Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Dla dzieci
Hotel Lidia Polska - Dla dzieci
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel

Hotel Lidia

WAW48091
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Jakość noclegu
  • Wartość
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Dla dzieci
Hotel Lidia Polska - Dla dzieci
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Hotel
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Pokoje
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Wyżywienie
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Sport i Wellness
Hotel Lidia Polska - Hotel
Bardzo dobry
2020-08-13

Hotel średni jak na 4 gwiazdki. Zdecydowanie cały do remontu. Gastronomia bardzo dobra, chociaz jedna zupka do wyboru na obiad dla dziecka to zdecydowanie za mało!! W hotelu jest zimno, klimatyzacja chodzi za mocno. Na sali zabaw gorąco, dziecko wychodzi zgrzane na zimny hol. Efekt? Co drugie dziecko w hotelu jest chore. W dobie pandemii moze obsługa mogłaby nosić maseczki? A nie na brodzie wszyscy mają. Ogolnie hotel dla mniej wymagających. Za tą cenę warto wybrać inny.

Amandabario
Wyjątkowy
2023-08-02

Wspaniały serwis przerasta najlepsze oczekiwania,. Pokoje ok bez szału, śniadanie podobnie. W restauracji dobry rosół z kaczki, burger już średni. Znakomity serwis i usługi w spa. Hotel w sezonie głównie dla rodzin dziećmi się trudno o ciszę. Ocena na 5 głównie ze względu na znakomity serwis, przede wszystkim w recepcji !!!

739dominikm
Bardzo dobry
2022-02-22

Największym atutem tego hotelu jest położenie, 50 metrów od falochronu i plaży. W centrum tego malutkiego miasteczka - Darłówka. Z zewnątrz ten hotel robi okropne wrażenie - lata 80 - te, składa się z kilku budynków, ktore sa po prostu brzydkie. Wnętrza są przestronne, duża recepcja, bardzo uprzejma obsługa. Pokoje całkiem spore, z dostakową sofą i stolikiem. W pokojach małe lodówki, sejf, suszarka do włosów, szlafroki. Brakowało tylko czajnika, ale udało sie go wypożyczyc w recepcji (choć były tylko dla rodzin z dziećmi). Jedzenie bardzo dobre i nigdy nie brakowało miejsca przy stoliku, obsługa szybko sprzątała i przygotowywała dlanastepnych klientów. Baseny przyjemne, niestety, za mało jest tam leżaków, a ludzi dużo, więc nie można swobodnie zająć leżaka. Sauny są dwie, mokra i sucha. Korzystaliśmy też z Bursztynowego Spa, poddając sie masażom i było bardzo na poziomie i przyjemnie. W trakcie naszego pobytu było pełne obłożenie, bardzo dużo rodzin z dziećmi, co trochę utrudniało relaks i komfort pobytu. Teraz minusy. Jako, że hotel był zbudowany dawno temu, kiedy ludzie nie posiadali telefonów, laptopów itp., to w pokojach brak jest wystarczającej liczby kontaktów. Bardzo słabo działa wi-fi, praktycznie w ogóle. Pokoje sa bardzo głośne, słychac każde słowo, tupnięcie z korytarza. Ogólnie pobyt był udany,ale trzeba miec świadomość, że jest to hotel, który oferuje usługi na poziomie, ale jest juz troszke przestarzały.

Aleksandra R
2020-09-01

Jak większość Polaków, z wiadomych względów (Covid-19), postanowiliśmy spędzić urlop w kraju, na naszych pięknych plażach i nad zimnym morzem. Dawno nie byliśmy, ponieważ wolimy i kochamy ciepłe klimaty, ale skora nadarza się okazja uznaliśmy, iż należy wesprzeć polską branżę turystyczną i gastronomiczną. Dojechaliśmy do obiektu na 15.00 i z maskami na twarzach ruszyliśmy do recepcji, żeby się zameldować (doba hotelowa to 15.00 - 12.00) i nie, nie otrzymaliśmy klucza do pokoju. Poinformowano nas, że nie jest jeszcze posprzątany, ponieważ była w miasteczku awaria wody. Na pytanie ile czasu mamy czekać, personel nie potrafił odpowiedzieć. Finalnie czekaliśmy ponad 3 godziny, w tym czasie wezwaliśmy na rozmowę managera obiektu, Pana Roberta Hornickiego (nota bene świetnego szefa kuchni) przedstawiając swój punkt widzenia i niedopuszczalny stan rzeczy. W ramach rekompensaty otrzymaliśmy parking za darmo oraz zaproszenie na kolację (wyśmienitą!). Na miejscu było tak wiele niedociągnięć: personel bez masek (wyjątek stanowili pracownicy jadalni), reagujący na nasze uwagi negatywnie, brak dystansu na terenie obiektu, goście hotelowi bez masek, na basenie brak limitu osób przy wejściu. Brak słów! Kolejną rzeczą, która spowodowała, że poczuliśmy się oszukani to standard obiektu. Całość (2 budynki, jak się okazało) podciągnięto pod 4*, a w ofercie, którą otrzymaliśmy nie ma nawet o tym wzmianki, że jest część 2* i 4*.

Grażyna M
2020-08-25

W tym roku postawiliśmy na wakacje w Polsce, wybór padł na hotel Lidia. Opinie w necie bardzo dobre. Od kilku lat nie spędzamy wakacji w Polsce zwłaszcza nad naszym polskim morzem bo standard usług nas skutecznie zniechęcił. Ale covid itp... Zameldowanie od 15:00, mieliśmy nadzieję że może uda się wcześniej zameldować ale nie stanowcze od 15:00, ok. Jednak otrzymaliśmy upragniony klucz do pokoju o 17:15 ponieważ o 15:00 zostaliśmy uprzejmie poinformowani, jak wielu meldujacych się gości, że awaria wody uniemożliwia posprzątanie pokoi. Zaproponowano w zamian kawę, ciacho i godzinę na kręglach w ramach rekompensaty. Ok, za awarie nic nie można, ale ...gdzieś usłyszeliśmy ze brak presonelu itp, zniechęcające? Jadąc nad morze każdy ma kilka godzin podróży za sobą, zmęczenie...ale ok. Pokój na drugim piętrze, bez windy, jest obsługa bagażową niby ale nie było. Korytarze brudne po prostu, kosze pełne śmieci, utwierdzały że brak presonelu jest problemem. Pokój swoją świetność miał w 90_tych latach łazienka w 80-tych Plusy-dwa baseny wewnatrz, jakuzi na dworze i w środku, bardzo fajnie,śniadania różnorodne, bardzo smaczne, miła obsługa. Jeszcze nigdy w żadnym hotelu nie miałam ochoty zedrzeć z półtora gwiazdki. Niestety ogólnie nie polecam, nie za tą kwotę za nocleg, zdecydowanie za dużo gwiazdek.

jolam398
2020-08-13

Hotel średni jak na 4 gwiazdki. Zdecydowanie cały do remontu. Gastronomia bardzo dobra, chociaz jedna zupka do wyboru na obiad dla dziecka to zdecydowanie za mało!! W hotelu jest zimno, klimatyzacja chodzi za mocno. Na sali zabaw gorąco, dziecko wychodzi zgrzane na zimny hol. Efekt? Co drugie dziecko w hotelu jest chore. W dobie pandemii moze obsługa mogłaby nosić maseczki? A nie na brodzie wszyscy mają. Ogolnie hotel dla mniej wymagających. Za tą cenę warto wybrać inny.

Amandabario
Wyjątkowy
2023-08-02

Wspaniały serwis przerasta najlepsze oczekiwania,. Pokoje ok bez szału, śniadanie podobnie. W restauracji dobry rosół z kaczki, burger już średni. Znakomity serwis i usługi w spa. Hotel w sezonie głównie dla rodzin dziećmi się trudno o ciszę. Ocena na 5 głównie ze względu na znakomity serwis, przede wszystkim w recepcji !!!

739dominikm

Hotel Lidia - informacje

Atutami 4-gwiazdkowego hotelu Lidia są doskonałe położenie, duża strefa wellness & spa oraz komfortowe pokoje. Obiekt znajduje się bardzo blisko piaszczystej plaży, portu i miejskich atrakcji Darłówka. Do dyspozycji gości oddano 2 baseny kryte oraz jacuzzi. Smaczną polską i międzynarodową kuchnię oferują 2 restauracje. Hotel Lidia jest przyjazny rodzinom z dziećmi, dla których przygotowano specjalne udogodnienia. Pozytywne opinie odwiedzających potwierdza tytuł Wybór Roku w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • Darmowe Wi-Fi
  • Kryty basen
  • Dla rodzin
  • Spa
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI

Położenie:

  • ok. 3 km od centrum Darłowa
  • ok. 150 m od plaży
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(148 opinii)
(148 opinii)
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Wartość
  • 739dominikm2023-08-02
    Wyjątkowy

    Wspaniały serwis przerasta najlepsze oczekiwania,. Pokoje ok bez szału, śniadanie podobnie. W restauracji dobry rosół z kaczki, burger już średni. Znakomity serwis i usługi w spa. Hotel w sezonie głównie dla rodzin dziećmi się trudno o ciszę. Ocena na 5 głównie ze względu na znakomity serwis, przede wszystkim w recepcji !!!

  • Aleksandra R2022-02-22
    Bardzo dobry

    Największym atutem tego hotelu jest położenie, 50 metrów od falochronu i plaży. W centrum tego malutkiego miasteczka - Darłówka. Z zewnątrz ten hotel robi okropne wrażenie - lata 80 - te, składa się z kilku budynków, ktore sa po prostu brzydkie. Wnętrza są przestronne, duża recepcja, bardzo uprzejma obsługa. Pokoje całkiem spore, z dostakową sofą i stolikiem. W pokojach małe lodówki, sejf, suszarka do włosów, szlafroki. Brakowało tylko czajnika, ale udało sie go wypożyczyc w recepcji (choć były tylko dla rodzin z dziećmi). Jedzenie bardzo dobre i nigdy nie brakowało miejsca przy stoliku, obsługa szybko sprzątała i przygotowywała dlanastepnych klientów. Baseny przyjemne, niestety, za mało jest tam leżaków, a ludzi dużo, więc nie można swobodnie zająć leżaka. Sauny są dwie, mokra i sucha. Korzystaliśmy też z Bursztynowego Spa, poddając sie masażom i było bardzo na poziomie i przyjemnie. W trakcie naszego pobytu było pełne obłożenie, bardzo dużo rodzin z dziećmi, co trochę utrudniało relaks i komfort pobytu. Teraz minusy. Jako, że hotel był zbudowany dawno temu, kiedy ludzie nie posiadali telefonów, laptopów itp., to w pokojach brak jest wystarczającej liczby kontaktów. Bardzo słabo działa wi-fi, praktycznie w ogóle. Pokoje sa bardzo głośne, słychac każde słowo, tupnięcie z korytarza. Ogólnie pobyt był udany,ale trzeba miec świadomość, że jest to hotel, który oferuje usługi na poziomie, ale jest juz troszke przestarzały.

  • Grażyna M2020-09-01

    Jak większość Polaków, z wiadomych względów (Covid-19), postanowiliśmy spędzić urlop w kraju, na naszych pięknych plażach i nad zimnym morzem. Dawno nie byliśmy, ponieważ wolimy i kochamy ciepłe klimaty, ale skora nadarza się okazja uznaliśmy, iż należy wesprzeć polską branżę turystyczną i gastronomiczną. Dojechaliśmy do obiektu na 15.00 i z maskami na twarzach ruszyliśmy do recepcji, żeby się zameldować (doba hotelowa to 15.00 - 12.00) i nie, nie otrzymaliśmy klucza do pokoju. Poinformowano nas, że nie jest jeszcze posprzątany, ponieważ była w miasteczku awaria wody. Na pytanie ile czasu mamy czekać, personel nie potrafił odpowiedzieć. Finalnie czekaliśmy ponad 3 godziny, w tym czasie wezwaliśmy na rozmowę managera obiektu, Pana Roberta Hornickiego (nota bene świetnego szefa kuchni) przedstawiając swój punkt widzenia i niedopuszczalny stan rzeczy. W ramach rekompensaty otrzymaliśmy parking za darmo oraz zaproszenie na kolację (wyśmienitą!). Na miejscu było tak wiele niedociągnięć: personel bez masek (wyjątek stanowili pracownicy jadalni), reagujący na nasze uwagi negatywnie, brak dystansu na terenie obiektu, goście hotelowi bez masek, na basenie brak limitu osób przy wejściu. Brak słów! Kolejną rzeczą, która spowodowała, że poczuliśmy się oszukani to standard obiektu. Całość (2 budynki, jak się okazało) podciągnięto pod 4*, a w ofercie, którą otrzymaliśmy nie ma nawet o tym wzmianki, że jest część 2* i 4*.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Lidia

  • duża strefa wellness & spa
  • udogodnienia i atrakcje dla dzieci
  • bezpłatne Wi-Fi
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI