Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Wyżywienie
Hotel Dellarosa Maroko - Sport i Wellness
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Sport i Wellness
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel

Hotel Dellarosa

RAK11065
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Wyżywienie
Hotel Dellarosa Maroko - Sport i Wellness
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Pokoje
Hotel Dellarosa Maroko - Sport i Wellness
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Udogodnienia
Hotel Dellarosa Maroko - Hotel
Bardzo dobry
2020-01-09

Problemy, które napotkaliśmy, są następujące: (1) 5 stycznia, chcieliśmy wychodzić z tarasu na dachu w dniu naszego przyjazdu i zostaliśmy należycie poinformowani, że hotel zamknął taras na dachu, ponieważ „pogoda była zła „. Był słaby wiatr, dobra temperatura i wydawało się to o wiele bardziej prawdopodobne, ponieważ personel nie mógł zadać sobie trudu otwarcia tego obiektu. Zauważyliśmy również, że reklamowane godziny otwarcia tarasu na dachu trwały do 22:00, a przed 8 odmówiono nam dostępu. 30 godz. (2) 7 stycznia próbowałem zarezerwować masaż w hotelowym spa i zostałem poinformowany, że kilka dni wcześniej doszło do pożaru w spa, w wyniku czego spa zostanie zamknięte z powodu remontu czas naszego pobytu. W związku z tym wszystkie obiekty spa zostaną nam odmówione na czas naszej wizyty. Będziemy zmuszeni dojeżdżać do innych hoteli, aby uzyskać do nich dostęp. Spa było kluczową cechą hotelu i jednym z naszych głównych powodów rezerwacji tego hotelu. Jego zamknięcie było znacznym rozczarowaniem. Moja partnerka jest zdenerwowana podróżniczką i odkrycie, że kilka dni wcześniej wybuchł pożar, o którym nigdy nawet nie byliśmy informowani, głęboko ją zaniepokoiło. Wściekłość prawie go nie zakrywa (3) Odkryty basen jest tak niesamowicie zimny, że jest całkowicie bezużyteczny, co znów jest dość rozczarowujące. (4) Prysznic w naszej sypialni jest zepsuty, tak że po włączeniu głowica prysznicowa odrywa się od ściany i zaczyna bić wokół kabiny, mój partner został nią uderzony. Żadne z nas nie uznało tego za akceptowalną cechę pokoju. (5) Dziś rano, 10 stycznia o godzinie 6. 30 rano był alarm przeciwpożarowy, który, jak należycie poinformowano, był spowodowany przez „kogoś, kto próbuje ugotować stek w kuchni”. Rozumiem, że nocny personel może być głodny i chce steku, ale czy to musi obejmować niegrzeczne przebudzenie mieszkańcy? Całkowicie nie do przyjęcia. (6) Zapytaliśmy biuro hotelu, czy moglibyśmy skrócić nasz pobyt, ponieważ niektórzy znajomi zaprosili nas do wspólnej willi przez ostatnie 4 dni naszego pobytu, personel hotelu nalegał, abyśmy zrobili to przez rezerwację. com, co wydawało się nieprzydatne. (7) Po przyjeździe otrzymaliśmy fakturę za cały pobyt i natychmiast dokonaliśmy płatności za cały pobyt, ponieważ podróżni w Wielkiej Brytanii jesteśmy przyzwyczajeni do płacenia za pobyt przy kasie i być może jesteśmy proszeni o depozyt lub kartę zatwierdzenie, jednak pełna płatność z góry wydawała się raczej nagła. (8) 7 stycznia, kiedy byliśmy poza hotelem w ciągu dnia, personel sprzątający przyszedł do naszego pokoju i zabrał nam zapasowy klucz, dlatego musieliśmy iść po kolejny, przygotowany przez recepcję. (9) rozmawialiśmy z jednym z pracowników hotelu o tym, jak naprawdę podoba nam się inscencja, która płonie w hotelowym lobby, członek personelu natychmiast zwolnił nas z 18 (200 MAD) i obiecał dać nam 100 patyczków, czyli 2 dni temu, a obelga jeszcze się nie zmaterializowała. (10) 10 rano, 10 stycznia, sprzątaczki zignorowały zawieszony na drzwiach napis „nie przeszkadzać” i wpadły do pokoju, powodując hałas, budząc nas ponownie; to po alarmie pożarowym. Należy pamiętać, że mamy 6 dni na 11-dniową wizytę w tym hotelu i są to tylko problemy, których do tej pory doświadczyliśmy. Całkowicie oczekujemy więcej problemów z hotelem, a mój partner jest zdenerwowanym podróżnikiem, i szczerze mówiąc, problemy z hotelem głęboko na nią wpłynęły i bardzo żałujemy rezerwacji tego miejsca. Dosłownie 1 faktyczny pożar i prawie brak w ciągu zaledwie kilku dni, to przeczy wierze!

Christopher B
2020-02-12

Ogólnie podobał mi się mój pobyt tutaj, większość pracowników była przyjazna, pokój był bardzo czysty i spałem fantastycznie dobrze. Podobało mi się miejsce, które znajdowało się w odległości spaceru od starego miasta i było w pobliżu wiele dobrych restauracji. Bar był przyjemny, a taras na dachu bardzo wygodny. Jednak po przyjeździe zostaliśmy oszukani przez recepcjonistę. Wyjaśnił, że istnieje podatek miejski, który należy uiścić z góry gotówką i wyniósł on DH 231, który zapłaciliśmy. Następnego ranka usłyszeliśmy, jak ktoś płaci rachunek i pobiera podatek miejski w wysokości 99 DH. Zostaliśmy zabrani z DH 132. Byłem nieco rozczarowany brakiem przeprosin z hotelu, wszystko, co zaoferowali po telefonie, to to, że recepcjonistka zwróci nam po 2 po południu. Kiedy go poprosiliśmy, przekazano go bez wyjaśnienia i przeprosin To pierwszy raz, kiedy zostałem oszukany przez hotel, można się spodziewać taksówek, ale nie przy odprawie. Zawiodło to, co w przeciwnym razie byłby dobrym pobytem

unrealneil
2020-02-06

Dellarosa jest w rozsądnej cenie za tak dobrą lokalizację: większość zabytków znajduje się zaledwie 20 minut spacerem, a taksówki do / z wielu doskonałych restauracji w Marrakeszu to około 40 lub 50 Dirham po targowaniu się. Nasze pokoje były (ostatecznie) w porządku i bardzo czyste - pokój typu twin i apartament typu twin. Personel jest w większości bardzo przyjazny i pomocny. Śniadanie było wliczone w cenę i cieszyliśmy się świeżo przygotowanymi omletami każdego ranka, ale dajmy sobie spokój, ponieważ jest to powolny proces. Nie otrzymaliśmy jednak wcześniejszego ostrzeżenia, że reklamowane spa i siłownia są odnawiane lub budowane, więc nie są dostępne - jeśli podróżujesz w ciągu najbliższych kilku tygodni, nadal nie będą gotowe. Nadal możesz mieć (bardzo dobry) masaż z niewielką zniżką i kilkoma zabiegami kosmetycznymi. Tak wielu gości, w tym nas, zauważyło, że nasze konfiguracje pokoi / łóżek były niezgodne z opisem: zadzwoniłem nawet wcześniej, aby sprawdzić obiecane łóżko podwójne i łóżko pojedyncze w naszym apartamencie z 2 łóżkami pojedynczymi. Były to dwa pojedyncze łóżka zsunięte razem w niewielkiej sypialni i twarda jak kamień mała rozkładana sofa w części wypoczynkowej. Lepiej byłoby zarezerwować dwa pokoje typu twin. Menedżer nocy zorganizował dodatkowy pokój, ale rozmawiałem już z kilkoma jego kolegami w ciągu ostatnich 10 godzin od przybycia bez powodzenia. Musiałem zapłacić, chociaż przynajmniej była to zniżka, a dodatkowy pokój był bardzo ładny - apartament - ale mogłem się obejść bez niezabudowanych kosztów. Jedyny basen tuż przy holu - jest prawie ozdobny, jak na stałe w cieniu i chociaż było 29 stopni każdego dnia - cudownie gorąco i słonecznie w lutym - basen pozostał zamarznięty. Nigdy nie widziałem, żeby ktoś w nim pływał. Sky garden - atrakcyjny taras na dachu na 7. piętrze z leżakami i miejscami do siedzenia, do którego można dostać się po schodach, ponieważ winda jedzie tylko na 6. piętro. Brak basenu, ale prysznice do ochłodzenia. Przynieś własne napoje, ponieważ są bezzałogowe do około 17:00. Zarezerwowaliśmy transfer powrotny na lotnisko przez hotel. Było 25 minut spóźnienia i musiałem mieć kłopotliwy odbiór, żeby go dogonić. Na szczęście na lotnisku było cicho, więc odbyliśmy nasz lot, ale jest wiele kontroli bezpieczeństwa, a nawet z bagażem kabinowym tylko ty musisz mieć papierową kartę pokładową i uzyskać ją w punkcie odprawy bagażu podręcznego. Więc to zależy od ciebie - prawdopodobnie nie zostanę ponownie.

Liz D
Bardzo dobry
2020-01-20

Hotel był dla nas dobrym wyborem. Nasz pokój był dość mały, ale czysty i ładny. Wszystko działało świetnie. Personel sprawił, że czuliśmy się bardzo mile widziani, zwłaszcza że otrzymała doskonałą obsługę od kobiety o imieniu Soumia. Śniadanie w formie bufetu było w porządku. Zła izolacja akustyczna w pokojach. Jedyną naprawdę smutną rzeczą było to, że spa było zamknięte (być może do remontu?), A nawet wtyczka w naszej wannie nie działała, więc nie ma kąpieli.

AnniL275
2020-01-12

Hotel Delarosa zdecydowanie wygląda dobrze na zdjęciach! W rzeczywistości jest w porządku, ale był opłacalny, ponieważ był dość tani. Ich strona internetowa sugeruje więcej niż jedną pulę, podczas gdy w rzeczywistości jest tylko jedna mała pula, która, jak sądzę, nigdy nie widzi słońca, więc nie ma sensu się tym przejmować. Pokój był mały, ale wygodne łóżka. Żadnych urządzeń do parzenia herbaty ani nigdzie indziej do powieszenia płaszcza. Taras na dachu był ładny i mieliśmy szczęście, że był pusty, ponieważ w lecie prawdopodobnie się zapełnia. Śniadanie było dobre (oprócz kawy!), Ale duży wybór i jeden konkretny członek personelu potrzebuje wspomnienia, Soumia, taka urocza przyjazna dama, która zrobi dla ciebie wszystko, dziękuję. Myślę, że ten hotel koncentruje się na dużych grupach, a nie parach. Nie wrócilibyśmy, ale za to, co zapłaciliśmy, było warto.

Moodle8
2020-01-09

Problemy, które napotkaliśmy, są następujące: (1) 5 stycznia, chcieliśmy wychodzić z tarasu na dachu w dniu naszego przyjazdu i zostaliśmy należycie poinformowani, że hotel zamknął taras na dachu, ponieważ „pogoda była zła „. Był słaby wiatr, dobra temperatura i wydawało się to o wiele bardziej prawdopodobne, ponieważ personel nie mógł zadać sobie trudu otwarcia tego obiektu. Zauważyliśmy również, że reklamowane godziny otwarcia tarasu na dachu trwały do 22:00, a przed 8 odmówiono nam dostępu. 30 godz. (2) 7 stycznia próbowałem zarezerwować masaż w hotelowym spa i zostałem poinformowany, że kilka dni wcześniej doszło do pożaru w spa, w wyniku czego spa zostanie zamknięte z powodu remontu czas naszego pobytu. W związku z tym wszystkie obiekty spa zostaną nam odmówione na czas naszej wizyty. Będziemy zmuszeni dojeżdżać do innych hoteli, aby uzyskać do nich dostęp. Spa było kluczową cechą hotelu i jednym z naszych głównych powodów rezerwacji tego hotelu. Jego zamknięcie było znacznym rozczarowaniem. Moja partnerka jest zdenerwowana podróżniczką i odkrycie, że kilka dni wcześniej wybuchł pożar, o którym nigdy nawet nie byliśmy informowani, głęboko ją zaniepokoiło. Wściekłość prawie go nie zakrywa (3) Odkryty basen jest tak niesamowicie zimny, że jest całkowicie bezużyteczny, co znów jest dość rozczarowujące. (4) Prysznic w naszej sypialni jest zepsuty, tak że po włączeniu głowica prysznicowa odrywa się od ściany i zaczyna bić wokół kabiny, mój partner został nią uderzony. Żadne z nas nie uznało tego za akceptowalną cechę pokoju. (5) Dziś rano, 10 stycznia o godzinie 6. 30 rano był alarm przeciwpożarowy, który, jak należycie poinformowano, był spowodowany przez „kogoś, kto próbuje ugotować stek w kuchni”. Rozumiem, że nocny personel może być głodny i chce steku, ale czy to musi obejmować niegrzeczne przebudzenie mieszkańcy? Całkowicie nie do przyjęcia. (6) Zapytaliśmy biuro hotelu, czy moglibyśmy skrócić nasz pobyt, ponieważ niektórzy znajomi zaprosili nas do wspólnej willi przez ostatnie 4 dni naszego pobytu, personel hotelu nalegał, abyśmy zrobili to przez rezerwację. com, co wydawało się nieprzydatne. (7) Po przyjeździe otrzymaliśmy fakturę za cały pobyt i natychmiast dokonaliśmy płatności za cały pobyt, ponieważ podróżni w Wielkiej Brytanii jesteśmy przyzwyczajeni do płacenia za pobyt przy kasie i być może jesteśmy proszeni o depozyt lub kartę zatwierdzenie, jednak pełna płatność z góry wydawała się raczej nagła. (8) 7 stycznia, kiedy byliśmy poza hotelem w ciągu dnia, personel sprzątający przyszedł do naszego pokoju i zabrał nam zapasowy klucz, dlatego musieliśmy iść po kolejny, przygotowany przez recepcję. (9) rozmawialiśmy z jednym z pracowników hotelu o tym, jak naprawdę podoba nam się inscencja, która płonie w hotelowym lobby, członek personelu natychmiast zwolnił nas z 18 (200 MAD) i obiecał dać nam 100 patyczków, czyli 2 dni temu, a obelga jeszcze się nie zmaterializowała. (10) 10 rano, 10 stycznia, sprzątaczki zignorowały zawieszony na drzwiach napis „nie przeszkadzać” i wpadły do pokoju, powodując hałas, budząc nas ponownie; to po alarmie pożarowym. Należy pamiętać, że mamy 6 dni na 11-dniową wizytę w tym hotelu i są to tylko problemy, których do tej pory doświadczyliśmy. Całkowicie oczekujemy więcej problemów z hotelem, a mój partner jest zdenerwowanym podróżnikiem, i szczerze mówiąc, problemy z hotelem głęboko na nią wpłynęły i bardzo żałujemy rezerwacji tego miejsca. Dosłownie 1 faktyczny pożar i prawie brak w ciągu zaledwie kilku dni, to przeczy wierze!

Christopher B
2020-02-12

Ogólnie podobał mi się mój pobyt tutaj, większość pracowników była przyjazna, pokój był bardzo czysty i spałem fantastycznie dobrze. Podobało mi się miejsce, które znajdowało się w odległości spaceru od starego miasta i było w pobliżu wiele dobrych restauracji. Bar był przyjemny, a taras na dachu bardzo wygodny. Jednak po przyjeździe zostaliśmy oszukani przez recepcjonistę. Wyjaśnił, że istnieje podatek miejski, który należy uiścić z góry gotówką i wyniósł on DH 231, który zapłaciliśmy. Następnego ranka usłyszeliśmy, jak ktoś płaci rachunek i pobiera podatek miejski w wysokości 99 DH. Zostaliśmy zabrani z DH 132. Byłem nieco rozczarowany brakiem przeprosin z hotelu, wszystko, co zaoferowali po telefonie, to to, że recepcjonistka zwróci nam po 2 po południu. Kiedy go poprosiliśmy, przekazano go bez wyjaśnienia i przeprosin To pierwszy raz, kiedy zostałem oszukany przez hotel, można się spodziewać taksówek, ale nie przy odprawie. Zawiodło to, co w przeciwnym razie byłby dobrym pobytem

unrealneil

Hotel Dellarosa - informacje

Hotel Dellarosa zapewni komfortowy wypoczynek całym rodzinom, jak i tym, którzy wolą podróżować samotnie. Amatorom sportu obiekt proponuje siłownię, aerobik czy treningi indywidualne, natomiast osobom spragnionym beztrosko spędzonego czasu do gustu z pewnością przypadnie strefa spa. W lokalnej restauracji goście będą mogli spróbować kuchni międzynarodowej. Zewnętrzny basen ze słodką wodą będzie miłym urozmaiceniem po dniu spędzonym na zwiedzaniu.

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Menu dla dzieci
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum Gueliz
  • zabytki z pobliżu
  • czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
  • ok. 5 minut od dworca kolejowego, ok. 5 minut od dworca autobusowego
  • ok. 5 minut od centrum handlowego
World map
Wyznacz trasę dojazdu
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1627 opinii)
(1627 opinii)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • unrealneil2020-02-12

    Ogólnie podobał mi się mój pobyt tutaj, większość pracowników była przyjazna, pokój był bardzo czysty i spałem fantastycznie dobrze. Podobało mi się miejsce, które znajdowało się w odległości spaceru od starego miasta i było w pobliżu wiele dobrych restauracji. Bar był przyjemny, a taras na dachu bardzo wygodny. Jednak po przyjeździe zostaliśmy oszukani przez recepcjonistę. Wyjaśnił, że istnieje podatek miejski, który należy uiścić z góry gotówką i wyniósł on DH 231, który zapłaciliśmy. Następnego ranka usłyszeliśmy, jak ktoś płaci rachunek i pobiera podatek miejski w wysokości 99 DH. Zostaliśmy zabrani z DH 132. Byłem nieco rozczarowany brakiem przeprosin z hotelu, wszystko, co zaoferowali po telefonie, to to, że recepcjonistka zwróci nam po 2 po południu. Kiedy go poprosiliśmy, przekazano go bez wyjaśnienia i przeprosin To pierwszy raz, kiedy zostałem oszukany przez hotel, można się spodziewać taksówek, ale nie przy odprawie. Zawiodło to, co w przeciwnym razie byłby dobrym pobytem

  • Liz D2020-02-06

    Dellarosa jest w rozsądnej cenie za tak dobrą lokalizację: większość zabytków znajduje się zaledwie 20 minut spacerem, a taksówki do / z wielu doskonałych restauracji w Marrakeszu to około 40 lub 50 Dirham po targowaniu się. Nasze pokoje były (ostatecznie) w porządku i bardzo czyste - pokój typu twin i apartament typu twin. Personel jest w większości bardzo przyjazny i pomocny. Śniadanie było wliczone w cenę i cieszyliśmy się świeżo przygotowanymi omletami każdego ranka, ale dajmy sobie spokój, ponieważ jest to powolny proces. Nie otrzymaliśmy jednak wcześniejszego ostrzeżenia, że reklamowane spa i siłownia są odnawiane lub budowane, więc nie są dostępne - jeśli podróżujesz w ciągu najbliższych kilku tygodni, nadal nie będą gotowe. Nadal możesz mieć (bardzo dobry) masaż z niewielką zniżką i kilkoma zabiegami kosmetycznymi. Tak wielu gości, w tym nas, zauważyło, że nasze konfiguracje pokoi / łóżek były niezgodne z opisem: zadzwoniłem nawet wcześniej, aby sprawdzić obiecane łóżko podwójne i łóżko pojedyncze w naszym apartamencie z 2 łóżkami pojedynczymi. Były to dwa pojedyncze łóżka zsunięte razem w niewielkiej sypialni i twarda jak kamień mała rozkładana sofa w części wypoczynkowej. Lepiej byłoby zarezerwować dwa pokoje typu twin. Menedżer nocy zorganizował dodatkowy pokój, ale rozmawiałem już z kilkoma jego kolegami w ciągu ostatnich 10 godzin od przybycia bez powodzenia. Musiałem zapłacić, chociaż przynajmniej była to zniżka, a dodatkowy pokój był bardzo ładny - apartament - ale mogłem się obejść bez niezabudowanych kosztów. Jedyny basen tuż przy holu - jest prawie ozdobny, jak na stałe w cieniu i chociaż było 29 stopni każdego dnia - cudownie gorąco i słonecznie w lutym - basen pozostał zamarznięty. Nigdy nie widziałem, żeby ktoś w nim pływał. Sky garden - atrakcyjny taras na dachu na 7. piętrze z leżakami i miejscami do siedzenia, do którego można dostać się po schodach, ponieważ winda jedzie tylko na 6. piętro. Brak basenu, ale prysznice do ochłodzenia. Przynieś własne napoje, ponieważ są bezzałogowe do około 17:00. Zarezerwowaliśmy transfer powrotny na lotnisko przez hotel. Było 25 minut spóźnienia i musiałem mieć kłopotliwy odbiór, żeby go dogonić. Na szczęście na lotnisku było cicho, więc odbyliśmy nasz lot, ale jest wiele kontroli bezpieczeństwa, a nawet z bagażem kabinowym tylko ty musisz mieć papierową kartę pokładową i uzyskać ją w punkcie odprawy bagażu podręcznego. Więc to zależy od ciebie - prawdopodobnie nie zostanę ponownie.

  • AnniL2752020-01-20
    Bardzo dobry

    Hotel był dla nas dobrym wyborem. Nasz pokój był dość mały, ale czysty i ładny. Wszystko działało świetnie. Personel sprawił, że czuliśmy się bardzo mile widziani, zwłaszcza że otrzymała doskonałą obsługę od kobiety o imieniu Soumia. Śniadanie w formie bufetu było w porządku. Zła izolacja akustyczna w pokojach. Jedyną naprawdę smutną rzeczą było to, że spa było zamknięte (być może do remontu?), A nawet wtyczka w naszej wannie nie działała, więc nie ma kąpieli.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Hotel Dellarosa

  • hotel przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • strefa spa
  • kameralny hotel
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI