Z dniem 25 maja 2018 r. rozpoczyna obowiązywanie Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane popularnie jako "RODO"). RODO obowiązywać będzie w identycznym zakresie we wszystkich krajach Unii Europejskiej, a więc także w Polsce. W celu poprawienia jakości usług korzystamy z plików cookies. Możesz w każdej chwili zmienić ustawienia prywatności w przeglądarce. Zachęcamy do zapoznania się z nową polityką prywatności i polityką cookies Grupy TUI. 

Welcome to the world of TUI

Please choose your tui website:

Merrils Beach Resort II & III

Jamajka / Jamajka / Negril
KOD HOTELU: MBJ22029

Hotel Merrils Beach Resort II & III to dobry wybór na relaksujące wakacje w spokojnej atmosferze. Można tutaj wypoczywać na słynnej plaży Seven Mile Beach, opalać się przy basenie oraz korzystać z restauracji z pięknym widokiem na Morze Karaibskie. Aktywni urlopowicze mają do dyspozycji ofertę sportów wodnych, boisko do siatkówki, a także możliwość gry w piłkę plażową i tenisa stołowego.

Przeczytaj więcej informacji na temat hotelu »

Mocne strony hotelu

  • oferta sportów wodnych
  • otoczony ogrodem
  • atrakcyjna lokalizacja

Położenie

  • bezpośrednio przy plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 120 min
Zobacz na mapie »

Zapewnij sobie beztroskie wakacje i ubezpiecz się w Allianz!

Sport i Wellness

Sport i Wellness

W cenie

• kajaki 

Płatne

• sporty wodne: w ofercie firm zewnętrznych • tenis stołowy • siatkówka • piłka plażowa

Rozrywka

Rozrywka

• międzynarodowy program animacyjny kilka razy w tygodniu

wyposażenie

• tropikalny ogród

kategoria lokalna

3 gwiazdki

liczba pokojów

38 pokojów w części II, 50 pokojów w części III

dodatkowe informacje

• hotel pobiera zwrotny depozyt w wysokości 50 €/pokój

 
 
Plaża

• bezpośrednio przy plaży

Basen

• basen

Dostępne rodzaje pokoi

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort III Standard

kod pokoju: DZX2
  • • 1-3 os. • widok na ogród • ostatni częściowy remont: 2017 • klimatyzacja • sejf • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • TV kab. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort II Standard

kod pokoju: DZX1
  • • 1-3 os. • widok na ogród • ostatni częściowy remont: 2018 • klimatyzacja • sejf • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • TV kab. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras

Pokój 2-osobowy Merrils Beach Resort III Superior

kod pokoju: DZX3
  • • 1-3 os. • od strony ogrodu • ostatni częściowy remont: 2018 • klimatyzacja: indywidualnie sterowana • sejf • wentylator sufitowy • żelazko • deska do prasowania • TV kab. • wanna lub prysznic • WC • suszarka do włosów • balkon lub taras

Dostępne warianty wyżywienia

All inclusive

• śniadanie
• obiad
• kolacja
• wybrane lokalne napoje bezalkoholowe i alkoholowe

Restauracje i bary

• restauracje: 2
• restauracja: w części II, widok na plażę
• restauracja: w części III, widok na plażę

• bar: przy basenie

Jamajka

Jamajka to kolorowa, roztańczona wyspa słońca, muzyki reggae i piaszczystych plaż. Zachwycają urozmaicone krajobrazy oraz egzotyczna kultura. Gościnni Jamajczycy urzekają radością życia i serdecznością. Ojczyzna Boba Marleya wita!

Zobacz więcej
Średnia pogoda w ciągu roku Jamajka
Styczeń Luty Marzec Kwiecień Maj Czerwiec Lipiec Sierpień Wrzesień Październik Listopad Grudzień
21°C 22°C 22°C 23°C 24°C 24°C 24°C 24°C 24°C 24°C 23°C 23°C
27°C 27°C 27°C 27°C 28°C 28°C 29°C 29°C 29°C 29°C 29°C 28°C
9 9 10 10 10 10 11 10 10 8 8 10
49 mm 49 mm 71 mm 107 mm 205 mm 183 mm 176 mm 188 mm 181 mm 222 mm 91 mm 61 mm

Oceny i opinie gości hotelu Merrils Beach Resort II & III

ŚREDNIA OCENA KLIENTÓW
(220 opinii)
Lokalizacja Jakość noclegu Pokoje
Obsługa Wartość Czystość
Kelly C 07.11.2018
Wyjątkowy
Best of the West
Nie możesz pokonać tego miejsca i wartości dla pieniędzy. Jedzenie i obsługa była doskonała byłem pod wrażeniem wyboru żywności i świeżości. Wspaniale jest być w wodzie i móc wyjść i zjeść lunch na plaży. Często wrócę.
Ashley C 15.08.2018
Wakacje po raz pierwszy poza USA.
Pobyt nie był tak przyjemny, ponieważ z jakiegoś powodu klimatyzacja w pokoju była wyłączona, kiedy wróciliśmy do pokoju z wydarzeń Dreamweekend. Jak wszyscy wiedzą, w JA jest gorąco, więc nigdy nie rozumieliśmy, kto i dlaczego tak się dzieje. Pracuję w gościnności, więc wiem, jak sprawy mają się udać i jak coś może pójść nie tak. Przyjazd był świetny, ale w recepcji było bardzo niegrzeczne. Udało nam się dostać nasz pokój wcześnie. Jedzenie było w porządku, jednak po drugim dniu musiałem naprawdę zwrócić uwagę, ponieważ były mrówki w owocach, które były określone na każdy posiłek. Nie otrzymaliśmy usługi do naszego pokoju do dnia 3 i to było na żądanie! O godzinie 12.00 zjawił się pomocnik i wychodziliśmy, powiedzieliśmy, proszę, posprzątajcie nasz pokój, podłogę, łazienkę, opróżnijcie śmieci. . . w zasadzie wszystko. Kiedy wróciliśmy do pokoju o 4 to nigdy nie było zrobione. W tym momencie zirytowałem się i poszedłem znaleźć osobę, z którą rozmawialiśmy, i wtedy ona oferowała usługi do innego pokoju, ale nigdy nie zrobiła naszej, kiedy poprosiliśmy, żeby to się stało. Powiedziałem, że możemy przynajmniej dostać ręczniki do prania, ponieważ chcieliśmy wziąć prysznic z wychodzenia z oceanu i powiedziano mi "nie, oni nie mieli żadnych gotowych" to jest o 16! ! ! Osobiście uważałem, że nie jest to dobra odpowiedź dla ośrodka. Poszedłem do biurka i poprosiłem o 3 ręczniki (2 za paskudną podłogę, która miała piasek i było mokro, ponieważ musieliśmy wejść do pokoju po plaży i 1, więc mój najlepszy przyjaciel mógł wziąć prysznic.) Pracownik biura odmówił udzielenia mi 3 i wyjaśniłem dlaczego, ostatecznie dała mi 1 dodatkową, ale miała na to nastawienie. Co więcej, personel nie był zbyt dobry i myślę, że potrzebuje więcej szkoleń. Powodem tej 3 gwiazdki jest to, że młoda kobieta w barze była WYJĄTKOWA! Chciałabym zapamiętać jej imię. Była zdecydowanie najsłodsza i najlepsza w swojej pracy. Nie sądzę, że wrócę do tej nieruchomości, ponieważ powiedziałem, że ich zbyt wiele problemów dotyczy w szczególności HSKP.
mstaye72 01.06.2018
Merrills III Reseort 5 / 9-14, 2018
Muszę powiedzieć, że byłem naprawdę podekscytowany przyjazdem do Negril i ośrodka. Ale po przyjeździe był rozczarowany. Ponieważ pracowałem w hotelach Marriott i podróżowałem w wielu miejscach przez całe wojsko i rząd. kariery. Recepcja ośrodka i / lub hotelu jest twarzą firmy. Nie dostaliśmy Powitania w Merrill's Resort, mam na imię. I jak mogę ci dzisiaj pomóc? Dostaliśmy bez uśmiechu i jest tu gorąco i zapytaliśmy, jak masz na imię? Nie powiedziano nam, co było oferowane przez przedstawiciela recepcji, poza ośrodkiem na wycieczki i co było wliczone w ośrodku. Ale powiedziano mi tę informację przez strażnika, który pokazał nam i pomógł nam wejść do naszego pokoju. Pokój był rozczarowujący, było absolutne minimum. I zdecydowanie nie było jak zdjęcia na stronie. Nasze łóżka po prostu miały dwie białe prześcieradła bez narzuty na łóżko i kołdry. Meble były stare i dopasowane do siebie. Restauracja prawie takie samo jedzenie przez całe 5 dni naszego pobytu. Myśleliśmy, że będzie szeroki wybór owoców morza i kuchni jamajskiej, ponieważ zatrzymaliśmy się tuż przy plaży. W tym ośrodku jest tak wiele braków. Pracownicy oprócz recepcji, byli WIELKI od bezpieczeństwa, pracowników spa, bar, restauracja, sprzątanie i sklep z pamiątkami. Widziałem rozrywkę na żywo lub grill, który miał się zdarzyć 2 noce w tygodniu. Musieliśmy jednak wybrać się do innych hoteli na rozrywkę. Ale potem posiadanie właściciela nieruchomości na miejscu i nie rozmawianie z gościem, że widział i wyglądał martwy na ich twarzach było tak nieprofesjonalne i brakowało etyki biznesowej. Pracownicy ośrodka wymyślają dla niego wymówki, stwierdzając, że naprawdę nie rozmawia z nikim. On jest po prostu taki. I być podsłuchanym, mówiąc, że negatywny komentarz na temat Amerykanów był bardzo niegrzeczny. Zwłaszcza, gdy w ośrodku przebywali Amerykanie, a niektórzy byli amerykańskimi weteranami i Govtami. Pracowników. Niektórzy pracownicy twierdzą, że Merrils I (Vero) nie był dla nie-Włochów i ludzi koloru. I tylko dla Włochów było to dość obraźliwe. Szczególnie, gdy moje pieniądze są dobre do wydania w dowolnym miejscu, to, co nie udało się zrealizować ustnie jest najlepszą reklamą. Proszę, aby witryna była zgodna z tym, co jest oferowane i przeszkolić personel recepcji, aby był bardziej przyjazny dla klienta.
Sele M 08.05.2018
Bardzo dobry
Naprawdę miły pobyt. Zalecana
Jestem bardzo zadowolony z mojego pobytu w Merrill's III. Jest to 3-gwiazdkowy ośrodek all inclusive i wiem, że są 3 gwiazdki, które wyglądają lepiej, ale szczerze mówiąc, naprawdę nie mogę narzekać na nic. To miejsce ma świetny stosunek jakości do ceny. Jest dobrze umieszczony w środku Negrill, mały i cichy z niewielu pokoi w dwóch rzędach. Wszyscy mają piękny i dobrze wyleczony ogród z drzewami, krzewami i kwiatami. Wszystkie pokoje posiadają balkon i stół z krzesłami, dzięki czemu można usiąść na zewnątrz i cieszyć się spokojnym czasem. W nocy są żaby, które są dość głośne, ale to Natura, po pierwszej nocy po prostu nie zauważasz. Pokoje są duże. Bardzo duży. Jest miejsce na bagaż, na ubrania i wszystko, a toalety też są duże. Wiem, że meble mogą wyglądać na zaniedbane. Brak uchwytu, zeskrobany ręcznik i tak dalej, ale szczerze mówiąc, naprawdę nie ma co się z tym zmierzyć biorąc pod uwagę fakt, że prześcieradła były czyste, ręczniki czyste, klimatyzacja doskonale działa, a pokój był idealnie czyszczony każdego dnia. Czyści toaletę, czyści podłogę, wymienne dysze. Jestem bardzo zadowolony z czyszczenia. To dla mnie naprawdę ważne. Nie przejmuj się, czy to miejsce nie jest nowe. To samo dotyczy restauracji. Bardzo proste, rodzaj shabby wyglądające, ale sztućce były bez skazy, jedzenie było dobre i smaczne i chociaż nie bardzo zróżnicowane, były wybory na każdy gust i nigdy nie byliśmy głodni. Zawsze były tam owoce, sałatki, warzywa i ryż. Mięso i czasami ryby. Śniadanie było świetne. Znowu nie mogę narzekać. Jestem szczęśliwy. Plaża jest tuż obok, można usiąść i zjeść, patrząc na morze. Jest biały piasek i spokój, jest cień pod dużym drzewem i uwielbiałem to. To było spokojne i nie pełne ludzi krzątających się po morzu iw morzu z jachtami jak w pobliżu 5-gwiazdkowego kurortu. Kochałem plażę. Otwarty bar znajduje się na plaży, a personel baru jest bardzo przyjazny. Dają ci także ręczniki plażowe, jeśli poprosisz o przyjęcie. Personel jest przyjazny, pomocny i miły. Naprawdę miło spędziłem czas i jeśli kiedykolwiek będę miał okazję wrócić, będę całkowicie zadowolony z powrotu do Merrill.
Betsy X 05.03.2018
Bardzo dobry
Ładny i przytulny
Podoba mi się, że Merrills III Resort jest mały i przytulny, czuje się jak w domu. Personel był wspaniały i jedzenie było pyszne. Podoba mi się prostota pokoi - zawsze utrzymywana w czystości. Czasami czułem się jak arkusze nie były zmieniane czasami, ponieważ poczułem piasek na łóżku po tym, jak posprzątali pokój. Poza tym Merrills III to świetne miejsce na pobyt.
ZOBACZ WIĘCEJ OPINII

Merrils Beach Resort II & III