Iberostar Laguna Azul  Kuba - Udogodnienia
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Pokoje
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Wyżywienie
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Wyżywienie
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Udogodnienia
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel

Iberostar Laguna Azul

VRA20187

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Obsługa
  • Czystość
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Udogodnienia
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Pokoje
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Wyżywienie
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Wyżywienie
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Sport i Wellness
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Udogodnienia
Iberostar Laguna Azul  Kuba - Hotel
Bardzo dobry
2023-05-08

1. Hotel - Wymaga natychmiastowego remontu. Odpadające płytki w basenach, poluzowane barierki na schodach zagrażające bezpieczeństwu. Wszechobecny grzyb w łazienkach, czarne fugi. Nic nie działa lub za chwile przestanie działać, jak telewizor, sejf, zamek do drzwi na karte. Pourywne, zwisające ze ściany kinkiety, urwany uchwyt na słuchawke prysznicową, mrugające światła. Winda «działała” tylko pierwsze dwa dni, celowo w cudzysłowie, ponieważ co chwile zacinała sie zamykając kogoś w środku. Na niektórych piętrach brakowało przycisków do wzywania windy i wystawały tylko iskrzące się kable. Wszechobecny zapach moczu, zdewastowane toalety publiczne, w wiekszości bez desek sedesowych oraz papieru toaletowago. Meble w lobby i pokojach poplamione i ogólnie bardzo mocno sfatygowane. Meble na patio zardzewiałe, często z ostrymi krawędziami. Leżaki na basenie również bardzo zużyte, połatane drutem. W hotelu pełno jest karaluchów. Widziałem je w windzie oraz w restauracji głównej. Nie spotkałem ich jednak w pokoju, jednak mamy za to w zamian mrówki na 4 piętrze. Jest ich pełno, chodzą po całej podłodze, wychodza spod oderwanych fug silikonowych w łazience. Podejrzewam również pluskwy albo inne paskudztwo gnieżdżące się w materacu, ponieważ jesteśmy po nocy cali pogryzieni, mimo zamkniętego okna Hotel zdecydowanie nie zasługuje na kubańskie 5 gwiazdek. Bardzo mocno naciągane 3 gwiazdki to i tak za dużo. 2. Wyżywienie - Nie korzystaliśmy z restauracji ala carte ponieważ wszystkie terminy były zarezerwowane. Trzeba chyba rezerwować miesiąc przed przyjazdem. Jedzenie w restauracji głównej bardzo niskiej jakości z najtańszych produktów. Ciągle to samo, marchewka, kapusta, dynia, papryka, kurczak pod różną postacią. Jako osoba świadoma o sytuacji na Kubie oczywiście akceptuje to. Nie moge zaakceptować tylko ciągłych braków i zaniedbań. Jedzenie wystawione w pogrzewaczach bardzo często zupełnie zimne. Cały czas czegoś nie ma, to brak masła to sera, przez kilka dni!!! Jedzenie albo nikt nie donosi albo robi to bardzo rzadko. Całkowity brak swieżych soków, brak dystrybutora z napojami. Kelnerki oferuja wodę lub obrzydliwą kolę do picia. Niestety na ich atencje trzeba czekać bardzo długo i czesto dostaje się cokolwiek do picia długo po zakończonym posiłku. Zjedzenie czegoś miedzy posiłkami to już prawdziwa walka o przetrwanie. W kolejce po frytki lub pizze w snackbarze przy plaży trzeba czekać średnio koło 45 minut nie mając pewności że coś sie otrzyma ponieważ produkty szybko sie koncza i do menu trafiają znowu tylko smażone czipsy z bananów. Często dochodzi do nerwowych sytuacji gdy wygłodniali i agresywni goście dosłownie wyrywają sobie jedzenie. Nigdy w moim życiu, w żadnym hotelu na świecie nie spotkałem sie z taką skandaliczną sytuacją że ludzie walczą ze soba o frytki. Drinki w barach bardzo kiepskie, rozwodnione. Cały czas czegoś brakuje, to fanty, to coli, mięty, szklanek. Za każdym razem loteria, co bedzie dostępne w danym barze. Raz nawet prze kilka godzin nie było lodu w całym hotelu, wiec nie można było się napić nic zimnego W pokoju brak minibaru, jest dostepna tylko woda o która też trzeba walczyć. Nie jest to woda butelkowana ale rozlewana na miejscu w wielorazowe szklane butelki. Nie wiadomo co to za woda, ale można się tylko domyślać ponieważ jej zapach nie jest przyjemny. W hotelu nie ma nawet cukru co bardzo mnie dziwi w kraju który jest wielkim producentem z trzciny cukrowej Ogólnie wiem od znajomych kubańczyków, że rząd priorytetuje dostawy żywności do hoteli i w innych hotelach nie ma takich problemów. 3. Obsługa - Ogólnie poza małymi wyjątkami w postaci personelu najniższego szczebla wielki negatyw. Nieprzyjazne nastawienie dziwi w kraju którym tipy są sposobem na przeżycie wielu pracowników. Recepcjoniści, kelnerki, etc, unikają kontaktu wzrokowego, często całkowicie ignorujac człowieka stojącego przed nimi. Jest to niezwykle irytujące i powoduje bezsilność wobec zaistniałej sytuacji. Podejrzewam że kierownictwo uprawia grabieżczą polityke wobec napiwków, ponieważ nie potrafie znaleść innego wytłumaczenia na taką zmianę, wcześniej uśmiechnietych i zawsze chętnych od pomocy kubańczyków. Serwis sprzatający również całkowiecie odbiega od jakichkolwiek standardów. Wywieszenie rano zawieszki «prosze posprzataj mój pokój” nic nie daje. Serwis nie pojawia sie wcale lub już wieczorem kiedy człowiek chce odpocząć po całym dniu. Interwencje w recepcji i prośby o wymiane reczników lub dostarczenie wody są całkowicie ignorowane. Mamy mała 3,5 roczną córke i dopiero karczemna awantura w recepcji spowodowała że po 2 godzinach pojawiła się osoba, przynosząc 1L, słownie jeden litr wody na 3 osoby... Samo sprzątanie to również jakiś żart. W naszym pokoju dopiero dzisiaj była pierwszy raz umyta podłoga. To samo tyczy się części wspólnych. Pozostawione przez gości, często potluczone kieliszki sa prze obsługę ignorowane przez kilka dni. Hitem są krwawe śladu pozostawione przez jednego z gości. Kilka dni temu po rozcięciu nogi na plaży, gość ten pozostawił krwawy śład ciągnący sie od wejścia, przez schody i korytarze, aż do pokoju. Nikt oczywiście nie kwapi się to uprzątnać. Absolutna katastrofa

Piotr C
Wyjątkowy
2023-12-14

Bardzo miło i przyjemnie, serdecznie polecam!!! Piękna plaża, pokoje zadbane, czyste i dobrze wyposażone ! Obsługa wyjątkowo miła i uczynna. Animacje dla dzieci i dorosłych, jedzenie smaczne, kawa przepyszna

Anna G
Wyjątkowy
2023-11-29

Dobry Hotel, plaża dość duża, pokoje dość obszerne aktywności wieczorne genialne i codziennie coś, Się dzieje. Restauracje Ala carte bardzo dobre, a w szczególności Japońska z ciekawym show. Warto przyjechać

Patryk P
Wyjątkowy
2023-11-29

Hotel spełnił moje oczekiwania. Obsługa bardzo miła. Wszyscy pomocni. Plecak ten hotel. Wypoczynek tylko trzy dni po wycieczce objazdowej. Animatorzy miło wypełniają czas gości. Położenie hotelu przy pięknej plaży.

Lucyna M
Bardzo dobry
2023-08-02

Piekna plaza, hotel jest ok sa 4 baseny(czyszczone kazdego dnia) nalezy pamietac ze to jest Kuba . 5* na Kubie odpowiada 3* w innych Krajach.Pokoje b.duze . Hotel czysty , reczniki wymiane kazdego dnia. Reczniki na plaze dostepne za pobraniem kaucji .Jedzenie ok, jednak malo przyprawione , wybor taki sobie jednak kazdy znajdzie cos dla siebie.Na plazy Bar , lezakow pod dostatkiem

Pitekberlinski
2023-05-08

1. Hotel - Wymaga natychmiastowego remontu. Odpadające płytki w basenach, poluzowane barierki na schodach zagrażające bezpieczeństwu. Wszechobecny grzyb w łazienkach, czarne fugi. Nic nie działa lub za chwile przestanie działać, jak telewizor, sejf, zamek do drzwi na karte. Pourywne, zwisające ze ściany kinkiety, urwany uchwyt na słuchawke prysznicową, mrugające światła. Winda «działała” tylko pierwsze dwa dni, celowo w cudzysłowie, ponieważ co chwile zacinała sie zamykając kogoś w środku. Na niektórych piętrach brakowało przycisków do wzywania windy i wystawały tylko iskrzące się kable. Wszechobecny zapach moczu, zdewastowane toalety publiczne, w wiekszości bez desek sedesowych oraz papieru toaletowago. Meble w lobby i pokojach poplamione i ogólnie bardzo mocno sfatygowane. Meble na patio zardzewiałe, często z ostrymi krawędziami. Leżaki na basenie również bardzo zużyte, połatane drutem. W hotelu pełno jest karaluchów. Widziałem je w windzie oraz w restauracji głównej. Nie spotkałem ich jednak w pokoju, jednak mamy za to w zamian mrówki na 4 piętrze. Jest ich pełno, chodzą po całej podłodze, wychodza spod oderwanych fug silikonowych w łazience. Podejrzewam również pluskwy albo inne paskudztwo gnieżdżące się w materacu, ponieważ jesteśmy po nocy cali pogryzieni, mimo zamkniętego okna Hotel zdecydowanie nie zasługuje na kubańskie 5 gwiazdek. Bardzo mocno naciągane 3 gwiazdki to i tak za dużo. 2. Wyżywienie - Nie korzystaliśmy z restauracji ala carte ponieważ wszystkie terminy były zarezerwowane. Trzeba chyba rezerwować miesiąc przed przyjazdem. Jedzenie w restauracji głównej bardzo niskiej jakości z najtańszych produktów. Ciągle to samo, marchewka, kapusta, dynia, papryka, kurczak pod różną postacią. Jako osoba świadoma o sytuacji na Kubie oczywiście akceptuje to. Nie moge zaakceptować tylko ciągłych braków i zaniedbań. Jedzenie wystawione w pogrzewaczach bardzo często zupełnie zimne. Cały czas czegoś nie ma, to brak masła to sera, przez kilka dni!!! Jedzenie albo nikt nie donosi albo robi to bardzo rzadko. Całkowity brak swieżych soków, brak dystrybutora z napojami. Kelnerki oferuja wodę lub obrzydliwą kolę do picia. Niestety na ich atencje trzeba czekać bardzo długo i czesto dostaje się cokolwiek do picia długo po zakończonym posiłku. Zjedzenie czegoś miedzy posiłkami to już prawdziwa walka o przetrwanie. W kolejce po frytki lub pizze w snackbarze przy plaży trzeba czekać średnio koło 45 minut nie mając pewności że coś sie otrzyma ponieważ produkty szybko sie koncza i do menu trafiają znowu tylko smażone czipsy z bananów. Często dochodzi do nerwowych sytuacji gdy wygłodniali i agresywni goście dosłownie wyrywają sobie jedzenie. Nigdy w moim życiu, w żadnym hotelu na świecie nie spotkałem sie z taką skandaliczną sytuacją że ludzie walczą ze soba o frytki. Drinki w barach bardzo kiepskie, rozwodnione. Cały czas czegoś brakuje, to fanty, to coli, mięty, szklanek. Za każdym razem loteria, co bedzie dostępne w danym barze. Raz nawet prze kilka godzin nie było lodu w całym hotelu, wiec nie można było się napić nic zimnego W pokoju brak minibaru, jest dostepna tylko woda o która też trzeba walczyć. Nie jest to woda butelkowana ale rozlewana na miejscu w wielorazowe szklane butelki. Nie wiadomo co to za woda, ale można się tylko domyślać ponieważ jej zapach nie jest przyjemny. W hotelu nie ma nawet cukru co bardzo mnie dziwi w kraju który jest wielkim producentem z trzciny cukrowej Ogólnie wiem od znajomych kubańczyków, że rząd priorytetuje dostawy żywności do hoteli i w innych hotelach nie ma takich problemów. 3. Obsługa - Ogólnie poza małymi wyjątkami w postaci personelu najniższego szczebla wielki negatyw. Nieprzyjazne nastawienie dziwi w kraju którym tipy są sposobem na przeżycie wielu pracowników. Recepcjoniści, kelnerki, etc, unikają kontaktu wzrokowego, często całkowicie ignorujac człowieka stojącego przed nimi. Jest to niezwykle irytujące i powoduje bezsilność wobec zaistniałej sytuacji. Podejrzewam że kierownictwo uprawia grabieżczą polityke wobec napiwków, ponieważ nie potrafie znaleść innego wytłumaczenia na taką zmianę, wcześniej uśmiechnietych i zawsze chętnych od pomocy kubańczyków. Serwis sprzatający również całkowiecie odbiega od jakichkolwiek standardów. Wywieszenie rano zawieszki «prosze posprzataj mój pokój” nic nie daje. Serwis nie pojawia sie wcale lub już wieczorem kiedy człowiek chce odpocząć po całym dniu. Interwencje w recepcji i prośby o wymiane reczników lub dostarczenie wody są całkowicie ignorowane. Mamy mała 3,5 roczną córke i dopiero karczemna awantura w recepcji spowodowała że po 2 godzinach pojawiła się osoba, przynosząc 1L, słownie jeden litr wody na 3 osoby... Samo sprzątanie to również jakiś żart. W naszym pokoju dopiero dzisiaj była pierwszy raz umyta podłoga. To samo tyczy się części wspólnych. Pozostawione przez gości, często potluczone kieliszki sa prze obsługę ignorowane przez kilka dni. Hitem są krwawe śladu pozostawione przez jednego z gości. Kilka dni temu po rozcięciu nogi na plaży, gość ten pozostawił krwawy śład ciągnący sie od wejścia, przez schody i korytarze, aż do pokoju. Nikt oczywiście nie kwapi się to uprzątnać. Absolutna katastrofa

Piotr C
Wyjątkowy
2023-12-14

Bardzo miło i przyjemnie, serdecznie polecam!!! Piękna plaża, pokoje zadbane, czyste i dobrze wyposażone ! Obsługa wyjątkowo miła i uczynna. Animacje dla dzieci i dorosłych, jedzenie smaczne, kawa przepyszna

Anna G

Iberostar Laguna Azul - informacje

Iberostar Laguna Azul to atrakcyjny hotel leżący tuż przy piaszczystej plaży. Jest to świetny wybór na wakacyjny pobyt zarówno dla par, jak i dla całych rodzin. Osoby chcące spędzać czas w aktywny sposób, będą miały okazję żeglować czy grać w tenisa. Relaks zapewni strefa spa oraz oferta zabiegów pielęgnacyjno-kosmetycznych. Dla nowożeńców hotel przygotował specjalną ofertę. Najmłodsi goście będą mogli spędzać czas na placu zabaw bądź w miniklubie. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Plac zabaw
  • TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Darmowe Wi-Fi
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 17 km od centrum Varadero
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 40 min
  • czas dojazdu z lotniska HAV ok. 155 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(12145 opinii)
(12145 opinii)
Travelers Choice
    Lokalizacja
    Obsługa
    Czystość
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Wartość
  • Anna G2023-12-14
    Wyjątkowy

    Bardzo miło i przyjemnie, serdecznie polecam!!! Piękna plaża, pokoje zadbane, czyste i dobrze wyposażone ! Obsługa wyjątkowo miła i uczynna. Animacje dla dzieci i dorosłych, jedzenie smaczne, kawa przepyszna

  • Patryk P2023-11-29
    Wyjątkowy

    Dobry Hotel, plaża dość duża, pokoje dość obszerne aktywności wieczorne genialne i codziennie coś, Się dzieje. Restauracje Ala carte bardzo dobre, a w szczególności Japońska z ciekawym show. Warto przyjechać

  • Lucyna M2023-11-29
    Wyjątkowy

    Hotel spełnił moje oczekiwania. Obsługa bardzo miła. Wszyscy pomocni. Plecak ten hotel. Wypoczynek tylko trzy dni po wycieczce objazdowej. Animatorzy miło wypełniają czas gości. Położenie hotelu przy pięknej plaży.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Dlaczego warto wybrać Iberostar Laguna Azul

  • hotel przyjazny dla rodzin z dziećmi
  • bogata oferta sportowa
  • strefa spa

Określ poszczególne parametry aby wyświetlić ofertę

Zobacz, co nowego na blogu TUI