Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Allegro Playacar

Meksyk / Riviera Maya / Playa del Carmen
KOD HOTELU: CUN43019

Zlokalizowany tuż przy białej, piaszczystej plaży Allegro Playacar jest dobrym miejscem na beztroskie wakacje dla rodzin, par i grup przyjaciół. Lokalizacja w tropikalnym ogrodzie sprzyja wypoczynkowi, zaś bliskość zaplecza turystycznego Playa del Carmen i szeroka oferta all inclusive są gratką dla aktywnych turystów. Do ich dyspozycji jest zaplecze gastronomiczne obejmujące 5 restauracji i 4 bary oraz ciekawy program sportowy. Można tu spędzić czas pływając w jednym z basenów, grając w sporty zespołowe lub próbując swoich sił w sportach wodnych. Dzieci mają dostęp do zajęć w miniklubie oraz specjalnego basenu w kształcie najbardziej znanej, kreskówkowej myszki.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • bogate zaplecze sportowe
  • przytulne, komfortowo wyposażone pokoje

Położenie

  • ok. 2 km od centrum Playa del Carmen
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
Zobacz na mapie »
Dla dzieci

Dla dzieci

• miniklub: 4-12 lat, styczeń - grudzień, codziennie 09:00 - 17:00
• animacje dla dzieci
• plac zabaw
• basen dla dzieci: styczeń - grudzień, z basenem zewnętrznym
• łóżeczko dla dzieci: po wcześniejszej rezerwacji, w cenie

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• 2 oświetlone korty tenisowe • wypożyczalnia rakiet • siatkówka • aqua aerobik • piłka plażowa • katamaran • kajaki

Płatne

• narty wodne • szkoła nurkowania PADI • masaże • nurkowanie powierzchniowe

Dodatkowe Informacje

W przypadku niektórych sportów wodnych, oznaczonych jako bezpłatne, mogą wystąpić dodatkowe opłaty (np. za wynajęcie sternika, sprzętu itp.). Uwaga – niektóre sporty wodne ze względu na czynniki zewnętrzne mogą być niedostępne.

Rozrywka

Rozrywka

• przedstawienia

• muzyka na żywo kilka razy w tygodniu

• dyskoteka

wyposażenie

• recepcja • kantor • sejf: w recepcji • ogród • taras • Wi-Fi: w recepcji, lobby i przy basenie, za opłatą • terminal internetowy: za opłatą • sklep z pamiątkami • butik • bankomat • lekarz • pralnia: za opłatą • parking: w cenie • amfiteatr

karty

Visa, MasterCard, American Express

kategoria lokalna

4 gwiazdki

liczba pokojów

286 pokojów, 38 willi

 
dodatkowe informacje

• hotel nie akceptuje zwierząt
• ostatni całkowity remont: 2016

• Podatek ekologiczny: od dnia 01.10.2017 r., będzie pobierany podatek na rzecz turystyki zrównoważonej. Opłata za podatek w wysokości 20 MXN (ok. 1 USD)/dzień/pokój odbywa się podczas zakwaterowania, bezpośrednio w hotelu. Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę podroży.

UWAGA: Na lotnisku w Cancun obowiązuje limit przewozu wyrobów tytoniowych. Do Meksyku osoba dorosła (18+) może przewieźć 200 sztuk papierosów lub 200 g tytoniu. Przewiezienie większej ilości wyrobów tytoniowych karane jest grzywną w wysokości od 520% do 950% wartości podatku od tych produktów.

 
Plaża

• bezpośrednio przy białej plaży Playa Playacar

• publiczna (z częścią prywatną hotelu)

• piaszczysta

• leżaki w cenie

• parasole w cenie

• ręczniki w cenie

Basen

• baseny: 3
• basen relaksacyjny: styczeń - grudzień, z basenem zewnętrznym
• basen typu activity: styczeń - grudzień, z basenem zewnętrznym
• basen dla dzieci: styczeń - grudzień, z basenem zewnętrznym
• leżaki: w cenie, parasole: w cenie
• ręczniki: w cenie

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój 2-osobowy superior

kod pokoju: ROX1
  • • 1-3 os. • ok. 25 m2 • widok na basen lub ogród • całkowita renowacja w 2015 roku • balkon lub taras • klimatyzacja (centralnie sterowana) • sejf (w cenie) • minibar (napoje bezalkoholowe i alkoholowe, w cenie) • TV sat. • radio • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • ekspres do kawy • wanna lub prysznic • suszarka do włosów • WC

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie: w formie bufetu
• obiad: w formie bufetu
• kolacja: w formie bufetu, a la carte
• przekąski: w cenie, przekąski o północy: w cenie, ciasto: w cenie, lody: w cenie
• wybrane napoje bezalkoholowe: codziennie
• wybrane lokalne napoje alkoholowe: codziennie
• wybrane międzynarodowe napoje alkoholowe: codziennie
• kawa/herbata po południu

Restauracje i bary

• restauracje: 5
• główna restauracja „Topaz": rodzaje kuchni: międzynarodowa, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, bufet, styczeń - grudzień, codziennie 06:00 - 07:00, 07:00 - 11:00, 12:00 - 14:30 i 18:00 - 22:00
• restauracja „Pool side Beach Buffet": rodzaje kuchni: międzynarodowa, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, styczeń - grudzień, codziennie 12:00 - 16:00, z tarasem, przy basenie
• restauracja specjalistyczna „Cielito lindo": rodzaje kuchni: meksykańska, potrawy bezglutenowe, dania bez laktozy, a la carte, wymagana rezerwacja, styczeń - grudzień, codziennie 18:00 - 22:00, z tarasem, przy basenie, wymagany odpowiedni strój
• restauracja specjalistyczna „O Sole mio": rodzaje kuchni: włoska, odpowiedni dobór składników żywnościowych, dania wegetariańskie, a la carte, wybór z menu, wymagana rezerwacja, styczeń - grudzień, codziennie, wymagany odpowiedni strój
• restauracja „The Pizzeria": styczeń - grudzień, codziennie 12:00 - 18:00


• bary i inne: 4
• bar w lobby „Lobby Bar": styczeń - grudzień, codziennie 18:00 - 22:00
• bar przy zewnętrznym basenie „Pool Bar": styczeń - grudzień, codziennie 10:00 - 18:00
• lounge bar „Ambar Bar": styczeń - grudzień, codziennie 18:00 - 01:00
• bar koktajlowy „Aqua Bar": styczeń - grudzień, codziennie

Dodatkowe informacje

• kolacja przy świecach: codziennie, wymagana rezerwacja, płatna, płatność gotówką, wybór z menu

Meksyk

To tu powstały i upadły wielkie cywilizacje. To tu splatają się losy zróżnicowanej etnicznej obyczajowości, kolonializmu i europejskości. To tu rządzi patetyzm, sentymentalizm i namiętność. Baśniowy Meksyk chwyci Was za serca!

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Meksyk
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
21°C 21°C 22°C 23°C 24°C 25°C 25°C 25°C 25°C 24°C 23°C 21°C
27°C 26°C 26°C 27°C 28°C 28°C 29°C 29°C 29°C 29°C 28°C 27°C
8 9 10 10 11 10 11 11 9 8 8 8
43 mm 46 mm 40 mm 27 mm 28 mm 109 mm 115 mm 181 mm 270 mm 177 mm 104 mm 87 mm

Oceny i opinie gości hotelu Allegro Playacar

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(6715 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
Certificate of Excellence 2018
Aleksandra K 16.09.2016
Wyjątkowy
Cudowne wakacje w cudownym miejscu!!
Hotel z super klimatem. W pokojach czysto, sprzątane było codziennie. Ręczniki wymieniane często. Jedzenie bardzo dobre i bardzo dużo. Praktycznie można było jeść i pić od samego rana do ok 1 w nocy. Internet w hotelu tylko płatny. Plaża czysta, pełno leżaków i parasoli - nie było walki o leżaki :) Przy basenie czysto i też sporo leżaków. Za free można było popływać kajakiem lub katamaranem. Animacje ciekawe i urozmaicone. Na terenie hotelu jest dyskoteka, ale nie ma w niej za dużo ludzi. Za to jest sympatyczny barman Angel :) Lokalizacja też fajna nawet jako baza wypadowa do pobliskich miast. Polecam ten hotel bylo cudowenie.
maciejdamian74 11.05.2016
Bardzo dobry
Recepcja hotelowa
Lokalizacja super, obsługa kelnerów i animatorów na wysokim poziomie. Zawsze zachęcali do zabawy. Bogarty repertuar gier i zabaw. Cały teren hotelowy zadbany, bardzo czysto, mnóstwo zieleni. Pod tym względem bardzo polecam. No i niestety recepcja: po przyjeździe od razu zapytano nas o narodowość (przyjechaliśmy dwie pary z niemieckiego biura) - podaliśmy że Polska. Dali nam pokoje w dwóch różnych miejscach. Poprosiliśmy o pokoje obok siebie - i tu cicha narada - aż a końcu znalazły się pokoje w jednym domku. Zapytaliśmy czy to jest standard Superior (wyższy) za który zapłaciliśmy - zapewnili że tak. Kiedy weszliśmy do pokoi (numery domków chyba 11 albo 12 na pietrze) hałas jakby lądował helikopter, wiatrak na górze zamiast wiać powietrze tylko się bezsensu kręcił. Łazienka też nie specjalna, wanna jak murowane koryto. Owy hałas okazał się z wydobywać z klimatyzatora, więc go na noc wyłączyliśmy bo nie można było zasnąć. Jak go wyłączyliśmy to zrobiło się jak w saunie. Nazajutrz zażądaliśmy zmiany pokoi na standard Superior za jaki zapłaciliśmy. Fakt, że w dniu przyjazdu przy rejestracji powiedzieli nam, że pokoje są Superior ale jak nam się nie będą podobać to nazajutrz zamienią na inne. Podejrzewam, że ten patent stosują dla większości klientów w ich mniemaniu, mniej wymagających jak Polaków, Rosjan, Ukraińców itp. ,,Damy im pokoje po lewej, może łykną,,. Zapewne 2 klientów na 10 złapie się na ten numer. Dostaliśmy pokoje w domku o numerze 38, dużo lepiej, więc na wiecznie kapiącą na podłogę wodę z klimatyzatora już nie narzekaliśmy - w końcu większość czasu spędzaliśmy w pięknym otoczeniu hotelowym i błękitnie czystej wodzie na plaży. Aha - no i system karteczek: na wszystko mają jakieś swoje karteczki, nie ma jakiegoś centralnego systemu komputerowego tylko karteczki, czasami się gubią i może stąd to zamieszanie z pokojami. WiFi przy recepcji i przy szachach za 7 dni 50 dolarów USA a za 1 dzień 10 dolców - trochę przesada, mogliby to dać w cenie - w końcu hotel ma 4 gwiazdki. Całe szczęście pozostała obsługa, animatorzy i cudowna, smaczna kuchnia przyćmiły gorycz kontaktów z recepcją.
Agnieszka P 27.12.2015
Mexico piękne ale w innym hotelu...
Byliśmy w tym hotelu na początku grudnia. Pogoda mieszana raz deszcz,raz słońce, mimo deszczow i tak było cieplutko. Jeżeli chodzi o hotel to nie zasługuje ba 4*. W pokojach na pozór czysto ale pi 3 dniach wszystko się zmienia. Sprzątaczki bardzo leniwe, mimo napiwków, sprzątanie powierzchowne, nie myte podłogi, przez całe 10 dni ani razu nie zmieniona pościel. Jedzenie bardzo monotonne i ogółem dość słabe jak na 4*. Trzeba też uważać na warzywa bo pod koniec wyjazdu skusilam się na sałatkę i przez 2 dni bardzo tego żałowałam czułam się jak po klątwie faraona -masakra. Internet płatny 10$ za dobę i korzystać z niego można było tylko w 2 miejscach. Plusy bardzo ładna plaża i pyszne drinki i ludzie bardzo mili ale ogólnie sporo minusów.
Artur P 27.10.2014
Bardzo dobry
Bardzo przyjemny hotel
Hotel jest w typowo karaibskim stylu: bungalowy, trzcinowe dachy, zadbane ogrody. Standard pokoi jest też typowy dla tego regionu: wygodne, ale bez luksusów. Dużą zaletą jest przyjazna obsługa, bardzo dobre jedzenie, dobre drinki. Wadą bardzo głośna muzyka, ale to niestety typowe :( oraz płatny dostęp do internetu. Dodatkową atrakcją są egzotyczni przedstawiciele miejscowej fauny. Super! Animacja wieczorna na bardzo miernym poziomie, ale w moim przypadku to nie problem. Podsumowując: za przystępną cenę mamy warunki dobre, ale nie luksusowe.
Andrzej53 25.07.2013
Niekompetentna recepcja hotelu
Piszę tą recenzję po raz trzeci. Tripadvisor dwa razy nie chciał tego opublikować. Bez dokładnego wskazania co im nie pasuje. Wszystko to prawda i podana bardzo delikatnie bo zależy mi na pokazaniu następnym klientom czego mogą się spodziewać. Szkoda, bo nie piszę nic za co bym nie odpowiadał. Co do hotelu co jego ocenę całkowicie psuje recepcja. Nic normalnie bez upominania się nie można tam załatwić. Byliśmy tu od 06 do 24 czerwca 2013. Zasadnicza i główna uwaga to praca recepcji. Już przyjazd nie był zbyt sprawny. Byliśmy grupą / osiem osób tj. cztery pokoje /. Wydanie kluczy trwało ok. godziny mimo, ze kolejki do tecepcji nie było żadnej. Jeden z pokoi który otrzymalismy nie nadawał sie do zamieszkania. Ciemno dookoła i głośno jak przy starcie samolotu. Po ok. dwóch godzinach dyskusji pokój zamieniono. Wydano po jednym kluczu i zapewniono że jutro wydadzą po drugim. Nastepnego dnia próbowano tego samego tekstu, ze klucz znowu nastepnego dnia. Zdecydowany protest i klucze doprogramowali. Sam hotel jest ok. domki wprawdzie dość stare, ale czystośc w pokojach ok. sam teren ładny i dobrze utrzymany. Jedzenie zaskakujaco dobre i urozmaicone. Byłem już w Playa del Carmen kilka razy w róznych hotelach więc mam porównanie. Ocenę psuje jak wspomniałem recepcja. Kompletnie niekompetentna. Kilka dni było spokoju i mimo drobnych usterek klimy czy wentylatorów był spokój do 12 czerwca. Tego dnia po powrocie z całodniowej wycieczki w dwóch pokojach znaleźliśmy listy podpisane przez "managment" że od dnia 13 czerwca zaczynają remont dachu i pokoje mamy opóścić do 11 czerwca. Widać ten managment nie wie co robi bo pismo datowane 12 czerwca. Dalej w piśmie mamy skontaktować się z recepcją by ustalić jakie dostaliśmy pokoje i jak z przeprowadzką. Poszedłem do recepcji, a tam tekst, ze jutro do 10 godz. rano mamy się spakować i zostawić gdzieś bagaże, a później ok. godz. 15 dowiemy sie jakie pokoje dostaniemy. Na moje stwierdzenie, ze jest to niedopuszczalne bo pierwsze mamy przedpłacony wyjazd do Xcaret dla wszystkich na cały dzień, a do tego że nie zamierzam się pakować i zostawiać gdzieś bagazy tylko żadam wskazania właściwego pokoju by ew. tam sie przenieść na to Carmen z recepcji stwierdziła, ze w tym przypadku jesli się nie dostosujemy to oni nas wyprowadzą. Tu już jej się roześmieliśmy w oczy by wiedziała, że jest niepoważna. Był to prawie wieczór i na żadanie by zawołała szefa recepcji dowiedzieliśmy się, że szefostwo pracuje tylko od 10 do 18 godziny. powiadomiłem więc rezydentkę Neckermann gdyż z niemieckiego Neckermanna mieliśmy to wykupione informując co i jak. Przekazałem info, ze musimy rezygnować z przedpłaconego Xcaret i ze nie wyprowadzimy sie dopóki nie beda przygotowane nowe pokoje, a jesli bedzie inaczej to ma nas przenieśc do innego hotelu. Następnego dnia czekaliśmy co dalej. Chyba ok. godz. 14 podano nam do których pokoi mamy się przeprowadzić. Jeden z nich po poprawieniu klimy i wentylatora co trwało ze trzy godziny nadawał się do zamieszkania, a drugi nie był ok. bo szwankowała klima, ale mieli poprawić więc ok. 15-16 godz. się przeprowadziliśmy. Ten drugi pokój okazał się feralny bo za chwilę klima wysiadła. Twgo dnia już nic nie zrobili, a następnego zaczeli tak naprawiać że pokój zalała woda mocząc tez walizki i ubrania. Recepcja oczywiście nic nie robiła i kazała czekać, ale my mieliśmy dość i dziewczyna z Neckermanna też. Monitowała na swoich tam najwyższych szczeblach, a my sciągneliśmy Cynthie szefową hotelu / ponoć / kazaliśmy zobaczyć jak to wygląda i wtedy to ona wzieła sprawy w swoje rece i na łeb na szyję zaczeli szykować kolejny pokój. Gdzieś ok. godz. 16 udało sie w końcu przeprowadzic. Tyle że jako grupa straciliśmy przez nieodpowiedzialnośc recepcji dwa dni. Myślę że zarząd hoteli Occidental ma to po prostu toleruje taki bałagan. Przykładem dodatkowym było potraktowanie pary z Rosji, którzy w tym czasie jak w recepcji rozmawialiśmy o zamianie pokoi reklamowali swój w którym nie było wody. By było ciekawiej dopiero co przyjechali i po długiej podróży nie mogli się wykąpać. Recepcja kazała im czekać do następnego dnia. Gdy ich wspomogliśmy w bojach z recepcją wysłali technika i wodę po godzinie mieli. Ludzie z recepcji psują całkowicie wizerunek hotelu, a szefostwy jak widać nie zależy na dobrej opinii.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Allegro Playacar