Yellow Alvor Garden

(841 opinii)

Yellow Alvor Garden - informacje

Hotel Yellow Alvor Garden to idealne miejsce zarówno na rodzinne wakacje, jak i relaksujący weekend we dwoje. Obiekt może stanowić dogodną bazę wypadową do zwiedzania bogatego w atrakcje i imponujące widoki regionu Algarve. Na terenie hotelu znajduje się rozległy, pełni zieleni ogród, zewnętrzny i kryty basen. Dodatkowy relaks zapewnią wieczory z muzyką na żywo. Z myślą o najmłodszych gościach przygotowano specjalne udogodnienia, m.in. plac i pokój zabaw czy osobny basen z dmuchaną zjeżdżalnią. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 2 km od centrum kurortu Alvor
  • ok. 2,5 km od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
Średnia ocena klientów:
(841 opinii)
(841 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
  • PaulinaBialas2019-09-28
    Bardzo dobry

    Wraz z partnerem byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2019 w ramach wycieczki z TUI. Pobyt uznajemy za udany. Hotel ma 4 gwiazdki. Na pierwszy rzut oka nie zachwyca i wydaje się, że nawet 3 gwiazdki byłyby mocno naciągane. Pokoje wymagają odświeżenia, są jednak przestronne i posiadają na wyposażeniu to, co 4 gwiazdki powinny posiadać: klimatyzacja, lodówka (chłodziarka), telewizor, 2 komplety pościeli i co najważniejsze zarówno miękkie jak i twarde poduszki, co dla mnie jest istotne bo na miękkich się nie wysypiam a takie zwykłe są w hotelu. Bardzo wygodne, nieskrzypiące łóżko. Przestronna szafa z wieloma półkami, szufladami i wieszakami, choć sprawia ona wrażenie kilkudziesięcioletniej. Duża przestronna łazienka z bidetem. Pokoje sprzątane codziennie,na życzenie wraz z codzienną wymianą ręczników. Panie sprzątające sprzataly bardzo dokładnie, łącznie z dokładnym sprzątaniem balkonu. Jeśli chodzi o sam hotel - dość spory, wygląda tak jak 70% portugalskiej architektury, czyli jest zaniedbany i wymagałoby odmalowania. Posiada natomiast gigantyczny, zadbany ogród. Basen bardzo mocno schlorowany dzięki czemu woda jest czysta. Dość mała liczba leżaków. Przed 10:00 warto było położyć sobie ręcznik na lezaku bo po śniadaniu, które jest do 10:30 na próżno było szukać wolnego. Co do posiłków, baliśmy się że będą fatalne, bo takich naczytaliśmy się opinii. Pisały to jednak chyba osoby, które przed wyjazdem nie zaznajomiły się z portugalską kulturą. Na śniadanie zawsze była jajecznica, parówki, sery, wędlina, bekon, czyli typowe śniadanie angielskie będące ukłonem w stronę przyjeżdżających Europejczyków spoza Portugalii. Oprócz tego było to, co na śniadania jedzą Portugalczycy, czyli ogromny wybór owoców, dodatków do tostów i ciasteczka francuskie. Nam takie śniadania jak najbardziej odpowiadały, bo nie ograniczalismy się wyłącznie do parówek i jajecznicy. Obiady także smaczne - zwykle dwa rodzaje ryb, dwa rodzaje mięsa, dwa lub trzy rodzaje dodatków typu frytki, ziemniaki, ryż, makarony, kilka surówek, danie wege. Nawet jeśli nie zdążyliśmy na obiad, który trwał do 14:30, to już od 16 mogliśmy korzystać z przekąsek typu burgery, hotdogi, kanapki, frytki, coś na słodko. Od 18:30 były kolacje, czyli posiłek na wypasie: mięsa, ryby, owoce morza, owoce, kilka rodzajów ciast i słodkich dodatków. Wszystko syte i smaczne. Przez cały dzień oczywiście mogliśmy korzystać z różnego rodzaju napojów: cola, fanta, sprite, 4 rodzaje soków z miąższem, różnego rodzaju kawy i herbaty. Z alkoholi: wino białe i czerwone, piwo, rum, wódka, whisky, brandy. Codziennie 2 różne rodzaje drinków dnia. Barmani i pozostała część obsługi bardzo miła, nikt nigdy nie patrzył krzywo. Dla ochłodzenia przy basenie hotel serwuje też sorbety i lody. Hotel znajduje się na obrzeżach Alvor. Do centrum na piechotę jest ok 15 min. Na plażę ok 25 min. Zarówno do centrum jak i na plażę dowodzi 4 razy dziennie, bezpłatnie, hotelowy Bus. Można się też nim zabrać w drogę powrotną do hotelu. Najblizszy sklep od hotelu, jakieś 10 min piechota to portugalska Biedronka, czyli Pingo Doce. Na szczęście w hotelu jest automat z papierosami. Dla osób palcych slimy, istotną informacja może być to, że w tym automacie ich nie ma, a w całej Portugalii jest tylko 1 rodzaj cienkich papierosów, które nie powalają. Każdego wieczoru w hotelu organizowane są animacje - wokalny duet, karaoke, pokaz tańca, magik. Hotel oferuje wycieczki fakultatywne których cena jest niekiedy o połowę niższa niż tych z TUI i do teraz żałujemy, że ich nie wybraliśmy, bo te z tui okazały się po prostu przejazdem autobusem. Byliśmy na Klifowym Algarve i w Lizbodzie. Ta sama przewodniczka, te same wykute regułki, takie samo znudzenie. Jadąc do Lizbony mieliśmy po 30 minut pod wieża Torre de Belem i Pomnikiem Odkrywców. Później zostaliśmy skutecznie zniechęceni do zwiedzania Klasztoru Hieronimitów, co przewodniczka uargukentowala dużą kolejką i mała ilością czasu. To drugie się zgadzało, bo zrobiliśmy kilka zdjęć przed klasztorem, kupiliśmy ciasteczka w słynnej portugalskiej cukierni obok klasztoru i musieliśmy biec do autokaru. Zastanawiamy się dlaczego nie zaplanowano przynajmniej godziny więcej w tym miejscu skoro było to jedyne miejsce do zwiedzania od środka. Później przewieziono nas na stare miasto, gdzie przewodniczka pokazała nam miejsce zbiórki i restauracje w której rzekomo jada, po czym dała 3h czasu wolnego, po którym był powrót do Alvor. Informacji o Lizbonie i miejscach które indywidualnie mijalismy podczas pobytu w niej doczytywalismy następnego dnia na Wikipedii. Podobnie wyglądała wycieczka na Klifowe Algarve. W najpiękniejszych miejscach mieliśmy po 30 minut czasu, za to w Lagos w którym zupełnie nie było co robić mieliśmy 3h. Przewodniczka standardowo znudzona pracą, posługująca się mało angażującymi stwierdzeniami. Pojechaliśmy na te wycieczki wyłącznie ze względu na nasz słaby angielski a chcieliśmy się czegoś dowiedzieć. Zakładam, że dowiedzielibyśmy się tego samego w niższej cenie wybierając wycieczkę z hotelu.

  • Karina S2019-09-20
     

    Hotel posiada 4 gwiazdki ale jak dla mnie to moźna mu dać co najwyźej 3 gwiazdki i to tak " mocno naciągane". Pokoje nie najgorsze aczkolwiek małe ( od strony basenu do zaakceptowania) ...ale od strony ulicy ( szczegolnie te na parterze - to dramat) bo wszyscy z ulicy mają " do niego wgląd". Pokoje czyste - sprzątane codzienne. Jedzenie smaczne i urozmaicone...aczkolwiek czystośc na jadalni zostawia wiele do źyczenia ( szczególnie na zewnątrz). Obsługa restauracji nie spieszy się aby uprzątnąc naczynia ze stołu lub podłogi ...basen i ogród bardzo ładnyi zadbany. Lezaki pzy basenie moźna bez problemu w kazdej chwili znaleźć wolne. Co do plaźy to bardzo ładna; szeroka , piaszczysta. Tylko troszkę jest do niej za daleko - dojscie piechotką zajmuję trochę za duźo czasu. Personel hotelu " bez jakiegokolwiek wyrazu" tzn. Brak kontaktu, brak uśmiechu na twarzy, brak " spontanu", brak zaangaźowania ( wyjątek Panie, które sprzątają - są uśmiechnięte i źyczliwe ).

  • Monika K2019-08-22
     

    Plusy: 1. Przepiękna, piaszczysta, szeroka plaża. 2. Niesamowite klify (warto zawsze mieć przy sobie aparat). 3. Można spokojnie, bezpiecznie rano biegać. (Biega bardzo dużo ludzi - i mieszkańców i turystów. Nikt nikogo nieprzyjemnie nie zaczepia). Polecam bieganie między 7:00 a 8:00. Jeszcze nie ma ludzi na plaży wiec widoki są niesamowite (na klifach/skałach jest tez wtedy moment żeby zrobić zdjęcie bez turystów, których potem jest tam mnóstwo). 4. W hotelu czysto - sprzątane codziennie. 5. Basen zadbany, średniej wielkości. 6. Obsługa bardzo sympatyczna, pomocna. 7. Alkohol i jedzenie w porządku (hotel) 8. Liczne restauracje, baru, puby itd w centrum Alvor. (Byliśmy w kilku - rewelacja). 9. Port z klimatycznymi restauracjami i pięknymi widokami. Minusy: 1. Bardzo daleko do plaży (ale wiedzieliśmy o tym wcześniej więc nie było to dla nas zaskakujące). 2. Hotel maksymalnie 3 gwiazdkowy (ale po cenie można się oczywiście spodziewać, że 4 gwiazdki są napisane na wyrost). 3. Dosyć jednolite jedzenie - jednak trzeba przyznać, że bardzo smaczne. (Brakowało nam gotowania na żywo itp.)

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczko dla dzieci: do 2. r.ż., w cenie
  • opieka nad dzieckiem: za opłatą
  • miniklub dla dzieci
  • pokój dla dzieci
  • plac zabaw
  • basen dla dzieci: ze słodką wodą, zjeżdżalnia

Sport i wellness

    Płatne
  • wypożyczalnia rowerów

Wyposażenie

  • recepcja: 24 h
  • lobby
  • winda
  • ogród
  • taras słoneczny
  • Wi-Fi: w miejscach ogólnodostępnych, w cenie
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności, niestrzeżony, za opłatą

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express, Maestro

Liczba pokojów

  • 152

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • otwarcie hotelu: 2004
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych
  • pokoje przystosowane dla osób niepełnosprawnych - na zapytanie
  • bezpłatny transport hotelowym busem do centrum miasta i na plażę: do 4 razy dziennie

Plaża

  • ok. 2,5 km od plaży Praia de Alvor (długa, szeroka plaża ze skałami i klifami na wschodnim końcu)
  • publiczna
  • piaszczysta
  • łagodnie opadająca
  • leżaki za opłatą
  • parasole za opłatą
  • transfer busem w cenie

Basen

  • baseny: 3
  • basen zewnętrzny: ze słodką wodą, leżaki i parasole: w cenie
  • basen kryty: ze słodką wodą, podgrzewany
  • basen dla dzieci: ze słodką wodą, zjeżdżalnia
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Yellow Alvor Garden - opinie
Średnia ocena klientów:
(841 opinii)
(841 opinii)
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Lokalizacja
    Pokoje
  • PaulinaBialas2019-09-28
    Bardzo dobry

    Jakość zgodna z ceną

    Wraz z partnerem byliśmy w tym hotelu we wrześniu 2019 w ramach wycieczki z TUI. Pobyt uznajemy za udany. Hotel ma 4 gwiazdki. Na pierwszy rzut oka nie zachwyca i wydaje się, że nawet 3 gwiazdki byłyby mocno naciągane. Pokoje wymagają odświeżenia, są jednak przestronne i posiadają na wyposażeniu to, co 4 gwiazdki powinny posiadać: klimatyzacja, lodówka (chłodziarka), telewizor, 2 komplety pościeli i co najważniejsze zarówno miękkie jak i twarde poduszki, co dla mnie jest istotne bo na miękkich się nie wysypiam a takie zwykłe są w hotelu. Bardzo wygodne, nieskrzypiące łóżko. Przestronna szafa z wieloma półkami, szufladami i wieszakami, choć sprawia ona wrażenie kilkudziesięcioletniej. Duża przestronna łazienka z bidetem. Pokoje sprzątane codziennie,na życzenie wraz z codzienną wymianą ręczników. Panie sprzątające sprzataly bardzo dokładnie, łącznie z dokładnym sprzątaniem balkonu. Jeśli chodzi o sam hotel - dość spory, wygląda tak jak 70% portugalskiej architektury, czyli jest zaniedbany i wymagałoby odmalowania. Posiada natomiast gigantyczny, zadbany ogród. Basen bardzo mocno schlorowany dzięki czemu woda jest czysta. Dość mała liczba leżaków. Przed 10:00 warto było położyć sobie ręcznik na lezaku bo po śniadaniu, które jest do 10:30 na próżno było szukać wolnego. Co do posiłków, baliśmy się że będą fatalne, bo takich naczytaliśmy się opinii. Pisały to jednak chyba osoby, które przed wyjazdem nie zaznajomiły się z portugalską kulturą. Na śniadanie zawsze była jajecznica, parówki, sery, wędlina, bekon, czyli typowe śniadanie angielskie będące ukłonem w stronę przyjeżdżających Europejczyków spoza Portugalii. Oprócz tego było to, co na śniadania jedzą Portugalczycy, czyli ogromny wybór owoców, dodatków do tostów i ciasteczka francuskie. Nam takie śniadania jak najbardziej odpowiadały, bo nie ograniczalismy się wyłącznie do parówek i jajecznicy. Obiady także smaczne - zwykle dwa rodzaje ryb, dwa rodzaje mięsa, dwa lub trzy rodzaje dodatków typu frytki, ziemniaki, ryż, makarony, kilka surówek, danie wege. Nawet jeśli nie zdążyliśmy na obiad, który trwał do 14:30, to już od 16 mogliśmy korzystać z przekąsek typu burgery, hotdogi, kanapki, frytki, coś na słodko. Od 18:30 były kolacje, czyli posiłek na wypasie: mięsa, ryby, owoce morza, owoce, kilka rodzajów ciast i słodkich dodatków. Wszystko syte i smaczne. Przez cały dzień oczywiście mogliśmy korzystać z różnego rodzaju napojów: cola, fanta, sprite, 4 rodzaje soków z miąższem, różnego rodzaju kawy i herbaty. Z alkoholi: wino białe i czerwone, piwo, rum, wódka, whisky, brandy. Codziennie 2 różne rodzaje drinków dnia. Barmani i pozostała część obsługi bardzo miła, nikt nigdy nie patrzył krzywo. Dla ochłodzenia przy basenie hotel serwuje też sorbety i lody. Hotel znajduje się na obrzeżach Alvor. Do centrum na piechotę jest ok 15 min. Na plażę ok 25 min. Zarówno do centrum jak i na plażę dowodzi 4 razy dziennie, bezpłatnie, hotelowy Bus. Można się też nim zabrać w drogę powrotną do hotelu. Najblizszy sklep od hotelu, jakieś 10 min piechota to portugalska Biedronka, czyli Pingo Doce. Na szczęście w hotelu jest automat z papierosami. Dla osób palcych slimy, istotną informacja może być to, że w tym automacie ich nie ma, a w całej Portugalii jest tylko 1 rodzaj cienkich papierosów, które nie powalają. Każdego wieczoru w hotelu organizowane są animacje - wokalny duet, karaoke, pokaz tańca, magik. Hotel oferuje wycieczki fakultatywne których cena jest niekiedy o połowę niższa niż tych z TUI i do teraz żałujemy, że ich nie wybraliśmy, bo te z tui okazały się po prostu przejazdem autobusem. Byliśmy na Klifowym Algarve i w Lizbodzie. Ta sama przewodniczka, te same wykute regułki, takie samo znudzenie. Jadąc do Lizbony mieliśmy po 30 minut pod wieża Torre de Belem i Pomnikiem Odkrywców. Później zostaliśmy skutecznie zniechęceni do zwiedzania Klasztoru Hieronimitów, co przewodniczka uargukentowala dużą kolejką i mała ilością czasu. To drugie się zgadzało, bo zrobiliśmy kilka zdjęć przed klasztorem, kupiliśmy ciasteczka w słynnej portugalskiej cukierni obok klasztoru i musieliśmy biec do autokaru. Zastanawiamy się dlaczego nie zaplanowano przynajmniej godziny więcej w tym miejscu skoro było to jedyne miejsce do zwiedzania od środka. Później przewieziono nas na stare miasto, gdzie przewodniczka pokazała nam miejsce zbiórki i restauracje w której rzekomo jada, po czym dała 3h czasu wolnego, po którym był powrót do Alvor. Informacji o Lizbonie i miejscach które indywidualnie mijalismy podczas pobytu w niej doczytywalismy następnego dnia na Wikipedii. Podobnie wyglądała wycieczka na Klifowe Algarve. W najpiękniejszych miejscach mieliśmy po 30 minut czasu, za to w Lagos w którym zupełnie nie było co robić mieliśmy 3h. Przewodniczka standardowo znudzona pracą, posługująca się mało angażującymi stwierdzeniami. Pojechaliśmy na te wycieczki wyłącznie ze względu na nasz słaby angielski a chcieliśmy się czegoś dowiedzieć. Zakładam, że dowiedzielibyśmy się tego samego w niższej cenie wybierając wycieczkę z hotelu.

  • Karina S2019-09-20
     

    Hotel - ta na ślabe 3 gwiazdki ( oczekiwałam troszkę czegoś lepszego )

    Hotel posiada 4 gwiazdki ale jak dla mnie to moźna mu dać co najwyźej 3 gwiazdki i to tak " mocno naciągane". Pokoje nie najgorsze aczkolwiek małe ( od strony basenu do zaakceptowania) ...ale od strony ulicy ( szczegolnie te na parterze - to dramat) bo wszyscy z ulicy mają " do niego wgląd". Pokoje czyste - sprzątane codzienne. Jedzenie smaczne i urozmaicone...aczkolwiek czystośc na jadalni zostawia wiele do źyczenia ( szczególnie na zewnątrz). Obsługa restauracji nie spieszy się aby uprzątnąc naczynia ze stołu lub podłogi ...basen i ogród bardzo ładnyi zadbany. Lezaki pzy basenie moźna bez problemu w kazdej chwili znaleźć wolne. Co do plaźy to bardzo ładna; szeroka , piaszczysta. Tylko troszkę jest do niej za daleko - dojscie piechotką zajmuję trochę za duźo czasu. Personel hotelu " bez jakiegokolwiek wyrazu" tzn. Brak kontaktu, brak uśmiechu na twarzy, brak " spontanu", brak zaangaźowania ( wyjątek Panie, które sprzątają - są uśmiechnięte i źyczliwe ).

  • Monika K2019-08-22
     

    Urlop w Alvor sierpień 2019

    Plusy: 1. Przepiękna, piaszczysta, szeroka plaża. 2. Niesamowite klify (warto zawsze mieć przy sobie aparat). 3. Można spokojnie, bezpiecznie rano biegać. (Biega bardzo dużo ludzi - i mieszkańców i turystów. Nikt nikogo nieprzyjemnie nie zaczepia). Polecam bieganie między 7:00 a 8:00. Jeszcze nie ma ludzi na plaży wiec widoki są niesamowite (na klifach/skałach jest tez wtedy moment żeby zrobić zdjęcie bez turystów, których potem jest tam mnóstwo). 4. W hotelu czysto - sprzątane codziennie. 5. Basen zadbany, średniej wielkości. 6. Obsługa bardzo sympatyczna, pomocna. 7. Alkohol i jedzenie w porządku (hotel) 8. Liczne restauracje, baru, puby itd w centrum Alvor. (Byliśmy w kilku - rewelacja). 9. Port z klimatycznymi restauracjami i pięknymi widokami. Minusy: 1. Bardzo daleko do plaży (ale wiedzieliśmy o tym wcześniej więc nie było to dla nas zaskakujące). 2. Hotel maksymalnie 3 gwiazdkowy (ale po cenie można się oczywiście spodziewać, że 4 gwiazdki są napisane na wyrost). 3. Dosyć jednolite jedzenie - jednak trzeba przyznać, że bardzo smaczne. (Brakowało nam gotowania na żywo itp.)

  • faro812019-08-22
     

    Wakacje 2019 sierpnień

    Podobno hotel ma 4 gwiadki, wdług mnie zasługuje na 2. Nie wiem skąd tyle pozytywnych opinii ale gusta są różne. Ogólnie hotel nie robi dobrego wrażenia. Brudno wszędzie, korytarze a basen to tragedia. Specjalnie poszliśmy sprawdzić czy basen jest czyszczony i co? Stał facet z sitniek i wyławiał coś tam. W basenie pełno włosów i innych mniej miłych rzeczy. Leżaki stare i połamane. Jedzenie monotonne. Śniadania codziennie takie same czyli: jajecznica w proszku, fasolka i bekon. Kawy z automatu lepiej nie pić. Owszem jest ale ze słodkim mlekiem. Plastikowe małe łyżeczki. Minimaliz na każdym kroku. Dla mine hotel tragedia.

  • patrycja1352019-08-20
    Bardzo dobry

    Pobyt w 2017

    Pobyt zaliczam do udanych. Pokoje z łazienką czyste, często sprzątane. Klimatyzacja działała. śniadania jedynie monotonne i słaby wybór. Na lunch można było zrobić chamburgery ale były zimne i niedobre. Luch boxy okropne. Kanapka z chleba tostowego z serem. Za to pyszne były obiady. Odległość do oceanu jakieś 15-20 min pieszo, były wyznaczone godziny kursów samochodów spod hotelu pod ocean. Leżaki koło hotelu bezpłatne. Obsługa bardzo miła, codziennie były jakieś animacje.

Pokoje

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 20m2

  • Max. liczba osób: 
  • ostatni remont: 2013
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą, ok. 1,5 €/dzień
  • telefon
  • TV sat.
  • minibar: za opłatą
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
  • Waluta

    euro (EUR)
  • Długość lotu

    Warszawa – Faro – ok. 4 godziny
    Warszawa – Madera – ok. 5 godzin
  • Strefa czasowa

    czas polski - 1 godz
  • Podatek turystyczny

    - obowiązkowo płatny w regionie Santa Cruz i Canico (Madera) od 1 maja 2017 r. – ok. 1 EUR/dzień/osoba (przy pobycie poniżej 5 dni) lub max. 5 EUR/pobyt/osoba (przy pobycie powyżej 5 dni)
    - wysokość podatku może ulec zmianie w zależności od decyzji Ministerstwa Gospodarki
  • Komunikacja

    jednorazowy bilet komunikacji miejskiej – ok. 1,8 EUR
  • Przepisy wjazdowe

  • Depozyt w hotelu

    Większość hoteli wymaga od swoich gości wpłacenie kaucji w gotówce lub zablokowania depozytu na karcie kredytowej jako zabezpieczenia za wyposażenie pokoju, bądź zawartości minibaru.
  • Język

    portugalski
  • Przykładowe ceny

    mała bagietka – 0,2 EUR, 6 jajek – 1 EUR, 1 kg sera – 15 EUR, piwo lokalne – 1 EUR, posiłek w taniej restauracji – 10 EUR, posiłek na ulicznym straganie – 5 EUR
  • Rezydent

    Podczas imprez turystycznych zawierających pobyt na Porto Santo obsługa telefoniczna wyłącznie poprzez TUI Contact Center.
    Telefon: +48 22 2043596
    SMS: +48 732168339
    E-Mail: poland@tui-service.info
  • Warunki podróży

Algarve - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Camping Dourada0,5 km
  • Mark0,6 km
  • Camping Alvor0,6 km

Restauracje i bary:

  • Kasha Club0,1 km
  • Dom João - João Esteves0,4 km
  • Monte das Alagoas0,4 km
  • A Nora0,5 km

Zakupy:

  • Pingo Doce0,7 km
  • Spar0,7 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Yellow Alvor Garden

  • bezpłatny transport do centrum miasta i na plażę
  • udogodnienia i atrakcje dla dzieci
  • klimatyzowane pokoje
Sprawdzanie ceny