Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
Hotel Preluna & Spa - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Darmowe Wi-Fi
- Leżaki i parasole w cenie
- Dla rodzin
- Spa
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Czystość
- Pokoje
- Wartość
- asiadrat722020-07-26Bardzo dobry
Generalnie pobyt przyjemny ale... Prosiłam w mailu o łóżko podwójne a nie dwa oddzielne. Zapewniono mnie że oczywiście I bez problemu. Gdy przyjechałam były dwa pojedyncze. Musiałam prosić o zmianę. Poza tym prosiłam o pokój na wyższym piętrze, dostałam na 7 i ok, ale wcześniej nikt now chciał potwierdzić czy na pewno tak będzie. Brak korkociągu do wina w pokoju. Bardzo fajny beach club. Polecam. To duża zaleta bo niewiele hoteli w Sliemie to oferuje.
- snrhzp2019-05-18Bardzo dobry
Hotel w bardzo dobrej lokalizacji ,autobusy pod hotelem do Valetty i na Gozo. Spokojniej w porownaniu do strony od portu. Hotel troche starszy ale wszystko jest co potrzebne. Polecam pokoje z widokiem na morze i na wyższych piętrach. Pokój czysty zadbany ladna nowoczesna łazienka. Naprawde nie ma sie czego czepiać chyba ze ktos potrzebuje b wysokiego standartu. Hotel przy ulicy wiec raczej do zwiedzania niz w okresie wakacji na 2 tyg. Po przejsciu przez ulice jest część z basenem i lezakami oddzielona od ludzi i ulicy wiec jest nieco intymnosci. Obsluga bsrdzo miła. Polecam szczegolnie na okres wiosenno jesienny.
- FarAway8087022019-01-05
Wybierając hotel obdarzony czterema gwiazdkami i zlokalizowany w jednym z państw UE mamy prawo oczekiwać pewnego standardu . Zwłaszcza jeżeli jedziemy poza wysokim sezonem mamy prawo oczekiwać że personel nie będzie zmęczony ilością obowiązków i dołoży wszelkich starań aby pobyt nasz był komfortowy. Sam hotel do nowoczesnych nie należy więc na pewno wymaga większej uwagi w aspekcie wszelakich usterek zwłaszcza jeżeli dotyczą sprawności działania klimatyzacji która ma zapewnić ogrzanie pokoju do temperatury przynamniej 20 stopni Celsjusza - oczywiście po zgłoszeniu w recepcji awarii otrzymaliśmy piecyk elektryczny z popękaną obudową ... który zmniejszał dyskomfort wynikający z chłodu ale powodował strach o możliwość pożaru dwa dni później zjawiła się ekipa która cały dzień naprawiała zepsutą klimatyzację ..a wystarczałaby zmiana pokoju na taki w którym nie było by usterki . Bojąc się ze zgłoszenie zacinającego się zamka w łazience - to kolejna ekipa remontowa ....pozwoliliśmy sobie nie zgłaszać tej usterki i nie zamykać drzwi ... obecność minibaru w pokoju to wyłączona i śmierdząca lodówka ...rozumiem że dla obniżenia kosztów utrzymania pokoju ....poza ścisłym sezonem chociaż termin mojego pobytu obejmujący okres sylwestrowo- noworoczny do tzw niskiego sezonu chyba nie należał .. Panie które sprzątają chyba nie lubią swej pracy bo efekty ich sprzątania widzą tylko one ... Co do restauracji i śniadań posiłki są smaczne i obfite ale bez kulinarnych fajerwerków ...monotonne i słabej jakości: kawa sypana do ekspresów -chyba cena zakupu stanowiła jedyne kryterium jej nabycia , soki a w zasadzie napoje do śniadań ... całość akceptowalna w hotelach co najwyżej trzygwiazdkowych . Obsługa kelnerska w restauracji , oraz w recepcji pomocna i profesjonalna . Cieszy że wieczory w tym sylwestrowy umilali lokalni artyści . Siłownia w obiekcie o dobrym standardzie . Głównym atutem jednak jest lokalizacja . I dla niej mimo niedogodności można ponownie odwiedzić ten obiekt z założeniem ze jedziemy do hotelu trzygwiazdkowego a czwarta gwiazdka jest za lokalizacje