Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Wyżywienie
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Dla dzieci
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel

Hotel Wydma Resort & SPA

WAW00059
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Wyżywienie
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Dla dzieci
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Pokoje
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Sport i Wellness
Hotel Wydma Resort & SPA Polska - Hotel
Dobry hotel
2020-04-09

W związku z epidemią, musiałem odwołać bezzwrotną rezerwację i niestety hotel nie wyszedl z kolejna propozycją rozwiązania lub przełożenia wizyty na późniejszy termin po stanie emidemii w Polsce. Miałem mieć początkowo pobyt od 13.03-15.03 i został on przełożony na nierealny termin do 10 kwietnia, wybrałem pobyt od 3-5 kwietnia jednak zgodnie z decyzją Ministra hotele miały być zamknięte od 2 kwietnia czyli wina jest niczyja - ani moja ani hotelu. Brak chęci rozwiązania problemu ze strony hotelu, a szkoda, ponieważ można było znaleźć jakieś rozwiązanie. Tak zyskał tylko obiekt. Hotelu nie ocenie bo nie miałem okazji być, a szkoda. Inne nadmorskie ośrodki potrafiły wyjść z propozycją przełożenia bądź zwrotu części pieniędzy, aby nikt nie był pokrzywdzony.

damianoo90
2020-10-08

Muszę zweryfikować moją wcześniejszą recenzję. Hotel totalnie nie dba o zdrowie gości. W restauracji nie dość że inni goście chodzą bez maseczek o obsługa totalnie olewa ten nakaz. Jedzenie podawane jest w formie szwedzkiego stołu bez zachowania podstaw higieny w okresie pandemii każdy prycha kaszle na jedzenie. Menager totalna porażka zafundował mi tekst" Ja mam ważniejsze problemy na głowie jak prowadzenie hotelu niż dbanie o Pana zdrowie". Jest on totalnie bezczelny. Nie potrafi porozmawiać na moją pytanie na temat dlaczego nie prowadzą htelu z wytycznym SANEPIDU powiedział że jedzie do domu

pit_poznan
2020-10-08

Jest to miejsce, którego nie polecam. Głównie w części restauracyjnej nie jest przestrzegamy reżim sanitarny. Cześć obslugi oraz gości nie nosi maseczek. Po zwróceniu uwagi obsłudze nadal ma miejsce podejście lekceważące do zasad bezpieczeństwa. Kierownik wyraził opinie że nie interesuje go zdrowie gości. Po otrzymaniu zgodny na wcześniejszy wyjazd, nakazano zapłacić za cały pobyt i ubiegania się o zwrot za ostatnią dobę. W recepcji pracują osoby które nie mają żadnych uprawnień, a kierownik nie podejmuje rozmowy i wychodzi w trakcie, nie rozwiązania problemu pozostawiając go recepcjonistce, która nic nie wie i nic nie. Obsługa na marnym poziomie.

467marekp
Wyjątkowy
2020-07-07

Pobyt w hotelu jeszcze lepszy niż za pierwszym razem. Śniadania mimo pandemii naprawdę na wysokim poziomie :) dodatkowym plusem jest lokalizacja duży parking a co dla mnie bardzo wazne mozna przyjechac do nich z psami :)

pit_poznan
Wyjątkowy
2020-07-07

W hotelu gościłem drugi raz tym razem w większym gronie. Jestem pod wrażeniem jak można opanować zasady dotyczące covid. Wszystko było w najlepszym porządku. Czysto płyn obsługa w maseczkach. Plusem dla hotelu jest to że można być z psami !!! Polecam i z pewnością wrócę

piotrsG1933GX
2020-04-09

W związku z epidemią, musiałem odwołać bezzwrotną rezerwację i niestety hotel nie wyszedl z kolejna propozycją rozwiązania lub przełożenia wizyty na późniejszy termin po stanie emidemii w Polsce. Miałem mieć początkowo pobyt od 13.03-15.03 i został on przełożony na nierealny termin do 10 kwietnia, wybrałem pobyt od 3-5 kwietnia jednak zgodnie z decyzją Ministra hotele miały być zamknięte od 2 kwietnia czyli wina jest niczyja - ani moja ani hotelu. Brak chęci rozwiązania problemu ze strony hotelu, a szkoda, ponieważ można było znaleźć jakieś rozwiązanie. Tak zyskał tylko obiekt. Hotelu nie ocenie bo nie miałem okazji być, a szkoda. Inne nadmorskie ośrodki potrafiły wyjść z propozycją przełożenia bądź zwrotu części pieniędzy, aby nikt nie był pokrzywdzony.

damianoo90
2020-10-08

Muszę zweryfikować moją wcześniejszą recenzję. Hotel totalnie nie dba o zdrowie gości. W restauracji nie dość że inni goście chodzą bez maseczek o obsługa totalnie olewa ten nakaz. Jedzenie podawane jest w formie szwedzkiego stołu bez zachowania podstaw higieny w okresie pandemii każdy prycha kaszle na jedzenie. Menager totalna porażka zafundował mi tekst" Ja mam ważniejsze problemy na głowie jak prowadzenie hotelu niż dbanie o Pana zdrowie". Jest on totalnie bezczelny. Nie potrafi porozmawiać na moją pytanie na temat dlaczego nie prowadzą htelu z wytycznym SANEPIDU powiedział że jedzie do domu

pit_poznan

Hotel Wydma Resort & SPA - informacje

Hotel Wydma Resort & SPA położony jest w malowniczej miejscowości Mrzeżyno, w bezpośrednim sąsiedztwie portu i nadmorskiej promenady, gdzie znajduje się wiele restauracji i kawiarni. Z resortu do plaży jest zaledwie 100 metrów. Hotel jest przyjazny dla rodzin z dziećmi.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 1 km od przystanku autobusowego
  • ok. 300 m od centrum miasta
  • ok. 20 km od stacji kolejowej w Kołobrzegu
  • ok. 100 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Dobry hotel
(33 opinie)
(33 opinie)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Czystość
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
  • pit_poznan2020-10-08

    Muszę zweryfikować moją wcześniejszą recenzję. Hotel totalnie nie dba o zdrowie gości. W restauracji nie dość że inni goście chodzą bez maseczek o obsługa totalnie olewa ten nakaz. Jedzenie podawane jest w formie szwedzkiego stołu bez zachowania podstaw higieny w okresie pandemii każdy prycha kaszle na jedzenie. Menager totalna porażka zafundował mi tekst" Ja mam ważniejsze problemy na głowie jak prowadzenie hotelu niż dbanie o Pana zdrowie". Jest on totalnie bezczelny. Nie potrafi porozmawiać na moją pytanie na temat dlaczego nie prowadzą htelu z wytycznym SANEPIDU powiedział że jedzie do domu

  • 467marekp2020-10-08

    Jest to miejsce, którego nie polecam. Głównie w części restauracyjnej nie jest przestrzegamy reżim sanitarny. Cześć obslugi oraz gości nie nosi maseczek. Po zwróceniu uwagi obsłudze nadal ma miejsce podejście lekceważące do zasad bezpieczeństwa. Kierownik wyraził opinie że nie interesuje go zdrowie gości. Po otrzymaniu zgodny na wcześniejszy wyjazd, nakazano zapłacić za cały pobyt i ubiegania się o zwrot za ostatnią dobę. W recepcji pracują osoby które nie mają żadnych uprawnień, a kierownik nie podejmuje rozmowy i wychodzi w trakcie, nie rozwiązania problemu pozostawiając go recepcjonistce, która nic nie wie i nic nie. Obsługa na marnym poziomie.

  • pit_poznan2020-07-07
    Wyjątkowy

    Pobyt w hotelu jeszcze lepszy niż za pierwszym razem. Śniadania mimo pandemii naprawdę na wysokim poziomie :) dodatkowym plusem jest lokalizacja duży parking a co dla mnie bardzo wazne mozna przyjechac do nich z psami :)

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Wydma Resort & SPA

  • atrakcyjna lokalizacja
  • udogodnienia dla dzieci
  • nowoczesne wzornictwo
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI