Amani Tiwi Beach

(1022 opinii)
MBA22010

3 osoby właśnie oglądają tę ofertę

Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Lokalizacja
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Wartość
  • Czystość

Amani Tiwi Beach - informacje

W Amani Tiwi Beach każdy znajdzie coś dla siebie. Obiekt położony jest przy drobnopiaszczystej, prywatnej plaży Tiwi Beach. Wzdłuż całego hotelu ciągnie się rozległy basen, idealny do pływania dla całej rodziny. Gości zachęca również smaczna kuchnia serwowana w restauracjach a la carte z daniami włoskimi i owocami morza. Dla dzieci i młodzieży przygotowano ciekawe animacje. Wieczorami czas umili program rozrywkowy, obejmujący m.in. przedstawienia, karaoke czy muzykę na żywo. Hotel wyróżniono jako Wybór Roku 2018 w portalu TripAdvisor.

Najpopularniejsze udogodnienia:

Położenie:

  • ok. 10 km od miejscowości wypoczynkowej Diani Beach
  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 90 min (wraz z przeprawą promową)
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1022 opinii)
(1022 opinii)
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • MW36_SW352019-03-17
    Wyjątkowy

    Wakacje rewelacyjne. Widać, że starają się podnosić standard jak tylko mogą i myślę, że za 3-4 lata będzie to najlepszy hotel na wybrzeżu. Woda czysta, pokoje super, łazienki gorsze ale kto spędza wakacje w łazience...basen super, pod ręką bary serwujące alkohol bez kolejek, ogrody w samym hotelu piękne, kolorowe od kwiatów. Plaża bardzo ładna, poza faktem, że jest tam spory obszar z koralowcem. Kuchnia bardzo dobra, niektóre elementy się powielają ale zawsze jest coś co może zaskoczyć, ogólnie jedzenie pyszne, świeże i soczyste - żadnych problemów żołądkowych, czego wiele osób się boi. Animacje są dostosowane do rodzaju gości, czyli głównie ludzi w zaawansowanym lub średnim wieku - czyli są proste i często dość banalne. Dla mnie i dla żony najlepszą atrakcją była joga. Prowadził ją młody instruktor Isse, bardzo profesjonalny. Widać, że zna się na rzeczy, jest dokładny i precyzyjny. Była to moja pierwsza joga i na pewno spróbuje jeszcze raz bo zrobił na mnie wrażenie. Największy rozrzut co do opini - personel. Wszyscy bardzo mili. Niektórzy z powodu charakteru, a niektórzy dla zysku. Recepcja bardzo przyjemna i pomocna. WSZYSTKIE panie, zarówno w recepcji jak i kuchni czy SPA bardzo mile i nienachalne - wyczuwałem dobre i pozytywne intencje, szczególnie Harriet z recepcji - bardzo miła i pomocna, dała poczucie spokoju i profesjonalizmu. Natomiast panowie, z małymi wyjątkami jak np. animatorzy, bardzo zorientowani na zarobek. Najbardziej bezczelni są pracownicy przy basenach. Są wyrafinowani i pewni siebie, czasem nawet aroganccy. Są w stanie nakrzyczeć na ciebie jeśli sam przestawiasz parasol czy leżak, pozornie z troski o ciebie a tak na prawde po to żeby zrobić to za ciebie i móc oczekiwać pieniędzy.Zagadują, często męczą tylko po to żeby wyrwać od ciebie pieniądze, myśląc przy tym, że my goście mamy zawsze ochote z nimi gadać co nie jest prawdą bo to ichne zagadywanie jest banalne i na dluzsza mete meczace. Przychodzą nawet do wypoczywających gości i pytają czy mogą wymienić Euro czy dolary na szylingi. To bardzo nieprofesjonalne i męczące. Uważam ich za największy minus całego kompleksu hotelowego. Ogólnie męczące jest odczucie, że jesteś zobligowany do dawania wiecznie napiwków, co nie jest do końca winą hotelu bo taka jest sytuacja w kraju, natomiast pracownicy powinni mieć ewidentny zakaz bo to po prostu męczy gości. Ponadto można odnieść lekkie wrażenie, że fakt iż islam to główna religia kraju leko uderza w młode kobiety/turystki. Moja żona była ignorowana przez barmanów, szczególnie tych starszych, którzy patrzyli na nią jak na gorszą kategorię, jak na którąś ze swoich 6 młodych małżonek. Reasumując tych kilku drobnych mankamentów w postaci czynnika ludzkiego, to bardzo dobry hotel, wysoki standard, na pewno tam wrócę. Na koniec sugestia dla szefów hotelu. Sugeruję aby główny bar w głównym lobby zmodyfikować i zrobić z niego wizytówkę hotelu. Dobrze go przebudować, ozdobić, wyeksponować. Zatrudnić tam na prawde dobrych barmanów. Zrobić z niego takie ekskluzywne miejsce gdzie goscie mogą wieczorem spedzic czas. Na chwilę obecną jest to kawałek przestrzeni z barem, krzeslami, pułkami na alko, do tego pracują tam zmeczeni i często niemili ludzie.

  • egge12019-03-17
     

    Hotel pieknie położony ale n odludziu. Wszędzie daleko. Wyjazd z hotelu bardzo drogi. Niestety 4* to ogromna przesada. Niesmaczne jedzenie. Pokoje i łazienki wymagają remontu. Nie warto kupować jakiekolwiek wycieczki na plazy. Bardzo cwani beach boysi. Natrętni i nieustępliwi. Brudne materace na leżakach i wiele innych rzeczy.

  • Izabela F2019-02-17
    Bardzo dobry

    Hotel pięknie położony,możliwośc spędzenia dnia na plaży pod palmami jak i nad basenami.Obsluga Super,jedzenie nie złe- duży wybór dla wegetarian i wegan!Animator Issa pełen energii zawsze uśmiechnięty - bardzo profesjonalnie i rzetelnie prowadzi zajęcia jogi a także aqaaerobiku i siatkówki plażowej.Dzieki jego obecności nie można się nudzić- zawsze można znaleźć jakąś aktywność dla siebie.Polecam!!!

Hotel

Dla dzieci

  • klub dla dzieci
  • animacje dla dzieci i młodzieży
  • pokój zabaw

Sport i wellness

    W cenie
  • centrum fitness (17+)
  • kajaki (30 min/raz na pobyt)
  • lekcje nurkowania w basenie
  • Płatne
  • centrum wellness
  • masaże
  • zabiegi kosmetyczne
  • aqua aerobik
  • trening personalny
  • zumba
  • centrum sportów wodnych

Rozrywka

  • zajęcia sportowe
  • międzynarodowy program animacyjny
  • wieczory tematyczne
  • przedstawienia
  • zajęcia taneczne
  • muzyka na żywo
  • karaoke

Do dyspozycji gości

  • recepcja
  • basen (ze zjeżdżalnią)
  • sala TV

Wyposażenie

  • Wi-Fi (w całym hotelu, w cenie)
  • hamaki (przy basenie i na plaży)
  • ręczniki (w cenie)

Dodatkowe udogodnienia

  • kantor
  • sejf (w recepcji, w cenie)
  • butik
  • jubiler
  • fryzjer
  • pralnia
  • parking (niestrzeżony)
  • 2 sale konferencyjne

Karty

  • Visa, MasterCard

Liczba pokojów

  • 209

Kategoria lokalna

  • 4 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • UWAGA: W trosce o środowisko naturalne od 28.08.2017 r. zabronione jest wwożenie do Kenii torebek plastikowych. Nieprzestrzeganie tego zakazu karane jest grzywną - aby uniknąć problemów na miejscu, zalecamy niepakowanie torebek plastikowych do żadnego z bagażów. Dotyczy to również zakupów zrobionych w strefie wolnocłowej, jeśli zostały zapakowane w torebkę foliową. Zakaz nie obejmuje małych, plastikowych torebek wielokrotnego użytku, służących do przewozu kosmetyków w bagażu podręcznym.Transfer sportowych bagaży wielkogabarytowych (szczególnie sprzęt do kitesurfingu i windsurfingu) w Kenii z lotniska (MBA) do hoteli i z powrotem podlega dodatkowej opłacie i nie jest zawarty w cenie pakietu. Klienci mają możliwość zarezerwowania specjalnego transferu z TUI przez biuro podróży (koszt specjalnego transferu jest zależny od położenia hotelu) lub na własną rękę wynająć transfer na lotnisku w Mombasie. W przypadku rezerwacji specjalnego transferu z TUI Poland w celach organizacyjnych prosimy zawsze o poinformowanie biura podróży o zamiarze zabrania takiego bagażu i chęci jego transferu z TUI na co najmniej 7 dni przed wylotem.

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży Tiwi Beach
  • prywatna
  • piaszczysta
  • ręczniki

Wycieczki

  • Wybrałeś już hotel? Dobierz do niego wycieczkę fakultatywną. Program Safari to wyprawa, podczas której odkryjesz najpiękniejsze i najbardziej tajemnicze miejsca w Kenii i tym samym spędzisz niezapomniane chwile wśród dzikiej natury.
    Poznaj ofertę
Opinie gości
Amani Tiwi Beach - opinie
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1022 opinii)
(1022 opinii)
    Jakość noclegu
    Lokalizacja
    Pokoje
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
  • MW36_SW352019-03-17
    Wyjątkowy

    Rewelecja

    Wakacje rewelacyjne. Widać, że starają się podnosić standard jak tylko mogą i myślę, że za 3-4 lata będzie to najlepszy hotel na wybrzeżu. Woda czysta, pokoje super, łazienki gorsze ale kto spędza wakacje w łazience...basen super, pod ręką bary serwujące alkohol bez kolejek, ogrody w samym hotelu piękne, kolorowe od kwiatów. Plaża bardzo ładna, poza faktem, że jest tam spory obszar z koralowcem. Kuchnia bardzo dobra, niektóre elementy się powielają ale zawsze jest coś co może zaskoczyć, ogólnie jedzenie pyszne, świeże i soczyste - żadnych problemów żołądkowych, czego wiele osób się boi. Animacje są dostosowane do rodzaju gości, czyli głównie ludzi w zaawansowanym lub średnim wieku - czyli są proste i często dość banalne. Dla mnie i dla żony najlepszą atrakcją była joga. Prowadził ją młody instruktor Isse, bardzo profesjonalny. Widać, że zna się na rzeczy, jest dokładny i precyzyjny. Była to moja pierwsza joga i na pewno spróbuje jeszcze raz bo zrobił na mnie wrażenie. Największy rozrzut co do opini - personel. Wszyscy bardzo mili. Niektórzy z powodu charakteru, a niektórzy dla zysku. Recepcja bardzo przyjemna i pomocna. WSZYSTKIE panie, zarówno w recepcji jak i kuchni czy SPA bardzo mile i nienachalne - wyczuwałem dobre i pozytywne intencje, szczególnie Harriet z recepcji - bardzo miła i pomocna, dała poczucie spokoju i profesjonalizmu. Natomiast panowie, z małymi wyjątkami jak np. animatorzy, bardzo zorientowani na zarobek. Najbardziej bezczelni są pracownicy przy basenach. Są wyrafinowani i pewni siebie, czasem nawet aroganccy. Są w stanie nakrzyczeć na ciebie jeśli sam przestawiasz parasol czy leżak, pozornie z troski o ciebie a tak na prawde po to żeby zrobić to za ciebie i móc oczekiwać pieniędzy.Zagadują, często męczą tylko po to żeby wyrwać od ciebie pieniądze, myśląc przy tym, że my goście mamy zawsze ochote z nimi gadać co nie jest prawdą bo to ichne zagadywanie jest banalne i na dluzsza mete meczace. Przychodzą nawet do wypoczywających gości i pytają czy mogą wymienić Euro czy dolary na szylingi. To bardzo nieprofesjonalne i męczące. Uważam ich za największy minus całego kompleksu hotelowego. Ogólnie męczące jest odczucie, że jesteś zobligowany do dawania wiecznie napiwków, co nie jest do końca winą hotelu bo taka jest sytuacja w kraju, natomiast pracownicy powinni mieć ewidentny zakaz bo to po prostu męczy gości. Ponadto można odnieść lekkie wrażenie, że fakt iż islam to główna religia kraju leko uderza w młode kobiety/turystki. Moja żona była ignorowana przez barmanów, szczególnie tych starszych, którzy patrzyli na nią jak na gorszą kategorię, jak na którąś ze swoich 6 młodych małżonek. Reasumując tych kilku drobnych mankamentów w postaci czynnika ludzkiego, to bardzo dobry hotel, wysoki standard, na pewno tam wrócę. Na koniec sugestia dla szefów hotelu. Sugeruję aby główny bar w głównym lobby zmodyfikować i zrobić z niego wizytówkę hotelu. Dobrze go przebudować, ozdobić, wyeksponować. Zatrudnić tam na prawde dobrych barmanów. Zrobić z niego takie ekskluzywne miejsce gdzie goscie mogą wieczorem spedzic czas. Na chwilę obecną jest to kawałek przestrzeni z barem, krzeslami, pułkami na alko, do tego pracują tam zmeczeni i często niemili ludzie.

  • egge12019-03-17
     

    Tragedia

    Hotel pieknie położony ale n odludziu. Wszędzie daleko. Wyjazd z hotelu bardzo drogi. Niestety 4* to ogromna przesada. Niesmaczne jedzenie. Pokoje i łazienki wymagają remontu. Nie warto kupować jakiekolwiek wycieczki na plazy. Bardzo cwani beach boysi. Natrętni i nieustępliwi. Brudne materace na leżakach i wiele innych rzeczy.

  • Izabela F2019-02-17
    Bardzo dobry

    Polecam dla wegetarian i wegan !!!

    Hotel pięknie położony,możliwośc spędzenia dnia na plaży pod palmami jak i nad basenami.Obsluga Super,jedzenie nie złe- duży wybór dla wegetarian i wegan!Animator Issa pełen energii zawsze uśmiechnięty - bardzo profesjonalnie i rzetelnie prowadzi zajęcia jogi a także aqaaerobiku i siatkówki plażowej.Dzieki jego obecności nie można się nudzić- zawsze można znaleźć jakąś aktywność dla siebie.Polecam!!!

  • Roman27272019-02-03
    Wyjątkowy

    Hotel godny polecenia z piękną plażą.

    Hotel adekwatny do ceny, pokoje o dobrym standardzie, codziennie sprzątane, wyżywienie może monotonne w angielskim stylu, ale na wyjazdy do Kenii nie jeździ się dla jedzenia, piękna plaża z palmami i dwoma restauracjami, dobre drinki, może z byt dużą ilością cukru. Przy plaży ładna rafa, konieczne obuwie, ale na prawo 300 m otwarty ocean, ciepła woda Słonawa woda w kranach ale to raczej standard w Kenii, nie ma problemu z leżakami, materacami, ręcznikami. W styczniu komarów brak zarówno w hotelu jak i na safari ! Jak ktoś chcę można za 15 zł zrobić badanie w szpitalu w Diani na obecność Malarii. Polecam zabrać adapter ze względu na kontakty angielskie i dobry aparat do zdjęć widoki na safari są niesamowite. Ogólnie polecam hotel na wypoczynek i wypad na safari. Dodatkową atrakcją są wszędobylskie małpki.

  • Agnieszka K2019-01-13
    Wyjątkowy

    Jest Super

    Czytając najnowsze recenzje, byłem przerażony, jednak jedyne co się potwierdziło to stan łazienek, ktore potrzebują odświeżenia. Atmosfera jest świetna (obsługa uprzejma, ale nienachalna), jedzenie pyszne, drinki PRAWDZIWE (np. Mohito ze świeżą miętą i brązowym cukrem), basen czysty, plaża piękna. Polecam.

Pokoje

Pokój 2-osobowy Amani

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • balkon
  • pokój dzienno-sypialny
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • telefon
  • minibar (woda)
  • TV sat.
  • sofa
  • moskitiera
  • czajnik elektryczny
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • WC
  • widok na basen lub ogród

Pokój 2-osobowy Amani Deluxe

  • Kod pokoju: DZX2
  • Max. liczba osób: 
  • w budynku głównym
  • balkon
  • klimatyzacja (indywidualnie sterowana)
  • sejf
  • telefon
  • minibar (woda)
  • TV sat.
  • sofa
  • moskitiera
  • czajnik elektryczny
  • wanna lub prysznic
  • suszarka do włosów
  • szlafrok
  • WC
  • ograniczony widok na morze lub widok na basen

Prezentowane w ofercie zdjęcia pokojów są zdjęciami przykładowymi. Pokoje mogą różnić się od tych prezentowanych w ofercie. Nie każdy pokój w danym hotelu wygląda tak samo jak ten prezentowany w ofercie. Zdjęcia pokojów nie stanowią części oferty.

Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
  • Waluta

    szyling kenijski (KES)
  • Wiza

    Wiza płatna ok. 50 USD. Dla dzieci do 16 roku życia wiza jest bezpłatna ( na dzień 20.06.2017 r. ). Możliwość wykupienia na lotnisku, bądź przez stronę internetową http://evisa.go.ke/evisa.html
  • Długość lotu

    ok. 11 godz.
  • Strefa czasowa

    czas polski + 2 godz. (zimą)
  • Komunikacja

    w Kenii obowiązuje ruch lewostronny. Drogi są w złym stanie, co może powodować opóźnienia w podróży. Komunikacja autobusowa jest ogólnie dostępna i stosunkowo tania. Powinno się unikać nocnych kursów autobusowych i podróżowania minibusami (tzw. matatu). W stołecznym Nairobi i Mombasie można korzystać z taksówek. Na trasie Nairobi–Mombasa–Kisumu można korzystać z usług kenijskiej kolei. Podróż w obu kierunkach odbywa się nocą. Zwiedzającym odległe zakątki Kenii zaleca się korzystanie z transportu lotniczego.
  • Przepisy wjazdowe

  • Język

    angielski, suahili
  • Przykładowe ceny

    Przykładowe ceny w euro (płatność w szylingach kenijskich lub USD): napoje bezalkoholowe od 1 €, piwo od 1, 5 €, butelka wina od 15 €, przekąski od 5 €, kolacja od 15 €.
  • Warunki podróży

Zobacz przewodnik

Otoczenie obiektu

Atrakcje:

  • Twiga Lodge1,3 km
  • Diani Chale Marine National Reserve1,4 km

Restauracje i bary:

  • Coconut Beach Lodge0,5 km
  • Coconut Beach Lodge0,5 km
  • DIANI BAY RESORT1,4 km
  • Southern PBR main restaurant1,9 km

Zakupy:

  • The Online Duka1,2 km
  • Hardware Shop2,4 km
  • Fortune Saloon Kinyozi Boutioue & Cosmetic2,5 km
  • Mum's Butchery & Cafe2,5 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Amani Tiwi Beach

  • animacje dla dzieci i młodzieży
  • centrum wellness
  • oferta sportowa
Sprawdzanie ceny