Merrils Beach Resort II & III

(234 opinii)
MBJ22029
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Lokalizacja

Merrils Beach Resort II & III - informacje

Hotel Merrils Beach Resort II & III to dobry wybór na relaksujące wakacje w spokojnej atmosferze. Można tutaj wypoczywać na słynnej plaży Seven Mile Beach, opalać się przy basenie oraz korzystać z restauracji z pięknym widokiem na Morze Karaibskie. Aktywni urlopowicze mają do dyspozycji ofertę sportów wodnych, boisko do siatkówki, a także możliwość gry w piłkę plażową i tenisa stołowego.

Położenie:

  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
World map
Średnia ocena klientów:
(234 opinii)
(234 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Resort1440302019-05-11
    Bardzo dobry

    Właśnie jadłem obiad w Merrils 111 i obsługa była doskonała. Wszyscy pracownicy są uprzejmi i przyjaźni. Odprawa agenta była dziś świetna, a personel w jadalni często nas sprawdzał, zwłaszcza pan Charles Smith.

  • Taneesha Cultur... C2019-03-19
    Bardzo dobry

    Po długiej długiej podróży my (ja i moja córka) w końcu dotarliśmy do Merrils 3 i gdy tylko wysiedliśmy z autobusu, zaczęło padać. . . i padało całą noc jak ulewna ulewa, nie była dobra. Pierwsze wrażenia nie były najlepsze. Personel recepcji wydawał się zmęczony, co jest normalne. Dostałem podsumowanie na temat ręczników, a ponieważ planowaliśmy wskoczyć do oceanu bez względu na deszcz, o który poprosiłem o dwa, które nam przydzielono, i powiedziano nam, że nie było dostępne w czasie, gdy były myte. . . OKKKK więc następny, ponieważ dotarcie tam zajęło trochę czasu, byliśmy głodni. Recepcja powiedziała nam, żebyśmy poszli do restauracji i prawdopodobnie będą jakieś ciastka i kawa, na które moglibyśmy przekąsić, ponieważ kolacja nie zaczęła się do 7 wieczorem. . . myślę, że jest godzina szesnasta i pada deszcz, więc to nie jest tak, że byliśmy w nastroju, by wędrować, żeby znaleźć coś do jedzenia. Poszedłem do restauracji i miła starsza pani przepraszam, że nie pamiętam, jak jej imię sprawiło, że zrobiliśmy nam kanapki z serem i półmisek z owocami. . . powiem wam, że były to najlepsze kanapki i owoce, jakie kiedykolwiek doceniliśmy. Po prostu siedzieliśmy w restauracji czekając na obiad i kolację zdecydowanie warto było czekać. W rzeczywistości wszystkie jedzenie, które było serwowane śniadanie na obiad i kolację było wspaniałe. Byłem w większych ośrodkach z większą ilością selekcji i menu Merrils każdego dnia było niesamowite. . . Jedzenie było tak dobre, że nie mogłem się doczekać każdego posiłku. . . czasami, kiedy jestem na wakacjach, będę spać i przegapić śniadanie lub dwa, albo zdrzemnąć się i przegapić lunch, ale upewniłem się, że zrobię każdy pojedynczy posiłek. Miałem szarpanego kurczaka z grilla z frytkami to było doskonałe. . . Zupy były niesamowitą dynią rybną z kremem itp. . zresztą plaża była niesamowita i oczywiście oczywiście było tam mnóstwo krzeseł i leżaków oraz cień pod dwoma drzewami. . . napoje z baru na plaży były zawsze perfekcyjnie wykonane. . . pokój, w którym mieszkaliśmy był trochę spar dwa łóżka i jeden był bliźniak, który nie jest to, co zarezerwowałem to miało być dwa podwójne łóżka, ale to jest w porządku. . . tylko jeden zapasowy koc, który był trochę stary i twardy. pościel była czysta. . . żadnych ściereczek, których używam do tej pory z wieloma miejscami, które przynoszę z własnej. . . brak deski do prasowania lub suszarki do włosów, ale z innych recenzji, które przeczytałem, możesz poprosić o te przedmioty z recepcji. . . pilot telewizyjny miał gumkę trzymającą baterie na miejscu. . . a telewizor został zaprogramowany na wszystkie kanały w języku hiszpańskim, z którymi mieszkaliśmy przez dwa dni, zanim zdecydowaliśmy się to naprawić. . . Kabel wyszedł całkowicie na cały dzień, co zbiegło się w czasie z tym, że chcieliśmy się wyluzować w pokoju i odpocząć od słońca, ponieważ byliśmy opaleni, więc było to trochę irytacji, ale nie z winy ośrodka. . . specjalny krzyk do kogokolwiek, kto był naszą gosposią, nigdy jej nie widziałem, ale codziennie dostawała cały ten piasek z naszego pokoju i wracaliśmy do zboża na podłodze tylko czysta czystość. . . personel był ogólnie przyjazny i ogólnie profesjonalny żadnych skarg na którekolwiek z nich. . . Zdecydowanie czuję, że mam więcej niż to, za co zapłaciłem i czy wrócę ponownie. . . Zdecydowanie

  • X310XCterryc2019-01-16
    Bardzo dobry

    Moja rodzina i ja, 6 z nas w sumie zatrzymaliśmy się w Merrils od 29 grudnia do 8 stycznia 2019 i byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pierwszego wspólnego pobytu all inclusive. Czułam się zmuszona do napisania tej recenzji, ponieważ ostatnia, którą widziałem, dała tylko 2 gwiazdki i napełniała mnie przerażeniem. Teraz jednak zdaję sobie sprawę po naszym własnym pobycie, że osoba ta miała oczywiście słabe doświadczenie i była po prostu "wybijaniem" wad. Jestem pewien, że Merrils widział lepsze czasy, ale potem znowu nie wszyscy? Najbardziej podobało nam się to, że pracownicy byli przede wszystkim uprzejmi i uważni, ale także szczerzy, nie pochlebni. Jedzenie w restauracji było zawsze konsekwentnie obfite i jadalne, zupa i jamajskie jedzenie w szczególności bardzo przyzwoite. Przybyliśmy z samoobsługowego Air BnB na północnym wybrzeżu wyspy, więc naprawdę rozkoszowaliśmy się tym, że nie musieliśmy gotować ani jeść ani pić. Chciałbym wymienić dobrą obsługę oferowaną w restauracji przez Charliego, Tamarę i Darmani. Zawsze opiekowali się nami i sprawili, że czuliśmy się mile widziani. Merrils 11 jest tuż obok i można tam korzystać z restauracji i udogodnień, w tym basenu, którego Merrils 111 nie ma. Zostaliśmy również poinformowani, że Merrils jest własnością Jamajki, w przeciwieństwie do wielu hoteli na Jamajce, więc był to dodatkowy bonus dla nas, mieszanej rodziny dziedzictwa. Byliśmy wcześniej na Jamajce, ale nigdy w Negril razem, więc lokalizacja była idealna i bardzo brakowało jej powrotu do zimna i szarości Wielkiej Brytanii.

Hotel

Sport i wellness

    W cenie
  • kajaki
  • Płatne
  • sporty wodne: w ofercie firm zewnętrznych
  • tenis stołowy
  • siatkówka
  • piłka plażowa

Rozrywka

  • międzynarodowy program animacyjny kilka razy w tygodniu

Wyposażenie

  • tropikalny ogród

Liczba pokojów

  • 38 pokojów w części II, 50 pokojów w części III

Kategoria lokalna

  • 3 gwiazdki

Dodatkowe informacje

  • hotel pobiera zwrotny depozyt w wysokości 50 €/pokój

Plaża

  • bezpośrednio przy plaży

Basen

  • basen
Przelot
Rezerwacja miejsce w samolocie

Rezerwacja miejsc w samolocie już od 35 zł*

  • Cieszysz się komfortem związanym z brakiem pośpiechu przy odprawie
  • Zyskujesz możliwość zarezerwowania ulubionych miejsc
  • Masz gwarancję otrzymania miejsc obok siebie w czasie lotu

*Dostępna na wybranych rejsach czarterowych. Cena zależy od wybranego połączenia. Sprawdź

Opinie gości
Merrils Beach Resort II & III - opinie
Średnia ocena klientów:
(234 opinii)
(234 opinii)
    Lokalizacja
    Jakość noclegu
    Obsługa
    Wartość
    Czystość
    Pokoje
  • Resort1440302019-05-11
    Bardzo dobry

    Dobre zakwaterowanie, ale usługa doskonałości

    Właśnie jadłem obiad w Merrils 111 i obsługa była doskonała. Wszyscy pracownicy są uprzejmi i przyjaźni. Odprawa agenta była dziś świetna, a personel w jadalni często nas sprawdzał, zwłaszcza pan Charles Smith.

  • Taneesha Cultur... C2019-03-19
    Bardzo dobry

    Lepiej niż oczekiwałem, Wszystko, czego chciałem ...

    Po długiej długiej podróży my (ja i moja córka) w końcu dotarliśmy do Merrils 3 i gdy tylko wysiedliśmy z autobusu, zaczęło padać. . . i padało całą noc jak ulewna ulewa, nie była dobra. Pierwsze wrażenia nie były najlepsze. Personel recepcji wydawał się zmęczony, co jest normalne. Dostałem podsumowanie na temat ręczników, a ponieważ planowaliśmy wskoczyć do oceanu bez względu na deszcz, o który poprosiłem o dwa, które nam przydzielono, i powiedziano nam, że nie było dostępne w czasie, gdy były myte. . . OKKKK więc następny, ponieważ dotarcie tam zajęło trochę czasu, byliśmy głodni. Recepcja powiedziała nam, żebyśmy poszli do restauracji i prawdopodobnie będą jakieś ciastka i kawa, na które moglibyśmy przekąsić, ponieważ kolacja nie zaczęła się do 7 wieczorem. . . myślę, że jest godzina szesnasta i pada deszcz, więc to nie jest tak, że byliśmy w nastroju, by wędrować, żeby znaleźć coś do jedzenia. Poszedłem do restauracji i miła starsza pani przepraszam, że nie pamiętam, jak jej imię sprawiło, że zrobiliśmy nam kanapki z serem i półmisek z owocami. . . powiem wam, że były to najlepsze kanapki i owoce, jakie kiedykolwiek doceniliśmy. Po prostu siedzieliśmy w restauracji czekając na obiad i kolację zdecydowanie warto było czekać. W rzeczywistości wszystkie jedzenie, które było serwowane śniadanie na obiad i kolację było wspaniałe. Byłem w większych ośrodkach z większą ilością selekcji i menu Merrils każdego dnia było niesamowite. . . Jedzenie było tak dobre, że nie mogłem się doczekać każdego posiłku. . . czasami, kiedy jestem na wakacjach, będę spać i przegapić śniadanie lub dwa, albo zdrzemnąć się i przegapić lunch, ale upewniłem się, że zrobię każdy pojedynczy posiłek. Miałem szarpanego kurczaka z grilla z frytkami to było doskonałe. . . Zupy były niesamowitą dynią rybną z kremem itp. . zresztą plaża była niesamowita i oczywiście oczywiście było tam mnóstwo krzeseł i leżaków oraz cień pod dwoma drzewami. . . napoje z baru na plaży były zawsze perfekcyjnie wykonane. . . pokój, w którym mieszkaliśmy był trochę spar dwa łóżka i jeden był bliźniak, który nie jest to, co zarezerwowałem to miało być dwa podwójne łóżka, ale to jest w porządku. . . tylko jeden zapasowy koc, który był trochę stary i twardy. pościel była czysta. . . żadnych ściereczek, których używam do tej pory z wieloma miejscami, które przynoszę z własnej. . . brak deski do prasowania lub suszarki do włosów, ale z innych recenzji, które przeczytałem, możesz poprosić o te przedmioty z recepcji. . . pilot telewizyjny miał gumkę trzymającą baterie na miejscu. . . a telewizor został zaprogramowany na wszystkie kanały w języku hiszpańskim, z którymi mieszkaliśmy przez dwa dni, zanim zdecydowaliśmy się to naprawić. . . Kabel wyszedł całkowicie na cały dzień, co zbiegło się w czasie z tym, że chcieliśmy się wyluzować w pokoju i odpocząć od słońca, ponieważ byliśmy opaleni, więc było to trochę irytacji, ale nie z winy ośrodka. . . specjalny krzyk do kogokolwiek, kto był naszą gosposią, nigdy jej nie widziałem, ale codziennie dostawała cały ten piasek z naszego pokoju i wracaliśmy do zboża na podłodze tylko czysta czystość. . . personel był ogólnie przyjazny i ogólnie profesjonalny żadnych skarg na którekolwiek z nich. . . Zdecydowanie czuję, że mam więcej niż to, za co zapłaciłem i czy wrócę ponownie. . . Zdecydowanie

  • X310XCterryc2019-01-16
    Bardzo dobry

    Skromna, ale dobra wartość.

    Moja rodzina i ja, 6 z nas w sumie zatrzymaliśmy się w Merrils od 29 grudnia do 8 stycznia 2019 i byliśmy bardzo zadowoleni z naszego pierwszego wspólnego pobytu all inclusive. Czułam się zmuszona do napisania tej recenzji, ponieważ ostatnia, którą widziałem, dała tylko 2 gwiazdki i napełniała mnie przerażeniem. Teraz jednak zdaję sobie sprawę po naszym własnym pobycie, że osoba ta miała oczywiście słabe doświadczenie i była po prostu "wybijaniem" wad. Jestem pewien, że Merrils widział lepsze czasy, ale potem znowu nie wszyscy? Najbardziej podobało nam się to, że pracownicy byli przede wszystkim uprzejmi i uważni, ale także szczerzy, nie pochlebni. Jedzenie w restauracji było zawsze konsekwentnie obfite i jadalne, zupa i jamajskie jedzenie w szczególności bardzo przyzwoite. Przybyliśmy z samoobsługowego Air BnB na północnym wybrzeżu wyspy, więc naprawdę rozkoszowaliśmy się tym, że nie musieliśmy gotować ani jeść ani pić. Chciałbym wymienić dobrą obsługę oferowaną w restauracji przez Charliego, Tamarę i Darmani. Zawsze opiekowali się nami i sprawili, że czuliśmy się mile widziani. Merrils 11 jest tuż obok i można tam korzystać z restauracji i udogodnień, w tym basenu, którego Merrils 111 nie ma. Zostaliśmy również poinformowani, że Merrils jest własnością Jamajki, w przeciwieństwie do wielu hoteli na Jamajce, więc był to dodatkowy bonus dla nas, mieszanej rodziny dziedzictwa. Byliśmy wcześniej na Jamajce, ale nigdy w Negril razem, więc lokalizacja była idealna i bardzo brakowało jej powrotu do zimna i szarości Wielkiej Brytanii.

  • drdahlman2019-01-11
     

    OK miejsce na pobyt, ale ...

    Po pierwsze, pozwól mi powiedzieć, że ten ośrodek jest idealnym miejscem na nocleg, jeśli szukasz dobrego stosunku jakości do ceny i doskonałej lokalizacji na plaży. Ale, . . . Wygląda na to, że właściciele nie są zainteresowani nieruchomością lub zapewniają wygodę swoim gościom. Brak wifi. . . z wyjątkiem biura i restauracji. Daj spokój człowiekowi. . . to 2019. Para przedłużaczy nie kosztuje więcej niż kilkaset dolarów i może zapewnić trochę wygody tym z nas, którzy potrzebują utrzymywać kontakt z domem lub firmą. Miejsce wymaga trochę farby i sprzątania, choć teren jest dobrze utrzymany. Do niedogodności należy brak suszarki lub żelazka w pokojach. Musisz iść do biura, aby pożyczyć i MUSISZ sprowadzić je z powrotem po ich użyciu. Opłata za korzystanie z sejfu w pokoju wynosi 3 USD dziennie. Naprawdę? 3 $ jest takie ważne? W pokoju nie ma szamponu, odżywczych butelek ani myjki. Ręczniki plażowe. . . Muszę iść do biura, aby dostać je każdego ranka. . . poważnie? Pewnego dnia nie było żadnych dostępnych do około 1 po południu. Chłopaki, po prostu kup kolejną 100 lub więcej. . . nie może kosztować tak dużo. Jedzenie. . . . w rzeczywistości całkiem dobre, ale staje się zbędne po kilku dniach. Obsługa w restauracji i panie, które dbają o swój pokój. . . doskonały! Czy wrócę? Nie.

  • Lucky1adykim12072018-12-26
     

    Merrils 3 - Zaniedbany i zmęczony - powinien wziąć urlop!

    Wygląda na to, że prowadzony jest skromnie, z niewielką lub żadną inwestycją dokonaną w ciągu kilku lat, jakie sobie wyobrażam. Shoddy, poniżej par, rozczarowujące. Usługa all inclusive jest w porządku, ale przekąski są rzadkością, a nawet chipsami ziemniaczanymi. Niektórzy z pracowników są niesamowici - Charlie, Cherie, ogrodnik Keith, ochroniarze Gooden i Sean. Oni robią różnicę i robią duże starania, aby to pomieścić. Mój pokój na parterze ma przeciekającą klimatyzację ze zepsutą pokrywą. Bez czajnika, bez suszarki do włosów, bez pilota do telewizora. Kilka tanich mydełek i dozownik żelu pod prysznic, to wszystko na kosmetyki. Nagie żarówki, poplamione ściany i rozdrobnione lakiery. Stare plastikowe meble ogrodowe. Ręczniki są czyste i dość puszyste. Sprzątanie (Veronica) wykonuje świetną robotę. Nie ma telefonu pomimo informacji o hotelu, które go dotyczą, oraz numerów, z których można dzwonić w nagłych wypadkach lub w celu uzyskania informacji na temat usług. Przyjechałem późno około 11. 30 pm, aby znaleźć Recepcja zamknięta - 10 pm zamknięcia do 7 rano następnego dnia. Strażnik (nie Gooden lub Sean) zameldował mnie. Nie było żadnych przekąsek w pokoju i zaproponował, żebym poszedł do lokalnego supermarketu, żeby kupić wodę, jeśli chcę trochę, Na plaży jest wiele leżaków, ale większość jest brudna - nie spuszczona pod koniec dnia ani utrzymana - nieczynne, połamane wyrzucone w kąt ze starymi kajakami i asortymentem wyrzuconych reliktów z szczęśliwszych czasów. Bez parasoli, kilku zabrudzonych poduszek, głównie w złym stanie. Sklep z pamiątkami to zdzierstwo. Nie przejmuj się tym. W kurorcie znajduje się kurtyna kurtyna z chodnika. Drzwi do głównego miejsca leczenia mają połamane tafle szkła. Nie próbowałem żadnych zabiegów podczas mojego pobytu. Plaża jest piękna i świetna do oglądania. Bar otwiera się o 10 rano i kończy o 22.00. Jest lista koktajli. Niektóre miksery, takie jak woda tonikowa, nie są dostępne. Sok pomidorowy wydaje się być dostępny dla niektórych gości, ale nie wszystkie, o dziwo. Chciałbym, żeby mniej plastiku było używanych, a zwłaszcza kubków i słomek do picia. Podsumowując, jestem tu tylko przez 7 dni. Jako podróżujący samotnie z Wielkiej Brytanii zapłaciłem za tę podróż ponad 2000 $. W przyszłości nie odwiedzę żadnego z kurortów Merrils i Vera Club. Nie polecam tego albo.

Pokoje

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort III Standard

  • Kod pokoju: DZX2
  • Max. liczba osób: 
  • ostatni częściowy remont: 2017
  • klimatyzacja
  • sejf
  • wentylator sufitowy
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • TV kab.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort II Standard

  • Kod pokoju: DZX1
  • Max. liczba osób: 
  • ostatni częściowy remont: 2018
  • klimatyzacja
  • sejf
  • wentylator sufitowy
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • TV kab.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • widok na ogród

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort III Superior

  • Kod pokoju: DZX3
  • Max. liczba osób: 
  • ostatni częściowy remont: 2018
  • klimatyzacja: indywidualnie sterowana
  • sejf
  • wentylator sufitowy
  • żelazko
  • deska do prasowania
  • TV kab.
  • wanna lub prysznic
  • WC
  • suszarka do włosów
  • balkon lub taras
  • od strony ogrodu
Wyżywienie

Godziny serwowania posiłków w hotelu mogą nieznacznie różnić się od godzin podanych w ofercie.

Ważne informacje
Jamajka - przewodnik

Dlaczego warto wybrać Merrils Beach Resort II & III

  • oferta sportów wodnych
  • otoczony ogrodem
  • atrakcyjna lokalizacja
Sprawdzanie ceny