Le Tivoli

(1069 opinii)

Le Tivoli - informacje

Le Tivoli to 4-gwiazdkowy hotel położony zaledwie kilometr od ścisłego centrum Agadiru i 5 minut spacerem od szerokiej, piaszczystej plaży. Architektonicznie hotel nawiązuje do tradycyjnego stylu popularnego w regionie Maghrebu. Na miejscu czekają na Was bardzo komfortowe i dobrze wyposażone pokoje, odkryty basen i restauracja serwująca znakomite dania kuchni marokańskiej i międzynarodowej. Hotel jest przyjazny rodzinom z dziećmi, na które czekają specjalne udogodnienia.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 1 km od centrum Agadiru
  • ok. 500 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 45 min
Średnia ocena klientów:
(1069 opinii)
(1069 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • kuber802019-08-24
     

    Ten hotel to jest jedna wielka tragedia. Nie wygląda ani trochę jak w ofercie TUI, ta oferta to po prostu oszustwo. Wszystkie najnowsze komentarze to niestety sama prawda: hotel jest zaniedbany, brudny, jedzenie mało smaczne, wybór niewielki, obsługa nieuprzejma (zwłaszcza recepcja), basen brudny, wokół basenu też, leżaki zniszczone, również brudne, proszę ABSOLUTNIE nie brać tego hotelu pod uwagę, jeśli nie chcą sobie Państwo zepsuć wakacji. Jestem obecnie w trakcie użerania się z TUI, ponieważ na chwilę obecną umywają ręce i odmawiają uznania reklamacji. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.

  • Anna B2019-08-22
     

    Byliśmy na urlopie w sierpniu 2019 na tydzień. Całe szczęscie tylko tydzień, gdzie połowa czasu to i tak byly wycieczki. Jedzenie monotonne, w malych porcjach, wczorajsze. Pokoje brudne, sufit odlatuje, wszedzie grzyb. Widok na ocean jak to opisuje hotel nie obowiązuje wszystkich pokoi. Sprzątaczki lubią zaglądach do cudzych torb, info potwierdzone. Całe szczęscie nic nie zginęło. Basen brudny, na ponad 100 gości tylko 30leżaków przy basenie. Piwo zimne, nie mają lodówki w barze. Na plaży leżaki WSZYSTKIE połamane, najgorsze które tam są,to własnie należą do Tivoli. Do plaży trzeba dochodzić. Wcale nie jest tak blisko ;) nie polecam z całego serca. 4* to niestety ale nie ma. _____ I cant recommend this hotel at all. Ive been in August for 7days, where the majority of them I spend for trips arround Marocco. The rooms were really dirty, cleaner liked look at our luggage while our abstent (real inf). Pool dirty, in bar didnt have cold beer, meals were always the same, without taste. At the pool were 30sunbeds for more than 100guests. Beach isnt such closed at websides describes. I cann recommend at all, its not real 4*, and never has have.

  • PaulinaZ2072019-08-17
     

    Właśnie wróciliśmy. Hotel w praktycznie żadnym stopniu nie spełnia warunków jakie przedstawiono nam w ofercie. Pokoje są stare i zniszczone, wszędzie czuć stęchliznę, w łazienkach grzyb i pleśń. Na stołówce wszystko się klei, każdy dyspenser jest brudny, brakowało szklanek, sztućców i serwetek. Posiłki były smaczne ale codziennie jednakowe, pod koniec wycieczki musieliśmy już jeść poza hotelem. Każdego wieczora muzyka dudniła do godziny 24, nie dało się spać a jednocześnie zamknięcie okna było niemożliwe bo zapach w pokoju by nas udusił. Basen brudny, woda śmierdząca, nie kąpał się w nim prawie nikt. Poza tym - w hotelu może mieszkać ponad 500 gości na raz a do ich dyspozycji pozostaje całe 46 leżaków (w większości popsutych). Ostatniego dnia wykwaterowywaliśmy się o godzinie 12 i od tego momentu, choć obiecano nam opcję all inclusive do końca pobytu, nie mogliśmy pobierać żadnych napojów z baru, a wylot był dopiero wieczorem.... Żenada.

Hotel

Dla dzieci

  • łóżeczka dla dzieci
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub dla dzieci
  • międzynarodowe animacje dla dzieci
  • pokój gier i zabaw
  • plac zabaw
  • minidyskoteka
  • międzynarodowe animacje dla nastolatków
  • wydzielona część basenu dla dzieci

Sport i wellness

    Płatne
  • hammam
  • łaźnia parowa
  • pokój relaksacyjny

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowe animacje dla dorosłych
  • międzynarodowy program animacyjny
  • lekki program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • zajęcia taneczne
  • muzyka na żywo

Wyposażenie

  • recepcja
  • kantor: w recepcji
  • winda
  • ogród
  • taras
  • sklep z pamiątkami
  • butik
  • fryzjer
  • lekarz
  • Wi-Fi: w recepcji/lobby i w barze
  • usługi konsjerża
  • serwis bagażowy
  • parking
  • sala konferencyjna
  • strefa dla palących

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 280

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • Podatek turystyczny nie jest wliczony w cenę podroży. Wysokość podatku uzależniona jest od kategorii hotelu i wynosi od 1,60 €/dzień/osoba. Podatek należy opłacić w hotelu.
  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych

Plaża

  • ok. 500 metrów od drobnopiaszczystej plaży Atlantique
  • publiczna (z częścią prywatną hotelu)
  • piaszczysta
  • leżaki
  • parasole
  • ręczniki za kaucją

Basen

  • basen zewnętrzny: ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci, leżaki i parasole: w cenie
  • ręczniki: wymagana kaucja, płatność gotówką
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Le Tivoli - opinie
Średnia ocena klientów:
(1069 opinii)
(1069 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • kuber802019-08-24
     

    NIE, NIE i jeszcze raz NIE

    Ten hotel to jest jedna wielka tragedia. Nie wygląda ani trochę jak w ofercie TUI, ta oferta to po prostu oszustwo. Wszystkie najnowsze komentarze to niestety sama prawda: hotel jest zaniedbany, brudny, jedzenie mało smaczne, wybór niewielki, obsługa nieuprzejma (zwłaszcza recepcja), basen brudny, wokół basenu też, leżaki zniszczone, również brudne, proszę ABSOLUTNIE nie brać tego hotelu pod uwagę, jeśli nie chcą sobie Państwo zepsuć wakacji. Jestem obecnie w trakcie użerania się z TUI, ponieważ na chwilę obecną umywają ręce i odmawiają uznania reklamacji. ZDECYDOWANIE ODRADZAM.

  • Anna B2019-08-22
     

    Niezasłużone 4*

    Byliśmy na urlopie w sierpniu 2019 na tydzień. Całe szczęscie tylko tydzień, gdzie połowa czasu to i tak byly wycieczki. Jedzenie monotonne, w malych porcjach, wczorajsze. Pokoje brudne, sufit odlatuje, wszedzie grzyb. Widok na ocean jak to opisuje hotel nie obowiązuje wszystkich pokoi. Sprzątaczki lubią zaglądach do cudzych torb, info potwierdzone. Całe szczęscie nic nie zginęło. Basen brudny, na ponad 100 gości tylko 30leżaków przy basenie. Piwo zimne, nie mają lodówki w barze. Na plaży leżaki WSZYSTKIE połamane, najgorsze które tam są,to własnie należą do Tivoli. Do plaży trzeba dochodzić. Wcale nie jest tak blisko ;) nie polecam z całego serca. 4* to niestety ale nie ma. _____ I cant recommend this hotel at all. Ive been in August for 7days, where the majority of them I spend for trips arround Marocco. The rooms were really dirty, cleaner liked look at our luggage while our abstent (real inf). Pool dirty, in bar didnt have cold beer, meals were always the same, without taste. At the pool were 30sunbeds for more than 100guests. Beach isnt such closed at websides describes. I cann recommend at all, its not real 4*, and never has have.

  • PaulinaZ2072019-08-17
     

    Nie, nie, nie i jeszcze raz nie.

    Właśnie wróciliśmy. Hotel w praktycznie żadnym stopniu nie spełnia warunków jakie przedstawiono nam w ofercie. Pokoje są stare i zniszczone, wszędzie czuć stęchliznę, w łazienkach grzyb i pleśń. Na stołówce wszystko się klei, każdy dyspenser jest brudny, brakowało szklanek, sztućców i serwetek. Posiłki były smaczne ale codziennie jednakowe, pod koniec wycieczki musieliśmy już jeść poza hotelem. Każdego wieczora muzyka dudniła do godziny 24, nie dało się spać a jednocześnie zamknięcie okna było niemożliwe bo zapach w pokoju by nas udusił. Basen brudny, woda śmierdząca, nie kąpał się w nim prawie nikt. Poza tym - w hotelu może mieszkać ponad 500 gości na raz a do ich dyspozycji pozostaje całe 46 leżaków (w większości popsutych). Ostatniego dnia wykwaterowywaliśmy się o godzinie 12 i od tego momentu, choć obiecano nam opcję all inclusive do końca pobytu, nie mogliśmy pobierać żadnych napojów z baru, a wylot był dopiero wieczorem.... Żenada.

  • FarAway168156326152019-08-10
     

    Hotel w fatalnym stanie!!!

    Hotel z ogromnym potencjałem ale zapewne od kilku lat zaniedbany.Pokoje(wyposażenie,ściany,pościel)brudne,zapleśniałe z widocznym grzybem na ścianach,łazienka zdewastowana,z wymontowanym sprzętem.Stoły,krzesła,cała zastawa brudne,niedomyte i klejące.Brak słów!!!

  • tomjam822019-07-29
     

    Beznadzieja, żaden standard! TUI wprowadza w błąd.

    Hotel 4* otrzymał chyba w 1996 roku jak powstał, a później długo długo nic... Standard moim zdaniem na 2,5* maksymalnie 3* (chociaż to już na wyrost). Pytanie do TUI jak można tak oszukiwać klientów i oferować taki hotel w tak kosmicznych cenach? Hotel stary, nie remontowany, z czystością też na bakier - np. kratki przelewowe od basenu czarne! Stare meble w pokojach, takie smaczki jak grzyb na ścianie od łazienki, grzyby w fugach itp. miejscach, lustro w łazience tragedia, zbita szybka w oknie, uszkodzona wtyczka od lampki nocnej (strach wyciągać z gniazdka) i wiele innych. Restauracja, a raczej stołówka nie wyglądała lepiej, stare meble, nie za czysto - ogólnie żal patrzeć. Jedzenie nie najgorsze ale wybór żaden. Kolejki do potraw przyrządzanych na miejscu (szczególnie przy śniadaniach), w trzecim dniu zepsuł się jedyny, na taką ilość gości, ekspres do kawy i do końca pobytu nie wrócił, kawa lura była parzona w wielkich bemarach - napiszę krótko: nie tak to powinno wyglądać, szkoda... Obsługa dosłownie jak się trafi jak i na recepcji tak i na stołówce, bywali mili uśmiechnięci, a druga zmiana to bez kija nie podchodź - więc standard obsługi też nie powala. Notoryczny brak napoi w barach przy basenie jak i wieczorem w barze głównym (po co sprzedaje się allin... skoro się z niego nie wywiązuje?). Na plus z całej tej pomyłki jakim jest Hotel le Tivoli to jego lokalizacja.

Pokoje

Pokój rodzinny

  • Kod pokoju: FZX1
  • Metraż: 

    około 67m2

  • Max. liczba osób: 
  • pokój dzienno-sypialny
  • sofa
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • wanna
  • prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • TV
  • telefon
  • minibar: za opłatą
  • pokój wyremontowany w 2016 roku
  • widok na ogród lub basen

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    około 31m2

  • Max. liczba osób: 
  • od strony lądu/od strony basenu
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: centralnie sterowana
  • sofa
  • minibar: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • pokój wyremontowany w 2016 roku
  • ograniczony widok na morze lub widok na basen
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Wycieczki fakultatywne
Banner wycieczki fakultatywne

Zwiedzaj różne krańce świata z TUI. Oferta niezwykłych wycieczek fakultatywnych stworzona z myślą o naszych klientach. Zaplanuj wycieczki przed wylotem i ciesz się beztroskimi wakacjami.

  • Najlepszy wybór wycieczek w języku polskim
  • Dostępność i potwierdzenie online
  • Komfortowy odbiór z hotelu

Rezerwuj na GoTui lub zapytaj w punkcie sprzedaży

Ważne informacje
Maroko - przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Sud Parc0,3 km

Restauracje i bary:

  • KIM HOA RESTAURANT ASIATIQUE60 m
  • Restaurant Ismail90 m
  • Le Cap0,1 km
  • Miso Thai Wok ( Restaurant )0,2 km

Zakupy:

  • Mini Market90 m
  • Ô Pain D'argana0,3 km
  • LA CREMERIE0,4 km
  • Palace Pharmacy0,4 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Le Tivoli

  • blisko atrakcji miasta
  • udogodnienia dla dzieci
  • program rozrywkowy dla dorosłych
Sprawdzanie ceny