Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Hotel

Starfish Montehabana

HAV10140

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość
Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Pokoje
Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Wyżywienie
Starfish Montehabana Kuba - Hotel
Bardzo dobry
2017-10-29

To jest dość prosty hotel. Przyjazny i profesjonalny personel. Miejsce jest celebracją betonu (w dobrym tego słowa znaczeniu). Jednak wyposażenie i wyposażenie wyglądają na nieco zmęczone (moje łóżko było zepsute). Ma dziwny związek z sąsiednim, bardziej eleganckim hotelem. Czasami zmieniają walutę. Czasami wyślą cię obok. Ditto z kartami WIFI. Obsługa pokoju była niespójna. To nie było straszne doświadczenie w żaden sposób, ale nie zdecydowałbym się tam pojechać.

blue b
2019-01-19

Moja żona i ja odwiedzamy Hawanę przynajmniej raz w roku. Zawsze zatrzymujemy się trochę poza Starą Hawaną, w dzielnicy Miramar. Nigdy nie byliśmy w Starfish przed, ale przeszliśmy przez to wiele razy i zatrzymaliśmy się na kawę lub piwo w holu. Po ubiegłorocznym niezbyt przyjemnym doświadczeniu w pobliskim Comodoro zdecydowaliśmy, że spróbujemy w tym roku spróbować rozgwiazdy. Podobnie jak w przypadku wielu hoteli w Hawanie, rozgwiazda ma pewne problemy, głównie z powodu braku konserwacji / napraw. W holu czuje się stosunkowo na bieżąco i personel był uprzejmy i pomocny. Niestety pokoje wydają się nieco zmęczone i zaniedbane. Nie do zniesienia, ale mniej, niż większość ludzi oczekiwałaby za to, co zapłaciliśmy. Wszystko działało i przynajmniej, w przeciwieństwie do ubiegłorocznego doświadczenia w Comodoro, mieliśmy wodę, zarówno gorącą, jak i zimną. Myślę, że ten hotel był prawdopodobnie bardzo ładny 10-15 lat temu. To mogłoby być bardzo miłe z dużą ilością pracy. Pokoje są dobrej wielkości, a układ jest dobry. Widzieliśmy oznaki załatwiania spraw, ale nie na tyle, aby wyprzedzać rzeczy. Nasza rezerwacja obejmowała śniadanie, które było serwowane w Memories Miramar obok (my również korzystaliśmy z basenu tam). Doświadczenie tutaj było bardzo pozytywne. Jedzenie było dobre w oparciu o nasze doświadczenie w okolicy. W Memories spotkaliśmy się z Ronnym Santiostebanem Morales. Ronny przedstawił się jako przedstawiciel biura obsługi klienta. Zapytał, skąd jesteśmy, jak przebiega nasz pobyt, jak podobał nam się hotel itp. Teraz, przez wszystkie lata, które odwiedzaliśmy w Hawanie, po raz pierwszy pojawił się przedstawiciel biura obsługi klienta. To naprawdę wzbudziło nasze zainteresowanie. Więc przekazaliśmy Ronny'owi szczery wgląd w to, jak czuliśmy się w sprawie stanu hotelu i personelu. Ronny zrobił notatki i podziękował nam. Następnie zapytał nas, czy chcielibyśmy przenieść się z rozgwiazdy do Memories Miramar, aby wypróbować ten hotel. Wyjaśnił, że oba hotele prowadzone są przez tę samą grupę i była to rodzaj promocji, która była dostępna, powiedział, że nie będzie opłat, a on wszystko zorganizuje. Nie byliśmy pewni (i może trochę sceptyczni), więc powiedzieliśmy mu, że pomyślimy o tym i damy mu znać. Ronny powiedział nam, jak się z nim skontaktować i życzył nam wspaniałych wakacji. Następnego dnia Ronny ponownie skontaktował się z nami w sprawie przeprowadzki do Memories i zorganizował pokazanie nam dwóch pokoi, które były dostępne. Zabraliśmy go do oferty iw ciągu godziny wszystko załatwił, włączając powrót do naszego pokoju i pomoc w przeniesieniu bagażu do naszego nowego hotelu. Tak więc, w końcu, spędziliśmy tylko dwie z zaplanowanych siedmiu nocy w Starfish.

MarkLWills
2018-11-28

Ten hotel naprawdę potrzebuje remontu! Wszystko jest stare, płytki i sufity są luźne. Jeden z naszych pokoi miał naprawdę cienkie zasłony. W konsekwencji nie można było dobrze spać. Kiedy pada, jest dużo hałasu. Pokoje nie są bardzo czyste. Bufet w hotelu obok "Memories" był dobry. Ale bufet na obiad kosztuje 25 CUC p. str. (bez podatku) Personel w recepcji był przyjazny. Jest ciepła woda, co jest rzadkością na Kubie. Ale ogólnie nie polecamy tego hotelu.

Amise
2017-11-29

zostań na noc tutaj było ok, pokój był czysty i prosty. Śniadanie było świetne i wiele opcji do jedzenia, nie zajęte tym razem z turystą. Basen był ok do odpoczynku i relaksu, wifi działa tylko w recepcji i zawyżone ceny przez godzinę. reszta była w porządku

markylju
2017-11-06

Zatrzymaliśmy się tutaj na 4 noce. To było dość podstawowe zakwaterowanie i nie ma zbyt wiele do zrobienia turystycznych w pobliżu. Gdybyśmy mieli wrócić, pozostalibyśmy bliżej starej Hawany. To ułatwiłoby wędrowanie wieczorem, ciesząc się barami i muzyką pieszo, a nie taksówką.

NeilW2422
2017-10-29

To jest dość prosty hotel. Przyjazny i profesjonalny personel. Miejsce jest celebracją betonu (w dobrym tego słowa znaczeniu). Jednak wyposażenie i wyposażenie wyglądają na nieco zmęczone (moje łóżko było zepsute). Ma dziwny związek z sąsiednim, bardziej eleganckim hotelem. Czasami zmieniają walutę. Czasami wyślą cię obok. Ditto z kartami WIFI. Obsługa pokoju była niespójna. To nie było straszne doświadczenie w żaden sposób, ale nie zdecydowałbym się tam pojechać.

blue b
2019-01-19

Moja żona i ja odwiedzamy Hawanę przynajmniej raz w roku. Zawsze zatrzymujemy się trochę poza Starą Hawaną, w dzielnicy Miramar. Nigdy nie byliśmy w Starfish przed, ale przeszliśmy przez to wiele razy i zatrzymaliśmy się na kawę lub piwo w holu. Po ubiegłorocznym niezbyt przyjemnym doświadczeniu w pobliskim Comodoro zdecydowaliśmy, że spróbujemy w tym roku spróbować rozgwiazdy. Podobnie jak w przypadku wielu hoteli w Hawanie, rozgwiazda ma pewne problemy, głównie z powodu braku konserwacji / napraw. W holu czuje się stosunkowo na bieżąco i personel był uprzejmy i pomocny. Niestety pokoje wydają się nieco zmęczone i zaniedbane. Nie do zniesienia, ale mniej, niż większość ludzi oczekiwałaby za to, co zapłaciliśmy. Wszystko działało i przynajmniej, w przeciwieństwie do ubiegłorocznego doświadczenia w Comodoro, mieliśmy wodę, zarówno gorącą, jak i zimną. Myślę, że ten hotel był prawdopodobnie bardzo ładny 10-15 lat temu. To mogłoby być bardzo miłe z dużą ilością pracy. Pokoje są dobrej wielkości, a układ jest dobry. Widzieliśmy oznaki załatwiania spraw, ale nie na tyle, aby wyprzedzać rzeczy. Nasza rezerwacja obejmowała śniadanie, które było serwowane w Memories Miramar obok (my również korzystaliśmy z basenu tam). Doświadczenie tutaj było bardzo pozytywne. Jedzenie było dobre w oparciu o nasze doświadczenie w okolicy. W Memories spotkaliśmy się z Ronnym Santiostebanem Morales. Ronny przedstawił się jako przedstawiciel biura obsługi klienta. Zapytał, skąd jesteśmy, jak przebiega nasz pobyt, jak podobał nam się hotel itp. Teraz, przez wszystkie lata, które odwiedzaliśmy w Hawanie, po raz pierwszy pojawił się przedstawiciel biura obsługi klienta. To naprawdę wzbudziło nasze zainteresowanie. Więc przekazaliśmy Ronny'owi szczery wgląd w to, jak czuliśmy się w sprawie stanu hotelu i personelu. Ronny zrobił notatki i podziękował nam. Następnie zapytał nas, czy chcielibyśmy przenieść się z rozgwiazdy do Memories Miramar, aby wypróbować ten hotel. Wyjaśnił, że oba hotele prowadzone są przez tę samą grupę i była to rodzaj promocji, która była dostępna, powiedział, że nie będzie opłat, a on wszystko zorganizuje. Nie byliśmy pewni (i może trochę sceptyczni), więc powiedzieliśmy mu, że pomyślimy o tym i damy mu znać. Ronny powiedział nam, jak się z nim skontaktować i życzył nam wspaniałych wakacji. Następnego dnia Ronny ponownie skontaktował się z nami w sprawie przeprowadzki do Memories i zorganizował pokazanie nam dwóch pokoi, które były dostępne. Zabraliśmy go do oferty iw ciągu godziny wszystko załatwił, włączając powrót do naszego pokoju i pomoc w przeniesieniu bagażu do naszego nowego hotelu. Tak więc, w końcu, spędziliśmy tylko dwie z zaplanowanych siedmiu nocy w Starfish.

MarkLWills

Starfish Montehabana - informacje

Hotel Starfish Montehabana, dzięki dobremu połączeniu komunikacyjnemu ze starym miastem La Habana Vieja, to dobry punkt wypadowy do zwiedzania pełnej atrakcji stolicy wyspy. W ofercie obiektu znajdują się klimatyzowane pokoje 2-osobowe, basen ze słodką wodą, ogród i restauracja. Dla najmłodszych przygotowano brodzik. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Udogodnienia dla osób z niepełnosprawnością

Położenie:

  • spokojna lokalizacja
  • ok. 12 km od starego miasta La Habana Vieja (ok. 20 min jazdy)
  • czas dojazdu z lotniska Varadero: ok. 2 godz. 30 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(311 opinii)
(311 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • MarkLWills2019-01-19

    Moja żona i ja odwiedzamy Hawanę przynajmniej raz w roku. Zawsze zatrzymujemy się trochę poza Starą Hawaną, w dzielnicy Miramar. Nigdy nie byliśmy w Starfish przed, ale przeszliśmy przez to wiele razy i zatrzymaliśmy się na kawę lub piwo w holu. Po ubiegłorocznym niezbyt przyjemnym doświadczeniu w pobliskim Comodoro zdecydowaliśmy, że spróbujemy w tym roku spróbować rozgwiazdy. Podobnie jak w przypadku wielu hoteli w Hawanie, rozgwiazda ma pewne problemy, głównie z powodu braku konserwacji / napraw. W holu czuje się stosunkowo na bieżąco i personel był uprzejmy i pomocny. Niestety pokoje wydają się nieco zmęczone i zaniedbane. Nie do zniesienia, ale mniej, niż większość ludzi oczekiwałaby za to, co zapłaciliśmy. Wszystko działało i przynajmniej, w przeciwieństwie do ubiegłorocznego doświadczenia w Comodoro, mieliśmy wodę, zarówno gorącą, jak i zimną. Myślę, że ten hotel był prawdopodobnie bardzo ładny 10-15 lat temu. To mogłoby być bardzo miłe z dużą ilością pracy. Pokoje są dobrej wielkości, a układ jest dobry. Widzieliśmy oznaki załatwiania spraw, ale nie na tyle, aby wyprzedzać rzeczy. Nasza rezerwacja obejmowała śniadanie, które było serwowane w Memories Miramar obok (my również korzystaliśmy z basenu tam). Doświadczenie tutaj było bardzo pozytywne. Jedzenie było dobre w oparciu o nasze doświadczenie w okolicy. W Memories spotkaliśmy się z Ronnym Santiostebanem Morales. Ronny przedstawił się jako przedstawiciel biura obsługi klienta. Zapytał, skąd jesteśmy, jak przebiega nasz pobyt, jak podobał nam się hotel itp. Teraz, przez wszystkie lata, które odwiedzaliśmy w Hawanie, po raz pierwszy pojawił się przedstawiciel biura obsługi klienta. To naprawdę wzbudziło nasze zainteresowanie. Więc przekazaliśmy Ronny'owi szczery wgląd w to, jak czuliśmy się w sprawie stanu hotelu i personelu. Ronny zrobił notatki i podziękował nam. Następnie zapytał nas, czy chcielibyśmy przenieść się z rozgwiazdy do Memories Miramar, aby wypróbować ten hotel. Wyjaśnił, że oba hotele prowadzone są przez tę samą grupę i była to rodzaj promocji, która była dostępna, powiedział, że nie będzie opłat, a on wszystko zorganizuje. Nie byliśmy pewni (i może trochę sceptyczni), więc powiedzieliśmy mu, że pomyślimy o tym i damy mu znać. Ronny powiedział nam, jak się z nim skontaktować i życzył nam wspaniałych wakacji. Następnego dnia Ronny ponownie skontaktował się z nami w sprawie przeprowadzki do Memories i zorganizował pokazanie nam dwóch pokoi, które były dostępne. Zabraliśmy go do oferty iw ciągu godziny wszystko załatwił, włączając powrót do naszego pokoju i pomoc w przeniesieniu bagażu do naszego nowego hotelu. Tak więc, w końcu, spędziliśmy tylko dwie z zaplanowanych siedmiu nocy w Starfish.

  • Amise2018-11-28

    Ten hotel naprawdę potrzebuje remontu! Wszystko jest stare, płytki i sufity są luźne. Jeden z naszych pokoi miał naprawdę cienkie zasłony. W konsekwencji nie można było dobrze spać. Kiedy pada, jest dużo hałasu. Pokoje nie są bardzo czyste. Bufet w hotelu obok "Memories" był dobry. Ale bufet na obiad kosztuje 25 CUC p. str. (bez podatku) Personel w recepcji był przyjazny. Jest ciepła woda, co jest rzadkością na Kubie. Ale ogólnie nie polecamy tego hotelu.

  • markylju2017-11-29

    zostań na noc tutaj było ok, pokój był czysty i prosty. Śniadanie było świetne i wiele opcji do jedzenia, nie zajęte tym razem z turystą. Basen był ok do odpoczynku i relaksu, wifi działa tylko w recepcji i zawyżone ceny przez godzinę. reszta była w porządku

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Starfish Montehabana

  • dobre połączenie ze starym miastem
  • uprzejma obsługa
  • basen ze słodką wodą

Oferta dla tego hotelu nie jest dostępna.

Zobacz, co nowego na blogu TUI