Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Dla dzieci
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Sport i Wellness
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Sport i Wellness
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel

Le Méridien Bali Jimbaran

DPS17005
Sprawdzanie ceny

Goście cenią ten hotel za...

  • Jakość noclegu
  • Pokoje
  • Obsługa
  • Czystość
  • Lokalizacja
  • Wartość
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Dla dzieci
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Sport i Wellness
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Pokoje
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Wyżywienie
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Sport i Wellness
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Udogodnienia
Le Méridien Bali Jimbaran Indonezja - Hotel
Bardzo dobry
Wyjątkowy
2019-10-28

Często podróżuję na Bali. To już trzeci pobyt w Le Meridien Jimbaran. Ponieważ to mój pierwszy dzień, Hotel przygotował dla mnie mnóstwo prezentów. Kiedy jadę na lotnisko, jeden z pracowników podał mi pudełko z ciastkami. To takie słodkie. Hotel blisko plaży, wiele restauracji serwujących owoce morza w pobliżu hotelu. A „woda” jest w tym miejscu tematem aktualnym. Kilka rodzajów pokoi o nazwie „sky villa” na dachu. Polecam spróbować nawet ja nigdy nie mam szansy zamówić. Tym razem zostałem w apartamencie prezydenta. Wanna spa była bardzo wygodna. Było to jednak święto, które przyniosło wyniki znacznie przekraczające oczekiwania. Nie pamiętam wszystkich nazwisk, ale Aini bardzo mi pomaga. Wrócę wkrótce.

melbvltn
Wyjątkowy
2022-07-10

W maju odwiedziłam hotel La Meridien Bali Jimbaran. Uważam, że był to jeden z najbardziej udanych wyjazdów. Hotel jest przepiękny i bardzo zadbany. Obsługa i atmosfera - przemiłe. Ponieważ zostałam w hotelu na 2 tygodnie, podarowano mi lepszy pokój niż miałam mieć. Był to bardzo miły gest. Obsługa hotelu była bardzo pomocna, życzliwa i uśmiechnięta. Największą sympatię zdobył Smiley- chłopak pracujący przy basenie i rozrywce. Smiley był zawsze uśmiechnięty i bardzo miły. Ponadto często oferował swoją pomoc przy noszeniu leżaków. Przez cały wyjazd kładłam się na tym samym leżaku. Smiley zapamiętał to i codziennie zanim poszłam na śniadanie przygotowywał mi leżak i dawał nowy ręcznik. Był bardzo uczynną osobą. Często przynosił gościom szaszłyki z owoców oraz butelki z wodą. Dbał o komfort gości, np. Pytał czy muzyka nie jest za głośno. Smiley prowadził też zajęcia z aqua aerobiku, golf itd. przy basenie. Nie dało się nudzić! Na grze w golfa było bardzo śmiesznie. Mam super wspomnienia. Wielokrotnie zdażyło mi się mieć do czynienia z nachalnymi pracownikami hotelu. Ani Smiley ani żaden z pracowników tacy nie byli. Jeżeli widzieli, że chce odpocząć, nie narzucali się, co bardzo doceniam. Wyjazd uważam za bardzo udany, a dużo jeździłam po świecie! Odpoczęłam, czego zasługą była piękna przyroda, ładny hotel i pomocna obsługa hotelu.

293olao
2018-12-20

A wiec, po przybyciu po pełnym wrażeń tygodniu w Ubud w hotelu (padma Ubud resort) który był wyśmienity, i polecam z całego serca spokój i doskonała organizacja coś niesamowitego ale ja nie o tym wiec dojechaliśmy na kolejny tydzień nad morze do hotelu Le Méridien Jimbaran i już od samego początku zaczęło coś nie pasować, hotel wyglada na opustoszały, niby nowoczesny i designerski a na każdym kroku sypia się tynki, wilgoć i rdza nikt tu nic nie naprawia, no nawet niezłym wrażeniu basenów chcieliśmy się udać na plaże i.... trzeba przejść przez tłoczony parking pełen samochód i co gorsza przez jedna z wielu restauracji w których smażą ryby, ale jak, wielkie kłęby dymu się unoszą wszędzie na parkingu restauracji i na plaży nie da się oddychać ( bo te restauracje zamiar węgla czy drzewa pala kilogramy suchych kokosów) chętnie dodam zdjęcia lecz musze zgrać je z aparatu musicie uwierzyć ogromne kłęby czarnego dymu i smród straszny także ze świeżej morskiej bryzy nici. Dalej, cała obsługa jest nie dokońca miła i nieintuicyjna codziennie czegoś brakuje czy to serwetek, popielniczki, szklanek, w pokoju dla dwojga brakuje na wody, papieru trzeba dzwonić i się prosić zrobiłem tak raz czekając pół godziny na wodę by umyć zeby, wkoncu szedłem do lobby w którym czekałem kolejne 20 min na dwie butelki wody, coś niedopuszczalnego w 4* hotelu. I teraz najlepsze wybierając ten hotel jako drugą cześć naszej przygody na bali sugerowałem się głównie gwiazdkami i ZDJĘCIAMI które wyglądały ślicznie a co gorsze na oficjalnie stronie hotelu są zdjęcia FAKE są pokazane miejsca których tutaj nie ma, po zdjęciach widać ze basen w hotelu jest przeogromny ze można się w Nin zgubić a prawda jest taka ze można go opłynąć w 10 min moze mniej, wiec fotograf wykonał dobra prace nie pokazując unoszącego się smogu kolorując lub ujmując zdjęcia tak by tego nie było widać, baseny na plaży czy wyjście z hotelu na plaże ta są zdjęcia fałszywe ich tu nie ma. My dużo podróżujemy po świcie spędzamy wakacje w 4-5 gwiazdkowych hotelach a ten to jest jakiś żart, zajmuje się na codzień budowlanką i powiem wam ze rok czy dwa ten hotel przestanie istnieć ze względów renowacyjnych lub co mam nadzieje braku ludzi. Nie chciałbym żeby ktoś się nabrał tak jak i my na ten FAKE Hotel, jest to w sumie najgorszy hotel w jakim byłem jeśli chodzi o jakość w stosunku do ceny! Wszystko tu odpada w basenie niektóre kafelki można ściągać swobodnie stopami, basen jest niby 24 na dobre otwarty ale w nocy kompletnie nie oświetlony, pan od ręczników mówił ze można się kapać wieczorem ale nikt cię nie uratuje jak bys się zaczął topić śmiejąc się nam w twarz. Naprawdę codzienie jest coś na minus... uważajcie

rafa_s116
Wyjątkowy
2019-12-20

Bardzo lubię Le Meridien w Jimbaran, szczególnie pan Heru ze stoiska fotograficznego. Bardzo nas cieszy z przyjaznego nastawienia. Mały minus polegał na tym, że dowiedziałem się, że wanna ma rdzę. Śniadanie w formie bufetu było dobre, z bardzo przyjazny personel.

petertjendana
Wyjątkowy
2019-11-06

To nasz pierwszy pobyt w Le Meridien Jimbaran. Mieliśmy święty ślub w pięknej kaplicy z widokiem na ocean i zatrzymaliśmy się na 2 noce, aby spędzić miesiąc miodowy. Uwielbiamy atmosferę, śniadanie i przyjazną obsługę. Niestety nie próbujemy jeszcze bezpośredniego dostępu do plaży Jimbaran, spróbujemy następnym razem. Polecamy ten hotel na miesiąc miodowy i / lub rodzinne wakacje.

berliananainggolan
Wyjątkowy
2019-10-28

Często podróżuję na Bali. To już trzeci pobyt w Le Meridien Jimbaran. Ponieważ to mój pierwszy dzień, Hotel przygotował dla mnie mnóstwo prezentów. Kiedy jadę na lotnisko, jeden z pracowników podał mi pudełko z ciastkami. To takie słodkie. Hotel blisko plaży, wiele restauracji serwujących owoce morza w pobliżu hotelu. A „woda” jest w tym miejscu tematem aktualnym. Kilka rodzajów pokoi o nazwie „sky villa” na dachu. Polecam spróbować nawet ja nigdy nie mam szansy zamówić. Tym razem zostałem w apartamencie prezydenta. Wanna spa była bardzo wygodna. Było to jednak święto, które przyniosło wyniki znacznie przekraczające oczekiwania. Nie pamiętam wszystkich nazwisk, ale Aini bardzo mi pomaga. Wrócę wkrótce.

melbvltn
Wyjątkowy
2022-07-10

W maju odwiedziłam hotel La Meridien Bali Jimbaran. Uważam, że był to jeden z najbardziej udanych wyjazdów. Hotel jest przepiękny i bardzo zadbany. Obsługa i atmosfera - przemiłe. Ponieważ zostałam w hotelu na 2 tygodnie, podarowano mi lepszy pokój niż miałam mieć. Był to bardzo miły gest. Obsługa hotelu była bardzo pomocna, życzliwa i uśmiechnięta. Największą sympatię zdobył Smiley- chłopak pracujący przy basenie i rozrywce. Smiley był zawsze uśmiechnięty i bardzo miły. Ponadto często oferował swoją pomoc przy noszeniu leżaków. Przez cały wyjazd kładłam się na tym samym leżaku. Smiley zapamiętał to i codziennie zanim poszłam na śniadanie przygotowywał mi leżak i dawał nowy ręcznik. Był bardzo uczynną osobą. Często przynosił gościom szaszłyki z owoców oraz butelki z wodą. Dbał o komfort gości, np. Pytał czy muzyka nie jest za głośno. Smiley prowadził też zajęcia z aqua aerobiku, golf itd. przy basenie. Nie dało się nudzić! Na grze w golfa było bardzo śmiesznie. Mam super wspomnienia. Wielokrotnie zdażyło mi się mieć do czynienia z nachalnymi pracownikami hotelu. Ani Smiley ani żaden z pracowników tacy nie byli. Jeżeli widzieli, że chce odpocząć, nie narzucali się, co bardzo doceniam. Wyjazd uważam za bardzo udany, a dużo jeździłam po świecie! Odpoczęłam, czego zasługą była piękna przyroda, ładny hotel i pomocna obsługa hotelu.

293olao

Le Méridien Bali Jimbaran - informacje

Le Méridien Bali Jimbaran to propozycja na wspaniały relaks tylko we dwoje. Hotel oferuje komfortowe pokoje, suity oraz wille. Wszystkie pokoje urządzone są w nowoczesnym stylu. Goście, którzy chcą się zrelaksować mogą skorzystać z hotelowej strefy spa oferującej bogatą ofertę zabiegów pielęgnacyjnych. Dla tych, którzy poszukują wyciszenia w bardziej aktywny sposób, przygotowano zajęcia jogi. Tutaj każdy znajdzie coś dla siebie. 

Najpopularniejsze udogodnienia:

  • Piaszczysta plaża
  • Darmowe Wi-Fi
  • Dla rodzin
  • Spa
  • Wybór Roku w portalu TripAdvisor

Położenie:

  • ok. 15 m od plaży
  • czas dojazdu z lotniska ok. 15 min
World map
Średnia ocena klientów:
Bardzo dobry
(1567 opinii)
(1567 opinii)
Travelers Choice
    Jakość noclegu
    Pokoje
    Obsługa
    Czystość
    Lokalizacja
    Wartość
  • 293olao2022-07-10
    Wyjątkowy

    W maju odwiedziłam hotel La Meridien Bali Jimbaran. Uważam, że był to jeden z najbardziej udanych wyjazdów. Hotel jest przepiękny i bardzo zadbany. Obsługa i atmosfera - przemiłe. Ponieważ zostałam w hotelu na 2 tygodnie, podarowano mi lepszy pokój niż miałam mieć. Był to bardzo miły gest. Obsługa hotelu była bardzo pomocna, życzliwa i uśmiechnięta. Największą sympatię zdobył Smiley- chłopak pracujący przy basenie i rozrywce. Smiley był zawsze uśmiechnięty i bardzo miły. Ponadto często oferował swoją pomoc przy noszeniu leżaków. Przez cały wyjazd kładłam się na tym samym leżaku. Smiley zapamiętał to i codziennie zanim poszłam na śniadanie przygotowywał mi leżak i dawał nowy ręcznik. Był bardzo uczynną osobą. Często przynosił gościom szaszłyki z owoców oraz butelki z wodą. Dbał o komfort gości, np. Pytał czy muzyka nie jest za głośno. Smiley prowadził też zajęcia z aqua aerobiku, golf itd. przy basenie. Nie dało się nudzić! Na grze w golfa było bardzo śmiesznie. Mam super wspomnienia. Wielokrotnie zdażyło mi się mieć do czynienia z nachalnymi pracownikami hotelu. Ani Smiley ani żaden z pracowników tacy nie byli. Jeżeli widzieli, że chce odpocząć, nie narzucali się, co bardzo doceniam. Wyjazd uważam za bardzo udany, a dużo jeździłam po świecie! Odpoczęłam, czego zasługą była piękna przyroda, ładny hotel i pomocna obsługa hotelu.

  • rafa_s1162018-12-20

    A wiec, po przybyciu po pełnym wrażeń tygodniu w Ubud w hotelu (padma Ubud resort) który był wyśmienity, i polecam z całego serca spokój i doskonała organizacja coś niesamowitego ale ja nie o tym wiec dojechaliśmy na kolejny tydzień nad morze do hotelu Le Méridien Jimbaran i już od samego początku zaczęło coś nie pasować, hotel wyglada na opustoszały, niby nowoczesny i designerski a na każdym kroku sypia się tynki, wilgoć i rdza nikt tu nic nie naprawia, no nawet niezłym wrażeniu basenów chcieliśmy się udać na plaże i.... trzeba przejść przez tłoczony parking pełen samochód i co gorsza przez jedna z wielu restauracji w których smażą ryby, ale jak, wielkie kłęby dymu się unoszą wszędzie na parkingu restauracji i na plaży nie da się oddychać ( bo te restauracje zamiar węgla czy drzewa pala kilogramy suchych kokosów) chętnie dodam zdjęcia lecz musze zgrać je z aparatu musicie uwierzyć ogromne kłęby czarnego dymu i smród straszny także ze świeżej morskiej bryzy nici. Dalej, cała obsługa jest nie dokońca miła i nieintuicyjna codziennie czegoś brakuje czy to serwetek, popielniczki, szklanek, w pokoju dla dwojga brakuje na wody, papieru trzeba dzwonić i się prosić zrobiłem tak raz czekając pół godziny na wodę by umyć zeby, wkoncu szedłem do lobby w którym czekałem kolejne 20 min na dwie butelki wody, coś niedopuszczalnego w 4* hotelu. I teraz najlepsze wybierając ten hotel jako drugą cześć naszej przygody na bali sugerowałem się głównie gwiazdkami i ZDJĘCIAMI które wyglądały ślicznie a co gorsze na oficjalnie stronie hotelu są zdjęcia FAKE są pokazane miejsca których tutaj nie ma, po zdjęciach widać ze basen w hotelu jest przeogromny ze można się w Nin zgubić a prawda jest taka ze można go opłynąć w 10 min moze mniej, wiec fotograf wykonał dobra prace nie pokazując unoszącego się smogu kolorując lub ujmując zdjęcia tak by tego nie było widać, baseny na plaży czy wyjście z hotelu na plaże ta są zdjęcia fałszywe ich tu nie ma. My dużo podróżujemy po świcie spędzamy wakacje w 4-5 gwiazdkowych hotelach a ten to jest jakiś żart, zajmuje się na codzień budowlanką i powiem wam ze rok czy dwa ten hotel przestanie istnieć ze względów renowacyjnych lub co mam nadzieje braku ludzi. Nie chciałbym żeby ktoś się nabrał tak jak i my na ten FAKE Hotel, jest to w sumie najgorszy hotel w jakim byłem jeśli chodzi o jakość w stosunku do ceny! Wszystko tu odpada w basenie niektóre kafelki można ściągać swobodnie stopami, basen jest niby 24 na dobre otwarty ale w nocy kompletnie nie oświetlony, pan od ręczników mówił ze można się kapać wieczorem ale nikt cię nie uratuje jak bys się zaczął topić śmiejąc się nam w twarz. Naprawdę codzienie jest coś na minus... uważajcie

  • petertjendana2019-12-20
    Wyjątkowy

    Bardzo lubię Le Meridien w Jimbaran, szczególnie pan Heru ze stoiska fotograficznego. Bardzo nas cieszy z przyjaznego nastawienia. Mały minus polegał na tym, że dowiedziałem się, że wanna ma rdzę. Śniadanie w formie bufetu było dobre, z bardzo przyjazny personel.

Rozszerz ubezpieczenie i ciesz się wakacjami w pełni
cta icon

25 131

Klientów skorzystało z pomocy w ramach dodatkowego ubezpieczenia od nagłych zachorowań i wypadków

cta icon

689 420 zł

tyle wyniósł koszt obsługi medycznej pokryty jednorazowo przez ubezpieczyciela

cta icon

Aż 8496

w przypadku tylu rezerwacji Klienci otrzymali zwrot kosztów wakacji w ramach ubezpieczenia od rezygnacji

cta icon

Większość Klientów

rozszerza ubezpiecznia o pakiet All Inclusive - rozszerzenie ochrony od kosztów leczenia i następstw nieszcześliwych wypadków o zdarzenia zaistniałe pod wpływem alkoholu

Dane Mondial Assistance
Beztroskie wakacje z TUI
cta icon
Nr 1 w Polsce
cta icon
Lider atrakcyjnych cen 2019-2024
Obsługa w podróży 24/7

Otoczenie obiektu

Restauracje i bary:

  • Sundara10 m
  • Bamboo Chic Restaurant60 m
  • Smoqee Lounge & Sky Bar90 m
  • Jimbaran seafood0,1 km
  • Bali Kakul Restaurant & Bar0,1 km
  • "La Brasserie" by Melting wok0,1 km
  • Mama Donny Cafe Jimbaran0,1 km
  • Bali Baliku Gelato By Massimo0,1 km
  • Perarudan Panca Cafe0,1 km
  • Kekeluargaan Pandan Sari Cafe 20,1 km

Zakupy:

  • Wala Gelato Ice Cream Le Meredian Hotel0,1 km
  • Warung Bela (Bracuk)0,1 km
  • Warung Nippon0,1 km

Podane informacje pochodzą z wyszukiwarki Google i mogą ulegać zmianom. Nie stanowią one części oferty.

Dlaczego warto wybrać Le Méridien Bali Jimbaran

  • darmowe Wi-Fi w całym hotelu
  • strefa spa
Sprawdzanie ceny

Zobacz, co nowego na blogu TUI