Goście cenią ten hotel za...
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
Nirvana Beach - informacje
Nirvana Beach usytuowany jest w północno-zachodniej części Rodos, w pobliżu malowniczej wioski Tholos, nazywanej także Theologos. Niedaleko znajduje się plaża, z której można zobaczyć piękne widoki na wyspy Morza Egejskiego oraz góry tureckiego wybrzeża. W hotelu znajduje się basen, restauracja a la carte oraz bar. Fani aktywnego wypoczynku mogą skorzystać z oferty sportowej na plaży. Dla najmłodszych przygotowano plac zabaw.
Najpopularniejsze udogodnienia:
- Plac zabaw
- Dla rodzin
Położenie:
- ok. 100 m od piaszczysto-kamienistej 200-metrowej plaży
- czas dojazdu z lotniska ok. 10 min
- Lokalizacja
- Jakość noclegu
- Obsługa
- Wartość
- Czystość
- Pokoje
- emiliakD2GS2023-09-08Wyjątkowy
Właśnie wróciłam ze wspaniałych wakacji w tym hotelu. Spokojna okolica i hotel, w którym czułam sie jak w domu. Pyszne jedzenie serwowane przez obsługę hotelu do stolika. Dzięki temu nie ma marnowania jedzenia jak przy tradycyjnej opcji All inclusive. Obsługa troszczy się o gości. Wszyscy są bardzo mili i uprzejmi, służą pomocą i odpowiadają na pytania. Piękny widok z hotelu na morze i przepiękne zachody słońca. Do plaży ok. 200 m. ale widać ją z hotelu. Hotel czysty, pokoje sprzątane codziennie, ręczniki również wymieniane codziennie. W pokoju dostępna suszarka. Polecam z całego serca wszystkim, którzy chcą odpocząć i naładować akumulatory. Hotel położony w spokojnej miejscowości bardzo blisko lotniska, ok. 10 min. drogi, do Rodos ok. 20 km. Bardzo blisko hotelu przystanek autobusowy jeżeli ktoś nie wypożycza auta. Polecam wakacje w tym hotelu.
- biurom9302023-06-23
Obsługa miła, hotel mały więc nie można czuć się anonimowo w zależności kto jak woli. Widok z balkonu super. Plaża blisko, taka sobie kamienista brak leżaków, trzeba iść na plażę to Teologos około 10 -15minut plażą.(8 euro dwa leżaki) Pod drodze szkółka winserfingowa można kupić fajnego drinka, kawę coś zjeść, fajna knajpka. Jedzenie w hotelu z karty śniadania fajne, natomiast często brakuje stolików więc trzeba chwilkę poczekać. Natomiast obiady w zależności jak się trafi, menu z góry ustalone zupa (taka sobie zupełnie nie poskie smaki), przystawka, drugie danie, deser (kawałek ciasta) jak ktoś wszystko lubi jeść to OK, natomiast osoby np wege to kiepsko. Czyli co podają to się je, natomiast jedzenie jest dobre i świeże. Ładnie podane. Bardzo duży minus to samoloty wylatujące z lotniska, hotel położony tylko 6 km od lotniska więc naprawdę głośno. Pokoje skromniutkie takie greckie niebieskie, łazienka fatalna zasłonka pod prysznicem a prysznic malutki. W pokojach nawet chłodno (miło) w czerwcu bez klimatyzacji. W pokoju lodówka duża, więc słuchać jak się włącza. Brak gniazdek do ładowania telefonu (jedno wolne gniazdko na cały pokój), suszarka do włosów bardzo dobra przy lustrze w pokoju. Basen czysty, mały ale można popływać, leżaki zawsze jakieś były wolne, my nie korzystaliśmy z basenu bo w hotelu jest ogólne przyzwolenie dla palaczy, czyli palą podczas posiłków i na basenie, więc dla osób niepalących ciężko. Rodos piękny, autobusem 1 godzina do centrum starego miasta przystanek 3 minuty od hotelu, bylety u kierowcy, 6 km do wioski motyli można iść na piechotę. Więc ogólnie pobyt bardzo udany, ale do tego hotelu bym już nie wróciła.
- Anglista P2023-06-16
Najgorsze wakacje w życiu !!! Ostrzegam wszystkich, którzy chcą wydać swoje ciężko zarobione pieniądze !! 1. Brak oferty "all inclusive" w hotelu, oferta jedynie typu "full board", czyli 3 posiłki w ciągu dnia w czasie pobytu do wyboru z karty tzw. "A carte" ! 2. W związku z brakiem oferty all inclusive i brakiem możliwości wyboru dań, jako wegetarianie nie mieliśmy co jeść, ewentualnie na naszą indywidualną prośbę podawano nam każdorazowo ten sam posiłek (rozgotowaną fasolę i ziemniaki). 3. Bardzo zła jakość posiłków, jedzenie rozgotowane, stare pieczywo, zupki Knorra. 4. Brak dostępu do wody, napojów, o wszystko należało prosić obsługę. 5. Po zawiadomieniu infolinii TUI w pierwszym dniu wycieczki o sytuacji i prośbę z mojej strony o podanie procedury składania reklamacji (prośba o przesłanie jej na maila), pracownik TUI bez mojej wiedzy po naszej rozmowie zadzwonił do hotelu. W wyniku tego manager hotelu stał się bardzo agresywny, krzyczał grożąc przeniesieniem do innego hotelu. W wyniku moich wyjaśnień, że jestem z dwojgiem nieletnich dzieci i żoną i że jest środek sezonu i boję się, że zostanę przeniesiony do jeszcze gorszego hotelu, manager zaszantażował mnie, że mam wycofać reklamację, co też byłem ze względu na spokój mojej żony i dzieci zrobić. Awantura odbyła się w środku dnia przy innych gościach hotelu. Moja rodzina bardzo źle to przeszła. 6. Odpłatna klimatyzacja (8 euro dziennie za pokój).