Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
Diani Sea Resort - informacje
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Piaszczysta plaża
- Dla rodzin
- TUI Service Center 24/7 + aplikacja TUI
- Wybór Roku w portalu TripAdvisor
Położenie:
- ok. 5 km od centrum miejscowości Ukunda
- ok. 35 km od centrum Mombasy
- bezpośrednio przy plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 90 min ()
- w związku z oczekiwaniem na przeprawę promową czas transferu do hotelu może się wydłużyć
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- 253aleksandras2023-06-03Wyjątkowy
Wspaniały hotel. Położony na plaży w pięknym ogrodzie i blisko sklepu i bazarku. Cudowna obsługa, wszyscy przemili, barmani robią pyszne drinki. Spory wybór jedzenia i ciekawe animacje. Pokój Bahari z bezpłatnym sejfem i codziennie uzupełnianym mini barkiem. Pokój codziennie sprzątany. Na terenie hotelu sporo małp, które są niezłą atrakcją. Napoje do posiłków przynosi obsługa kelnerska. Podczas śniadania noszą kawę i herbatę, a samemu można brać wspaniałe soki np. z arbuza, hibiskusa, mango , smoothie bananowe itp. Podczas kolacji bufet sałatkowy również jest z obsługą trzeba poprosić o konkretne warzywa i sos. Animatorzy mają super podejście do dzieci, mój 8 letni syn uwielbiał spędzać z nimi czas. W porze obiadowej nie chodziliśmy do głównej restauracji jedliśmy w barze, gdzie jest menu z którego można zamówić kilka rodzajów pizzy, sałatek, kanapek na ciepło i hamburgerów. Przede wszystkim nie jest to moloch więc po kilku dniach kojarzy się gości. Wszyscy będziemy wspominać ten wyjazd przez długie lata.
- Paweł W2023-03-24Wyjątkowy
Hotel pod każdym względem sztos. Nie ma się dosłownie do czego przyczepić. Byliśmy w wielu hotelach ten zapamiętamy pozytywnie na długo jak i samą Kenię. Posilki super dla każdego Mango i inne owoce u nas można tylko pomarzyć. Najlepsze nasze wakacje.
- oktawiuszbornus2022-03-28
1. Hotel Diani Resort jest faktycznie położony w atrakcyjnym miejscu nad piaszczystą plażą i jest to jedna z niewielu informacji z oferty, która się pokrywa, ponieważ: a. Jedzenie w hotelu to moim zdaniem zdecydowanie najsłabszy element tego wyjazdu. Śniadania nie można opisać inaczej niż tragedia. Jedynie jajka były w ofercie. Brak wielu podstawowych produktów śniadaniowych jak, jogurt, płatki, wędlina itp. Obiadokolacje monotonne, praktycznie brak wyboru, jedno danie z wołowiny lub kurczaka. Trzeba powiedzieć że nie były one niesmaczne ale to praktycznie koniec wyboru. Dwa razy podczas naszego pobytu odbyła się kolacja z grillem i wtedy można było faktycznie coś wybierać i było to smaczne. Jak zaznaczam to było to tylko dwa razy. W trakcie całego pobytu jeden raz hotel „zaszalał” z owocami morza w formie sałatki, zdjęcie w załączeniu. W załączeniu przesyłam również zdjęcie lodów, które były chyba z dwa razy oferowane ale nie odważyliśmy się je zjeść z powodu obawy i zatrucie. Lody ewidentnie były przynajmniej raz były rozmrożone co widać poprzez wytrącenie się wody z masy lodów.Jedyne co ratowało jedzenie to popołudniowy snackbar gdzie można było zjeść sałatkę, pizze czy hamburgera. Dodatkowo przesyłam zdjęcie lunch box-u, który dostaliśmy na czas naszej wycieczki dwudniowej. Można to opisać tylko jednym słowem, dramat. b. Obsługa gastronomi, kelnerzy czy barmani , absolutnie nie można powiedzieć że byli skorzy do pomocy. Opieszałe działanie lub celowe unikanie kontaktu żeby uniknąć prośby było powszechne. Pozostały personel bez zarzutu. c. W trakcie pobytu nie odbyła się żadna, ani jedna, aktywność sportowo-rekreacyjna. Odniosłem wrażenie, że było tak z powodu niewielkiej ilości klientów oraz ich narodowości, głównie Polacy i trochę Niemców. W dniu naszego wyjazdu przyjechała większa grupa turystów zagranicznych i nagle na basenie odbył się aqua aerobik ! d. Na terenie hotelu w wielu miejscach wymagane były maseczki a niestety nigdzie nie były one dostępne co oznaczało że trzeba było cały czas mieć je przy sobie. Byliśmy w trakcie pandemii w różnych hotelach i we wszystkich maseczki były dostępne, jeżeli były wymagane. Teoretyczny standard hotelu wymaga aby były one ogólnie dostępne. e. Jak już pisałem hotel ma już swoje najlepsze lata za sobą i widać to w wielu miejscach a najlepszym przykładem są np. ręczniki kąpielowe jak i łazienkowe. Są one tak zużyte że zdarzają się takie sztuki, które dosłownie prześwitują. Wymiana ręczników na nowe chyba nie jest aż tak kosztowny a pokazuje w jakim stanie znajduje się hotel. Plusy hotelu to : - duży i wygodny pokój rodzinny - zaangażowana i pomocna ekipa porządkowa i techniczna - położenie hotelu Parę słów należy też dodać o firmie TUI: 1. Byłem bardzo zdziwiony tym jak tuż przed wylotem zorientowałem się że w trakcie lotu nie będą serwowane posiłki. To był lot międzykontynentalny, który trwał ponad 10 godzin, a nie dość że w ramach lotu nie podawano posiłku to tak właściwie nie można go było kupić na pokładzie. Oferowano wyłącznie kanapki. Natomiast wybór płatnych alkoholi, perfum i papierosów był bardzo szeroki. To był pierwszy raz kiedy leciałem w tak długi rejs i nie było posiłku w trakcie lotu. 2.Kolejne niedopatrzenie ze strony biura to sposób przekazania informacji o wylocie powrotnym do Polski a właściwie brakiem przekazania takiej informacji. Brak informacji w lobby hotelu w miejscu przeznaczonym dla biur podróży. Brak rezydenta w wyznaczonym terminie. Dzięki pracownikom rejestracji hotelowej, którzy skontaktowali się z rezydentem telefonicznie, dowiedzieliśmy się, kiedy jest wyjazd z hotelu na lotnisko. Nie tylko my nie wiedzieliśmy, kiedy jest wyjazd, ponieważ wiele osób w hotelu potwierdzało między sobą zdobyte pokątnie informacje.
Dlaczego warto wybrać Diani Sea Resort
- animacje dla dzieci i dorosłych
- różnorodne atrakcje sportowe
- przestronne, komfortowo wyposażone pokoje