Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Wyżywienie
Mercure Karpacz Resort Polska - Wyżywienie
Mercure Karpacz Resort Polska - Dla dzieci
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel

Mercure Karpacz Resort

WAW27061
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Wartość
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Pokoje
Mercure Karpacz Resort Polska - Wyżywienie
Mercure Karpacz Resort Polska - Wyżywienie
Mercure Karpacz Resort Polska - Dla dzieci
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Sport i Wellness
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Udogodnienia
Mercure Karpacz Resort Polska - Hotel
Bardzo dobry
2021-02-22

Jestem bardzo rozczarowana. Na początek duże problemy z rezerwacją, pomieszanie z poplątaniem,nikt nic nie wie. Jedzenie zimne (nawet nie letnie). Woda w basenie zimna, na korytarzach z basenu również.Obsluga prawie bez zarzutu oprócz czarnej pani z baru i pana Pawła z recepcji - nieprzyjemni, wręcz odrażający w kontakcie z klientem. Nie jestem wybredna klientka, jednak nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego hotelu.

47dimba
2021-07-24

Myślę, że dwie gwiazdki dla hotelu to wystarczy. I nie Mercury, tylko nie wiadomo co. Nie rozumiem, jak takie coś należy do sieci accoru? Hotel stary, z odrapanymi ścianami w pokoju, brudny, ciemny, bez światła, z budową za oknem. W covidowych czasach w pokojach sprzątają tylko na życzenie. Jeśli zapomnisz poprosić w recepcji, mieszkasz ze śmieciami. W restauracji wyjące telewizory i mecze jak w barach na dworcach. Spędziliśmy tam niestety tydzień i o tydzień za dużo. Bardzo drogo, a jako platynowi goście musieliśmy płacić jeszcze za szlafroki. Powitalnego drinku nie było, chyba że herbata w plastikowej butelce to było to. I oczywiście maseczki się nie przyjęły. Cóż, i tak pewnie ciągle są chętni na takie byle co.

malw71
2021-07-20

Hotel, czasy świetności ma już za sobą, tzn. Wystrój lobby i baru odświeżony, natomiast pokoje, resturacja, korytarze wymagają renowacji. Lokalizacja jest dużym plusem, przyjemne otoczenie bez zgiełku, a nadal blisko innych atrakcji Karpacza. Dużym atutem balkon, ale drzwi na niego prowadzące, jak cała reszta pokoju, zmęczone, nie wiadomo czy pociągać za klamkę z obawy przed uszkodzeniem. Brak bufetu śniadaniowego prawdopodobnie ze względu na obostrzenia, ale nie widzę konsekwencji. Bufet nie, ale goście chodzący po całym hotelu wraz z obsługa bez maseczek są OK. Na śniadaniu każda bułeczka pakowana do osobnego worka (mając tak ogromny problem w naszym kraju z recyklingiem odpadów, pakowanie KAŻDEJ bułki do osobnego foliowego worka jest po prostu zatrważająca). Tragiczna jakość składników "zestawu" Śniadaniowego oczekującego na każdym stole. Tragiczna jakość pieczywa. Ogólnie rzecz ujmując to drugie najgorsze śniadanie jakie miałem okazję jeść z hotelu.

mariuszz254
Wyjątkowy
2021-03-18

Hotel w dobrej lokalizacji, pomocna miła obsługa, każdy pokój jest z balkonem co jest dodatkowym atutem. Niedrogi parking hotelowy, dobry drink powitalny, pokoje duże wygodne, bardzo smaczne śniadania serwowane do pokoju. Ładny basen.

matiP1234
Wyjątkowy
2021-02-23

Jesteśmy pod wrażeniem funkcjonowania hotelu w obliczu nałożonych obostrzeń i restrykcji związanych z Covid. Na szczególne wyróżnienie zasługuje organizacja posiłków rozpatrywana w dwóch wymiarach. Pierwszym z nich jest szeroki wachlarz wyboru menu (jak na obecne czasy i porównanie z innymi hotelami): śniadania i obiadokolacje - możliwość wyboru spośród kilku zestawów, propozycje menu obiadokolacji inne każdego dnia. Nie było również problemu, aby zmodyfikować menu dziecięce. Podobnie rzecz ma się ze standardowym menu restauracyjnym, które daje szerokie możliwości wyboru. Drugą kwestią, która zasługuje na uznanie, jest organizacja dostarczania posiłków: zawsze punktualnie, o wskazanej konkretnej godzinie (w obecnych czasach inne hotele podają do wyboru przedziały godzinowe, często 2-godzinne i w tych przedziałach posiłek jest dostarczany, nie wiadomo dokładnie, kiedy nastąpi dostarczenie w ramach tego przedziału). Na uwagę zasługuje również kwestia dostarczania obiadokolacji: najpierw zupa, za ok.10 minut drugie danie - tym samym wszystkie posiłki były ciepłe. Z jednej strony piszę o rzeczach oczywistych, z drugiej strony wiem, jakie to jest wyzwanie dla hotelu i jednocześnie nie jest standardem we wszystkich obiektach. Krótko podsumowując kwestię posiłków, organizacja przerosła nasze oczekiwania. Wyłączając kwestie konieczności konsumpcji w pokojach (co jest zgodnie z restrykcjami), nie odczuliśmy żadnej różnicy w odniesieniu do tego, jak funkcjonuje obiekt standardowo. Ogólne wrażenia z pobytu są również pozytywne: cały personel życzliwy, uprzejmy, chętny do pomocy, przestrzegający wszystkich zasad sanitarnych. Na uznanie zasługuje również odpowiedzialna komunikacja w zakresie panujących obostrzeń (jeszcze przed przyjazdem, kiedy pytaliśmy o dostęp do basenu, sal zabaw itd. nie padały żadne nadobietnice, personel jasno wskazywał, że wszystko będzie zgodne z Rozporządzeniami, na których ukazanie się w ostatecznej formie czekają). Wszystkie powyżej przytoczone fakty pozwalają stwierdzić, że dla całego personelu GOŚĆ, w tym jego komfort, bezpieczeństwo i dobre samopoczucie, są najważniejszym wyznacznikiem w codziennej pracy.

S7885OMtomaszk
2021-02-22

Jestem bardzo rozczarowana. Na początek duże problemy z rezerwacją, pomieszanie z poplątaniem,nikt nic nie wie. Jedzenie zimne (nawet nie letnie). Woda w basenie zimna, na korytarzach z basenu również.Obsluga prawie bez zarzutu oprócz czarnej pani z baru i pana Pawła z recepcji - nieprzyjemni, wręcz odrażający w kontakcie z klientem. Nie jestem wybredna klientka, jednak nigdy więcej nie skorzystam z oferty tego hotelu.

47dimba
2021-07-24

Myślę, że dwie gwiazdki dla hotelu to wystarczy. I nie Mercury, tylko nie wiadomo co. Nie rozumiem, jak takie coś należy do sieci accoru? Hotel stary, z odrapanymi ścianami w pokoju, brudny, ciemny, bez światła, z budową za oknem. W covidowych czasach w pokojach sprzątają tylko na życzenie. Jeśli zapomnisz poprosić w recepcji, mieszkasz ze śmieciami. W restauracji wyjące telewizory i mecze jak w barach na dworcach. Spędziliśmy tam niestety tydzień i o tydzień za dużo. Bardzo drogo, a jako platynowi goście musieliśmy płacić jeszcze za szlafroki. Powitalnego drinku nie było, chyba że herbata w plastikowej butelce to było to. I oczywiście maseczki się nie przyjęły. Cóż, i tak pewnie ciągle są chętni na takie byle co.

malw71

Mercure Karpacz Resort - informacje

Komfortowy Mercure Karpacz Resort przypadnie do gustu zwłaszcza tym, którzy lubią wypoczywać aktywnie. Lokalizacja u stóp Śnieżki pozwoli szybko dotrzeć na turystyczne szlaki, jak i do centrum Karpacza. Po intensywnych spacerach relaks zapewni nowoczesne centrum wellness. Hotel wyróżniono jako Wybór Roku 2017 w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Spa&Wellness
  • Parking
  • Dla rodzin
  • Zwierzęta domowe
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 20 km od centrum Jeleniej Góry
  • ok. 300 m od centrum Karpacza
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(550 opinii)
(550 opinii)
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • malw712021-07-24

    Myślę, że dwie gwiazdki dla hotelu to wystarczy. I nie Mercury, tylko nie wiadomo co. Nie rozumiem, jak takie coś należy do sieci accoru? Hotel stary, z odrapanymi ścianami w pokoju, brudny, ciemny, bez światła, z budową za oknem. W covidowych czasach w pokojach sprzątają tylko na życzenie. Jeśli zapomnisz poprosić w recepcji, mieszkasz ze śmieciami. W restauracji wyjące telewizory i mecze jak w barach na dworcach. Spędziliśmy tam niestety tydzień i o tydzień za dużo. Bardzo drogo, a jako platynowi goście musieliśmy płacić jeszcze za szlafroki. Powitalnego drinku nie było, chyba że herbata w plastikowej butelce to było to. I oczywiście maseczki się nie przyjęły. Cóż, i tak pewnie ciągle są chętni na takie byle co.

  • mariuszz2542021-07-20

    Hotel, czasy świetności ma już za sobą, tzn. Wystrój lobby i baru odświeżony, natomiast pokoje, resturacja, korytarze wymagają renowacji. Lokalizacja jest dużym plusem, przyjemne otoczenie bez zgiełku, a nadal blisko innych atrakcji Karpacza. Dużym atutem balkon, ale drzwi na niego prowadzące, jak cała reszta pokoju, zmęczone, nie wiadomo czy pociągać za klamkę z obawy przed uszkodzeniem. Brak bufetu śniadaniowego prawdopodobnie ze względu na obostrzenia, ale nie widzę konsekwencji. Bufet nie, ale goście chodzący po całym hotelu wraz z obsługa bez maseczek są OK. Na śniadaniu każda bułeczka pakowana do osobnego worka (mając tak ogromny problem w naszym kraju z recyklingiem odpadów, pakowanie KAŻDEJ bułki do osobnego foliowego worka jest po prostu zatrważająca). Tragiczna jakość składników "zestawu" Śniadaniowego oczekującego na każdym stole. Tragiczna jakość pieczywa. Ogólnie rzecz ujmując to drugie najgorsze śniadanie jakie miałem okazję jeść z hotelu.

  • matiP12342021-03-18
    Wyjątkowy

    Hotel w dobrej lokalizacji, pomocna miła obsługa, każdy pokój jest z balkonem co jest dodatkowym atutem. Niedrogi parking hotelowy, dobry drink powitalny, pokoje duże wygodne, bardzo smaczne śniadania serwowane do pokoju. Ładny basen.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się beztroskim czasem na stoku
cta icon

Co 30
narciarz

ulega wypadkowi na stoku i wymaga pomocy medycznej w postaci zaopatrzenia ambulatoryjnego lub hospitalizacji

cta icon

55 000zł
aż tyle

kosztował najdroższy transport medyczny ze stoku przy użyciu helikoptera do najbliższej placówki medycznej

cta icon

Co 50
poszkodowany

wymaga specjalistycznego transportu do kraju zamieszkania, karta EKUZ nie zapewnia pokrycia tych kosztów

cta icon

Większość
Klientów

rozszerza ubezpieczenie o dodatkową ochronę po spożyciu alkoholu obejmującą NNW zaistniałych pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Aleja Entuzjastów Harley-Davidson80 m
  • Muzeum Minerałów0,2 km
  • Treasures of the Earth JUNA0,2 km
  • Park Bajek0,4 km
  • PrzyStanek Bavaria0,5 km
  • Sport and Tourism Museum in Karpacz0,5 km

Restauracje i bary:

  • Hotel Mercure Karpacz Skalny50 m
  • Ruebezahl Court0,2 km
  • Sandra Spa0,2 km
  • Restauracja Elia0,2 km

Zakupy:

  • Kiosk Ruch0,3 km
  • Sklep Spożywczy Groszek0,3 km
  • SkiVegas0,4 km
  • Wpadnij w Oko0,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Mercure Karpacz Resort

  • bogata oferta spa
  • darmowe Wi-Fi
  • 3 baseny
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI