokoju zamknięte dla obsługi itp. Nie można polecić

royn215
Wyjątkowy
2020-02-22

Byliśmy tutaj, aby spędzić długi weekend w Lizbonie. Zameldowanie było sprawne, pokój był gotowy, kiedy przyjechaliśmy w południe. Pokój był w stylu „Kioto”, być może trochę ciemny w wystroju (dużo czerwonego lakieru), ale bardzo wygodny. Dwa fotele, sofa, biurko, ładne duże podwójne łóżko, krucha pościel, dużo miejsca w szafie, sejf, Wi-Fi, bezpłatna woda i sok, fajne tarty kremowe, ekspres Nespresso. Piękny widok na przystań i rzekę i bardzo cicho - martwiliśmy się niektórymi opiniami, które wspominały hałas i widok na parking - pokoje o parzystych liczbach na drugim piętrze zdecydowanie wychodzą na przystań i rzekę i są ciche. Spektakularny widok na zachód słońca. Doskonała łazienka - w sumie świetna. Hotel jest wystarczająco duży, aby być profesjonalnym, wystarczająco mały, aby poczuć się jak w butiku. Dobre jedzenie w barze, śniadanie „OK” - nie największe, ale idealnie ok. Serwis ogólnie bardzo przychylny. Tym razem nie próbowaliśmy restauracji, ale myślę, że wrócimy. Spa było dobre, nie absolutnie światowej klasy, ale bardzo, bardzo miłe. Lokalizacja w Belem jest bardzo dogodna - w odległości spaceru od wszystkich zabytków, kultury i ogrodów na dole, a miliony e-rowerów i skuterów do wypożyczenia bardzo łatwo. Piękna lokalizacja (oczywiście nie w centrum, ale to tylko krótka przejażdżka taksówką). Poleciłby.

63CarolineS

Altis Belem Hotel & Spa - informacje

Opis hotelu został przetłumaczony z języka angielskiego przez narzędzie DeepL

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Kryty basen
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 8 km od centrum Lizbony
  • ok. 16 km od lotniska
  • ok. 200 m od Museu Coleçao Berardo
  • ok. 3 km od akwarium
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Znakomity
(1847 opinii)
(1847 opinii)
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Lokalizacja
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • 63CarolineS2020-02-22
    Wyjątkowy

    Byliśmy tutaj, aby spędzić długi weekend w Lizbonie. Zameldowanie było sprawne, pokój był gotowy, kiedy przyjechaliśmy w południe. Pokój był w stylu „Kioto”, być może trochę ciemny w wystroju (dużo czerwonego lakieru), ale bardzo wygodny. Dwa fotele, sofa, biurko, ładne duże podwójne łóżko, krucha pościel, dużo miejsca w szafie, sejf, Wi-Fi, bezpłatna woda i sok, fajne tarty kremowe, ekspres Nespresso. Piękny widok na przystań i rzekę i bardzo cicho - martwiliśmy się niektórymi opiniami, które wspominały hałas i widok na parking - pokoje o parzystych liczbach na drugim piętrze zdecydowanie wychodzą na przystań i rzekę i są ciche. Spektakularny widok na zachód słońca. Doskonała łazienka - w sumie świetna. Hotel jest wystarczająco duży, aby być profesjonalnym, wystarczająco mały, aby poczuć się jak w butiku. Dobre jedzenie w barze, śniadanie „OK” - nie największe, ale idealnie ok. Serwis ogólnie bardzo przychylny. Tym razem nie próbowaliśmy restauracji, ale myślę, że wrócimy. Spa było dobre, nie absolutnie światowej klasy, ale bardzo, bardzo miłe. Lokalizacja w Belem jest bardzo dogodna - w odległości spaceru od wszystkich zabytków, kultury i ogrodów na dole, a miliony e-rowerów i skuterów do wypożyczenia bardzo łatwo. Piękna lokalizacja (oczywiście nie w centrum, ale to tylko krótka przejażdżka taksówką). Poleciłby.

  • Kathleen R2020-01-29

    Zatrzymałem się w Altis Belem Hotel & Spa w Lizbonie w Portugalii od 4 stycznia do 6 stycznia 2020 roku. Kiedy przybyłem do hotelu, schowałem paszport i 3 koperty gotówki do sejfu i zamknąłem go. Mam bardzo uporządkowane podejście do podróży i bezpieczeństwo przedmiotów. Kiedy otworzyłem sejf o 21.00 5 stycznia, pozostały tylko 2 koperty gotówki. Brakująca koperta zawierała 1000 USD. 00 dolarów amerykańskich. Tymczasowo nie otworzyłem sejfu. Po sprawdzeniu, że nie zgubiłem koperty, poszedłem do recepcji, w którym to czasie rozmawiałem z nocnym kierownikiem, panem Luisem Brazem, który powiadomił dyrektora generalnego Bruno Correia. Sprawdzili zamek elektroniczny i zweryfikowali wpis pod kątem czyszczenia i ścielenia łóżka oraz niewytłumaczalny wpis w środku dnia, którego zaniedbania zbadali dalej. Z pewnością jestem rozczarowany brakiem dbałości o szczegóły, zainteresowania i bardziej uczciwe podejście pana Correi i Braza do kradzieży pieniędzy z mojego pokoju hotelowego. Jestem zszokowany straszną obsługą, nieuczciwymi pracownikami i niekompetentnym i nieuważnym śledztwem ze strony kierownictwa.

  • Journey7038942020-01-13
    Bardzo dobry

    Lokalizacja i personel były wyjątkowe! Dziękujemy Francesca za wkład w cieszenie się z naszego pobytu! Niektóre techniczne problemy konserwacyjne (bardzo łatwe do naprawienia) niestety nie pozwalają mi scharakteryzować go jako doskonały!

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI