Neptune Village Beach Resort & Spa

(422 opinii)
MBA24001

6 osób właśnie ogląda tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja
  • Jakość noclegu
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Neptune Village Beach Resort & Spa - informacje

Neptune Village Beach & Spa to doskonały wybór zarówno dla wczasowiczów pragnących beztroskiego wypoczynku, rodzin z dziećmi, jak i dla aktywnych. Atutem hotelu jest lokalizacja przy plaży, w popularnym regionie turystycznym, ok. 20 km od parku narodowego. Kulinarne potrzeby gości zaspokoją 2 restauracje (1 a la carte) i bary. Na szczególną uwagę zasługują codzienne animacje dla dzieci i dorosłych, obejmujące m.in. przedstawienia w amfiteatrze oraz wieczory tematyczne. Pozytywne opinie zadowolonych gości potwierdza certyfikat jakości w portalu TripAdvisor.

Położenie:

  • ok. 40 km od Mombasy
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 100 min (wraz z połączeniem promowym)
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(422 opinii)
(422 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Agnieszka W2019-05-14
    Wyjątkowy

    Byłam z synem w kwietniu. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa bardzo miła ( kenijczycy sa bardzo mili zawsze się witają i pytają czy wszystko jest dobrze ).Europejczycy powinni się od nich uczyć.Woda w oceanie bardzo ciepłą. Jedzenie duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie. Kelnerzy bardzo mili i troszkę mówią po polsku. Pokój sprzatany codziennie. Pani rezydent Pani Ania bardzo miła i pomocna kobieta.A i podziękowania dla menadżerów którzy nam pozwolili zostać w pokoju do godz transferu na lotnisko. I najważniejsze nie było komarów. Dziękujemy .Jeszcze kiedyś odwiedziny ten hotel.

  • kkamilaa1472019-03-20
    Bardzo dobry

    Bardzo udany pobyt w hotelu Neptune Village. Piękny rozległy i zadbany ogród z domkami. Wszedobylskie małpki które można obserować godzinami. Mieliśmy pokój bliżej recepcji i bardzo się cieszymy poniewaz im bliżej basenu i plaży tym głośniej. Standard pokoi hmm myślę, że można go ocenić jako dobry - przypominam to Afryka. Niektóre meble wysłużone i przydałaby się wymiana ale jest czysto jeśli chodzi o łóżko, pościel. Reczniki mogłby by być częsciej wymieniane podaczas pobytu 10 dni może dwa razy tylko zostały wymienione. Osobiście dla mnie wielkim utrudnieniem był brak rączki prysznicowej pod prysznicem - jest tylko jakby to nazwać deszczownica wychodząca ze ściany i tyle. Nie potrafię w ten sposób umyć włosów dlatego osobiście uważam że jest to duży brak jeśli chodzi o wyposażenie łazienki. Nieprzyjemny zapach z kanalizy - da się wytrzymać.Pokoje codziennie sprzątane i dokaładana jest świeża woda (zęby radzę również płukać wodą butelkową). Klima działa bez zarzutu. Moskitiera z tego co slyszłam nie w każdym pokoju jednak jeśli poprosisz obsługa dostraczy. Jest to kompleks 3 hoteli sieci Neptune. Mieszkając w village możesz korzystać z infraktruktury sąsiedniego paradise beach natomiast nie możesz z neptune palm. Wystarczająca ilośc basenów woda czysta, jeden głeboki basen powyżej 2m - można popływać. Jedzenie w restauracji głównej bardzo nam smakowało dużo dań kuchni indyjskiej. Wszystko świeże dobrze przyprawione. Całkiem dobre zupy - kremy. Przepyszne owoce - mango, marakuja, ananasy oraz soki z nich. Obsługa bardzo miła, pomocna i uśmiechnięta. Plaża przepiękna! codziennie przyływy i odpływy. Nie da się opisać to trzeba zobaczyć :) I teraz najwieksze ALE... pomimo póżnego zakwaterowania (godz. 23:30) i zwyczajowo korzystania przez gości z wycieczki na safari 2 lub 3 dniowego (czyli nie ma cię w hotelu) w ostatnim dniu kiedy twój lot jest o póżnej godzinie i transfer na lotnisko jest po godzinie wykwaterowania 10:00 (my o godzinie 17) obsługa zabiera opaski i nie można już korzystać z udogodnień hotelu. Zostawiasz walizkę w recepcji i róbta co chceta jednak zdala od hotelu no chyba że dopłacisz...czyli przedłużysz dobę (zachowujesz pokój i korzystasz z wszystkiego) ale tu UWAGA hinduski mendżer, który nie do końca jest zdecydowany jaka jest ta opłata za przedłużenie doby za dwie osoby raz 90 dolarów raz 110 euro. Na dodatek chodzi on jak szpieg po całym hotelu i wyłapuje "oszustów" bez opasek, którzy nie mają gdzie się podziać po wymeldowaniu. Dało się zaobserwować, że mendżera boją się wszyscy... kelnerzy, barmani, recepcjoniści - nie świadczy to dobrze o nim i o samym hotelu. To już nie czasy niewolnictwa! Jest to jedyny hotel przy plaży Diani Beach, który zabiera opaski gościom po wymeldowaniu. Wczasy nie należą do najtańszych za pobyt płacimy dość sporo, średnio dwie doby gość jest poza hotelem także dobrym zwyczajem byłoby ludzkie zachowanie i pozostawienie opaski aby gość miał poczucie od początku do końca ze jest ważny i mile widziany. Bo ile tak naprawdę zjesz na ten obiad i ile wypijesz w tym ostatnim dniu?? Turysta czytając opinie na temat sąsiednich hoteli będzie miał spore porównanie w opiniach aby wybrać własciwy hotel. Podsumowując Naważniejsze jest poczucie komfortu i chęć powrotu w to samo miejsce - to jest najlepsze przekonanie dla przyszłych gości ale nad tym kierownictwo sieci Neptune musi jeszcze popracować! Kiedyś wrócimy do Kenii jednak wybierzemy inny hotel który lepiej dba o wspomnienia!

  • SATII29672019-03-10
    Bardzo dobry

    Hotel bardzo urokliwy. Jedzenie dobre choć bez szału, za to owoce przepyszne!Obsluga bardzo miła -kelnerzy , ogrodnicy, sprzątający ,animatorzy wszyscy! OPRÓCZ hinduskich menadżerów którzy na siłę zdejmowali o godzinie 10.00 opaski uprawniające do posiłku(a wylot dopiero o 22.50) Dodam ,że wszyscy goście z Polski przyjechali grubo po północy, wiec pierwsza doba całkowicie odpadła. Pozatym prawie każdy korzystał z dwu i trzy dniowego safari co daje 3-4 dni nie korzystania z posiłków w hotelu . Uważam ,że możliwość skorzystania z tych posiłków ostatniego dnia nie spowodowałaby zubożenia hotelu i nie zepsułaby dobrych wspomnień. Naprawdę bardzo źle to świadczy o zarządzających tym hotelem. Zwłaszcza, że "infrastruktura restauracyjna" poza hotelem nie pozwalała na korzystanie z niej. Pozdrawiamy wspaniałych animatorów : Alibabe ,Malarie oraz pozostałych a także przemilych kelnerów. Kenia to piękny i przyjazny kraj.

Hotel

Dla dzieci

  • basen dla dzieci: wydzielona część basenu dla dzieci
  • opieka nad dziećmi: za opłatą
  • wysokie krzesełka dla dzieci
  • miniklub: 4-12 lat
  • animacje dla dzieci: codziennie
  • plac zabaw
  • minidyskoteka
  • łóżeczka dla dzieci: w cenie, na zapytanie

Sport i wellness

    W cenie
  • aqua fitness
  • łucznictwo
  • siatkówka plażowa
  • kort tenisowy
  • Płatne
  • strefa spa: w ofercie firm zewnętrznych
  • masaże: w ofercie firm zewnętrznych
  • windsurfing
  • snorkeling
  • pole golfowe Leisure Lodge Golf: ok. 10 km od hotelu

Rozrywka

  • zajęcia sportowe codziennie
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • wieczory taneczne

Wyposażenie

  • recepcja
  • ogród
  • Wi-Fi: w całym hotelu, w cenie
  • kantor
  • sejf: w recepcji, za kaucją
  • centrum biznesowe
  • sklep z pamiątkami: za opłatą
  • fryzjer: za opłatą
  • amfiteatr
  • pralnia: za opłatą
  • parking: w zależności od dostępności
  • sala konferencyjna

Karty

  • Visa, MasterCard, American Express

Liczba pokojów

  • 165

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel nie akceptuje zwierząt domowych UWAGA: W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Galu Beach
  • publiczna
  • piaszczysta
  • ręczniki w cenie

Wycieczki

  • Wybrałeś już hotel? Dobierz do niego wycieczkę fakultatywną. Program Safari to wyprawa, podczas której odkryjesz najpiękniejsze i najbardziej tajemnicze miejsca w Kenii i tym samym spędzisz niezapomniane chwile wśród dzikiej natury.
    Poznaj ofertę

Basen

  • baseny: 3
  • kompleks basenowy: zewnętrzny, ze słodką wodą, wydzielona część basenu dla dzieci
  • basen dla dzieci: wydzielona część basenu dla dzieci
  • jacuzzi: ze słodką wodą, w strefie spa
  • leżaki: w cenie, parasole: w cenie
  • ręczniki: w cenie
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Neptune Village Beach Resort & Spa - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(422 opinii)
(422 opinii)
Certificate of Excellence 2018
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Agnieszka W2019-05-14
    Wyjątkowy

    Wakacje

    Byłam z synem w kwietniu. Jesteśmy bardzo zadowoleni. Obsługa bardzo miła ( kenijczycy sa bardzo mili zawsze się witają i pytają czy wszystko jest dobrze ).Europejczycy powinni się od nich uczyć.Woda w oceanie bardzo ciepłą. Jedzenie duży wybór każdy znajdzie coś dla siebie. Kelnerzy bardzo mili i troszkę mówią po polsku. Pokój sprzatany codziennie. Pani rezydent Pani Ania bardzo miła i pomocna kobieta.A i podziękowania dla menadżerów którzy nam pozwolili zostać w pokoju do godz transferu na lotnisko. I najważniejsze nie było komarów. Dziękujemy .Jeszcze kiedyś odwiedziny ten hotel.

  • kkamilaa1472019-03-20
    Bardzo dobry

    Cudownie! ale...

    Bardzo udany pobyt w hotelu Neptune Village. Piękny rozległy i zadbany ogród z domkami. Wszedobylskie małpki które można obserować godzinami. Mieliśmy pokój bliżej recepcji i bardzo się cieszymy poniewaz im bliżej basenu i plaży tym głośniej. Standard pokoi hmm myślę, że można go ocenić jako dobry - przypominam to Afryka. Niektóre meble wysłużone i przydałaby się wymiana ale jest czysto jeśli chodzi o łóżko, pościel. Reczniki mogłby by być częsciej wymieniane podaczas pobytu 10 dni może dwa razy tylko zostały wymienione. Osobiście dla mnie wielkim utrudnieniem był brak rączki prysznicowej pod prysznicem - jest tylko jakby to nazwać deszczownica wychodząca ze ściany i tyle. Nie potrafię w ten sposób umyć włosów dlatego osobiście uważam że jest to duży brak jeśli chodzi o wyposażenie łazienki. Nieprzyjemny zapach z kanalizy - da się wytrzymać.Pokoje codziennie sprzątane i dokaładana jest świeża woda (zęby radzę również płukać wodą butelkową). Klima działa bez zarzutu. Moskitiera z tego co slyszłam nie w każdym pokoju jednak jeśli poprosisz obsługa dostraczy. Jest to kompleks 3 hoteli sieci Neptune. Mieszkając w village możesz korzystać z infraktruktury sąsiedniego paradise beach natomiast nie możesz z neptune palm. Wystarczająca ilośc basenów woda czysta, jeden głeboki basen powyżej 2m - można popływać. Jedzenie w restauracji głównej bardzo nam smakowało dużo dań kuchni indyjskiej. Wszystko świeże dobrze przyprawione. Całkiem dobre zupy - kremy. Przepyszne owoce - mango, marakuja, ananasy oraz soki z nich. Obsługa bardzo miła, pomocna i uśmiechnięta. Plaża przepiękna! codziennie przyływy i odpływy. Nie da się opisać to trzeba zobaczyć :) I teraz najwieksze ALE... pomimo póżnego zakwaterowania (godz. 23:30) i zwyczajowo korzystania przez gości z wycieczki na safari 2 lub 3 dniowego (czyli nie ma cię w hotelu) w ostatnim dniu kiedy twój lot jest o póżnej godzinie i transfer na lotnisko jest po godzinie wykwaterowania 10:00 (my o godzinie 17) obsługa zabiera opaski i nie można już korzystać z udogodnień hotelu. Zostawiasz walizkę w recepcji i róbta co chceta jednak zdala od hotelu no chyba że dopłacisz...czyli przedłużysz dobę (zachowujesz pokój i korzystasz z wszystkiego) ale tu UWAGA hinduski mendżer, który nie do końca jest zdecydowany jaka jest ta opłata za przedłużenie doby za dwie osoby raz 90 dolarów raz 110 euro. Na dodatek chodzi on jak szpieg po całym hotelu i wyłapuje "oszustów" bez opasek, którzy nie mają gdzie się podziać po wymeldowaniu. Dało się zaobserwować, że mendżera boją się wszyscy... kelnerzy, barmani, recepcjoniści - nie świadczy to dobrze o nim i o samym hotelu. To już nie czasy niewolnictwa! Jest to jedyny hotel przy plaży Diani Beach, który zabiera opaski gościom po wymeldowaniu. Wczasy nie należą do najtańszych za pobyt płacimy dość sporo, średnio dwie doby gość jest poza hotelem także dobrym zwyczajem byłoby ludzkie zachowanie i pozostawienie opaski aby gość miał poczucie od początku do końca ze jest ważny i mile widziany. Bo ile tak naprawdę zjesz na ten obiad i ile wypijesz w tym ostatnim dniu?? Turysta czytając opinie na temat sąsiednich hoteli będzie miał spore porównanie w opiniach aby wybrać własciwy hotel. Podsumowując Naważniejsze jest poczucie komfortu i chęć powrotu w to samo miejsce - to jest najlepsze przekonanie dla przyszłych gości ale nad tym kierownictwo sieci Neptune musi jeszcze popracować! Kiedyś wrócimy do Kenii jednak wybierzemy inny hotel który lepiej dba o wspomnienia!

  • SATII29672019-03-10
    Bardzo dobry

    Wspaniały hotel- gdyby nie zdejmowne opaski allinclusive przez zarzadzających hotelem.

    Hotel bardzo urokliwy. Jedzenie dobre choć bez szału, za to owoce przepyszne!Obsluga bardzo miła -kelnerzy , ogrodnicy, sprzątający ,animatorzy wszyscy! OPRÓCZ hinduskich menadżerów którzy na siłę zdejmowali o godzinie 10.00 opaski uprawniające do posiłku(a wylot dopiero o 22.50) Dodam ,że wszyscy goście z Polski przyjechali grubo po północy, wiec pierwsza doba całkowicie odpadła. Pozatym prawie każdy korzystał z dwu i trzy dniowego safari co daje 3-4 dni nie korzystania z posiłków w hotelu . Uważam ,że możliwość skorzystania z tych posiłków ostatniego dnia nie spowodowałaby zubożenia hotelu i nie zepsułaby dobrych wspomnień. Naprawdę bardzo źle to świadczy o zarządzających tym hotelem. Zwłaszcza, że "infrastruktura restauracyjna" poza hotelem nie pozwalała na korzystanie z niej. Pozdrawiamy wspaniałych animatorów : Alibabe ,Malarie oraz pozostałych a także przemilych kelnerów. Kenia to piękny i przyjazny kraj.

  • 66jenny662019-03-08
    Wyjątkowy

    Fantastycznie. DZIĘKI LUCY !!!!!

    Przyjechaliśmy zachwyceni obsługą , miejscem, wyżywieniem, wszystkim ... Pokój bez zastrzeżeń, w pierwszej linii od plaży. Faktycznie , że wieczorami było dość głośno z tytułu animacji, ale nie przeszkadzało nam to. Czysto, sprzątane regularnie. Zostawialiśmy napiwki , ale nie były one absolutnie wymuszane. Wszędzie je dawaliśmy jak była okazja, ale wiedzieliśmy o strasznej biedzie w tym kraju i zaplanowaliśmy to po prostu w naszych wydatkach . Cudowni ludzie , na każdym kroku pomocni , uśmiechnięci . Szczególne podziękowania dla pani manager Lucy , która pomogła nam rozwiązać drobne problemy i to przede wszystkim Ona sprawiła, że hotel polecamy znajomym i na pewno tam wrócimy. Nie mamy zastrzeżeń do wyżywienia, zawsze można było coś wybrać. Byliśmy wprawdzie tylko jeden tydzień , ale udało się urozmaicić posiłki przez ten czas.Pogoda super , cały tydzień słońce. Jedynego komara widzieliśmy na Safari. Safari polecamy z firmą Polak w Tropikach. Wycieczki kupowane na plaży - tylko ALI !

  • Bozena12212019-03-02
    Wyjątkowy

    Rajski wypoczynek

    Jestem zachwycona hotelem, pięknym otoczeniem, bajkową plażą. Pokoje przestronne i codziennie sprzątane, obsługa bardzo miła. Jedzenie smaczne i jest w czym wybrać, Małpki są urocze choć należy na nie uważać (kradną co się da). Dzięki rezydentce z TUI i uprzejmości managera (bardzo sympatyczny człowiek) hotelu miałyśmy bezpłatnie przedłużoną dobę hotelową do momentu odjazdu (pokój i all inclusive). Polecam gorąco wypoczynek w tym hotelu, do którego być może jeszcze wrócę.

Pokoje

Pokój ekonomiczny

  • Kod pokoju: DZZ1
  • Pokoje ekonomiczne to dobry wybór dla osób, którym zależy na pobycie w hotelu w najniższej możliwej cenie. Pokoje mogą różnić się wielkością, lokalizacją lub wyposażeniem od tych znajdujących się w regularnej ofercie danego obiektu. Z reguły nie ma możliwości wymiany pokoju ekonomicznego na inny.

Pokój 2-osobowy Superior Baobab

  • Kod pokoju: DZX3
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na baobaby

Pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM2
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • w pierwszej linii od morza
  • taras z dostępem do ogrodu
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na morze lub ograniczony widok na morze

Suita

  • Kod pokoju: SUX1
  • Metraż: 

    55m2

  • Max. liczba osób: 
  • balkon lub taras
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • minibar: za opłatą, napoje bezalkoholowe, woda
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • kapcie
  • WC
  • widok na ogród

pokój 2-osobowy z widokiem na morze

  • Kod pokoju: DZM1
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • w pierwszej linii od morza
  • balkon lub taras
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na morze lub ograniczony widok na morze

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX1
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na ogród
  • balkon lub taras
  • zestaw do przygotowywania kawy/herbaty

Pokój 2-osobowy

  • Kod pokoju: DZX2
  • Metraż: 

    27m2

  • Max. liczba osób: 
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf: za opłatą
  • telefon
  • TV sat.
  • moskitiera
  • prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na ogród
  • taras z dostępem do ogrodu
  • zestaw do przygotowywana kawy/herbaty

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
  • Waluta

    szyling kenijski (KES); 1 USD – 100,5 KES (warto zabrać ze sobą dolary)
  • Wiza

    Wiza płatna ok. 50 USD. Dla dzieci do 16 roku życia wiza jest bezpłatna ( na dzień 20.06.2017 r. ). Możliwość wykupienia na lotnisku, bądź przez stronę internetową http://evisa.go.ke/evisa.html
  • Długość lotu

    ok. 11 godz.
  • Strefa czasowa

    czas polski + 2 godz. (zimą)
  • Komunikacja

    w Kenii obowiązuje ruch lewostronny. Drogi są w złym stanie, co może powodować opóźnienia w podróży. Komunikacja autobusowa jest ogólnie dostępna i stosunkowo tania. Powinno się unikać nocnych kursów autobusowych i podróżowania minibusami (tzw. matatu). W stołecznym Nairobi i Mombasie można korzystać z taksówek. Na trasie Nairobi–Mombasa–Kisumu można korzystać z usług kenijskiej kolei. Podróż w obu kierunkach odbywa się nocą. Zwiedzającym odległe zakątki Kenii zaleca się korzystanie z transportu lotniczego.
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    angielski, suahili
  • Przykładowe ceny

    Przykładowe ceny w euro (płatność w szylingach kenijskich lub USD): napoje bezalkoholowe od 1 €, piwo od 1, 5 €, butelka wina od 15 €, przekąski od 5 €, kolacja od 15 €.
  • Warunki podróży

Kenia - przewodnik

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Mvureni Beach Bar and Restaurant0,3 km
  • Williams Grill Seafood Cafe0,5 km
  • Woods Garden0,5 km
  • Tropical Garden Restaurant & Guesthouse & Swimming Pool0,5 km
  • Mama T Roof Bar And Restaurant0,5 km
  • Bidi Badu Beach Restaurant0,5 km
  • Mama T Roof Bar And Restaurant0,5 km
  • Kivuli holiday home, Jeremia&Christine Kombo Mangale0,6 km
  • ROCKSTARZ BAR AND GRILL0,8 km
  • Sails Beach Bar & Restaurant1 km

Zakupy:

  • Souvenirs & Gifts - Sheba0,3 km
  • Happy Shop0,4 km
  • Kenyaways Beach B&B Kite village1,2 km
  • H2o Extreme Diani Beach1,2 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Neptune Village Beach Resort & Spa

  • certyfikat jakości w portalu TripAdvisor
  • hotel zaprojektowany w lokalnym stylu
  • urozmaicona oferta rozrywkowa
Sprawdzanie ceny